Спортна автоматична кутия
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Спортна автоматична кутия
MadChicken написа:Софтуера явно си има заложена програма за работа и в двата режима. БМВ твърдят, че превключва някакви милисекунди по-бързо, което по всеобщо мнение се отразява в комфорта при смяна на предавките, т.е. по-усезаемо и грубо. Останалото си е чиста реклама и псевдорейсърски мечти.
Нали до сега софтуера беше един и същ, а сега изведнъж стана, че се препрограмирал/прекодирал и започвала кутията да работи по други таблици на превключването?
Дали с кодинг се кара по една таблица на превключването а двата вида таблици са заложени, това е без значение. Важното е, че кутията работи по съвсем отделна стратегия на превключването.
Важното е, че разликата между двете кутии има в софтуера на работата на кутиите! Демек тяхното управление в превключването, което не е едно и също при тази със стандартната опция и тази със спорт опцията.
Нима не казах, че при спортната автоматична кутия се превключва по-бързо, което идва от БМВ а не от мен, което ти го отричаш, а сега било така, макар, че не ти се вярвало колко пък толкова ще превключи по-бързо.
Отделно - искаш ли да си сложиш едни 200 лв., ако в спорт+ не сменя скоростите автоматично дори двигателя да удари в прекъсвач? Това на автомобил купен от Камор в гаранция и никога не е пипано по него нищо. В спорт режима разликата е, че ДСЦ-то работи и когато дойде момента за удряне на прекъсвач, кутията сама сменя на следваща предавка, дори в ръчен режим. Поне това аз лично съм го установил с любезното съдействие на собственика на колата.
Реално като си купиш от магазина спорт или нормал автомат това са основните разлики - отделна карта на превключването на скоростите (демек различен софтуер/алгоритъм по управлението ѝ), пера на волана и възможността колата да не превключва сама на по-горна предавка. Кажи ми кое точно не е така от това, което съм казал до сега?
Да напомня само реда на постовете:
Emooo написа:Предполагам че софтуера един и същ но има 2 режима заложени в него - спортен и стандартен. В зависимост за коя кутия си платил е активен или спортен или стандартен, така че и си мисля че и 2мата са прави.
MadChicken написа:Колеги, това не е Е-серия. Софтуерът е абсолютно същия. Смятам да приключа до тук. Който разбрал - разбрал
и изведнъж:
MadChicken написа:Софтуера явно си има заложена програма за работа и в двата режима. БМВ твърдят, че превключва някакви милисекунди по-бързо, което по всеобщо мнение се отразява в комфорта при смяна на предавките, т.е. по-усезаемо и грубо.
Уж първото ти мнение казва, че софтуера управлявал еднакво кутията, а след това изведнъж имало две стратегии за управлението на кутията.
Да бе, не по врат а по шия.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Спортна автоматична кутия
Ц ц ц ц ц ц
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Спортна автоматична кутия
JTD написа:MadChicken написа:Софтуера явно си има заложена програма за работа и в двата режима. БМВ твърдят, че превключва някакви милисекунди по-бързо, което по всеобщо мнение се отразява в комфорта при смяна на предавките, т.е. по-усезаемо и грубо. Останалото си е чиста реклама и псевдорейсърски мечти.
Нали до сега софтуера беше един и същ, а сега изведнъж стана, че се препрограмирал/прекодирал и започвала кутията да работи по други таблици на превключването?
Дали с кодинг се кара по една таблица на превключването а двата вида таблици са заложени, това е без значение. Важното е, че кутията работи по съвсем отделна стратегия на превключването.
Важното е, че разликата между двете кутии има в софтуера на работата на кутиите! Демек тяхното управление в превключването, което не е едно и също при тази със стандартната опция и тази със спорт опцията.
Нима не казах, че при спортната автоматична кутия се превключва по-бързо, което идва от БМВ а не от мен, което ти го отричаш, а сега било така, макар, че не ти се вярвало колко пък толкова ще превключи по-бързо.
Отделно - искаш ли да си сложиш едни 200 лв., ако в спорт+ не сменя скоростите автоматично дори двигателя да удари в прекъсвач? Това на автомобил купен от Камор в гаранция и никога не е пипано по него нищо. В спорт режима разликата е, че ДСЦ-то работи и когато дойде момента за удряне на прекъсвач, кутията сама сменя на следваща предавка, дори в ръчен режим. Поне това аз лично съм го установил с любезното съдействие на собственика на колата.
Реално като си купиш от магазина спорт или нормал автомат това са основните разлики - отделна карта на превключването на скоростите (демек различен софтуер/алгоритъм по управлението ѝ), пера на волана и възможността колата да не превключва сама на по-горна предавка. Кажи ми кое точно не е така от това, което съм казал до сега?
Да напомня само реда на постовете:Emooo написа:Предполагам че софтуера един и същ но има 2 режима заложени в него - спортен и стандартен. В зависимост за коя кутия си платил е активен или спортен или стандартен, така че и си мисля че и 2мата са прави.MadChicken написа:Колеги, това не е Е-серия. Софтуерът е абсолютно същия. Смятам да приключа до тук. Който разбрал - разбрал
и изведнъж:MadChicken написа:Софтуера явно си има заложена програма за работа и в двата режима. БМВ твърдят, че превключва някакви милисекунди по-бързо, което по всеобщо мнение се отразява в комфорта при смяна на предавките, т.е. по-усезаемо и грубо.
Уж първото ти мнение казва, че софтуера управлявал еднакво кутията, а след това изведнъж имало две стратегии за управлението на кутията.
Да бе, не по врат а по шия.
Колега, понеже другите се отказаха, ще направя опит да ти помогна, за да разбереш:
Първо се иска четене с разбиране, явно не правиш разлика между прекодиране и ъпдейт/смяна на софтуера. В този смисъл бъркаш нещата и колегата ти обясни, че се сменят параметри при вече наличния софтуер.
Второ спорт+ режима променя единствено усещането за превключване на скоростите и то става по-агресивно и от БМВ най-много се гордеят с постигнатия ефект за "ритането" при смяна на предавка.
П.С.
Опитай се да разбереш какво се опитва да ти обясни някой и не бързай да налагаш мнение. Докато четеш и си повтаряш аз това го знам или това не е така, няма да научиш нищо ново.
Sent from my iPhone using Tapatalk
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани