Покупка на..?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Andronoff
- триногата
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Покупка на..?
Дойде време да се замисля за смяна на е39-ката, но се оказва, че изборът на нова кола не е толкова лесен, колкото ми се иска.
Ф11 е колата, която първоначално исках, а и все още искам, но да е фейслифт, а там цените са доста по-сериозни, отколкото на първите модели, особено онези, с правилните екстри. Предполагам обаче, че ще поевтинеят значително след появата на новата 5-та серия догодина, но пак си ще си останат скъпи, около 80000 лв.
Ф31 е доста по-голяма тройка в сравнение с предишните, дори се доближава до размери до сегашната ми е39 комби, но пък цената е подобна на тази на 5-та серия, а и още няма фейслифт, та няма смисъл.
4 Гран Купе е кола, която ми хареса доста. Среден вариант между купе, комби и седан, та така и жената няма да мрънка, че ще купуваме "някво грозно комби, вместо нормална кола". За жалост обаче си има и минуси, като основен е ниският таван отзад. Веднъж бях на задната седалка на Х6 и беше много кофти преживяване, предполагам в 4-ката ще е същото, а и едва ли има толкова място, колкото в ф11. Също така фейслифтът още го няма на пазара, а първите модели страдат от детски болести.
Е61 също стават, но хубав екземпляр е над 35к лева, а и Е61 никога не ми е била на сърце, както примерно е39 комби.
Е91.. тц.. не.
3ГТ и 5ГТ - абсурд!
Искам 3-литров дизел, само със задно, с адаптив драйв, мпакет и други гъдели. Такава ф11 от тази или миналата година е на цена от 40-45к евро в момента, а има ф10 м5 за за същите, че даже и по-малко пари, но 2011-та съответно.
Трябва да е комби първо защото винаги съм им бил фен и второ защото вече съм семеен, с дете, и колкото и да мрънкаше жена ми против комбитата, вече оценява напълно предимствата им.
Темата я пускам за съвети и мнения, но най-вече за информация колко и кога ще паднат цените на ф11
EDIT: Сега се загледах в конфигуратора, че 428и е по-евтино с 15 бона от 430д
Що да карам дизел тогава? Също така видях, че ф30 са вече с фейслифт.
Ф11 е колата, която първоначално исках, а и все още искам, но да е фейслифт, а там цените са доста по-сериозни, отколкото на първите модели, особено онези, с правилните екстри. Предполагам обаче, че ще поевтинеят значително след появата на новата 5-та серия догодина, но пак си ще си останат скъпи, около 80000 лв.
Ф31 е доста по-голяма тройка в сравнение с предишните, дори се доближава до размери до сегашната ми е39 комби, но пък цената е подобна на тази на 5-та серия, а и още няма фейслифт, та няма смисъл.
4 Гран Купе е кола, която ми хареса доста. Среден вариант между купе, комби и седан, та така и жената няма да мрънка, че ще купуваме "някво грозно комби, вместо нормална кола". За жалост обаче си има и минуси, като основен е ниският таван отзад. Веднъж бях на задната седалка на Х6 и беше много кофти преживяване, предполагам в 4-ката ще е същото, а и едва ли има толкова място, колкото в ф11. Също така фейслифтът още го няма на пазара, а първите модели страдат от детски болести.
Е61 също стават, но хубав екземпляр е над 35к лева, а и Е61 никога не ми е била на сърце, както примерно е39 комби.
Е91.. тц.. не.
3ГТ и 5ГТ - абсурд!
Искам 3-литров дизел, само със задно, с адаптив драйв, мпакет и други гъдели. Такава ф11 от тази или миналата година е на цена от 40-45к евро в момента, а има ф10 м5 за за същите, че даже и по-малко пари, но 2011-та съответно.
Трябва да е комби първо защото винаги съм им бил фен и второ защото вече съм семеен, с дете, и колкото и да мрънкаше жена ми против комбитата, вече оценява напълно предимствата им.
Темата я пускам за съвети и мнения, но най-вече за информация колко и кога ще паднат цените на ф11
EDIT: Сега се загледах в конфигуратора, че 428и е по-евтино с 15 бона от 430д
Що да карам дизел тогава? Също така видях, че ф30 са вече с фейслифт.
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- stasko5
- младши ентусиаст
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
Re: Покупка на..?
Здрасти колега,
ф30 има фейслифт от няколко месеца. В момента хубаво ф31 на малко км, че и с гаранция можеш да вземеш за около 50-60к. Новата 5-ца ще излезе края на другата година като представяне и първите продажби се очакват към края на 2016 или началото на 2017, така че не очаквай скоро да падне фейслифта, между другото и ф30-те все още не са паднали драстично. Аз карах до скоро ф30ка 320хд и бях много доволен просто исках по-бърз автомобил и така се случи, че изпуснах 335-ца и взех ф10 530 фейслифт. 3-ката е много приятен автомобил, по-широк от е90, доста по-сполучлив като цяло. 4-ката гран купе също карах няколко дни, реално си е 3-ка, но със скосен покрив и отзад човек над 1.80 се чувства некомфортно. Хубавото е, че багажникът се отваря целия и може да се пълни една идея повече от седан например. ф11 фейслифт е прекрасен автомобил, голям багажник, доста екстри, много удобен, 530д е уникален двигател, много динамичен, разход за София ми дава между 9-10.5 и като цяло аз съм очарован (имам само 2 забележки в интериора, а съм капризен). Моя автомобил без да се рекламирам има много екстри (почти всичко възможно) и сега малко се разглезих, но успях да разбера, кое ми трябва реално и кое не, ако имаш интерес мога да ти дам съвет на лично. Като цяло това с м5 единствено което говориш не е много вярно защото за тези пари може да вземеш доста малтретирано м5 или някое лееко по-запазено м550д (което не те съветвам да взимаш за България, поради доста проблеми от лошото гориво). Лично доста се интересувам от м5, и хубав екзмепляр дори преди фейса си е над 100к лв. И последно да вметна коментар по мнението ти за бензина, тъй като колега има 328 ф30, което е уникален двигател за 3ка действително съм съгласен, че не си струва 3л дизел. Ако обаче се насочиш към 5-ца препоръчвам 3-ката дизел (то като цяло и няма почти втора ръка 528-ци де). Проблемът при бензина ще ти е после защото на вторичния пазар по-евтино ще я вземеш, но и много трудно ще я продадеш и бързо се обезценяват, за разлика от дизела (стренен манталитет).
ф30 има фейслифт от няколко месеца. В момента хубаво ф31 на малко км, че и с гаранция можеш да вземеш за около 50-60к. Новата 5-ца ще излезе края на другата година като представяне и първите продажби се очакват към края на 2016 или началото на 2017, така че не очаквай скоро да падне фейслифта, между другото и ф30-те все още не са паднали драстично. Аз карах до скоро ф30ка 320хд и бях много доволен просто исках по-бърз автомобил и така се случи, че изпуснах 335-ца и взех ф10 530 фейслифт. 3-ката е много приятен автомобил, по-широк от е90, доста по-сполучлив като цяло. 4-ката гран купе също карах няколко дни, реално си е 3-ка, но със скосен покрив и отзад човек над 1.80 се чувства некомфортно. Хубавото е, че багажникът се отваря целия и може да се пълни една идея повече от седан например. ф11 фейслифт е прекрасен автомобил, голям багажник, доста екстри, много удобен, 530д е уникален двигател, много динамичен, разход за София ми дава между 9-10.5 и като цяло аз съм очарован (имам само 2 забележки в интериора, а съм капризен). Моя автомобил без да се рекламирам има много екстри (почти всичко възможно) и сега малко се разглезих, но успях да разбера, кое ми трябва реално и кое не, ако имаш интерес мога да ти дам съвет на лично. Като цяло това с м5 единствено което говориш не е много вярно защото за тези пари може да вземеш доста малтретирано м5 или някое лееко по-запазено м550д (което не те съветвам да взимаш за България, поради доста проблеми от лошото гориво). Лично доста се интересувам от м5, и хубав екзмепляр дори преди фейса си е над 100к лв. И последно да вметна коментар по мнението ти за бензина, тъй като колега има 328 ф30, което е уникален двигател за 3ка действително съм съгласен, че не си струва 3л дизел. Ако обаче се насочиш към 5-ца препоръчвам 3-ката дизел (то като цяло и няма почти втора ръка 528-ци де). Проблемът при бензина ще ти е после защото на вторичния пазар по-евтино ще я вземеш, но и много трудно ще я продадеш и бързо се обезценяват, за разлика от дизела (стренен манталитет).
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Покупка на..?
Andronoff написа:Дойде време да се замисля за смяна на е39-ката, но се оказва, че изборът на нова кола не е толкова лесен, колкото ми се иска.
Ф11 е колата, която първоначално исках, а и все още искам, но да е фейслифт, а там цените са доста по-сериозни, отколкото на първите модели, особено онези, с правилните екстри. Предполагам обаче, че ще поевтинеят значително след появата на новата 5-та серия догодина, но пак си ще си останат скъпи, около 80000 лв.
Ф31 е доста по-голяма тройка в сравнение с предишните, дори се доближава до размери до сегашната ми е39 комби, но пък цената е подобна на тази на 5-та серия, а и още няма фейслифт, та няма смисъл.
4 Гран Купе е кола, която ми хареса доста. Среден вариант между купе, комби и седан, та така и жената няма да мрънка, че ще купуваме "някво грозно комби, вместо нормална кола". За жалост обаче си има и минуси, като основен е ниският таван отзад. Веднъж бях на задната седалка на Х6 и беше много кофти преживяване, предполагам в 4-ката ще е същото, а и едва ли има толкова място, колкото в ф11. Също така фейслифтът още го няма на пазара, а първите модели страдат от детски болести.
Е61 също стават, но хубав екземпляр е над 35к лева, а и Е61 никога не ми е била на сърце, както примерно е39 комби.
Е91.. тц.. не.
3ГТ и 5ГТ - абсурд!
Искам 3-литров дизел, само със задно, с адаптив драйв, мпакет и други гъдели. Такава ф11 от тази или миналата година е на цена от 40-45к евро в момента, а има ф10 м5 за за същите, че даже и по-малко пари, но 2011-та съответно.
Трябва да е комби първо защото винаги съм им бил фен и второ защото вече съм семеен, с дете, и колкото и да мрънкаше жена ми против комбитата, вече оценява напълно предимствата им.
Темата я пускам за съвети и мнения, но най-вече за информация колко и кога ще паднат цените на ф11
EDIT: Сега се загледах в конфигуратора, че 428и е по-евтино с 15 бона от 430д
Що да карам дизел тогава? Също така видях, че ф30 са вече с фейслифт.
Добре си се насочил, само не разбирам какъв е проблема да вземеш F11 преди фейслифта В Германия е пълно с хубави екземпляри от първи собственик. Аз така направих и съм доволен (3 литров дизел само със задно ). Вместо за 80к фейс , можеш да вземеш за 50к и ако има нещо да я постегнеш за 5-10к макс. Всъщност с какво феслифта е по-добър?
- Andronoff
- триногата
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: Покупка на..?
Ами и аз това искам да разбера, има ли сериозни проблеми във пре-фейса, какво да очаквам като цяло и струва ли си или е по-добре да се вземе фейслифт?
А някой да е карал е39 комби и ф31? Съпоставими ли са като вътрешно пространство? Обемът на багажника е по-голям при ф31 и то със 70 литра - 410 срещу 480. Какво е чувството вътре обаче нямам представа, тъй като никога не съм карал ф31.
А някой да е карал е39 комби и ф31? Съпоставими ли са като вътрешно пространство? Обемът на багажника е по-голям при ф31 и то със 70 литра - 410 срещу 480. Какво е чувството вътре обаче нямам представа, тъй като никога не съм карал ф31.
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Покупка на..?
Andronoff написа:Ами и аз това искам да разбера, има ли сериозни проблеми във пре-фейса, какво да очаквам като цяло и струва ли си или е по-добре да се вземе фейслифт?
А някой да е карал е39 комби и ф31? Съпоставими ли са като вътрешно пространство? Обемът на багажника е по-голям при ф31 и то със 70 литра - 410 срещу 480. Какво е чувството вътре обаче нямам представа, тъй като никога не съм карал ф31.
Аз сериозни проблеми не съм имал, макар че колата съм я взел на 212к 2011г. ,но я карам от 8 месеца. Нормална поддръжка след покупката и надали ще имаш проблеми. Знам че сериозни проблеми (разбирай скъпи ремонти) може да има с Адаптив драйв, съответно активна стабилизираща щанга(има две) ,амортисьорите са скъпички също. Но така е почти всяка екстра води след себе си вероятни проблеми/ремонти. Иначе колата е голяма и комфортна и има доста голям багажник, сравнявайки я с предишната ми Е91. Качвах се във Ф30 и няма как да ги сравниш двете от към пространство (незнам как ще е във Ф31). Виждам, че те интересува вътрешното пространство и багажника, така че бих ти препоръчал Ф11.
- Andronoff
- триногата
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: Покупка на..?
Точно затова искам ф11 - багажник. Гледам обаче не са много тези, които са под 20к евро. Търся коли само от 2011-та, но с новия мотор и голичките са 20+, а тези с повече екстри и до 40 стигат... Явно просто съм останал с грешно впечатление, че ще успея да намеря правилната кола за правилната сума
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Покупка на..?
Така е, пълно щастие няма. И мойта е голичка, но според мен по-важното е да има не "всички екстри" ,а правилните екстри, които реално ще ти харесват и ще имаш нужда от тях. Можех да се напъна и за по-неголичка, но все пак и цената има своето значение. За да има една кола по-ниска цена или трябва да е голичка ,или е възможно да има някакъв проблем. Първата кола, която гледах беше с повече екстри, но като я запалих работеше неравномерно, даже изгасна сама. Така че взех тази и съм доволен, макар че в началото трябваше да преглътна някои липси, като ксенон примерно(не знаех че съществуват такива фарове за този модел) но като погледнах от друга страна, това е един разход по-малко
- Andronoff
- триногата
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: Покупка на..?
Май ще почакам до пролетта и ще се хвърлям към фейслифта..
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- Cinder
- ентусиаст
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Покупка на..?
Ако глезотии като LED фарове и NBT не те бъркат, големи разлики с фейслифта няма. За мен лично LED фаровете коренно променят визията на колата и си струват, NBT-то мога да го прежаля
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
Re: Покупка на..?
При мен пък е точно обратното, ма тва е защото не си имал NBT, а и ти винаги си бил повече по екстериора/визията, а аз по интериора/мултимедията
Колега, търси си кола с ревизирания двигател 258кс, т.е. от края на 2011. Другото са подробности.
Колега, търси си кола с ревизирания двигател 258кс, т.е. от края на 2011. Другото са подробности.
Only dead fish follow the stream...
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: Покупка на..?
Andronoff написа:Ами и аз това искам да разбера, има ли сериозни проблеми във пре-фейса, какво да очаквам като цяло и струва ли си или е по-добре да се вземе фейслифт?
А някой да е карал е39 комби и ф31? Съпоставими ли са като вътрешно пространство? Обемът на багажника е по-голям при ф31 и то със 70 литра - 410 срещу 480. Какво е чувството вътре обаче нямам представа, тъй като никога не съм карал ф31.
Ф31 се прави от края на 2012та. Реално е дълго точно колкото ф30. Аз съм доволен от мойта. Ако искаш питай ме каквото те интересува. Има няколко екстри които са важни наистина, но на вторичен пазар и късмет трябва.....
- Andronoff
- триногата
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: Покупка на..?
Ф11 ще е, това е ясно вече. Другото, което е ясно е, че ще вдигам летвата. Аз обичам глезотийките.
Лед фаровете са онези, които са им скосени ринговете отдолу, нали? Какво е НБТ?
Иначе новият дизел е ясен.
Лед фаровете са онези, които са им скосени ринговете отдолу, нали? Какво е НБТ?
Иначе новият дизел е ясен.
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- Cinder
- ентусиаст
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Покупка на..?
Andronoff написа:Ф11 ще е, това е ясно вече. Другото, което е ясно е, че ще вдигам летвата. Аз обичам глезотийките.
Лед фаровете са онези, които са им скосени ринговете отдолу, нали? Какво е НБТ?
Иначе новият дизел е ясен.
Дам, лед фаровете са със скосенитв рингове. NBT е последното поколение iDrive.
- ivo1bg
- FC BAYERN
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Покупка на..?
Cinder написа:Andronoff написа:Ф11 ще е, това е ясно вече. Другото, което е ясно е, че ще вдигам летвата. Аз обичам глезотийките.
Лед фаровете са онези, които са им скосени ринговете отдолу, нали? Какво е НБТ?
Иначе новият дизел е ясен.
Дам, лед фаровете са със скосенитв рингове. NBT е последното поколение iDrive.
От 2015 излиза NBT2 - EVO. За него ъпдейта на картите става през 4G. Ама народа много псува, че 60-70 гиги OTA малко множко идват . Та ще видим какво ще стане. Разбира се има решение и на таз задачка, ама не съм се зачитал много в темата, че таз навигация ми идва твърде в бъдещето .
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани