E60 -> F10
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
- Salmi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 8.01.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530 XD 2011г.
Re: e60 -> f10
Аз от месец вече карам F10 530XD 258PS и мойте впечатления са че в ниските обороти главно при граско шофиране колата не е толкова отзивчива и пъргава, както беше Е60. Извън геадско пък при изпреварване го няма вече този ритник отзат като при Е60 а плавно ускорение малкото като при мерцедес. Но мен най ме дразни това че колата при градски условия стои тромава
- bossorange
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f11 535d xdrive lci
Re: e60 -> f10
Salmi написа:Аз от месец вече карам F10 530XD 258PS и мойте впечатления са че в ниските обороти главно при граско шофиране колата не е толкова отзивчива и пъргава, както беше Е60. Извън геадско пък при изпреварване го няма вече този ритник отзат като при Е60 а плавно ускорение малкото като при мерцедес. Но мен най ме дразни това че колата при градски условия стои тромава
Има нещо такова и при мен, самия педал на газта е по-малко чувствителен спрямо е60.
На спортен режим да, съвсем друго е, но като цяло е60 се усещаше по спортна
Re: e60 -> f10
То на първата страница колегите които са карали е60 са споделили същото мнение като вас така, че не се учудвайте. Аз преди да взема ф10 бях с голф4 и също забелязах това с педала. На голфа докато го чукна и мигновено се усещаше реакция. Затова като искам да е по-рязка колата я включвам на спорт.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: e60 -> f10
Волана е адаптивен - градско е лек на перо, извънргадско се втвърдява. И да не бъркаме мек волан и индиректен волан. Ауди е пример как, колкото и да втърдяват, пак остават безкрайно индиректни..
Е60 се усеща като 3ка в сравнение с ф10 - нормално, предвид че последната ползва платформа на 7ма серия, че даже и интериора е същия. Този клас се търси комфорт и лукс и според мен ф10 се справя доста по-добре.
Най-важния е обаче, че актуалната петица носи визията на класическо БМВ, не на Грета габо.
Кутията наистина е феноменална - не вярвах на хвалбите докато не покарах. Подобрява динамиката и почти изцяло покрива лага на печките
Е60 се усеща като 3ка в сравнение с ф10 - нормално, предвид че последната ползва платформа на 7ма серия, че даже и интериора е същия. Този клас се търси комфорт и лукс и според мен ф10 се справя доста по-добре.
Най-важния е обаче, че актуалната петица носи визията на класическо БМВ, не на Грета габо.
Кутията наистина е феноменална - не вярвах на хвалбите докато не покарах. Подобрява динамиката и почти изцяло покрива лага на печките
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: e60 -> f10
bossorange написа:Salmi написа:Аз от месец вече карам F10 530XD 258PS и мойте впечатления са че в ниските обороти главно при граско шофиране колата не е толкова отзивчива и пъргава, както беше Е60. Извън геадско пък при изпреварване го няма вече този ритник отзат като при Е60 а плавно ускорение малкото като при мерцедес. Но мен най ме дразни това че колата при градски условия стои тромава
Има нещо такова и при мен, самия педал на газта е по-малко чувствителен спрямо е60.
На спортен режим да, съвсем друго е, но като цяло е60 се усещаше по спортна
Няма ритник, защото сте с xDrive. Павка знаеш при мен как е със задно Един приятел скоро ми каза, че съм му изправил кръста
- Cinder
- ентусиаст
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: e60 -> f10
Електрическия волан на F10 си е също толкова гаден, колкото и при Ауди. И от 8 степенния автомат не съм очарован - сравнен с DCT-то е доста муден.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: e60 -> f10
Че 8-ем степенния автомат не е ли също dual clutch?Cinder написа:Електрическия волан на F10 си е също толкова гаден, колкото и при Ауди. И от 8 степенния автомат не съм очарован - сравнен с DCT-то е доста муден.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Cinder
- ентусиаст
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: e60 -> f10
Не, с торк конвертор си е.
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: e60 -> f10
Cinder написа:Електрическия волан на F10 си е също толкова гаден, колкото и при Ауди. И от 8 степенния автомат не съм очарован - сравнен с DCT-то е доста муден.
Воланът не е като при старите модели, но сравнен с Алди е направо супер (брат ми има Алди ) Колкото до автомата аз съм очарован, а явно не само аз, след като е най-добрия автомат https://www.youtube.com/watch?v=JXrHDjcQIIU Сравнен с DCT-то е ясно, че ще е "муден", но това не е М5 нали
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: e60 -> f10
А най-добре е така: https://www.instagram.com/p/BO5xzjhhYiC/
Изпратено от моят HTC 10 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят HTC 10 с помощта на Tapatalk
- Cinder
- ентусиаст
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: e60 -> f10
Предавателните числа на ръчните скорости на М5 са доста смотани. Ако си карал DCT, никога няма да помислиш за ръчни скорости. Автоматичния режим на DCT-то е много добър (за разлика от SMG III ), а ръчния режим е в пъти по-бърз от която и да е ръчна скоростна кутия. Единствено американците са толкова заблудени да си ги поръчват/карат (за това и само там се продава М5 с ръчни скорости, още от времето на Е60) и то тези, които цял живот са карали автоматици и си мислят, че като си вземат М5 с ръчни скорости изживяват някакво страхотно усещане
Последна промяна Cinder на 09 Яну 2017, 14:34, променена общо 2 пъти
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: e60 -> f10
Cinder написа:Предавателните числа на ръчните скорости на М5 са доста смотани. Ако си карал DTC, никога няма да помислиш за ръчни скорости. Автоматичния режим на DTC-то е много добър (за разлика от SMG III ), а ръчния режим е в пъти по-бърз от която и да е ръчна скоростна кутия. Единствено американците са толкова заблудени да си ги поръчват/карат (за това и само там се продава М5 с ръчни скорости, още от времето на Е60) и то тези, които цял живот са карали автоматици и си мислят, че като си вземат М5 с ръчни скорости изживяват някакво страхотно усещане
Сигурен съм, че е по-бързо от ръчните, но наистина (според моите виждания) изживяването с ръчни скорости не може да се замени и с най-бързия автомат. Тива е така (за мен) ,защото съм се учил и карал цял живот ръчка (автомат от 2 години) и както се досещате се изграждат едни навици с левия педал, които никой автоматик не може да замени. Все пак при М5 и подобни мощни машини явно е по-удачно с автоматик заради голямата мощност, но това са само догатки за мен, докато не пробвам [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]
Изпратено от моят HTC 10 с помощта на Tapatalk
- icog
- младши ентусиаст
- Мнения: 540
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: посред Витоша
- Пол: Мъж
- Кара: Трамвай по Графа
- Мечтае да кара: Подводница
- Детайли за колата: F10 530 xd
Re: e60 -> f10
tihomair написа:Cinder написа:Предавателните числа на ръчните скорости на М5 са доста смотани. Ако си карал DTC, никога няма да помислиш за ръчни скорости. Автоматичния режим на DTC-то е много добър (за разлика от SMG III ), а ръчния режим е в пъти по-бърз от която и да е ръчна скоростна кутия. Единствено американците са толкова заблудени да си ги поръчват/карат (за това и само там се продава М5 с ръчни скорости, още от времето на Е60) и то тези, които цял живот са карали автоматици и си мислят, че като си вземат М5 с ръчни скорости изживяват някакво страхотно усещане
Сигурен съм, че е по-бързо от ръчните, но наистина (според моите виждания) изживяването с ръчни скорости не може да се замени и с най-бързия автомат. Тива е така (за мен) ,защото съм се учил и карал цял живот ръчка (автомат от 2 години) и както се досещате се изграждат едни навици с левия педал, които никой автоматик не може да замени. Все пак при М5 и подобни мощни машини явно е по-удачно с автоматик заради голямата мощност, но това са само догатки за мен, докато не пробвам [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]
Изпратено от моят HTC 10 с помощта на Tapatalk
Да кажем, че е въпрос на лично усещане. И аз не можех да си помисля за автомат след 15г. ръчни скорости ама на, сега като се кача в колата на жена ми и правя отскоци при паленето, забравям, че има 3-ти педал.
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани