Съвет за конкретна кола 525 ХД -2011 Ф11
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Съвет за конкретна кола 525 ХД -2011 Ф11
Здравейте момчета ,
мислех за Е61 530 хд ,но заради разхода на гориво и годинките на модела ,вече мисля за ф11 .
Моля за съвет ,какво мога да очаквам от подобна кола като тази от линка .Много ли
са км. и т.н. и това 4х4 дали ми е нужно за 25-30 к. на година 50-50 градско ,Ришки проход с магистрала целогодишно .
Много ви благодаря !
http://www.autoscout24.bg/Details.aspx? ... 00&asrc=st
мислех за Е61 530 хд ,но заради разхода на гориво и годинките на модела ,вече мисля за ф11 .
Моля за съвет ,какво мога да очаквам от подобна кола като тази от линка .Много ли
са км. и т.н. и това 4х4 дали ми е нужно за 25-30 к. на година 50-50 градско ,Ришки проход с магистрала целогодишно .
Много ви благодаря !
http://www.autoscout24.bg/Details.aspx? ... 00&asrc=st
Re: Съвет за конкретна кола 525 ХД -2011 Ф11
Относно 4x4 колегите от американските форуми твърдят, че се справят идеално със задно и хубави зимни гуми. Задното предаване би трябвало да е и по-кеф през лятото по завоите, освен това раздатката е много скъпа ако се счупи. Ако ще караш по-някакви абсолютно непочистени пътища, вземи x-drive, но по основните пътища с хубави зимни гуми не би трябвало да имаш проблем само с задно.
Конкретно колата гледам няма кожен салон, няма hud display, няма ел.седалки с памет - не че трябва ама аз лично не бих взел луксозна кола с тапицерия от плат - това си е въпрос на вкус. Аз на твое място бих се ориентирал към 530d или 530xD. 525 е малко мудна, а разходът не е особено по-добър. Иначе километрите не са много. Частите са доста скъпи - особено ако е с електронен контрол на амортисьорите - един амортисьор струва 2000 лв, оригинални спирачни дискове са по 500 лв единия и т.н. .Тоест ако те е страх, че нещо може да се развали по-добре вземи с нормално окачване.
Конкретно колата гледам няма кожен салон, няма hud display, няма ел.седалки с памет - не че трябва ама аз лично не бих взел луксозна кола с тапицерия от плат - това си е въпрос на вкус. Аз на твое място бих се ориентирал към 530d или 530xD. 525 е малко мудна, а разходът не е особено по-добър. Иначе километрите не са много. Частите са доста скъпи - особено ако е с електронен контрол на амортисьорите - един амортисьор струва 2000 лв, оригинални спирачни дискове са по 500 лв единия и т.н. .Тоест ако те е страх, че нещо може да се развали по-добре вземи с нормално окачване.
- sasho1bs
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: Съвет за конкретна кола 525 ХД -2011 Ф11
Тази раздатка от какво се чупи?От гас до дупка като е на място колата или като се дрифти или от някаква по различна експлоатация
Re: Съвет за конкретна кола 525 ХД -2011 Ф11
Аз лично проблеми с раздатката не съм имал, моята кола е на около 40 хиляди км в момента. Колегато petio се оплака тук http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=128&t=382495&start=15, че е сменил раздатка на 535Xd на 110 хиляди и това му е струвало 7 хиляди лева. Основният проблем идва от високия въртящ момент, но
според мен раздатката не се чупи често, просто ако стане е доста скъпо за съжаление.
според мен раздатката не се чупи често, просто ако стане е доста скъпо за съжаление.
Re: Съвет за конкретна кола 525 ХД -2011 Ф11
Абе, колеги стига с тия легенди. Никакъв особен проблем няма с раздатката. Толкова много Х-сове се продават последните 4-5 години, ако имаше глобален казус щеше много народ да е изревал.
Re: Съвет за конкретна кола 525 ХД -2011 Ф11
Благодаря ви,че ми помагате в избора !
Дали без адаптивното окачване вози достатъчно добре?
Не съм привърженик на спортното/стегнато окачване.
Четох ,че по-принцип окачванто на серията F било много рафинирано.
Ако е така няма да се съобразяваме с тази екстра!
Четох също,че комбито отзад е с нивомат на въздух.Някой знае ли дали комбито вози по-добре от седана,ако и двете са без адаптивното окачване?
И въобще в режима комфорт ,по добре ли обира неравности те от такава без екстра та адаптивно окачване?
Дано не ставам досаден.Утре ще помоля един съсед да ми даде тест на неговата,но е без означение и не знам каква е!
Обаче ще търся 4х4 !
Благодаря ви!
Дали без адаптивното окачване вози достатъчно добре?
Не съм привърженик на спортното/стегнато окачване.
Четох ,че по-принцип окачванто на серията F било много рафинирано.
Ако е така няма да се съобразяваме с тази екстра!
Четох също,че комбито отзад е с нивомат на въздух.Някой знае ли дали комбито вози по-добре от седана,ако и двете са без адаптивното окачване?
И въобще в режима комфорт ,по добре ли обира неравности те от такава без екстра та адаптивно окачване?
Дано не ставам досаден.Утре ще помоля един съсед да ми даде тест на неговата,но е без означение и не знам каква е!
Обаче ще търся 4х4 !
Благодаря ви!
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Съвет за конкретна кола 525 ХД -2011 Ф11
Относно раздатката имам следното мнение: на запад (Белгия, Германия и т.н. богати страни) хората ги купуват тия коли за период, не по-голям от 4-6 години - колкото е гаранцията на колата. През това време дадената кола се кара като "открадната" - нали е в гаранция и повечето неща се покриват безплатно и на първия собственик не му пука за след гаранционното състояние на колата. След това си купува нова и т.н.
Следователно раздатката държи до едно време и българина като купи вече измъчената кола, сдава багажа точно в неговите ръце. И оттам идва мнението, че раздатки се сменят едва ли не на 100-150 000 км.
Но когато аз (да речем) си купя ново БМВ от магазина, си го пазя като очите. Просто защото не мисля да я сменям тая кола скоро.
Но в крайна сметка май е на късмет, на какво ще попаднеш.
Следователно раздатката държи до едно време и българина като купи вече измъчената кола, сдава багажа точно в неговите ръце. И оттам идва мнението, че раздатки се сменят едва ли не на 100-150 000 км.
Но когато аз (да речем) си купя ново БМВ от магазина, си го пазя като очите. Просто защото не мисля да я сменям тая кола скоро.
Но в крайна сметка май е на късмет, на какво ще попаднеш.
- sasho1bs
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: Съвет за конкретна кола 525 ХД -2011 Ф11
А на нея някакво масло или поддръжка някаква прави ли се?Сега като отворих х раздела не е като да нямат проблеми колегите
Re: Съвет за конкретна кола 525 ХД -2011 Ф11
mrlargo написа:Относно 4x4 колегите от американските форуми твърдят, че се справят идеално със задно и хубави зимни гуми. Задното предаване би трябвало да е и по-кеф през лятото по завоите, освен това раздатката е много скъпа ако се счупи. Ако ще караш по-някакви абсолютно непочистени пътища, вземи x-drive, но по основните пътища с хубави зимни гуми не би трябвало да имаш проблем само с задно.
Конкретно колата гледам няма кожен салон, няма hud display, няма ел.седалки с памет - не че трябва ама аз лично не бих взел луксозна кола с тапицерия от плат - това си е въпрос на вкус. Аз на твое място бих се ориентирал към 530d или 530xD. 525 е малко мудна, а разходът не е особено по-добър. Иначе километрите не са много. Частите са доста скъпи - особено ако е с електронен контрол на амортисьорите - един амортисьор струва 2000 лв, оригинални спирачни дискове са по 500 лв единия и т.н. .Тоест ако те е страх, че нещо може да се развали по-добре вземи с нормално окачване.
Благодаря за отговора!
Мисля ,че въпреки това ще търся 4х4 .За тапицерията си абсолютно прав ,просто когато купуваш кола втора употреба е много трудно .Аз пуснах запитване за възможността за направа на такава идентична с оригиналната без никакви промени до Тояга , Овърдраиф, Вилнер, още две фирми !
Казаха ми че работят с кожата с която работи и БМВ . За сега просто не искам да си призная ,че тая наместена работа ,не е работа ,ама ще видим !
Помогни ми с ищеинфо.Това окачване слабо мястро ли е ?
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: Съвет за конкретна кола 525 ХД -2011 Ф11
За мен адаптивното окачване е по смислено от x драйва. Освен ако не живееш на баир.
Колега от Варна с ф30 му думна х драйва още гаранционно.
Колега от Варна с ф30 му думна х драйва още гаранционно.
Re: Съвет за конкретна кола 525 ХД -2011 Ф11
altunqn написа:mrlargo написа:Относно 4x4 колегите от американските форуми твърдят, че се справят идеално със задно и хубави зимни гуми. Задното предаване би трябвало да е и по-кеф през лятото по завоите, освен това раздатката е много скъпа ако се счупи. Ако ще караш по-някакви абсолютно непочистени пътища, вземи x-drive, но по основните пътища с хубави зимни гуми не би трябвало да имаш проблем само с задно.
Конкретно колата гледам няма кожен салон, няма hud display, няма ел.седалки с памет - не че трябва ама аз лично не бих взел луксозна кола с тапицерия от плат - това си е въпрос на вкус. Аз на твое място бих се ориентирал към 530d или 530xD. 525 е малко мудна, а разходът не е особено по-добър. Иначе километрите не са много. Частите са доста скъпи - особено ако е с електронен контрол на амортисьорите - един амортисьор струва 2000 лв, оригинални спирачни дискове са по 500 лв единия и т.н. .Тоест ако те е страх, че нещо може да се развали по-добре вземи с нормално окачване.
Благодаря за отговора!
Мисля ,че въпреки това ще търся 4х4 .За тапицерията си абсолютно прав ,просто когато купуваш кола втора употреба е много трудно .Аз пуснах запитване за възможността за направа на такава идентична с оригиналната без никакви промени до Тояга , Овърдраиф, Вилнер, още две фирми !
Казаха ми че работят с кожата с която работи и БМВ . За сега просто не искам да си призная ,че тая наместена работа ,не е работа ,ама ще видим !
Помогни ми с ищеинфо.Това окачване слабо мястро ли е ?
Относно окачването - не е слабо място. Просто ако нещо се счупи извън гаранция - са скъпи цените. Аз съм с x-drive и адаптивно окачване и 42 хиляди километра дотук - няма проблем. Разбира се - най-добре е да имаш всички опции. БМВ дава удължена гаранция макс до 6 години / 200 000 километра. Тоест ако купуваш нещо над 200 хиляди километра - рискът от проблеми е висок и трябва да имаш заделен допълнителен бюджет.
- icog
- младши ентусиаст
- Мнения: 540
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: посред Витоша
- Пол: Мъж
- Кара: Трамвай по Графа
- Мечтае да кара: Подводница
- Детайли за колата: F10 530 xd
Re: Съвет за конкретна кола 525 ХД -2011 Ф11
Според мен адаптивното окачване е задължително за БГ! Конфорта на возене е много по-добър, обира страшно много неравности. Ако караш рънфлет си е абсолютно задължителен! Аз карам трети Х драйв (5-ци), всичките съм си ги карал от Германия, на по 120-150К и не съм имал абсолютно никакви проблеми освен които сам съм си причинил. Автомобилът е страхотен!
Re: Съвет за конкретна кола 525 ХД -2011 Ф11
Здравейте,
започнах да се ориентирам по малко !
Днес разбрах например ,че първите екземпляри от края на 2010 г са със стария двигател !Поправете ме ако греша.
Имал съм две Е -класи и Е46 и знам повече подробности за тези модели ,за Ф11 нищо /освен ,че 99 % от хората който са се докосвали до модела го харесват/ . Утре ще тествам 530 ХД 4х4 М-пакет .
Ще ви бъда благодарен ,ако ми помогнете когато дойде време със съвет за конкретния екземпляр .Ще побликувам снимки ,описани и т.н.
Разбира се конкретното състояние ще проверя в оторизиран сервиз. Дано не ви звуча наивно ,но до сега от общо девет коли три съм си купул от Германия със затворени очи ,но на малко километри и от горния ,даже най-горния ценови сигмент за модела втора употреба . И трите пъти не сгреших .Може и да съм имал късмет. Последно взех една Тойота рав 4 на жена ми на 18 600 км. от Германия,миналата година .
Сега , може би Ф 11 няма да е толкова ново ,но ще гледам да е на около 100 000 км.
Въпросът е да знам какво да търся като данни ?
Благодаря ви за помоща !
започнах да се ориентирам по малко !
Днес разбрах например ,че първите екземпляри от края на 2010 г са със стария двигател !Поправете ме ако греша.
Имал съм две Е -класи и Е46 и знам повече подробности за тези модели ,за Ф11 нищо /освен ,че 99 % от хората който са се докосвали до модела го харесват/ . Утре ще тествам 530 ХД 4х4 М-пакет .
Ще ви бъда благодарен ,ако ми помогнете когато дойде време със съвет за конкретния екземпляр .Ще побликувам снимки ,описани и т.н.
Разбира се конкретното състояние ще проверя в оторизиран сервиз. Дано не ви звуча наивно ,но до сега от общо девет коли три съм си купул от Германия със затворени очи ,но на малко километри и от горния ,даже най-горния ценови сигмент за модела втора употреба . И трите пъти не сгреших .Може и да съм имал късмет. Последно взех една Тойота рав 4 на жена ми на 18 600 км. от Германия,миналата година .
Сега , може би Ф 11 няма да е толкова ново ,но ще гледам да е на около 100 000 км.
Въпросът е да знам какво да търся като данни ?
Благодаря ви за помоща !
Re: Съвет за конкретна кола 525 ХД -2011 Ф11
icog написа:Според мен адаптивното окачване е задължително за БГ! Конфорта на возене е много по-добър, обира страшно много неравности. Ако караш рънфлет си е абсолютно задължителен! Аз карам трети Х драйв (5-ци), всичките съм си ги карал от Германия, на по 120-150К и не съм имал абсолютно никакви проблеми освен които сам съм си причинил. Автомобилът е страхотен!
Колега, icog сега на колко км ти е колата? На мен също ми харесва повече адаптивното окачване, тук в тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=128&t=386284, колегата wesko беше си купил без адаптивно окачване, защото беше тествал и двата варианта и каза, че не усеща особена разлика. Аз се возих в Белгия на едно супер орязано откъм екстри F10 518D с нормално окачване, с нормални гуми, не беше с рънфлет и през дупки и неравности возеше много твърдо и дървено.
Моята е с рънфлет и адаптивно окачване и вози много приятно по БГ дупките. Тук има мнения обаче, че и нормалното окачване си е супер. Със сигурност за поддръжка е по-евтино, но ако другото издържа 200к+ също е добър избор.
Re: Съвет за конкретна кола 525 ХД -2011 Ф11
mrlargo написа:icog написа:Според мен адаптивното окачване е задължително за БГ! Конфорта на возене е много по-добър, обира страшно много неравности. Ако караш рънфлет си е абсолютно задължителен! Аз карам трети Х драйв (5-ци), всичките съм си ги карал от Германия, на по 120-150К и не съм имал абсолютно никакви проблеми освен които сам съм си причинил. Автомобилът е страхотен!
Колега, icog сега на колко км ти е колата? На мен също ми харесва повече адаптивното окачване, тук в тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=128&t=386284, колегата wesko беше си купил без адаптивно окачване, защото беше тествал и двата варианта и каза, че не усеща особена разлика. Аз се возих в Белгия на едно супер орязано откъм екстри F10 518D с нормално окачване, с нормални гуми, не беше с рънфлет и през дупки и неравности возеше много твърдо и дървено.
Моята е с рънфлет и адаптивно окачване и вози много приятно по БГ дупките. Тук има мнения обаче, че и нормалното окачване си е супер. Със сигурност за поддръжка е по-евтино, но ако другото издържа 200к+ също е добър избор.
Това е добър въпрос! Макар че е толкова субективно.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани