Съвет за конкретна кола 525 ХД -2011 Ф11

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 540
Регистриран на: 20.12.2008
Местоположение: посред Витоша
Пол: Мъж
Кара: Трамвай по Графа
Мечтае да кара: Подводница
Детайли за колата: F10 530 xd

Re: Съвет за конкретна кола 525 ХД -2011 Ф11

Мнение от icog » 27 Апр 2015, 9:44

Колицата ми е вече на 155К, купих я на 130.

Последният рънфлет, който карах беше на Е61 и го смених на първата седмица, друсането тук беше Уникално. Най-вероятно значение има и самата гума, някъде бях чел, че последното поколение рънфлети са доста по-добри от предните. В момента съм с чисто нов Континентал незнамкаквоси, дот 2014 и смело заявявам, че дори и на настройка Нормал в БГ е добре. Почти не усещам разлика със зимните ми гуми, които са същия размер но нормални.

Като споменаваш Белгия, там със сигурност помпят гумите повече, отколкото го правим ние :) По съвсем обективни причини:). И не знам къде точно сте карали, аз имам спомен за много сериозни задръствания но не и за неравности:).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 16.09.2014
Пол: Мъж
Кара: 730D F01

Re: Съвет за конкретна кола 525 ХД -2011 Ф11

Мнение от mrlargo » 27 Апр 2015, 12:38

icog написа:Колицата ми е вече на 155К, купих я на 130.

Последният рънфлет, който карах беше на Е61 и го смених на първата седмица, друсането тук беше Уникално. Най-вероятно значение има и самата гума, някъде бях чел, че последното поколение рънфлети са доста по-добри от предните. В момента съм с чисто нов Континентал незнамкаквоси, дот 2014 и смело заявявам, че дори и на настройка Нормал в БГ е добре. Почти не усещам разлика със зимните ми гуми, които са същия размер но нормални.

Като споменаваш Белгия, там със сигурност помпят гумите повече, отколкото го правим ние :) По съвсем обективни причини:). И не знам къде точно сте карали, аз имам спомен за много сериозни задръствания но не и за неравности:).


На 155к и никакви проблеми си е супер. Излиза, че бая по-изгодно е да си купиш нещо на 130-160 хиляди ако караш малко, моята я взех на 25 хиляди и сега съм на 45 хиляди, (водя я редовно на прегледи, по гаранция смениха кормилен прът, те си го видяха като проблем, аз нищо не съм усетил). Частите обаче са доста скъпи, но примерно ако купиш колата за 40 хиляди от 2010 и дори да налееш около 10 хиляди за ремонт пак излиза по-евтино. Аз моята я взех за 80 хиляди лева и като си мисля сега май по-старите са по-изгодни ако караш малко. Каското също е по-евтино на кола за 40 хиляди. Виж ако навърташ по 50 хиляди на година по-нова е по-добре, защото не се знае колко ще издържи по-употребяваната при такова натоварване. Иначе аз съм с ръфлет Бриджстоун и съм много доволен. Има го това, че казват, че последното поколение е най-добре и не са така твърди гумите.

Колата дето карахме в Белгия беше с нормално окачване, гумите може да са били много напомпани, макар че колата беше на 500 км, току що купена и би трябвало да си е по спецификация. Неравностите бяха по пътя за Кьолн, имаше ремонти на няколко места по магистралата.
Там си возеше доста твърдо, а беше с нормални гуми и 17-ки джанти - т.е. най-благоприятната комбинация. Пътищата са верно много добри там, магистралите осветени изцяло през нощ, но все пак нищо не е идеално и има тук таме по някоя неравност. Иначе както казваш - зверски задръствания в Брюксел, на ремонта за Кьолн също висях час и половина на магистралата.

Ацалов
Аватар
Мнения: 3412
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Съвет за конкретна кола 525 ХД -2011 Ф11

Мнение от Atsalov » 20 Май 2015, 20:02

Темата се заключва и прехвърля в :


viewtopic.php?f=128&t=385149&start=45

Предишна

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook