Днес поръчах чисто нов 520xd (F10)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
64 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Днес поръчах чисто нов 520xd (F10)
На мен пък един човек който имаше 520д(ф10) ми каза че след 200000км почва да се усеща че двигателя се износва и отслабва, а при 6 цилиндровите спокойно си стига 5-600к без проблем, и при по-старите модели също е така.
- ivo1bg
- FC BAYERN
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Днес поръчах чисто нов 520xd (F10)
Koliu написа:....................
Иначе тази електрическа щора на задното стъкло ако някой ми каже за какво служи и помага ще съм много благодарен да ми каже
Едно време знам, че беше много гъзраско на Лада и Москвич да имаш щора, макар и не електрическа
Лятото, като оствиш колата със задницата към слънцето и след няколко часа я отвориш, веднага ти става ясно за чий ..... си я поръчал тази екстра . За возещите се отзад хора при слънце, няма да говорим, колегите вече си го казаха .
Иначе няма вариант да се стигне до единодушие, какво ТРЯБВА да има в една новозакупена кола. Всеки си мечтае за различни неща и на всеки един от нас са му нужни различни системи и видове двигатели. На вкус и цвет, товарищи-нет. С някои изключения разбира се .
Re: Днес поръчах чисто нов 520xd (F10)
Добре, след допълнително проучване от моя страна се съгласявам че Динамичния контрол на амортисьорите (223) е наистина полезна екстра, особено за лунния пеизаж по нашите пътища
Сега остава да реша какво да правя за кожения салон и спортните седалки... още 5к отгоре са. Според дилъра, стандартният тектсил на BMW бил доста качествен. А кожата изисква доста поддръжка. Т.е. текстила има май повече плюсове, но пък кожата се превръща като елегантен завършек на автомобила. И да не забравяме и спортните седалки... Та ще помисля още малко, че 5к хич не са малко. Отдавна минах първоначалния бюджет
Сега остава да реша какво да правя за кожения салон и спортните седалки... още 5к отгоре са. Според дилъра, стандартният тектсил на BMW бил доста качествен. А кожата изисква доста поддръжка. Т.е. текстила има май повече плюсове, но пък кожата се превръща като елегантен завършек на автомобила. И да не забравяме и спортните седалки... Та ще помисля още малко, че 5к хич не са малко. Отдавна минах първоначалния бюджет
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Днес поръчах чисто нов 520xd (F10)
kodomir написа:На мен пък един човек който имаше 520д(ф10) ми каза че след 200000км почва да се усеща че двигателя се износва и отслабва, а при 6 цилиндровите спокойно си стига 5-600к без проблем, и при по-старите модели също е така.
Колега това ми се струва несериозно, да се износва и отслабва...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Re: Днес поръчах чисто нов 520xd (F10)
Koliu написа:wesko написа:Колеги, кажете какво мислите за Динамичния контрол на амортисьорите / Dynamic Damper Control (223). Както се оказа, Adaptive Drive не се предлага за 520d, но има ли смисъл от DDC? Ако има някой който е карал със и без него ще се радвам да сподели. Ще "спаси" ли колата по родните дупки или по-скоро ще осигури повече стабилност на път със завои?
Колега няколко пъти го пиша, ТОВА Е ПЪРВАТА ЕКСТРА, която ВСЕКИ трябва да поръча, за което и да е БМВ 2013 г. + !!! Всеки, който е карал със и без, знае за какво става въпрос
Тук абсолютно подкрепям колегата Koliu. Както писах и по-горе това аз със сигурност бих го сложил. Променя возията много. Карал съм F10 525 без DDC, моето е 530 с Adaptive drive/DDC и има огромна разлика. Карал съм и 528i F10 само с DDC - определено си заслужава щом за 520 не се предлага Adaptive drive. Това, което карах без DDC си возеше твърдо, което по разбитите улици на София си и е кофти. Иначе си пускаш Comfort и кеф.
Относно двигателят ако не си любител на високите скорости си е ОК. Това 525 (218hp) дето го карах до 160 беше ОК, след това доста бавно, особено ако катериш наклон. На мен 530 ми е горе долу ок, особено до 100-130 ускорява много бързо, след 200 не е особено бързо, но пък 250 си ги поддържа.
Re: Днес поръчах чисто нов 520xd (F10)
Не съм разбирач, това ми го каза човек който се занимава с коли и са му слабост, иначе и аз мисля че по-големия двигател може да навърти повече км.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10439
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Днес поръчах чисто нов 520xd (F10)
wesko написа:Сега остава да реша какво да правя за кожения салон и спортните седалки... още 5к отгоре са. Според дилъра, стандартният тектсил на BMW бил доста качествен. А кожата изисква доста поддръжка. Т.е. текстила има май повече плюсове, но пък кожата се превръща като елегантен завършек на автомобила. И да не забравяме и спортните седалки... Та ще помисля още малко, че 5к хич не са малко. Отдавна минах първоначалния бюджет
Sensatec Оптимално съчетание между двете на чудесна цена.
Never mistake motion for action...
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Днес поръчах чисто нов 520xd (F10)
Абсолютно съм съгласен! Sensatec е прекрасно решение!
- nazaryan7
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 28.10.2014
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Ф10 525Д
Re: Днес поръчах чисто нов 520xd (F10)
Относно за седалките ако имаш допълнителни пари вземи кожа с обдухване на седалките за по малко от минута ти охлажда седалката а другия вариант е да си вземеш комбинирано текстил и кожа в средата е текстил а в краищата е кожа през лятото е много приятно и като комбинация изглежда много добре другото което лично за мен е много приятна екстра е вакум на вратите струва около 1200лв, също така вземи си спортен кожен волан струва 280лв защото стандартния изглежда твърде обикновен за такава кола,камера за обратно виждане също е много приятна екстра мисля че около 800лв и в малките улички е много полезна и на тъмно се вижда ясно и чисто ако си пушач поръчай и пакет за пушачи струва 100лв колкото и странно да е колата стандартно няма пепелник и вместо запалка има пластмасова тапичка лично аз съм с hi-fi озвучителна система звукът е хубав и чист но според мен не си заслужават 1175лв поръчай си и аларма излиза безплатно а за да имаш пълно каско искат и аларма а предполагам че на такава кола ще му правиш каско и да не даваш излишни пари за аларми които не са оригинални, а за арматурното табло съм с двете ръце за, много е приятно и можеш да променяш много неща на таблото.
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Днес поръчах чисто нов 520xd (F10)
Това Sensatec и Alcantara едно и също ли е?
Последна промяна tihomair на 11 Фев 2015, 16:46, променена общо 1 път
- Golden Boy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 14.05.2007
- Кара: G30 540 d, Е 93 320 d
Re: Днес поръчах чисто нов 520xd (F10)
Лично мнение, ако говорим за нормални коли, не спортни и кабриолети и други за гъзария и кеф:
Тройка с двигател х20 е оптималното
Петица с двигател х30 е оптималното.
Разбира се, колкото може по нагоре е по-добре, но по-ниско -НЕ.
Така че, по-добре колегата да се напъне малко повече за 530, отколкото да накачули екстри на 520.
Според мен така ще се запази цената повече във времето, а и лично той ще е доволен след време.
Аз лично предпочетох да взема 535 орязан откъм екстри, вместо 530 с много екстри.Говорим за втора ръка.
Като се качиш да караш 1500 км примерно до Регенсбург, тея екстри ги забравяш на втория час -повечето неща са глезотии, без които можеш, но поведението на 520 и 530 няма да има нищо общо.
Разбира се, най-добре е да се спази максимата колкото повече, толкова повече, голям двигател с много екстри.
Някой знае ли колко струва примерно 520 с АБСОЛЮТНО всичко, което може да се избере допълнително.И да се сравни с базово 535 например.
Нещо не мога да отворя тъпия конфигуратор на bmw.bg, на всеки един лаптоп ми излиза, че трябва да си обновявам тъпата версия на java, обновявам я и нищо.
Искам да си поиграя с цените, но не мога.
Тройка с двигател х20 е оптималното
Петица с двигател х30 е оптималното.
Разбира се, колкото може по нагоре е по-добре, но по-ниско -НЕ.
Така че, по-добре колегата да се напъне малко повече за 530, отколкото да накачули екстри на 520.
Според мен така ще се запази цената повече във времето, а и лично той ще е доволен след време.
Аз лично предпочетох да взема 535 орязан откъм екстри, вместо 530 с много екстри.Говорим за втора ръка.
Като се качиш да караш 1500 км примерно до Регенсбург, тея екстри ги забравяш на втория час -повечето неща са глезотии, без които можеш, но поведението на 520 и 530 няма да има нищо общо.
Разбира се, най-добре е да се спази максимата колкото повече, толкова повече, голям двигател с много екстри.
Някой знае ли колко струва примерно 520 с АБСОЛЮТНО всичко, което може да се избере допълнително.И да се сравни с базово 535 например.
Нещо не мога да отворя тъпия конфигуратор на bmw.bg, на всеки един лаптоп ми излиза, че трябва да си обновявам тъпата версия на java, обновявам я и нищо.
Искам да си поиграя с цените, но не мога.
Re: Днес поръчах чисто нов 520xd (F10)
Трябва и едно разрешение да направиш за жавата за да можеш да конфигурираш. Аз като написах номера на рамата на моята и като и излезе всичко после я конф. и разбрах колко е струвала като нова.
- Golden Boy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 14.05.2007
- Кара: G30 540 d, Е 93 320 d
Re: Днес поръчах чисто нов 520xd (F10)
Мерси колега, сега стана
Значи, цената на 520 d с абсолютно всичко възможно, включително и най големите тъпни е около 180 х лева, от които грубо 90-100 са за екстри!!!
И после като го продаваш, просто пишеш -FULL, няма да ти стигне мястото иначе.
Почти базово 535 d е 120 х.
Но е голям кеф да имаш възможността да седнеш и да си избереш, каквото искаш!
Значи, цената на 520 d с абсолютно всичко възможно, включително и най големите тъпни е около 180 х лева, от които грубо 90-100 са за екстри!!!
И после като го продаваш, просто пишеш -FULL, няма да ти стигне мястото иначе.
Почти базово 535 d е 120 х.
Но е голям кеф да имаш възможността да седнеш и да си избереш, каквото искаш!
Re: Днес поръчах чисто нов 520xd (F10)
Колеги,
Последните 3 дни имах възможност да тествам 2 чисто нови ( < 800 км) конфигурации:
- 530d xdrive с Динамичен контрол на амортисьорите
- 520d xdrive със стандартно окачване
Впечатления:
И за двете коли се съгласявам на 100% с MadChicken:
> Сравнен с Шкодилака ще се почувстваш като в космически кораб
Но не космически кораб, а направо като в 5 звезден лайнер ;-)
Сега да споделя по-тех мнения:
- Относно Динамичния контрол на амортисьорите - тук почувствах разликата по завоите към Бистрица и Железница. Със жалост ще спомена, че тази система ми притъпи усещането за завоите (променя наклона на автомобила) и на места завоите се чувстват по-леки отколкото са. Това е предпоставка за влизане с по-висока скорост и съответно е доста по-рисково.
- Наистина има разлика върху неравна повърхност (aka павета и трамвайни линии), но тя определено не струва 2.6к
- Отделно че минах по целия Борис III със 520d xdrive и пак усещането беше доста приятно без тази система
- Така че скромната ми представа за усещането на автомобил не може да оцени Динамичния контрол на амортисьорите
- Препоръчвам го за по-мощните двигатели - съответно за шофьорите с по-мощни изисквания
- За мощността: 260 кс vs 190 кс няма какво да се коментира - залепването за седалката само говори за себе си.
- Но както коментирах по-рано - това не е усещането, което аз търся.
И ето по-позитивните оценки ;-) Какво ме впечатли:
- автоматичните скорости - наистина няма нищо общо с това, което беше преди 10+ години
- огромното пространство в 5-цата
- големия 10" display (идва с навигацията)
- Мултифункционалното арматурно табло, което си мени цвета и блясъка
- Въобще усещането за карането на чисто нова 5-ца
И ето съвсем искрено мнение за LED-овете:
Съжалявам, но на връщане от Железница към София (доста завои), дългите светлини биваха изгасвани трърде късно - поне 3 автомобила (в рамките на 10 мин) ми присветнаха, понеже дългите се спираха твърде късно. Да не говорим, че има забавяне и при връщането към дълги. А това за "тунела" го има само в рекламите на BMW LED Headlights. За съжаление нямаше как да тествам асистента за дълги при xenons, но като нищо да се окаже по-добър.
И за финал:
Това е автомобил. Всичко друго е имитация ;-)
И да - кожения салон много повече подхожда на BMW 5, от която и да е друга екстра !!!
Последните 3 дни имах възможност да тествам 2 чисто нови ( < 800 км) конфигурации:
- 530d xdrive с Динамичен контрол на амортисьорите
- 520d xdrive със стандартно окачване
Впечатления:
И за двете коли се съгласявам на 100% с MadChicken:
> Сравнен с Шкодилака ще се почувстваш като в космически кораб
Но не космически кораб, а направо като в 5 звезден лайнер ;-)
Сега да споделя по-тех мнения:
- Относно Динамичния контрол на амортисьорите - тук почувствах разликата по завоите към Бистрица и Железница. Със жалост ще спомена, че тази система ми притъпи усещането за завоите (променя наклона на автомобила) и на места завоите се чувстват по-леки отколкото са. Това е предпоставка за влизане с по-висока скорост и съответно е доста по-рисково.
- Наистина има разлика върху неравна повърхност (aka павета и трамвайни линии), но тя определено не струва 2.6к
- Отделно че минах по целия Борис III със 520d xdrive и пак усещането беше доста приятно без тази система
- Така че скромната ми представа за усещането на автомобил не може да оцени Динамичния контрол на амортисьорите
- Препоръчвам го за по-мощните двигатели - съответно за шофьорите с по-мощни изисквания
- За мощността: 260 кс vs 190 кс няма какво да се коментира - залепването за седалката само говори за себе си.
- Но както коментирах по-рано - това не е усещането, което аз търся.
И ето по-позитивните оценки ;-) Какво ме впечатли:
- автоматичните скорости - наистина няма нищо общо с това, което беше преди 10+ години
- огромното пространство в 5-цата
- големия 10" display (идва с навигацията)
- Мултифункционалното арматурно табло, което си мени цвета и блясъка
- Въобще усещането за карането на чисто нова 5-ца
И ето съвсем искрено мнение за LED-овете:
Съжалявам, но на връщане от Железница към София (доста завои), дългите светлини биваха изгасвани трърде късно - поне 3 автомобила (в рамките на 10 мин) ми присветнаха, понеже дългите се спираха твърде късно. Да не говорим, че има забавяне и при връщането към дълги. А това за "тунела" го има само в рекламите на BMW LED Headlights. За съжаление нямаше как да тествам асистента за дълги при xenons, но като нищо да се окаже по-добър.
И за финал:
Това е автомобил. Всичко друго е имитация ;-)
И да - кожения салон много повече подхожда на BMW 5, от която и да е друга екстра !!!
Re: Днес поръчах чисто нов 520xd (F10)
Лично аз винаги предпочитам екстрите пред двигателя, особено на седан, особено дизел.Който иска Двигател да се ориентира към М ))
64 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани