Мнение за обява/конкретен автомобил

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Мнение за обява/конкретен автомобил

Мнение от kolp » 06 Фев 2017, 11:02

този път си късметлия, така да го кажем ;) на 101500 имаш сменени и дюзи, помпа за високо налягане и повечето маркучи по горивната система. доста добро коле си взел, само турбото не виждам да е сменяно, ама другото е почти ново.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: Мнение за обява/конкретен автомобил

Мнение от Trixster » 06 Фев 2017, 13:13

Ей това си е късмет по снимка :mhihi:
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Ст.Загора
Кара: 535д

Re: Мнение за обява/конкретен автомобил

Мнение от stenli_bmv » 06 Фев 2017, 16:41

Някой случайно да е ходил да гледа този автомобил- http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1mn8w2

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: F11 535xD

Re: Мнение за обява/конкретен автомобил

Мнение от divxstore » 07 Фев 2017, 11:01

Здравейте, може ли да ми кажете сервизната история на колата - WBAXB11070DW99159 - екстрите си ги ги знам, но ми се иска да знам и какво е правено и сменяно по нея. Благодаря предварително!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Мнение за обява/конкретен автомобил

Мнение от kolp » 07 Фев 2017, 11:55

divxstore написа:Здравейте, може ли да ми кажете сервизната история на колата - WBAXB11070DW99159 - екстрите си ги ги знам, но ми се иска да знам и какво е правено и сменяно по нея. Благодаря предварително!


133000км в края на миналта година. Нищо голямо не е правено, само обслужвания почти, само тука http://dealer.bmw.ch/seeblick-garage/de ... sicht.html

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 13.02.2017
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Мнение за обява/конкретен автомобил

Мнение от dellux » 14 Фев 2017, 12:41

Здравейте.Планирам да си купя BMW F10 2010/2011,прегледах много страници и коментари свързани с този модел.Но какво ще ме посъветвате,защото не съм много запознат,и затова бих искал поне някакъв съвет . БМВ 525Д Ф10 от 2010/2011 или БМВ 523 Ф10 2010/2011 да си взема? И също така от коя година е по-добре да е колата 2010 или 2011.Благодаря предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: Дизел
Мечтае да кара: Бензин
Детайли за колата: Touring

Re: Мнение за обява/конкретен автомобил

Мнение от tihomair » 14 Фев 2017, 21:06

dellux написа:Здравейте.Планирам да си купя BMW F10 2010/2011,прегледах много страници и коментари свързани с този модел.Но какво ще ме посъветвате,защото не съм много запознат,и затова бих искал поне някакъв съвет . БМВ 525Д Ф10 от 2010/2011 или БМВ 523 Ф10 2010/2011 да си взема? И също така от коя година е по-добре да е колата 2010 или 2011.Благодаря предварително.

Какъв съвет очакваш да ти се даде, като това е въпрос на вкус. Винаги е по-добре да е по-нова, по-запазена и по-изгодна. Това са основни неща, които бих те посъветвал. Успех!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Мнение за обява/конкретен автомобил

Мнение от kolp » 15 Фев 2017, 8:48

кола 1.8т по принцип колкото по голям двиг толкова по добре, колкото по-нова толкова по добре. и гледай да е от човек, че има невероятни гробници по къщите.

Legendary
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: F10 530d, F25 30iX

Re: Мнение за обява/конкретен автомобил

Мнение от MadChicken » 15 Фев 2017, 8:51

Гледай да е произведена (не регистрирана) след 09.2011 - това е нещо като междинен фейслифт, никой не го споменава, но е факт :mhihi:
Only dead fish follow the stream...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Мнение за обява/конкретен автомобил

Мнение от kolp » 15 Фев 2017, 9:17

MadChicken написа:Гледай да е произведена (не регистрирана) след 09.2011 - това е нещо като междинен фейслифт, никой не го споменава, но е факт :mhihi:


да, ето повече инфо -

September 2011
BMW expands 5 Series line-up
The 5 Series engine range grew to 11 derivatives with the arrival of the 520i and 528i models for September 2011. Both are powered by a new four-cylinder 2.0-litre petrol engine employing twin-scroll turbocharger technology, high-precision direct fuel injection, VALVETRONIC variable valve control and double-VANOS camshaft control.

The 520i develops 184hp at 5,000rpm and 270Nm of torque in a broad spread from 1250 to 4500rpm, guaranteeing spontaneous response across almost the entire rev band. With the optional automatic gearbox, the average economy of the 520i saloon is 44.1mpg, while CO2emissions dip below 150g/km. The BMW 520i SE Saloon costs from £31,190 OTR - £1,512 cheaper than the model it replaces – while the Touring is £33,615 OTR.

By increasing the amount of turbo boost and revising the operation of the fuel injection system, the same basic engine is able to produce 245hp from 5,000-6,500rpm and 350Nm across 1,250-4,800rpm for the 528i. Six-cylinder performance, zero to 62mph in just 6.2 seconds for the manual saloon, is therefore feasible with four-cylinder fuel efficiency: 43.5mpg and a CO2output of 152g/km with automatic transmission. The BMW 328i SE Saloon cost from £33,610 OTR and the Touring is £36,165 OTR.

In the 525d, a new four-cylinder 2.0-litre twin-turbo engine replaces the single-turbo six-cylinder 3.0-litre unit. The new engine generates 218hp at 4,400rpm and 450Nm of torque from 1,500-2,500rpm, sufficient to improving acceleration while reducing fuel consumption by up to 20 per cent. The BMW 525d SE Saloon costs from £35,135 OTR and the Touring £37,560 OTR.

Extensive modifications to the six-cylinder twin-turbo diesel engines in the 530d and 535d, both featuring variable turbine geometry, have produced increases in power and torque while at the same time achieving greater fuel efficiency. The fuel consumption of the 530d is around 13 per cent better, while the 535d now has a power output of 313hp. These models are now priced from £38,780 OTR and £44,290 OTR respectively for the Saloon and £41,190 OTR and £46,600 OTR for the Touring.


The final 5 Series engine addition for September sees the 407hp 4.4-litre twin-turbo V8 from the 550i flagship saloon and 550i GT become available in the Touring for the first time. A BMW 550i Touring starts at £54,680 OTR.

Model Power (hp) Torque (Nm) 0-62mph (seconds) Top Speed
(mph) CO 2 emissions (g/km) Combined mpg
BMW 520i 184 270 7.9 (8.0) 141 157 (149) 41.5 (44.1)
BMW 528i 245 350 6.2 (6.3) 155* 159 (152) 41.5 (43.5)
BMW 520d ED 184 380 8.2 144 119 62.8
BMW 525d 218 450 7.0 151 132 (126) 56.5 (58.9)
BMW530d 258 540 6.1 (6.0) 155* 149 (139) 49.6 (52.3)
BMW 535d** 313 630 5.5 155* 142 50.4
* Electronically limited ** Automatic only

BMW 5 Series Touring

Model Power (hp) Torque (Nm) 0-62mph (seconds) Top Speed
(mph) CO 2 emissions (g/km) Combined mpg
BMW 520i 184 270 8.3 137 163 (156) 40.4 (42.2)
BMW 528i 245 350 6.4 152 165 (159) 39.8 (41.5)
BMW 525d 218 450 7.2 147 138 (135) 53.3 (55.4)
BMW530d 258 540 6.2 155* 155 (145) 47.9 (51.4)
BMW 535d** 313 630 5.5 155* 148 50.4
BMW 550i** 407 600 5.1 155* 142 26.4
The 5 Series in all its variants remains the ultimate drivers’ car in the executive sector. That position is strengthened with the introduction of Drive Performance Control as standard, which allows the driver to fine-tune the ride and handling selecting either Comfort, Sport or Sport+ settings. It will be fitted to all Saloon and Touring variants.

All four- and six-cylinder 5 Series models, have the addition of ECO PRO mode, which adjusts throttle sensitivity, engine response, the upshift points with the automatic gearbox, where fitted, and even the power consumed by ancillaries including climate control and heated mirrors.

Owners can now open the boot or – on the Touring – the rear window or tailgate through a simple foot movement at the rear of the car. Sensors in the rear bumper detect foot movement and if that person is carrying the correct key, messages are sent to the car’s onboard computer telling it to lift the boot lid, tailgate or rear glass hatch on the Touring.

In conjunction with the optional BMW Professional Navigation system, drivers are provided with accurate, instant details of traffic conditions through the Real-Time Traffic Information system, while the uprated Head-Up display now shows full-colour road-sign graphics. An extension of the BMW Night Vision system gives better visual and audible warnings of unseen pedestrians or cyclists.

September 2011 also saw the introduction of M Sport specification to the 5 Series Gran Turismo. Featuring an enhanced standard specification M Sport includes 19-inch light alloy wheels, M aerodynamic body styling, M Sport suspension and other interior and exterior enhancements. Prices for the 5 Series Gran Turismo start at £46,590 OTR for a 530d GT rising to £57,620 OTR for a 550i GT.

BMW’s ConnectedDrive system has been enhanced for 2011 for even more intelligent networking between the driver and the outside world. Real Time Traffic Information (RTTI) is a superior system for warning drivers of hold-ups and calculating alternative routes to help avoid them. It is far quicker and more efficient than the Traffic Message Channel (TMC) currently used, transmitting data faster, and updating more frequently, via the SIM card integrated in the vehicle.

Courtesy of BMW Live, the driver’s mobile phone can serve as a modem to feed information to the car’s Control Display via Bluetooth. The system offers free RSS news feeds, weather information, Google Local Search, Google Panoramic and Street View. The RSS news feeds are read inside the car via BMW’s Text to Speech function. The facility will be available on the new BMW 1 Series in September, before being rolled out to other models.

The same camera system can also provide the driver more information through the new full-colour Head-up Display or the instrument panel. The Lane Departure Warning system can detect lane markings and sends a mild vibration through the steering wheel should the vehicle deviate from its lane without indicating. The Speed Limit Display reads both permanent and temporary speed limit signs and displays the current maximum permissible speed limit to the driver.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Re: Мнение за обява/конкретен автомобил

Мнение от XaMaB » 16 Фев 2017, 10:55

MadChicken написа:Гледай да е произведена (не регистрирана) след 09.2011 - това е нещо като междинен фейслифт, никой не го споменава, но е факт :mhihi:


Тук ми се струва, че има разминаване между седан и комби. Моята (Ф11) е с първа регистрация 08.2011, но е с новият двигател (258 PS/560 Nm). Подобно разминаване в производството имаше и преди с Е39, май и 60/61 бяха така.
Просто бележка, ако някой освен за седан се оглежда и за коНби
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: Дизел
Мечтае да кара: Бензин
Детайли за колата: Touring

Re: Мнение за обява/конкретен автомобил

Мнение от tihomair » 16 Фев 2017, 15:37

XaMaB написа:
MadChicken написа:Гледай да е произведена (не регистрирана) след 09.2011 - това е нещо като междинен фейслифт, никой не го споменава, но е факт :mhihi:


Тук ми се струва, че има разминаване между седан и комби. Моята (Ф11) е с първа регистрация 08.2011, но е с новият двигател (258 PS/560 Nm). Подобно разминаване в производството имаше и преди с Е39, май и 60/61 бяха така.
Просто бележка, ако някой освен за седан се оглежда и за коНби

258 е при xDrive ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 29.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Мнение за обява/конкретен автомобил

Мнение от Niccolo » 19 Фев 2017, 19:44

Здравейте, какво смятате за този екземпляр - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1v61a2
Хвана ми окото, и мисля да я огледам тия дни, вижда ми се читава

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Мнение за обява/конкретен автомобил

Мнение от kolp » 19 Фев 2017, 21:33

Niccolo написа:Здравейте, какво смятате за този екземпляр - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1v61a2
Хвана ми окото, и мисля да я огледам тия дни, вижда ми се читава


читава изглежда определено. моето лично мнение, с което не ангажирам никой, е че 2.0д е двигател за тройки. адекватен двигател за петици е 3.0 и нагоре, за седмици 4.0 и нагоре.

не знам дали ще ти стига мощността, а N47 двигателя има известен проблем с веригите, мисля че има сервизна акция даже.

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 29.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Мнение за обява/конкретен автомобил

Мнение от Niccolo » 19 Фев 2017, 22:04

kolp написа:
Niccolo написа:Здравейте, какво смятате за този екземпляр - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1v61a2
Хвана ми окото, и мисля да я огледам тия дни, вижда ми се читава


читава изглежда определено. моето лично мнение, с което не ангажирам никой, е че 2.0д е двигател за тройки. адекватен двигател за петици е 3.0 и нагоре, за седмици 4.0 и нагоре.

не знам дали ще ти стига мощността, а N47 двигателя има известен проблем с веригите, мисля че има сервизна акция даже.


Определено няма да ми е достатъчна, но ще го ползвам предимно градско и мисля, че ще ми е ОК.
За N47 ако е този 177 к.с. има сервизна акция да, но този мисля, че е 184 и там проблема беше решен, но в момента говоря наизуст.
Иначе ми се вижда хубава, и ако наистина е на тия километри цената и е много ОК.

ПредишнаСледваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook