Мнение за обява/конкретен автомобил
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
По мненията ти във форума съм останал с впечатлението, че си наясно, че за тези пари е много трудно да е читава.barty написа:Моля за мнение относно тези оферти:
1. https://mobile.bg/11574915845972306
2. https://mobile.bg/11592324761751286
3. https://mobile.bg/11592302310606393
4. https://mobile.bg/11591216189756831
Фаворит са ми 4 и 3 но вашите мнения са добре дошли
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ivan_petkov
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 24.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 525d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Не знам колега , но личното ми мнение щом искаш ф10-тка за тия пари е най добре да изчакаш година-две или пък ако си назор за кола можеш да се насочиш към е60/61 lci . Не знам каква е текущата ти кола. Късмет !
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Спорно е, ама очите на четири.
Аз харесвам тази с панорамата.
Аз харесвам тази с панорамата.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
barty написа:Моля за мнение относно тези оферти:
1. https://mobile.bg/11574915845972306
2. https://mobile.bg/11592324761751286
3. https://mobile.bg/11592302310606393
4. https://mobile.bg/11591216189756831
Фаворит са ми 4 и 3 но вашите мнения са добре дошли
F10 / 11 под 22-3к е суууууупер съмнително особено нов внос, преди месец преглеждахме разни коли и нямаше нито една читава дори за тея пари камоли за по 19
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1965
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Понеже никога не съм имал дизел, а пък БМВ дизел хептен, дайте описание на читави.
Всичките без 2-ра съм ги гледал, изглеждат си ок Явно изпускам нещо
Последното БМВ което имах беше Е39 523 автомат през 2010г.
Всичките без 2-ра съм ги гледал, изглеждат си ок Явно изпускам нещо
Последното БМВ което имах беше Е39 523 автомат през 2010г.
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Нещата са прости, стига да не се заплесваш по майсторски приказки и форумни ОЕМ шоуруум заплесии от връх Олимп.
1. Ако не пуши бяло и не тресе докато стопли, значи дюзите не са тотално свършили и рециклирането им е евтино, по 50лв + 30 стенд на бройка. С нови разпръсквачи отиваш на 180лв на бройка, но няма смисъл. Едва ли ще я караш тая кола още 300к км. Аз ги правих в Пазарджик на 3.0 245кс мотор, дето уж не се рециклирали и само нови.
2. Веригите на БМВ са Ивис, правят се само в Мюнхен и се използват не в сто, а в хиляда неща. Ако си ги купиш под марка БМВ са скъпи, ако си ги купиш сам - не толкова. Всичко ми струваше около хиляда лева по спомен.
3. Автоматика го стопли хубаво, на рядко масло хидроблока си показва драмите, ако има такива. ХДП/локъп ако приплъзва ще го усетиш лесно. Правят се кутии, не е кой знае какво.
4. Н57 няма кой знае какви болежки, които да не се лекуват лесно и евтино... Заради ЕГР-а зацапват колектор, блокират клапи и остава без въздух. Сваля се, чисти се и всичко е наред. ЕГР-а се затапва за половин бира време и една ламаринка с размер на 50 стотинки, ДПФ се реже и спира софтуерно за тънки пари пак... с турбината нещата са стандартни.
Нормални дизелови болежки на всеки 10 годишен кютук стигнал до източна Европа.
От към двигател това са нещата, които биха ти създали проблеми и всеки един има лесно и евтино решение за да върви колата и да пее.
Естествено, има и друг вариант - хвърляш я на някой майстор и накрая я искаш готова, като правите това, което според майстора е правилно. С такъв наивен подход за всяко нещо ще ходиш по няколко пъти и накрая ще платиш скъпо. Форумни легенди хиляди. Подготви се малко за дизеловите истории поне на теория, спестява доста в дългосрочен план.
Това е, от тук нататък гледаш ламарини, екстри, окачване - стандартните неща за всяка кола. Не се втренчвай в километрите. Най-често тия от 18к и от 25к са едни и същи, просто някой си е намислил повече и чака.
И като купиш - прави всичко на куп. Сваляш мотор за вериги, рециклираш стартер, генератор, чистиш радиатори. Всичко, което е там. Тия неща се отплащат в дългосрочен план, а парите не са кой знае какво когато всичко е на земята така или иначе.
И най-важното, като избираш - гледай да се влюбиш, влюбен човек лесно преглъща негативите, прави компромиси и живее щастливо с новата половинка, другите и за мажещи чистачки псуват по продавача и са вечно сърдити.
Успех, и да се похвалиш!
1. Ако не пуши бяло и не тресе докато стопли, значи дюзите не са тотално свършили и рециклирането им е евтино, по 50лв + 30 стенд на бройка. С нови разпръсквачи отиваш на 180лв на бройка, но няма смисъл. Едва ли ще я караш тая кола още 300к км. Аз ги правих в Пазарджик на 3.0 245кс мотор, дето уж не се рециклирали и само нови.
2. Веригите на БМВ са Ивис, правят се само в Мюнхен и се използват не в сто, а в хиляда неща. Ако си ги купиш под марка БМВ са скъпи, ако си ги купиш сам - не толкова. Всичко ми струваше около хиляда лева по спомен.
3. Автоматика го стопли хубаво, на рядко масло хидроблока си показва драмите, ако има такива. ХДП/локъп ако приплъзва ще го усетиш лесно. Правят се кутии, не е кой знае какво.
4. Н57 няма кой знае какви болежки, които да не се лекуват лесно и евтино... Заради ЕГР-а зацапват колектор, блокират клапи и остава без въздух. Сваля се, чисти се и всичко е наред. ЕГР-а се затапва за половин бира време и една ламаринка с размер на 50 стотинки, ДПФ се реже и спира софтуерно за тънки пари пак... с турбината нещата са стандартни.
Нормални дизелови болежки на всеки 10 годишен кютук стигнал до източна Европа.
От към двигател това са нещата, които биха ти създали проблеми и всеки един има лесно и евтино решение за да върви колата и да пее.
Естествено, има и друг вариант - хвърляш я на някой майстор и накрая я искаш готова, като правите това, което според майстора е правилно. С такъв наивен подход за всяко нещо ще ходиш по няколко пъти и накрая ще платиш скъпо. Форумни легенди хиляди. Подготви се малко за дизеловите истории поне на теория, спестява доста в дългосрочен план.
Това е, от тук нататък гледаш ламарини, екстри, окачване - стандартните неща за всяка кола. Не се втренчвай в километрите. Най-често тия от 18к и от 25к са едни и същи, просто някой си е намислил повече и чака.
И като купиш - прави всичко на куп. Сваляш мотор за вериги, рециклираш стартер, генератор, чистиш радиатори. Всичко, което е там. Тия неща се отплащат в дългосрочен план, а парите не са кой знае какво когато всичко е на земята така или иначе.
И най-важното, като избираш - гледай да се влюбиш, влюбен човек лесно преглъща негативите, прави компромиси и живее щастливо с новата половинка, другите и за мажещи чистачки псуват по продавача и са вечно сърдити.
Успех, и да се похвалиш!
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1965
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Благодаря колега grkv.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
barty написа:Понеже никога не съм имал дизел, а пък БМВ дизел хептен, дайте описание на читави.
Всичките без 2-ра съм ги гледал, изглеждат си ок Явно изпускам нещо
Последното БМВ което имах беше Е39 523 автомат през 2010г.
Колега, какво стана, отказа ли се от W212. Иначе ако много искаш на газ първите F10 528i с шест цилиндровия мотор ( същия и при последните 528i на Е60 ) май стават и между другото са железни автомобили. Всички проблеми и главоболия дето са изредени при дизелите тук са сведени почти до минимум.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Тук трудно се намират.
До 08.2011, 258 к.с., само от Щатите... а ако търсим и да е комби от Щатите, нещата отиват към невъзможни.
До 08.2011, 258 к.с., само от Щатите... а ако търсим и да е комби от Щатите, нещата отиват към невъзможни.
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1965
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
peshehodetz написа:barty написа:Понеже никога не съм имал дизел, а пък БМВ дизел хептен, дайте описание на читави.
Всичките без 2-ра съм ги гледал, изглеждат си ок Явно изпускам нещо
Последното БМВ което имах беше Е39 523 автомат през 2010г.
Колега, какво стана, отказа ли се от W212. Иначе ако много искаш на газ първите F10 528i с шест цилиндровия мотор ( същия и при последните 528i на Е60 ) май стават и между другото са железни автомобили. Всички проблеми и главоболия дето са изредени при дизелите тук са сведени почти до минимум.
Няма комби, само седани се продават.
Mercedes W212 бензин почти няма а и F10 някак си е по-добре изглеждаш автомобил.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
С уточнение, злокобния ЕГР, се сменя за 450лв с оригинален нов и кара 200 000км. Разбира се, винаги можеш да го побългариш и да го изрежеш.
Имаше драма в началото на миналата година, когато имаше кампания за Ф10 и Ф11 за смяна на ЕГРи - охладителя на клапана правеше проблеми. Понеже кампанията обхвана безброй коли, можеше да се получат сериозни забавяния. Сега няма драми и цената е 450-550лв, което си е нищо на фона на останалите неща за Ф10....
PS: орг дисковете и накладки все още са цифра
Имаше драма в началото на миналата година, когато имаше кампания за Ф10 и Ф11 за смяна на ЕГРи - охладителя на клапана правеше проблеми. Понеже кампанията обхвана безброй коли, можеше да се получат сериозни забавяния. Сега няма драми и цената е 450-550лв, което си е нищо на фона на останалите неща за Ф10....
PS: орг дисковете и накладки все още са цифра
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
barty написа:peshehodetz написа:barty написа:Понеже никога не съм имал дизел, а пък БМВ дизел хептен, дайте описание на читави.
Всичките без 2-ра съм ги гледал, изглеждат си ок Явно изпускам нещо
Последното БМВ което имах беше Е39 523 автомат през 2010г.
Колега, какво стана, отказа ли се от W212. Иначе ако много искаш на газ първите F10 528i с шест цилиндровия мотор ( същия и при последните 528i на Е60 ) май стават и между другото са железни автомобили. Всички проблеми и главоболия дето са изредени при дизелите тук са сведени почти до минимум.
Няма комби, само седани се продават.
Mercedes W212 бензин почти няма а и F10 някак си е по-добре изглеждаш автомобил.
При F10 и F11, както и при всяка кола 2ра ръка, най-важното нещо разбира се е произхода. Модела е склонен на скъпи ремонти и напудрен милионник с "яка джанти" и тайвански Мпак, ще ти скъси живота. Почти всичко на пазар е Xdrive, което е ок защото 8стпенния автоматик е много бърз, с много къси предавки и сцеплението при задно е ограничено, поне в София.
.. Като мотор *30д е топера. Повече върви, отколкото изглежда на хартия. (2л само кола хах)
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Щом си тръгнал за Ф11, хвърли едно око и на Ф07.
На базата на 7ма серия е, често са по-заредени от към екстри спрямо петиците и понеже са по-малко желани цената на място може да падне с повече. Повечето са само на задно, не знам защо.
За мен са и по-съвременно изглеждащи.
Двигател и кутия са си същите.
Баща ми кара такова, в определени аспекти ми харесва повече от моето Ф01.
На базата на 7ма серия е, често са по-заредени от към екстри спрямо петиците и понеже са по-малко желани цената на място може да падне с повече. Повечето са само на задно, не знам защо.
За мен са и по-съвременно изглеждащи.
Двигател и кутия са си същите.
Баща ми кара такова, в определени аспекти ми харесва повече от моето Ф01.
- Eliyan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 2.11.2019
- Пол: Мъж
- Кара: E70 3.0D LCI
- Мечтае да кара: M550D
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
grkv написа:Нещата са прости, стига да не се заплесваш по майсторски приказки и форумни ОЕМ шоуруум заплесии от връх Олимп.
1. Ако не пуши бяло и не тресе докато стопли, значи дюзите не са тотално свършили и рециклирането им е евтино, по 50лв + 30 стенд на бройка. С нови разпръсквачи отиваш на 180лв на бройка, но няма смисъл. Едва ли ще я караш тая кола още 300к км. Аз ги правих в Пазарджик на 3.0 245кс мотор, дето уж не се рециклирали и само нови.
2. Веригите на БМВ са Ивис, правят се само в Мюнхен и се използват не в сто, а в хиляда неща. Ако си ги купиш под марка БМВ са скъпи, ако си ги купиш сам - не толкова. Всичко ми струваше около хиляда лева по спомен.
3. Автоматика го стопли хубаво, на рядко масло хидроблока си показва драмите, ако има такива. ХДП/локъп ако приплъзва ще го усетиш лесно. Правят се кутии, не е кой знае какво.
4. Н57 няма кой знае какви болежки, които да не се лекуват лесно и евтино... Заради ЕГР-а зацапват колектор, блокират клапи и остава без въздух. Сваля се, чисти се и всичко е наред. ЕГР-а се затапва за половин бира време и една ламаринка с размер на 50 стотинки, ДПФ се реже и спира софтуерно за тънки пари пак... с турбината нещата са стандартни.
Нормални дизелови болежки на всеки 10 годишен кютук стигнал до източна Европа.
От към двигател това са нещата, които биха ти създали проблеми и всеки един има лесно и евтино решение за да върви колата и да пее.
Естествено, има и друг вариант - хвърляш я на някой майстор и накрая я искаш готова, като правите това, което според майстора е правилно. С такъв наивен подход за всяко нещо ще ходиш по няколко пъти и накрая ще платиш скъпо. Форумни легенди хиляди. Подготви се малко за дизеловите истории поне на теория, спестява доста в дългосрочен план.
Това е, от тук нататък гледаш ламарини, екстри, окачване - стандартните неща за всяка кола. Не се втренчвай в километрите. Най-често тия от 18к и от 25к са едни и същи, просто някой си е намислил повече и чака.
И като купиш - прави всичко на куп. Сваляш мотор за вериги, рециклираш стартер, генератор, чистиш радиатори. Всичко, което е там. Тия неща се отплащат в дългосрочен план, а парите не са кой знае какво когато всичко е на земята така или иначе.
И най-важното, като избираш - гледай да се влюбиш, влюбен човек лесно преглъща негативите, прави компромиси и живее щастливо с новата половинка, другите и за мажещи чистачки псуват по продавача и са вечно сърдити.
Успех, и да се похвалиш!
Колега, дай малко повече инфо за веригите, цена, майстор - опитвам се да ти пиша лично съобщение, но по някаква причина форума асд не ми позволява ( Вие не можете да публикувате мнение толкова рано след миналата публикация.)
Ще се радвам ако може да продължим на лично!
Елиян.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани