Мнение за обява/конкретен автомобил
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Здравейте, дали може да получа инфо за сервизната история на този автомобил: WBA5D31070D578032. На първ поглед изглежда добре, от официялен BMW дилър в Германия, премиум селекшън, върнат от лизинг.. Обаче когато го проверих в auto-records.com получих инфото прикачено във файла.. Изглежда че колата е влизала в сервиза 6-7 пъти през 1000 километра преди да я обявят за продажба което си е притеснително. Отделно като питах немеца какво точно са и правили, взе че се обиди че изобщо задавам такива въпроси за кола на 28000 км премиум селекшън.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Vladkopenev1
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 28.11.2017
- Пол: Мъж
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Има един сайт https://www.vinbmwdecoder.com . Може да провериш цялата сервизна история на колата, но струва около 20 евро. Бави се няколко дена, при мен я изпратиха след 3 дена и всичко си беше точно.
- E30driver
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 9.04.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Ако те притеснява, в Германия Премиум Селекшън има избор колкото искаш. От друга страна аз имам миналата година между Септември и Ноември 4 влизания в официален сервиз : 1. Смяна крушка ЛЕД 2. Поправка клаксон 3. Смяна задни крушки 4. Редовна смяна на масло. Нищо особено, но четири посещения за 2 месеца.
- traxcaltecas
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.01.2018
BMW F10/LCI 525d xDrive (218hp)
Здравейте!
Обмислям покупката на подобен автомобил и имам следните въпроси относно автомобила:
1)Каква е реално разликата (ако я има) между F10 525xD и LCI модела? Според аутодата F10 се произвежда в периода 2011-2013, а LCI-2013-2016. Реално по технически данни разлика не виждам или???
2)Има ли съществена функционална разлика между "малката" и "голямата" навигация?
3)Каква е разликата в удобството между обикновения кожен салон и кожения салон със страничните опори (спортния)? Обикновения кожен салон осигурява ли достатъчно удобство при по-дълго пътуване?
4)Спортна или обикновена скоростна кутия?
5)Реален разход на гориво? По каталог е 6,3/5 (градско/извънградско), но ми е пределно ясно, че няма да е такъв. По принцип прибавям +2 литра на каталожния разход и в повечето случаи излиза реалният такъв. Реалистичен ли е разход ДО 10-11 в града и 7 извънградско? (прочетох темата за разхода, но мненията за тази конфигурация не са особено много, та се надявам вече да има повече собственици на тази конфигурация автомобил, а съответно и мнения)
6)Често срещани проблеми? Отстранен ли е ОКОНЧАТЕЛНО проблемът с веригата от N47 (177к.с.), тъй като моторът отново е двулитров и е от тази серия (N47D20)?
7)Вървеж и мощност-достатъчни, недостатъчни? (мнения основно от собствениците на модела по възможност)
Благодаря предварително на всички коментирали и взели отношение по темата.
Обмислям покупката на подобен автомобил и имам следните въпроси относно автомобила:
1)Каква е реално разликата (ако я има) между F10 525xD и LCI модела? Според аутодата F10 се произвежда в периода 2011-2013, а LCI-2013-2016. Реално по технически данни разлика не виждам или???
2)Има ли съществена функционална разлика между "малката" и "голямата" навигация?
3)Каква е разликата в удобството между обикновения кожен салон и кожения салон със страничните опори (спортния)? Обикновения кожен салон осигурява ли достатъчно удобство при по-дълго пътуване?
4)Спортна или обикновена скоростна кутия?
5)Реален разход на гориво? По каталог е 6,3/5 (градско/извънградско), но ми е пределно ясно, че няма да е такъв. По принцип прибавям +2 литра на каталожния разход и в повечето случаи излиза реалният такъв. Реалистичен ли е разход ДО 10-11 в града и 7 извънградско? (прочетох темата за разхода, но мненията за тази конфигурация не са особено много, та се надявам вече да има повече собственици на тази конфигурация автомобил, а съответно и мнения)
6)Често срещани проблеми? Отстранен ли е ОКОНЧАТЕЛНО проблемът с веригата от N47 (177к.с.), тъй като моторът отново е двулитров и е от тази серия (N47D20)?
7)Вървеж и мощност-достатъчни, недостатъчни? (мнения основно от собствениците на модела по възможност)
Благодаря предварително на всички коментирали и взели отношение по темата.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Имаше цяла тема за 525d - на 1ва страница е малко по надолу в раздела
- GlavanizeR
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 14.02.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20 330i xDrive F31 330d xDrive
- Мечтае да кара: Нещо нечупливо
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
1. Май няма съществена разлика, то не че и външно са кой знае какви разликите.
2. Има, малките навигации доста често нямат примерно свързване с телефоните за да слушаш музика, не знам дали е само софтуерно. Липсват и други опции, май няма и хард драйв. По-лесно се продава после.
3. Спортният е по-удобен като цяло, но ако си по едричък може и да е обратното. Нормалният салон е достатъчно комфортен по мое мнение.
4. Разликата е минимална, лоста е по-модерен на спортната, иначе горе-долу все тая.
5. Около 10 в града
6. Не знам за много тежки проблеми, по-скоро стандартни неща
7. Върви прилично, звук като миксер, много от колегите са фенове на този двулитров мотор, на мен специално не ми харесва. Икономичен е, бих го карал, но предпочитам трите литра, ако няма да карам много.
2. Има, малките навигации доста често нямат примерно свързване с телефоните за да слушаш музика, не знам дали е само софтуерно. Липсват и други опции, май няма и хард драйв. По-лесно се продава после.
3. Спортният е по-удобен като цяло, но ако си по едричък може и да е обратното. Нормалният салон е достатъчно комфортен по мое мнение.
4. Разликата е минимална, лоста е по-модерен на спортната, иначе горе-долу все тая.
5. Около 10 в града
6. Не знам за много тежки проблеми, по-скоро стандартни неща
7. Върви прилично, звук като миксер, много от колегите са фенове на този двулитров мотор, на мен специално не ми харесва. Икономичен е, бих го карал, но предпочитам трите литра, ако няма да карам много.
- traxcaltecas
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.01.2018
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
GlavanizeR написа:1. Май няма съществена разлика, то не че и външно са кой знае какви разликите.
2. Има, малките навигации доста често нямат примерно свързване с телефоните за да слушаш музика, не знам дали е само софтуерно. Липсват и други опции, май няма и хард драйв. По-лесно се продава после.
3. Спортният е по-удобен като цяло, но ако си по едричък може и да е обратното. Нормалният салон е достатъчно комфортен по мое мнение.
4. Разликата е минимална, лоста е по-модерен на спортната, иначе горе-долу все тая.
5. Около 10 в града
6. Не знам за много тежки проблеми, по-скоро стандартни неща
7. Върви прилично, звук като миксер, много от колегите са фенове на този двулитров мотор, на мен специално не ми харесва. Икономичен е, бих го карал, но предпочитам трите литра, ако няма да карам много.
Благодаря за изчерпателния отговор! Като цяло от това, което спомена като допълнителни функции на голямата (профи) спрямо малката (бизнес) навигация, не виждам нещо, което бих ползвал чак толкова много, та единсвеният плюс на голямата (засега) са чисто визуалните й предимства (таблото изглежда с по-завършен и премиум вид). Още един въпрос ако позволите относно малката (бизнес) навигация:има ли слот за sd-карта и съответно парктроникът се визуализира на нея, нали?
- GlavanizeR
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 14.02.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20 330i xDrive F31 330d xDrive
- Мечтае да кара: Нещо нечупливо
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Парктроника се визуализира, а за картата трябва да погледна, че не помня.
- Koksan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 11.12.2009
- Местоположение: София, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: самолет
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
traxcaltecas написа:GlavanizeR написа:1. Май няма съществена разлика, то не че и външно са кой знае какви разликите.
2. Има, малките навигации доста често нямат примерно свързване с телефоните за да слушаш музика, не знам дали е само софтуерно. Липсват и други опции, май няма и хард драйв. По-лесно се продава после.
3. Спортният е по-удобен като цяло, но ако си по едричък може и да е обратното. Нормалният салон е достатъчно комфортен по мое мнение.
4. Разликата е минимална, лоста е по-модерен на спортната, иначе горе-долу все тая.
5. Около 10 в града
6. Не знам за много тежки проблеми, по-скоро стандартни неща
7. Върви прилично, звук като миксер, много от колегите са фенове на този двулитров мотор, на мен специално не ми харесва. Икономичен е, бих го карал, но предпочитам трите литра, ако няма да карам много.
Благодаря за изчерпателния отговор! Като цяло от това, което спомена като допълнителни функции на голямата (профи) спрямо малката (бизнес) навигация, не виждам нещо, което бих ползвал чак толкова много, та единсвеният плюс на голямата (засега) са чисто визуалните й предимства (таблото изглежда с по-завършен и премиум вид). Още един въпрос ако позволите относно малката (бизнес) навигация:има ли слот за sd-карта и съответно парктроникът се визуализира на нея, нали?
слот за карта памет в F10 аз не съм виждал - виж USB, вече зависи от оборудването, но все си мисля че колите с малка навигация Нямат. поред мен малката навигация въобще не е функционална, нито от към размер на екрана, нито от към възможности и за мен никога не е била опция. Разликите в цената на колите с базово оборудване(каквото е малката) и другата на вторичния пазар, аз лично почти не намирам, но зза мен фактора екстри в автомобила, винаги е бил сигурен знак, на това колко заможен е бил собственика и от там, как е поддържано това МПС.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" -Mario Andretti
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
ChampioNbg написа:Здравейте Колеги,
има ли някой с интерес да си закупи директно от Вас по обява избран, проверен от мен с диагностичен софтуер (наличен ICOM и др. хардуер ) и външно автомобил от Германия?
На тази база ще знаете точно какви ремонти го очакват и в какво състояние е, като детайлната проверката вклучва инжектори, ДПФ Филтър, АГР, скоростна кутия, а не само четене на грешките.
Като допълнение получавате и най-новата карта инсталирана както и др. скрити софтуерни екстри.
В допълнение е възможен и Тунинг през ОБД (без демонтаж на моторно управление) както на мотор, така и на скоростна кутия в Германия, така че друг такъв автомобил в БГ няма да намерите.
Подчертавам, че целта в крайна сметка е за качествена услуга и автомобил за ентусиасти, които могат финансово да си го позволят и дългосрочно да имат по-ниски разходи, а не за ефтина за закупуване алтернатива на италианският внос, но дългосрочно скъпа с разходи за ремонти
За повече информация от сериозно заинтересовани на ЛС.
aз стига да не е над 30-33К
- foxi
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Колеги харесал съм една F10 ако някой може да помогне с сервизната история ще съм много благодарен VIN DW48846 колата е в Швейцария
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
foxi написа:Колеги харесал съм една F10 ако някой може да помогне с сервизната история ще съм много благодарен VIN DW48846 колата е в Швейцария
няма такава рама
- foxi
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
VBAFV31080DW48846 това е цялото шаси по талон
- foxi
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Dw18846 това е вина по рама на талона е объркан
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
170хкм 10.2017, нищо особено няма, гледана е в Titan AG, Zurich. Хубаво гледай, първия символ също не е V.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани