Ново попълнение в редиците! 535d xdrive, 12'
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ново попълнение в редиците! 535d xdrive, 12'
Много странна тенденция забелявам (вкл. и от разговорите ми с Ауот Бавария и четенето ми в немски форуми и американски форуми), чисто статистически, някакси проблеми с с х-драйв се появяват най-вече при 5-та Ф-серия, при положение, че като техника е абсолютно еднаква на всички Х-драйв (-1-ца, 3-ка,7-ца, Х-модели). Може би наиситна комбинацията от висок въртещ момент (който и при х-моделите е голям), но и по агресивно/спортно каране (коетосе предполага, че при Х-моделите е по-рядко), води до тези пробелми... А вече при 1-ца и 3-ка са предимно 4 цилиндрови, а при 7-цата се кара само на автопилот и на 150
Re: Ново попълнение в редиците! 535d xdrive, 12'
Явно евтиното решение е задното. Незнам обаче 535д с с този въртящ момент как ще стои на пътя при подаване на газ.
Tool - Fear Inoculum
- petio
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Re: Ново попълнение в редиците! 535d xdrive, 12'
Няма да стои . Шегувам се, но аз xdrive-a съм го взел за да карам ски и за планински проходи и сняг. На сухо чак не ми се кара с яко газ вече като знам раздатката колко е крехка . Според мен там е тънкия момент с чупенето - превъртане на сухо, защото тогава товара върху нея е най-голям. Мое мнение не ангажиращо.
Вече съм и с нови дискове и накладки от пред. С комбинацията от нова раздатка все едно е друга кола - перфектна. Не ми се слиза.
Нови дискове и накладки - оригинални (другите АТЕ изкараха 5000км) - по спомен, че беше в лоша комбинация от кеш -1570лв.
Надявам се в следващите поне 50000км да няма изненади. хаха. Надали.
Сега се сетих, че демпфера не съм го гледал.
Няма и да го гледам...
Вече съм и с нови дискове и накладки от пред. С комбинацията от нова раздатка все едно е друга кола - перфектна. Не ми се слиза.
Нови дискове и накладки - оригинални (другите АТЕ изкараха 5000км) - по спомен, че беше в лоша комбинация от кеш -1570лв.
Надявам се в следващите поне 50000км да няма изненади. хаха. Надали.
Сега се сетих, че демпфера не съм го гледал.
Няма и да го гледам...
Re: Ново попълнение в редиците! 535d xdrive, 12'
Като каза демпфер, на мен лятото ми се пръсна демпферната шайба, не знам защо. Когато излизах от една автомивка от R минах на D и се чу нещо, не знаех за какво става въпрос и едвам отидох до един познат сервиз, карах с 30км защото не можех да вдигна повече, колата почна да загрява и влезе в авариен режим вътре таблото светеше акумулатора не се зареждаше беше жега и климатика не работеше. За 15000км откакто я взех това смених, излезе около 1700лв.
- sasho1bs
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: Ново попълнение в редиците! 535d xdrive, 12'
Това с демпфера на какви км се случи?
Re: Ново попълнение в редиците! 535d xdrive, 12'
На около 92000 беше, но ми казаха че няма значение това. На някои на 200000км се случва, а можело и на 15-20000км, божа работа било.
- sasho1bs
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: Ново попълнение в редиците! 535d xdrive, 12'
Е то не си ли личи че е тръгнал?Преди да се пръсне мисля че би трябвало да има вибрации по ремъците
Re: Ново попълнение в редиците! 535d xdrive, 12'
Всички казват че трябва да има вибрации но при мен нямаше, просто изби.
- petio
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Re: Ново попълнение в редиците! 535d xdrive, 12'
Тая шайба, когато купувах Е60-ката в сервиза ми казаха, че била напукана и за смяна. Питах си ушите и не я смених. И така 40к км. Накрая в един дъжд ми забуксува климатика и сервото на волана се спече. Майстора след 500км до София само ми каза гаси и слизай. Добре, че не стана по-голяма беля. Само беше пребоксувала. Ремъците са я държали на място .
Re: Ново попълнение в редиците! 535d xdrive, 12'
тва с тая раздатка нещо е недомислено май, къде е кефа да имаш 300 к.с под капака и да знаеш че трябва да внимаваш как натискаш газта или ще ти струва 7к.. явно тая кола е мислена само за задно.
п.с без да съм фен на ауди, гледах някво руско ревю за s8 че за 50,000 км не е дал нито 1 проблем, само накладки и филтри, то ще излезе s8 е по-евтина за поддръжка от 535 xdirve
п.с без да съм фен на ауди, гледах някво руско ревю за s8 че за 50,000 км не е дал нито 1 проблем, само накладки и филтри, то ще излезе s8 е по-евтина за поддръжка от 535 xdirve
„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
Re: Ново попълнение в редиците! 535d xdrive, 12'
petio написа:Тая шайба, когато купувах Е60-ката в сервиза ми казаха, че била напукана и за смяна. Питах си ушите и не я смених. И така 40к км. Накрая в един дъжд ми забуксува климатика и сервото на волана се спече. Майстора след 500км до София само ми каза гаси и слизай. Добре, че не стана по-голяма беля. Само беше пребоксувала. Ремъците са я държали на място .
Здравей колега ,
пиши моля те какво ново ,че съм на ръба да се откажа от 530 хд 11"!
- petio
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Re: Ново попълнение в редиците! 535d xdrive, 12'
Колеги,
колата си е супер. Има някои неща, които се чупят рано или късно, но това не е причина да не си вземете Ф10. С напредване на годините на модела ще се увеличи и възможността за закупуване на части втора ръка или не оригинални, което ще поевтини подръжката и скъпите ремонти.
Раздатки винаги са се чупили от както има хдрайв системата. Опитват се да ги подобрят германците и почти са успяли. Номенклатурния номер на тази, която сложих е два модела след оригиналния а колата. Другите са спрени от производство.
Носачи и окачване по нашите пътища няма как да издържат безкрай. По думите на специалстите окачването на Ф10 е много здраво.
Дискове, накладки и полуоски (предни) също не е ненормално да се повреждат и сменяват. Те са консуматив.
Съвета ми е - намерета си подходящ екземпляр с исканите екстри и взимайте. Винаги е въпрос на компромиси с нещо, но то не е решаващо. Автомобила е страхотен!
колата си е супер. Има някои неща, които се чупят рано или късно, но това не е причина да не си вземете Ф10. С напредване на годините на модела ще се увеличи и възможността за закупуване на части втора ръка или не оригинални, което ще поевтини подръжката и скъпите ремонти.
Раздатки винаги са се чупили от както има хдрайв системата. Опитват се да ги подобрят германците и почти са успяли. Номенклатурния номер на тази, която сложих е два модела след оригиналния а колата. Другите са спрени от производство.
Носачи и окачване по нашите пътища няма как да издържат безкрай. По думите на специалстите окачването на Ф10 е много здраво.
Дискове, накладки и полуоски (предни) също не е ненормално да се повреждат и сменяват. Те са консуматив.
Съвета ми е - намерета си подходящ екземпляр с исканите екстри и взимайте. Винаги е въпрос на компромиси с нещо, но то не е решаващо. Автомобила е страхотен!
- vodkarulez
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: Ново попълнение в редиците! 535d xdrive, 12'
petio написа:Колеги,
колата си е супер. Има някои неща, които се чупят рано или късно, но това не е причина да не си вземете Ф10. С напредване на годините на модела ще се увеличи и възможността за закупуване на части втора ръка или не оригинални, което ще поевтини подръжката и скъпите ремонти.
Раздатки винаги са се чупили от както има хдрайв системата. Опитват се да ги подобрят германците и почти са успяли. Номенклатурния номер на тази, която сложих е два модела след оригиналния а колата. Другите са спрени от производство.
Носачи и окачване по нашите пътища няма как да издържат безкрай. По думите на специалстите окачването на Ф10 е много здраво.
Дискове, накладки и полуоски (предни) също не е ненормално да се повреждат и сменяват. Те са консуматив.
Съвета ми е - намерета си подходящ екземпляр с исканите екстри и взимайте. Винаги е въпрос на компромиси с нещо, но то не е решаващо. Автомобила е страхотен!
Споделям коментара. На същото мнение съм.
Стига сте ревали. Купувайте каквото Ви е на сърце и карайте. Като се счупи ще го правите.
То при нас, нито пътища има, нито гориво има, нито някой друг ще кара вместо Вас и като Вас.
F10-ката е уникален автомобил и въпреки парите, които хвърлих по ремонти, продължавам да смятам, че това е най-добрата 5-ца до този момент.
Специалист-Икономист
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Ново попълнение в редиците! 535d xdrive, 12'
проблем с раздатката определено има .. познат си взема чисто ново 530д х-драйв ,вече е с 3тата раздатка за 90к км - за сега по гаранция ( малко трудно му признаха гаранцията макар че знаят за проблема-то не беше каране с различни гуми и т.н. от 9 кладенеца вода ) .. 7к си е и си е консуматив явно ..
Re: Ново попълнение в редиците! 535d xdrive, 12'
Alexi написа:проблем с раздатката определено има .. познат си взема чисто ново 530д х-драйв ,вече е с 3тата раздатка за 90к км - за сега по гаранция ( малко трудно му признаха гаранцията макар че знаят за проблема-то не беше каране с различни гуми и т.н. от 9 кладенеца вода ) .. 7к си е и си е консуматив явно ..
Колега, първо изключително се съмнявам в коректността на написаното от теб. 3 раздатки на един автомобил... направо е рекорд Или ти нещо не си разбрал или твоя приятел нещо те будалка..
Ако кажеш кой дилър е, мога и да проверя... Второ: Дилъра е най-на сметка да "сменя" раздатки, ск.кутии и двифатели по гаранция
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани