Какви са проблемите на BMW F10?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
И аз съм с iPhone 7 и при мен се проявява с кофти кабели. С оригиналните нямам проблеми.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Chicho J
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 10.05.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530xd
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
ipanta написа:Chicho J написа:Потвърждавам.
И аз от началото гледах и се чудех дали не е развалено...
А то си е така. Предполагам, че логиката е - топлото идва в краката на задните пасажери от въздуховодите под предните седалки.
От духалките можеш да им пускаш хладно в лицето...
Моята е с двузонов и си духа топло! Не знам дали съм изключение , но е факт!
Чакай да поясним да не стане грешка - предните въздуховоди, можеш да ги мениш на топло/ студено, в зависимост от позициятя - червено/синьо.
Про двузоновия климатроник, въздуховодите на задните пасажери (които идват от подлакътника) имат само отворено/затворено - нямат регулация на температура, топло/студено и т.н.
Искаш да кажеш, че от тях ти духа топло?
- bossorange
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f11 535d xdrive lci
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Относно парното - когато го сложа на климатик и на авто рециркулационен режим, който не би трябвало да пропуска мръсния въздух да влиза в купето, особено като съм зад кола която яко пуши, не се трае. Другия вариант е да го държа да върти само вътре, но тогава за какво е този авто режим. Филтрите на купето са нови. Каква може да е причината
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Chicho J написа:ipanta написа:Chicho J написа:Потвърждавам.
И аз от началото гледах и се чудех дали не е развалено...
А то си е така. Предполагам, че логиката е - топлото идва в краката на задните пасажери от въздуховодите под предните седалки.
От духалките можеш да им пускаш хладно в лицето...
Моята е с двузонов и си духа топло! Не знам дали съм изключение , но е факт!
Чакай да поясним да не стане грешка - предните въздуховоди, можеш да ги мениш на топло/ студено, в зависимост от позициятя - червено/синьо.
Про двузоновия климатроник, въздуховодите на задните пасажери (които идват от подлакътника) имат само отворено/затворено - нямат регулация на температура, топло/студено и т.н.
Искаш да кажеш, че от тях ти духа топло?
И на моята духа топло отзад. Днес го тествах :-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ipanta
- Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 29.10.2010
- Местоположение: DE
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525D xDrive F11
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Chicho J написа:ipanta написа:Chicho J написа:Потвърждавам.
И аз от началото гледах и се чудех дали не е развалено...
А то си е така. Предполагам, че логиката е - топлото идва в краката на задните пасажери от въздуховодите под предните седалки.
От духалките можеш да им пускаш хладно в лицето...
Моята е с двузонов и си духа топло! Не знам дали съм изключение , но е факт!
Чакай да поясним да не стане грешка - предните въздуховоди, можеш да ги мениш на топло/ студено, в зависимост от позициятя - червено/синьо.
Про двузоновия климатроник, въздуховодите на задните пасажери (които идват от подлакътника) имат само отворено/затворено - нямат регулация на температура, топло/студено и т.н.
Искаш да кажеш, че от тях ти духа топло?
Точно така!
- _Maranello_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd / Ex. e61 535d
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Salmi написа:Здравейте имам проблем с USB-то което е в подлакътника.Ту се включва ту не се включва не мога да разбера защо и при какви условия се вклучва.Това е при включване на iPhone 7 иначе с други устройства не съм пробвал.
Пробвай със старите по-тънки кабели - преди 6S. При мен с такъв от 5S работи, с новите - не. Само оригинален.
Здраве, безаварийно и безпроблемно!
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
ipanta написа:Chicho J написа:ipanta написа:Chicho J написа:Потвърждавам.
И аз от началото гледах и се чудех дали не е развалено...
А то си е така. Предполагам, че логиката е - топлото идва в краката на задните пасажери от въздуховодите под предните седалки.
От духалките можеш да им пускаш хладно в лицето...
Моята е с двузонов и си духа топло! Не знам дали съм изключение , но е факт!
Чакай да поясним да не стане грешка - предните въздуховоди, можеш да ги мениш на топло/ студено, в зависимост от позициятя - червено/синьо.
Про двузоновия климатроник, въздуховодите на задните пасажери (които идват от подлакътника) имат само отворено/затворено - нямат регулация на температура, топло/студено и т.н.
Искаш да кажеш, че от тях ти духа топло?
Точно така!
И при мен има топъл полъх
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Излезе ми съобщение на дисплея, че има проблем с drivetrain и после изчезна, като я закачих на компютъра ми излязоха тези грешки:
Почетох малко и разбрах, че това е EGR клапан и на самата грешка е отбелязано "механична неизправност в близост до отворено положение".
Какво ще ме посъветвате, да го сменя или ако е възможно да се почисти? Гледах в някои форуми пише че ги затапвали да не работят въобще.
Колата е на 120к км и скоро бях в Пловдив за почистване на всмукателния колектор.
Почетох малко и разбрах, че това е EGR клапан и на самата грешка е отбелязано "механична неизправност в близост до отворено положение".
Какво ще ме посъветвате, да го сменя или ако е възможно да се почисти? Гледах в някои форуми пише че ги затапвали да не работят въобще.
Колата е на 120к км и скоро бях в Пловдив за почистване на всмукателния колектор.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Багажника на комбито не се отваря - само стъклото . Има ли някакъв хинт или да си ходя в сервиза
- Wierdo
- младши ентусиаст
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
bossorange написа:Относно парното - когато го сложа на климатик и на авто рециркулационен режим, който не би трябвало да пропуска мръсния въздух да влиза в купето, особено като съм зад кола която яко пуши, не се трае. Другия вариант е да го държа да върти само вътре, но тогава за какво е този авто режим. Филтрите на купето са нови. Каква може да е причината
Аз бих заложил на неработещ датчик за замърсеност на въздуха. Вярно, че досега не съм имал възможност да проверя беНве на по-малко от 5 години, но пък всички останали до сега са били с развален датчик. Като не работи той, автоматичната рециркулация просто не сработва.
- Salmi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 8.01.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530 XD 2011г.
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
При XDrive много се трошат предните полуаски и каре а те вървят на едно и цената е 1300лв за брой. Аз имам такъв проблем сега и се чудя какво да правя
- ivo1bg
- FC BAYERN
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Е, като се каже така, много се трошат....... Моята е вече на 230 000 и няма и помен от проблеми по карета и полуоски пък си е с оригиналните .
Sent from my SM-T705 using Tapatalk
Sent from my SM-T705 using Tapatalk
- Salmi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 8.01.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530 XD 2011г.
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Колеги от няколко дена сутрин рано като запаля ми излиза това съобщение: Increased battery discharge when stationary. Electrical consumers were temporarily switched off. Трябва ли да се притеснявам?
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Със сигурност не е нещо за което да се радваш Вероятно имаш прекомерна консумация от GPS или друг вид външно монтирано устройство. Не е за отхвърляне и проблем в някои от модулите на колата и тя да не заспива.
- ivo1bg
- FC BAYERN
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Има го варианта и с остарял акумулатор, ако е с оригиналния. При мен беше така за една седмица и след замервания на тоци в покой, се установи, че батерията е за смяна. След това, никакви проблеми.
Sent from my SM-T705 using Tapatalk
Sent from my SM-T705 using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани