Какви са проблемите на BMW F10?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Здравейте,
С молба за съвет по следните грешки :
29EB00 Exhaust-gas recirculation cooling plausibility : EGR cooler bypass flap faulty or insufficient cooler efficiency. Intermittent
255B00 Exhaust-gas recirculation controller,position control:valve closed too far/positive control deviation. Intermittent
244C00 Charging pressure control,high-pressure stage,control deviation:charging pressure too low/positive control deviation. Intermittent
Време ли е за смяна на ЕГР клапан/ сменен на 129 000 км, сега е на 184 000 км./ или пък нещо друго интересно и скъпо се задава.....?
С молба за съвет по следните грешки :
29EB00 Exhaust-gas recirculation cooling plausibility : EGR cooler bypass flap faulty or insufficient cooler efficiency. Intermittent
255B00 Exhaust-gas recirculation controller,position control:valve closed too far/positive control deviation. Intermittent
244C00 Charging pressure control,high-pressure stage,control deviation:charging pressure too low/positive control deviation. Intermittent
Време ли е за смяна на ЕГР клапан/ сменен на 129 000 км, сега е на 184 000 км./ или пък нещо друго интересно и скъпо се задава.....?
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Писано е толкова много - почисти си колектора 1во и гледай после пак.
- Ppetkow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: F10 M550D
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Здравейте колеги. Като цяло кои от двата двигатели са по-надеждни на ф10-ката 530 или 535? Версията със задно предаване по-надеждна ли е също от xdrive ? Благодаря
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Ppetkow написа:Здравейте колеги. Като цяло кои от двата двигатели са по-надеждни на ф10-ката 530 или 535? Версията със задно предаване по-надеждна ли е също от xdrive ? Благодаря
530 258кс или 535 299кс.
Раздатките не са от най-надеждните по това, което съм чел. Аз лично бих взел само на задно.
- Ppetkow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: F10 M550D
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Dextuar написа:Ppetkow написа:Здравейте колеги. Като цяло кои от двата двигатели са по-надеждни на ф10-ката 530 или 535? Версията със задно предаване по-надеждна ли е също от xdrive ? Благодаря
530 258кс или 535 299кс.
Раздатките не са от най-надеждните по това, което съм чел. Аз лично бих взел само на задно.
А 313кс версията на 535? Понеже виждам, че си написал преди фейслифт версията.
П.С: Много се колебая за xDrive, понеже преди имах 535 фейслифтова е60 и съм закъсвал само веднъж, но колата преспа на паркинг и беше затрупана зимата от снега, та не се брои Не ме е страх от задното, напротив и дори с нашите вече не толкова тежки зими си мисля, че бих си продължил само на задно. Но по нашия калпав и хлъзгав асфалт (визирам в София) нещата си вървят пак към по-добре с xDrive. Та ме интересуваше колко са рентабилни във времето след 150,200 хил км навъртяни.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
245/258 е в пъти по здрав от 535 версиите
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
245 коня и 299 коня са само на задно при Ф10, предимно 2010 и малко от 2011. Целта е една - да се пробутват по-новите моторчета с xDrive
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Taruno написа:245/258 е в пъти по здрав от 535 версиите
535 с какво са по-калпави?
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
С това, че си разбиват лагерите на коляновия вал супер лесно особено ако смените на маслото са правени на по 20+к км
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Taruno написа:С това, че си разбиват лагерите на коляновия вал супер лесно особено ако смените на маслото са правени на по 20+к км
Това не важи ли за всички N57? Поне аз знам за такива случаи и на 245кс и на 306кс. В крайна сметка знае ли се защо изтропват тези лагери и може ли да се предотврати с превантивна смяна?
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
(h)aman написа:Taruno написа:С това, че си разбиват лагерите на коляновия вал супер лесно особено ако смените на маслото са правени на по 20+к км
Това не важи ли за всички N57? Поне аз знам за такива случаи и на 245кс и на 306кс. В крайна сметка знае ли се защо изтропват тези лагери и може ли да се предотврати с превантивна смяна?
Не важи, само за натегнатите двигатели в гамата е правилото Другото е статистическа грешка. Товара е голям и като я мачкаш по Аутобана с масло на 25 000км какво да стане...Ако я вземеш на малко км превенцията е смяна на маслото. При смяна на вериги, лагерите са още 800лв в Дару Кар примерно и ти е мир на главата. Като и махнат картера се вижда и се преценя. Подминат ли 200к и се почва с мотори в кофата...Ествествено вече има лагери за втори-трети ремонт на вала и цената пада, но като цяло никога не бих си взел такъв мотор на много км. 120-150к няма грижи. Стане ли 200к я хвърляш и така. Знам за 3 такива изтропали в рамките на месец - 2бр. 306 и 1бр. 313. Всички по на 230-240к с БМВ смени на маслото.
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Точно, както е написал колегата Бай, само за бегачките е драмата, странно, но при обикновените е изключение, а не правило.
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Аз съм силно разочарован от тази кола - БМВ ф10 530Д 258к.с. При мен се развали ГНП-то и прецака всички дюзи. Колата ми е 3 седмици в бокс-а , остави ме на пътя на 300 КМ от София и хубаво че ме остави на место където имаше къде да отбия, иначе не знам какво можеше да се случи. Няма да ви казвам какво главоболие е и колко струва, но може да си направите горе долу сметка за 6 дюзи , горивна помпа , рапатрак и майсторски за какво иде реч,а най-лошото е че нервите никой няма да ви върне! Това е последния ми допир до Ф серия! Даже колкото и да съм фен на БМВ-тата и това да ми е 5тото БМВ за 4 години, мисля вече сериозно да сменя марката и да се кротна на нещо по-непретенциозно, колкото и да не ми се иска и да ми се къса душата. Иначе, за колата като цяло мога да кажа ,че са един доста интересен и приятен модел. Колата ми беше оборудвана със почти всички допълнителни екстри за модела и много им се кефих и на тях и на самата кола, докато не ми се случи тази случка! Успех на колегите, които мислят да си купуват Ф10.
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
Неприятно....На какви км. става това? Произход на колата? Кой собственик си колега? - 1ви, втори?
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Какви са проблемите на BMW F10?
unable_1 написа:Аз съм силно разочарован от тази кола - БМВ ф10 530Д 258к.с. При мен се развали ГНП-то и прецака всички дюзи. Колата ми е 3 седмици в бокс-а , остави ме на пътя на 300 КМ от София и хубаво че ме остави на место където имаше къде да отбия, иначе не знам какво можеше да се случи. Няма да ви казвам какво главоболие е и колко струва, но може да си направите горе долу сметка за 6 дюзи , горивна помпа , рапатрак и майсторски за какво иде реч,а най-лошото е че нервите никой няма да ви върне! Това е последния ми допир до Ф серия! Даже колкото и да съм фен на БМВ-тата и това да ми е 5тото БМВ за 4 години, мисля вече сериозно да сменя марката и да се кротна на нещо по-непретенциозно, колкото и да не ми се иска и да ми се къса душата. Иначе, за колата като цяло мога да кажа ,че са един доста интересен и приятен модел. Колата ми беше оборудвана със почти всички допълнителни екстри за модела и много им се кефих и на тях и на самата кола, докато не ми се случи тази случка! Успех на колегите, които мислят да си купуват Ф10.
Колега, в друга тема си писал:
unable_1 написа:Колега, тая грешка си е Е*АЛА П*ТК*Т* майчина... При мен са оказаха 5 дюзи леш и смених целия комплект. Сега майстора ще свали регулатора и някаква цедка да е карам на микроскоп да видят за стружки. Ако има стружки в помпата , ще трябва да сменям и помпа. До тука сам налял 2400 за рециклирани дюзи с 1 година гаранция , 350 лева за рапатрак, 180 лева за стенд на старите дюзи , още не съм плащал нищо на майстор . Надявам се да няма стружки в горивната система и да се размина само с това до тука, иначе всичките тия неща отиват на 5К, за да вдигна отново колата. Ш*баната помпа на тия коли и гадните им дюзи са си таковали таковата, аз се преебах , че сипах от бензиностанция на мой приятел, където твърдеше ,че зареждат само читаво гориво и не правят нищо. Минах 100 км. с неговото гориво и си такова таковата, сега трябва да се карам и с него. Пожелавам ти успех да се отървеш с нещо малко , че тая грешка си е таковала таковата и съм супер разочарован май от тази кола , даже се чудя дали да не се върна на Е сериите. От 2 седмици ми виси колата в бокса и трупам само нерви !
Очевидно е, че проблема ти идва от кофти гориво. Под афект си, разбираемо, но не е виновна колата, това е механика и си иска своето.
Дано оправиш колата и само да караш, но занапред аз лично не бих сипвал на незнайни бензиностанции, камо ли на Ф-серия.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани