Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ivo1bg
- FC BAYERN
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Недей толкова лесно да се отказваш . Ако си търсиш колата от немско представителство, има голяма вероятност тези неща да са сменени, ако пък не са, имаш база за разговори за цената . Общо взето, кинтите, които ще метнеш по оправянето на колата, ще ти се сторят едни от малкото смислено изхарчени кинти по кола. След това, чувството от шофирането е несравнимо.
Аз да си призная, леко завидях на колегата, на който са му сменили частите гаранционно и го поздравявам за правилно взетите мерки . Но продължавам да смятам, че въпреки недомислиците, които са отстраними за не малко пари, колата е уникална.
Sent from my SM-T705 using Tapatalk 2
Аз да си призная, леко завидях на колегата, на който са му сменили частите гаранционно и го поздравявам за правилно взетите мерки . Но продължавам да смятам, че въпреки недомислиците, които са отстраними за не малко пари, колата е уникална.
Sent from my SM-T705 using Tapatalk 2
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Искам и аз да потвърдя, че като изключим някои отсраними проблеми, да караш Н63 е несравнимо, при всички положения пак бих си взел V8 на БМВ. Моят е 449кс, но и стандартният дава страхотно усещане за превъзходство на всичко останало на пътя
- Bavarishe
- старши ентусиаст
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Каквито и драми да има Н63 вървежа му ги оправдава.В Г11 е интересно как ще е
ТДС - Турбо Див Селянин
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Проучвам и аз нещата за 550i видях, че тука е коментирано вече но този линк има точни дейтали за сервизната акция. Предполагам че като се иде в Германия може да се провери дали това е свършено. Чудя се, дали може да отидеш след закупуването при дилър и да се направи. Тук пише, че акцията важи и за не-гаранционни коли но дали има начален и краен срок в който трябва да си закараш колата за да е безплатно?
http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=1074012
http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=1074012
Последна промяна Emooo на 02 Окт 2015, 9:21, променена общо 2 пъти
Tool - Fear Inoculum
- Cinder
- ентусиаст
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Акцията е само за САЩ по спомен.
- Bavarishe
- старши ентусиаст
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Посетете някое наше дилърство и попитайте може ли да се сменят по акция извънгаранционно,но ако сте до 100 и малко хиляди км
ТДС - Турбо Див Селянин
- bangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 209
- Регистриран на: 9.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xi, Е90 320d LCI
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: MPPSK
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Колеги случайно попаднах на това ако някой се интересува
http://www.bimmerfest.com/news/878365/b ... ing-chain/
http://www.bimmerfest.com/news/878365/b ... ing-chain/
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
bangelov написа:Колеги случайно попаднах на това ако някой се интересува
http://www.bimmerfest.com/news/878365/b ... ing-chain/
мерси, ще се провери.
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Така, и не мен не ми се размина
Колата харчеше много масло и се наложи смяна на двигател - Н63, инжектори, гарнитури, масла със всичко прилежащо фактурата стъпи на 35000лв за щастие колата ми отговаряше на достатъчно от необходимите критерии и голяма част от ремонта се пое от БМВ, та платих "само" 6500
Сега разбирам защо хората масово карат А8-ици в този сегмент, просто бмв седмиците бензини от това поколение с Н63 не стават и точка (2009-2012). Страхотен кеф дава, но всичкото удоволствие се изпарява като разбереш че двигателят ти е за смяна. Аз изкарах адския късмет и успях да си продам колата точно след смяната на добра цена, но мога да си представя колко разочаровани хора има - до колкото разбрах в БМВ сменят поне 1-2 двигателя на седмица от въпросните Н63 и на почти никой не му излиза толкова евтино.
Избягвайте ги на всяка цена, всичко от 2008 до началото на 2012 не изкарва повече от 100-120хкм. Ако не сте с под 5г кола, до около 100хкм, няма да ви се отвори парашута и става страшно. Трябваше да вдигна немалко шум, но съм очараван от сервиза на АутоБавария, оставиха си ръцете
Та, сега се плюнча на Н63ТУ, там до колкото чувам се диша спокойно и 0-100 е 4.6сек
Колата харчеше много масло и се наложи смяна на двигател - Н63, инжектори, гарнитури, масла със всичко прилежащо фактурата стъпи на 35000лв за щастие колата ми отговаряше на достатъчно от необходимите критерии и голяма част от ремонта се пое от БМВ, та платих "само" 6500
Сега разбирам защо хората масово карат А8-ици в този сегмент, просто бмв седмиците бензини от това поколение с Н63 не стават и точка (2009-2012). Страхотен кеф дава, но всичкото удоволствие се изпарява като разбереш че двигателят ти е за смяна. Аз изкарах адския късмет и успях да си продам колата точно след смяната на добра цена, но мога да си представя колко разочаровани хора има - до колкото разбрах в БМВ сменят поне 1-2 двигателя на седмица от въпросните Н63 и на почти никой не му излиза толкова евтино.
Избягвайте ги на всяка цена, всичко от 2008 до началото на 2012 не изкарва повече от 100-120хкм. Ако не сте с под 5г кола, до около 100хкм, няма да ви се отвори парашута и става страшно. Трябваше да вдигна немалко шум, но съм очараван от сервиза на АутоБавария, оставиха си ръцете
Та, сега се плюнча на Н63ТУ, там до колкото чувам се диша спокойно и 0-100 е 4.6сек
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Един въпрос, като ти сменят двигателя по гаранция кой двигател ти слагат, този от 400 коня или този от 450 коня?
Понеже и аз влезнах в клуба
Понеже и аз влезнах в клуба
- Cinder
- ентусиаст
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Сигурен съм, че слагат същия, какъвто са извадили На колега с 550xi също му смениха двигателя гаранционно и не забеляза да върви повече след това
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Cinder написа:Сигурен съм, че слагат същия, какъвто са извадили На колега с 550xi също му смениха двигателя гаранционно и не забеляза да върви повече след това
Значи трябва да го замерим
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 995
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Да си знаете, че и варианта с 450 кс е бъгав. На един колега Х5-цата не изкара до първа смяна на масло.
I love the sound of V8 in the morning...
- kapitanat
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Здравейте колеги, съжалявам че използвам темата на колегата...
От доста време обмислям следващатата кола и съм решил,че отново трябва да е 8 цилиндрова, предната беше ЦЛС 500 (388 -5.5л.), като тази забежка от бмв беше заради много проблемно Е60 535д., което ми съсипа нервите.
В момента в семейния паркинг има Ф10 - 528и - първият двигател без турбото и колата е отлична, безпроблемна, надежна, комфортна и красива. За атмосферните 6 цилиндрови двигатели на БМВ се знае достатъчно и за над 100 000 км. (в БГ. иначе колата е малко над 200000км), колата не е дала никакви дефекти, като екстри е доста орязана и се чувства доста тежка на пътя (нищо общо с Е60). Като цяло Ф10 ми харесва много като + черти са:
+ визия
+ навигацията е отлична
+ комфорт
+ прекрасна скоростна кутия
+ красив интериор
Минуси:
- ненадежни 8 цилиндрови двигатели (нещо поне за мен лично е неприемливо за премиум автомобил, където 8 цилиндровия двигател е много важен и определя в голяма степен престижа на марката)
- кофти волан - супер нейнформативен и изкустен като усещане
Немога да не погледна към конкуренцията от мерцедес и да не се запитам дали Е500 не е по-добрия вариант:
Като тука добрите черти са:
+ Двигателите - просто няма лош избор - атмосферния 5.5 е доста сериозна машина, която издържа на всякакво издевателстване, без да покаже никакви слабости, като апетита за гориво при този двигател е доста сериозен и е сравним с този на АМГ и М алтернативите, при спокойно каране 20 - градско и 13 извънградско, ако настъпвам 20-30 извънградско. (добрата новина е че този мотор се газифицира много лесно)
408к.с - е идеален, здрав, невероятно пъргав и учудващо икономичен (реалния конкурент на Н63)
+ Интериор - не е толкова красив и добре разположен като в Ф10 но е много качествен, чувството е прекрасно, кожите са меки и качествени
+ Комфорт - пневматичното окачване е изпипано и е доста по безпроблемно от преди
+ Скоростната кутия е отлична
Лоши страни:
- Визия - такси, особенно преди фейса, колата е много грозна, с новия фар не ми е толкова противна но с двойния фар е просто безумна грозота, която за съжаление тепърва ще почне да ни ''радва'' по Българските пътища, като започнат да се купуват на реални 123км. за 20К.
- Навигация - нищо общо с БМВ, просто тотално различна епоха, по - близка като функционалност до Е60 отколкото до Ф10
- Централната конзола - ръбата с евтина пластмаса, след фейса е много по-добра
- Пътно поведение - много по-добре от предшественика, но Ф10 е по-добре, единствено версията с активния заден мост ми достави истинско удоволствие от шофирането
Нека да уточня, че не съм фен на мерцедес, но не съм и кон с капаци и когато си купувам кола за 50К-60К искам да имам реална оценка на пазара и на това какво се предлага, Е-500 няма да стане за мен, защото не мога да имам кола която намирам за грозна, новия ЦЛС пък ми е твърде тесен (семейството се разрасна), Ф10 с 8 цилиндров двигател, звучи като бомба със закъснител от изчетеното дотук... Дизел нямам намерение да си купувам, никога повече, S-class -показва социален статус, който за момента не притежавам и е твърде тежка... 7 ма серия е със същите 8 цилиндрови двигатели, които от изчетеното до тук, трябва да се избягват..., има ли кола за мен ? Почнах да обмислям дали да не си взема екзотика, като М5 Е60, но вече са стари... Някакви съвети, съществува ли този митичен 8 цилиндров БМВ двигател, който да съчетава добрите ценности на който сме свикнали от старите 8-ци: мощ, надежност, еластичност и надежност.
От доста време обмислям следващатата кола и съм решил,че отново трябва да е 8 цилиндрова, предната беше ЦЛС 500 (388 -5.5л.), като тази забежка от бмв беше заради много проблемно Е60 535д., което ми съсипа нервите.
В момента в семейния паркинг има Ф10 - 528и - първият двигател без турбото и колата е отлична, безпроблемна, надежна, комфортна и красива. За атмосферните 6 цилиндрови двигатели на БМВ се знае достатъчно и за над 100 000 км. (в БГ. иначе колата е малко над 200000км), колата не е дала никакви дефекти, като екстри е доста орязана и се чувства доста тежка на пътя (нищо общо с Е60). Като цяло Ф10 ми харесва много като + черти са:
+ визия
+ навигацията е отлична
+ комфорт
+ прекрасна скоростна кутия
+ красив интериор
Минуси:
- ненадежни 8 цилиндрови двигатели (нещо поне за мен лично е неприемливо за премиум автомобил, където 8 цилиндровия двигател е много важен и определя в голяма степен престижа на марката)
- кофти волан - супер нейнформативен и изкустен като усещане
Немога да не погледна към конкуренцията от мерцедес и да не се запитам дали Е500 не е по-добрия вариант:
Като тука добрите черти са:
+ Двигателите - просто няма лош избор - атмосферния 5.5 е доста сериозна машина, която издържа на всякакво издевателстване, без да покаже никакви слабости, като апетита за гориво при този двигател е доста сериозен и е сравним с този на АМГ и М алтернативите, при спокойно каране 20 - градско и 13 извънградско, ако настъпвам 20-30 извънградско. (добрата новина е че този мотор се газифицира много лесно)
408к.с - е идеален, здрав, невероятно пъргав и учудващо икономичен (реалния конкурент на Н63)
+ Интериор - не е толкова красив и добре разположен като в Ф10 но е много качествен, чувството е прекрасно, кожите са меки и качествени
+ Комфорт - пневматичното окачване е изпипано и е доста по безпроблемно от преди
+ Скоростната кутия е отлична
Лоши страни:
- Визия - такси, особенно преди фейса, колата е много грозна, с новия фар не ми е толкова противна но с двойния фар е просто безумна грозота, която за съжаление тепърва ще почне да ни ''радва'' по Българските пътища, като започнат да се купуват на реални 123км. за 20К.
- Навигация - нищо общо с БМВ, просто тотално различна епоха, по - близка като функционалност до Е60 отколкото до Ф10
- Централната конзола - ръбата с евтина пластмаса, след фейса е много по-добра
- Пътно поведение - много по-добре от предшественика, но Ф10 е по-добре, единствено версията с активния заден мост ми достави истинско удоволствие от шофирането
Нека да уточня, че не съм фен на мерцедес, но не съм и кон с капаци и когато си купувам кола за 50К-60К искам да имам реална оценка на пазара и на това какво се предлага, Е-500 няма да стане за мен, защото не мога да имам кола която намирам за грозна, новия ЦЛС пък ми е твърде тесен (семейството се разрасна), Ф10 с 8 цилиндров двигател, звучи като бомба със закъснител от изчетеното дотук... Дизел нямам намерение да си купувам, никога повече, S-class -показва социален статус, който за момента не притежавам и е твърде тежка... 7 ма серия е със същите 8 цилиндрови двигатели, които от изчетеното до тук, трябва да се избягват..., има ли кола за мен ? Почнах да обмислям дали да не си взема екзотика, като М5 Е60, но вече са стари... Някакви съвети, съществува ли този митичен 8 цилиндров БМВ двигател, който да съчетава добрите ценности на който сме свикнали от старите 8-ци: мощ, надежност, еластичност и надежност.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Прецени какво търсиш - не знам до колко държиш на 8мака, но имаш и 535и което е безкрайно далече като динамика от 528и с атмосферния мотор. А може и сериозно да се засили. Какъвто и мотор да избереш хубав звук няма чуеш, предполагам си го усетил момента със прекалената шумоизолация.
Главната причина да избера 5цата за мен беше класическата БМВ визия, уникалната скоростна кутия и интериора - е няма такъв интериор - толкова ергономичен и красив. Реално почти няма разлика с този в 7ма серия. Няма стърчащи дисплей, аЙ драйва е разположен и работи повече от перфектно. Не ми допада интериора в А6 и Е класа, да не говорим, че винаги имам чувстовто че съм в официалното такси на Европа.
Ягуар няма АВД и това беше причина изобщо да не го гледам. Някак си се накарах със задно по - клани улици, непочистен сняг, коловози-ледници, прашно-песакливи шосета и тем подобни препятствия за коли със задвижване на едната ос.
Главната причина да избера 5цата за мен беше класическата БМВ визия, уникалната скоростна кутия и интериора - е няма такъв интериор - толкова ергономичен и красив. Реално почти няма разлика с този в 7ма серия. Няма стърчащи дисплей, аЙ драйва е разположен и работи повече от перфектно. Не ми допада интериора в А6 и Е класа, да не говорим, че винаги имам чувстовто че съм в официалното такси на Европа.
Ягуар няма АВД и това беше причина изобщо да не го гледам. Някак си се накарах със задно по - клани улици, непочистен сняг, коловози-ледници, прашно-песакливи шосета и тем подобни препятствия за коли със задвижване на едната ос.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани