Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Lacho
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Като гледам и за 4 и 6 цилиндровите цената вече е двойна спрямо миналата година 236лв. с ДДС.
Номенклатурен номер : 13537589048
Описание : ДЮЗА - ИНЖЕКТОР
Ед.цена (с ДДС) : 459.95 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Номенклатурен номер : 13537589048
Описание : ДЮЗА - ИНЖЕКТОР
Ед.цена (с ДДС) : 459.95 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10439
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Цената беше 239лв. до преди по-малко от два месеца...
Never mistake motion for action...
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
В крайна сметка може ли колегата , който е отремонтирал двигателя да каже точна цена на превантивния ремонт с включена работа ?
Мерси.
Мерси.
- ivo1bg
- FC BAYERN
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Разбира се: 14 568лв.
Но тук труда беше занижен, поради ред су и о'бективни причини .
Sent from my SM-T705 using Tapatalk 2
Но тук труда беше занижен, поради ред су и о'бективни причини .
Sent from my SM-T705 using Tapatalk 2
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Колеги,
да раздвижа темата, като е малко офтопик, но в Х-раздела е много вяло участието. Мой познат се е засилил да купува Х6 т.нар. 50i (2009 г.)- мога ли да му кажа, че всичко написано тук за мотора в 5-та серия важи и за него или ...
да раздвижа темата, като е малко офтопик, но в Х-раздела е много вяло участието. Мой познат се е засилил да купува Х6 т.нар. 50i (2009 г.)- мога ли да му кажа, че всичко написано тук за мотора в 5-та серия важи и за него или ...
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Koliu написа:Колеги,
да раздвижа темата, като е малко офтопик, но в Х-раздела е много вяло участието. Мой познат се е засилил да купува Х6 т.нар. 50i (2009 г.)- мога ли да му кажа, че всичко написано тук за мотора в 5-та серия важи и за него или ...
Абсолютно ДА
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Ilko Ivanov написа:Koliu написа:Колеги,
да раздвижа темата, като е малко офтопик, но в Х-раздела е много вяло участието. Мой познат се е засилил да купува Х6 т.нар. 50i (2009 г.)- мога ли да му кажа, че всичко написано тук за мотора в 5-та серия важи и за него или ...
Абсолютно ДА
Thanks!
Жалко...Много хубава колица си беше харесал, но пък сега оглежда Х6 М 8-)8-)8-)
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
- ivo1bg
- FC BAYERN
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Koliu написа:................
Жалко...Много хубава колица си беше харесал, но пък сега оглежда Х6 М 8-)8-)8-)
Е защо жалко? Според мен е много добре това, че на един двигател му се знаят и то с голяма точност, болежките. Просто си калкулираш цената с ремонта и търсиш подходящата кола. Аз дори съм по-навит да си купя колата, която искам, с някакъв известен дефект или проблем, за да знам, че след отстраняването му ще получа това, което наистина съм искал, отколкото да се наслушам на куп лъжи и тъпотии и после да си удрям главата в стената.
Така че твоя приятел просто трябва да си направи простата сметка, че един такъв пълен ремонт е около 10-15 000лв. и от тук да тръгне разговора за цената. Ако цента го удовлетвори, след максимум месец ще има чисто нова кола...реално .
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Колега ремапвал ли си двигателя ? Гледам по немските сайтове 407 коня версията я правят 470 , а 450 коня версията 495-500 .
Ако да - сподели впечатления .
Ако да - сподели впечатления .
- ivo1bg
- FC BAYERN
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Не колега, не съм се заигравал още с ремап, въпреки, че ми се върти из главата . Искам да я покарам така, докато я усетя слаба и тогава ще я подсиля с някой друг конь, за да се почувствам пак в нова кола .
- ljubo72
- младши ентусиаст
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
колеги а по стария вариант които е на е60 550i с 367 коня,споделете някакви мнения за него че аз съм на крачка.
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Перфектен! Инфо от първа ръка. Докато го притежавах, абсолютно нищо не пипнах по него.
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
msi200 написа:Ето какво излезе в американските форуми наскоро, но ме мързи да превеждам:
N63 Customer Care Package", bulletin B001314:
N63 Powered:
F01 and F02 (7 Series Sedan) produced from 3/2009 to 6/2012
F04 (Active Hybrid 7) produced from 4/2010 to 6/2012
F07 (Gran Turismo) produced from 9/2009 to 6/2012
F10 (5 Series Sedan) produced from 3/2010 to 7/2013
F12 (6 Series Convertible) produced from 3/2011 to 7/2012
F13 (6 Series Coupe) produced from 7/2011 to 7/2012
E70 (X5) produced from 3/2010 to 6/2013
E71 (X6) produced from 7/2008 to 6/2014
E72 (ActiveHybrid X6) produced from 9/2009 to 9/2011
The Following is Checked under the customer care package and replaced if needed:
Hot-Film Air Mass Sensors
PIEZO High Pressure Fuel Injectors
Engine Vacuum Pump
Fuel System Low Pressure Sensor/Feed Line
Fresh Air Intake Turbo Seals
Crankcase Ventilation Lines (Hoses)
Timing Chain
Battery will also be replaced on specific cars
Поради факта че съм с въпросния Н63 двигател, се поинтересувах за тази конкретна акция при нашите дилъри и сервизи и навсякъде ми твърдяха че е само за автомобили за американския пазар, които имали малко по различни модули за управление на впръскването, заради различната консистенция на горивото. Демек, европейските коли нямали нужда от нея. По рама също не излезе нищо.
Това малко не ми прозвуча добре, пък и защо да не ми подменят толкова части безплатно ако имам право, та питах и в Англия и Германия и германците се оказаха твърде големи пичове, та вкратце, стана така че ми подмениха всичко абсолютно фрий. Евала!
Като цяло БМВ искат да изтрият спомена от проблемите с Н63, и явно гледат максимално да компенсират клиенти които са имали проблеми. Инжекторите наистина идват почти 500лв единия и си мислех че за 8-цилиндровите двигатели просто са по-скъпи, преди имах 6-цилиндров и там цената беше 240лв с ддс. Ама явно просто са ги вдигнали двойно
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани