Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Ето какво излезе в американските форуми наскоро, но ме мързи да превеждам:
N63 Customer Care Package", bulletin B001314:
N63 Powered:
F01 and F02 (7 Series Sedan) produced from 3/2009 to 6/2012
F04 (Active Hybrid 7) produced from 4/2010 to 6/2012
F07 (Gran Turismo) produced from 9/2009 to 6/2012
F10 (5 Series Sedan) produced from 3/2010 to 7/2013
F12 (6 Series Convertible) produced from 3/2011 to 7/2012
F13 (6 Series Coupe) produced from 7/2011 to 7/2012
E70 (X5) produced from 3/2010 to 6/2013
E71 (X6) produced from 7/2008 to 6/2014
E72 (ActiveHybrid X6) produced from 9/2009 to 9/2011
The Following is Checked under the customer care package and replaced if needed:
Hot-Film Air Mass Sensors
PIEZO High Pressure Fuel Injectors
Engine Vacuum Pump
Fuel System Low Pressure Sensor/Feed Line
Fresh Air Intake Turbo Seals
Crankcase Ventilation Lines (Hoses)
Timing Chain
Battery will also be replaced on specific cars
N63 Customer Care Package", bulletin B001314:
N63 Powered:
F01 and F02 (7 Series Sedan) produced from 3/2009 to 6/2012
F04 (Active Hybrid 7) produced from 4/2010 to 6/2012
F07 (Gran Turismo) produced from 9/2009 to 6/2012
F10 (5 Series Sedan) produced from 3/2010 to 7/2013
F12 (6 Series Convertible) produced from 3/2011 to 7/2012
F13 (6 Series Coupe) produced from 7/2011 to 7/2012
E70 (X5) produced from 3/2010 to 6/2013
E71 (X6) produced from 7/2008 to 6/2014
E72 (ActiveHybrid X6) produced from 9/2009 to 9/2011
The Following is Checked under the customer care package and replaced if needed:
Hot-Film Air Mass Sensors
PIEZO High Pressure Fuel Injectors
Engine Vacuum Pump
Fuel System Low Pressure Sensor/Feed Line
Fresh Air Intake Turbo Seals
Crankcase Ventilation Lines (Hoses)
Timing Chain
Battery will also be replaced on specific cars
I love the sound of V8 in the morning...
- ivo1bg
- FC BAYERN
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Общо взето каквото казват и русите от предишния ти линк, ама преди година и нещо .
Благодаря за инфото. Дано и на други колеги им покаже какво да очакват. Според мен е много важно последните ревизии на частите, които са за подмяна да са наистина читави. На мен ми предстои да разбера . До момента (3 000 км. след ремонта), всичко е перфектно. С иключение на това, че точно за Нова Година, нещо в колата реши да смуче ток като невидяло. В покой, цицането е около 9А .
Ама и това ще го оправим. Както се казва "Venceremos".
Sent from my SM-T705 using Tapatalk 2
Благодаря за инфото. Дано и на други колеги им покаже какво да очакват. Според мен е много важно последните ревизии на частите, които са за подмяна да са наистина читави. На мен ми предстои да разбера . До момента (3 000 км. след ремонта), всичко е перфектно. С иключение на това, че точно за Нова Година, нещо в колата реши да смуче ток като невидяло. В покой, цицането е около 9А .
Ама и това ще го оправим. Както се казва "Venceremos".
Sent from my SM-T705 using Tapatalk 2
- tnikolov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10 550xi / E91 330xd
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Mен в Дару ми казаха, че за тоя Сервизен Бюлетин не са чували. Демек за момента чакаме.
- ivo1bg
- FC BAYERN
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Едно бързо търсене из нета ми показва, че за това говорят само по хамериканските форуми. Може би и тук да ни огрее, въпреки, че аз смених вече всичко описано. Най-ще ме е яд ако и това се окаже вярно:
Но за мен най-важното е колата да стане читава и да може да и се разчита още доста време/км.
- Код: Избери целия код
Even if your car is out of warranty (ie, 5 years old
and has 200k miles), it is covered by this campaign and costs the owner nothing.
Но за мен най-важното е колата да стане читава и да може да и се разчита още доста време/км.
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
ivo1bg написа:Едно бързо търсене из нета ми показва, че за това говорят само по хамериканските форуми. Може би и тук да ни огрее, въпреки, че аз смених вече всичко описано. Най-ще ме е яд ако и това се окаже вярно:
- Код: Избери целия код
Even if your car is out of warranty (ie, 5 years old
and has 200k miles), it is covered by this campaign and costs the owner nothing.
Но за мен най-важното е колата да стане читава и да може да и се разчита още доста време/км.
Колега,
тези дни разпитвах из Ауто Бавария (Камор) за превантивна смяна на биелни лагери за мотора на М3(Е 90/92/93) S65 тъй като има казуси относно този пробелм с този мотор - оказа се, че за него няма кампания нито в САЩ, нито в Европа. Стана ми интересно и попитах и за казуса с твоя мотор - за него бяха категорични, че в Европа няма така кампания и никога не е имало! С човека, който говорих (от най-високо ниво в Ауто Бавария) ми сподели нещо, което звучи в негов ущърб, но системата е Европа е такава - в САЩ са си отделна губерния - просто там по друг начин е усторена системата производител-дилър(търговец)-клиент. Там при почти всеки проблем дилърът плаща(поема разходите) и ако се наложи заедно със своите адвокатски сили и заедно с клиента е от едната страна на барикадата, а прозиводителят е сам от другата... В Европа клиента е сам - дори и в Германия.
Отделно от това(пак колкото и тъпо да звучи) в Бавария Ауто нямат много опит с 8-10-12 цилиндрови мотори и следват инструкциите на БМВ АГ - просто сменят цели агрегати и възли, вместо да заменят само проблемния елемент и ако имаш човек, който има опит с подобни мотори е по-добър и (много) по-евтин вариант.
Обобщено - това, което си направил е най-добрия възможен вариант за твоя случай(естествено ако си доволен от работата на твоя доверен майсотр).
- Cinder
- ентусиаст
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Така е, специално за биелните лагери при S65 и S85 има доста документирани случаи, но БМВ отказват да го признаят като проблем, дори и в Щатите. Ако гръмне гаранционен мотор, ще го сменят, но извън гаранция се оправяш сам.
Има афтърмаркет биелни лагери за S65/S85 с допълнително покритие, което уж им удължава живота.
Има афтърмаркет биелни лагери за S65/S85 с допълнително покритие, което уж им удължава живота.
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Като пример собствениците на 535i и 335i в USA са подали над 10 милиона (!!!) оплаквания за спиране работата на двигателя по време на движение на магистрала, в някои случаи водачите са били по средата на изпреварване и в лявата лента. Това е мега опасно. Затова от BMW са увеличили гаранцията на HPFP (помпата за високото налягане на горивото) от 4, на 10 (!!!) години. С новите помпи, които са вече и с др part number, засега няма оплаквания.......
Колега това ме заинтересува, можеш ли да дадеш повече инфо, защото се интересувам от F10 535i и не намирам много информация, какво е положението с този мотор при F10?
Ако има и други колеги нека споделят мнение, възможен вариант е също 530i , но само при положение, че е по-надежден. Изобщо замисъла е да се минава на бензин
Колега това ме заинтересува, можеш ли да дадеш повече инфо, защото се интересувам от F10 535i и не намирам много информация, какво е положението с този мотор при F10?
Ако има и други колеги нека споделят мнение, възможен вариант е също 530i , но само при положение, че е по-надежден. Изобщо замисъла е да се минава на бензин
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Мисля, че няма да ти е трудно да намериш инфото в нета, сосбено, ако Гугълваш... (как само звучи)
- bobby81
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 61
- Регистриран на: 11.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 4.6 is
- Мечтае да кара: Alpina B5 ili B7
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Да добавя и аз мнение, но не от собствен опит. Кръстника ми, който живее в Англия, има F10 550i. Купи го преди година и половина, беше на около 50к мили/90к км/. Само след навъртени около 10к км гаранционно му смениха всички инжектори. От тамошните представители на BMW са му казали, че има акция и всички дефекти с инжектори се подменят напълно безплатно. След вече година каране няма никакви проблеми. Дори и направиха чип тунинг и сложиха оригинална генерация от М5 и в момента колата е 489 к.с
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
След 40-50к пак ще има проблем с инжекторите най-вероятно, масово явление. В Щатите има случаи да изкарват по 20к мили с техния бензин. За сметка на това БМВ след поредната ревизия им вдигнаха цената двойно. Честито на тези извън гаранция... Всички с директно впръскване са драматични, но 550 е цар не само в разхода на гориво
Never mistake motion for action...
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Leon написа:За сметка на това БМВ след поредната ревизия им вдигнаха цената двойно. Честито на тези извън гаранция... Всички с директно впръскване са драматични, но 550 е цар не само в разхода на гориво
Не виждам да е вдигната цената ........
Справка за част
Номенклатурен номер : 13538616079
Описание : ГОРИВЕН ИНЖЕКТОР
Ед.цена (с ДДС) : 442.26 BGL
Няма наличност
Варна Карс си запазва право за промени в цените
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
- ivo1bg
- FC BAYERN
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Е те защото бяха по 240, за това и не изкарваха по много . Последната ревизия не е променяна от средата на 2013 и за сега няма оплаквания. Дано да е сполучлива, че.......... .
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Решение има... Руснаците май бяха споменали...
След като са имали такива проблеми от Бенц са избрали верните решения - няма да ги подобряват повече лошите инжектори, а ще ги сменят!!! И хоп, проблемът изчезна! Не че от това са станали повече коли, ама и ние тр така да праИм!
След като са имали такива проблеми от Бенц са избрали верните решения - няма да ги подобряват повече лошите инжектори, а ще ги сменят!!! И хоп, проблемът изчезна! Не че от това са станали повече коли, ама и ние тр така да праИм!
- ivo1bg
- FC BAYERN
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)
Да де, ама това май трябва да е решение на BMW. А те упорито продължават да слагат пиезоелектронни инжектори, въпреки очевидните проблеми както за компанията, така и за пациентите и . Въпреки, че наистина от година и половина не са вадили поредна ревизия на инжекторите и това мнооого силно ме кара да се надявам, че с този проблем е свършено.
Ще е интересно да видим какво ще стане след някой друг месец в Щатите, като навъртят километри колите, минали през акцията за подмяна на многото части .
За тези неща би трябвало да пише доста и из немските форуми, ама кат не разбирам бъкел..... . А с Гуглето не си е работа да превеждаш такива работи.
Sent from my SM-T705 using Tapatalk 2
Ще е интересно да видим какво ще стане след някой друг месец в Щатите, като навъртят километри колите, минали през акцията за подмяна на многото части .
За тези неща би трябвало да пише доста и из немските форуми, ама кат не разбирам бъкел..... . А с Гуглето не си е работа да превеждаш такива работи.
Sent from my SM-T705 using Tapatalk 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани