Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 997
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М2+X5

Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)

Мнение от msi200 » 04 Яну 2015, 22:03

Ето какво излезе в американските форуми наскоро, но ме мързи да превеждам:

N63 Customer Care Package", bulletin B001314:

N63 Powered:
F01 and F02 (7 Series Sedan) produced from 3/2009 to 6/2012
F04 (Active Hybrid 7) produced from 4/2010 to 6/2012
F07 (Gran Turismo) produced from 9/2009 to 6/2012
F10 (5 Series Sedan) produced from 3/2010 to 7/2013
F12 (6 Series Convertible) produced from 3/2011 to 7/2012
F13 (6 Series Coupe) produced from 7/2011 to 7/2012
E70 (X5) produced from 3/2010 to 6/2013
E71 (X6) produced from 7/2008 to 6/2014
E72 (ActiveHybrid X6) produced from 9/2009 to 9/2011


The Following is Checked under the customer care package and replaced if needed:

Hot-Film Air Mass Sensors
PIEZO High Pressure Fuel Injectors
Engine Vacuum Pump
Fuel System Low Pressure Sensor/Feed Line
Fresh Air Intake Turbo Seals
Crankcase Ventilation Lines (Hoses)
Timing Chain

Battery will also be replaced on specific cars
I love the sound of V8 in the morning...

FC BAYERN
Аватар
Мнения: 1319
Регистриран на: 11.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 17' 540 I
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)

Мнение от ivo1bg » 04 Яну 2015, 23:20

Общо взето каквото казват и русите от предишния ти линк, ама преди година и нещо ;).
Благодаря за инфото. Дано и на други колеги им покаже какво да очакват. Според мен е много важно последните ревизии на частите, които са за подмяна да са наистина читави. На мен ми предстои да разбера :). До момента (3 000 км. след ремонта), всичко е перфектно. С иключение на това, че точно за Нова Година, нещо в колата реши да смуче ток като невидяло. В покой, цицането е около 9А :(.
Ама и това ще го оправим. Както се казва "Venceremos".

Sent from my SM-T705 using Tapatalk 2

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 1.02.2010
Пол: Мъж
Кара: F10 550xi / E91 330xd

Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)

Мнение от tnikolov » 05 Яну 2015, 12:27

Mен в Дару ми казаха, че за тоя Сервизен Бюлетин не са чували. Демек за момента чакаме.

FC BAYERN
Аватар
Мнения: 1319
Регистриран на: 11.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 17' 540 I
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)

Мнение от ivo1bg » 05 Яну 2015, 13:35

Едно бързо търсене из нета ми показва, че за това говорят само по хамериканските форуми. Може би и тук да ни огрее, въпреки, че аз смених вече всичко описано. Най-ще ме е яд ако и това се окаже вярно:
Код: Избери целия код
Even if your car is out of warranty (ie, 5 years old
and has 200k miles), it is covered by this campaign and costs the owner nothing.

Но за мен най-важното е колата да стане читава и да може да и се разчита още доста време/км.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 657
Регистриран на: 9.06.2008

Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)

Мнение от Koliu » 06 Яну 2015, 10:30

ivo1bg написа:Едно бързо търсене из нета ми показва, че за това говорят само по хамериканските форуми. Може би и тук да ни огрее, въпреки, че аз смених вече всичко описано. Най-ще ме е яд ако и това се окаже вярно:
Код: Избери целия код
Even if your car is out of warranty (ie, 5 years old
and has 200k miles), it is covered by this campaign and costs the owner nothing.

Но за мен най-важното е колата да стане читава и да може да и се разчита още доста време/км.


Колега,
тези дни разпитвах из Ауто Бавария (Камор) за превантивна смяна на биелни лагери за мотора на М3(Е 90/92/93) S65 тъй като има казуси относно този пробелм с този мотор - оказа се, че за него няма кампания нито в САЩ, нито в Европа. Стана ми интересно и попитах и за казуса с твоя мотор - за него бяха категорични, че в Европа няма така кампания и никога не е имало! С човека, който говорих (от най-високо ниво в Ауто Бавария) ми сподели нещо, което звучи в негов ущърб, но системата е Европа е такава - в САЩ са си отделна губерния - просто там по друг начин е усторена системата производител-дилър(търговец)-клиент. Там при почти всеки проблем дилърът плаща(поема разходите) и ако се наложи заедно със своите адвокатски сили и заедно с клиента е от едната страна на барикадата, а прозиводителят е сам от другата... В Европа клиента е сам - дори и в Германия.
Отделно от това(пак колкото и тъпо да звучи) в Бавария Ауто нямат много опит с 8-10-12 цилиндрови мотори и следват инструкциите на БМВ АГ - просто сменят цели агрегати и възли, вместо да заменят само проблемния елемент и ако имаш човек, който има опит с подобни мотори е по-добър и (много) по-евтин вариант.
Обобщено - това, което си направил е най-добрия възможен вариант за твоя случай(естествено ако си доволен от работата на твоя доверен майсотр). :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)

Мнение от Cinder » 06 Яну 2015, 12:37

Така е, специално за биелните лагери при S65 и S85 има доста документирани случаи, но БМВ отказват да го признаят като проблем, дори и в Щатите. Ако гръмне гаранционен мотор, ще го сменят, но извън гаранция се оправяш сам.

Има афтърмаркет биелни лагери за S65/S85 с допълнително покритие, което уж им удължава живота.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: Дизел
Мечтае да кара: Бензин
Детайли за колата: Touring

Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)

Мнение от tihomair » 28 Яну 2015, 15:47

Като пример собствениците на 535i и 335i в USA са подали над 10 милиона (!!!) оплаквания за спиране работата на двигателя по време на движение на магистрала, в някои случаи водачите са били по средата на изпреварване и в лявата лента. Това е мега опасно. Затова от BMW са увеличили гаранцията на HPFP (помпата за високото налягане на горивото) от 4, на 10 (!!!) години. С новите помпи, които са вече и с др part number, засега няма оплаквания.......


Колега това ме заинтересува, можеш ли да дадеш повече инфо, защото се интересувам от F10 535i и не намирам много информация, какво е положението с този мотор при F10?
Ако има и други колеги нека споделят мнение, възможен вариант е също 530i , но само при положение, че е по-надежден. Изобщо замисъла е да се минава на бензин :D

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)

Мнение от ICE » 31 Яну 2015, 19:35

Мисля, че няма да ти е трудно да намериш инфото в нета, сосбено, ако Гугълваш... (как само звучи) :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 11.12.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 4.6 is
Мечтае да кара: Alpina B5 ili B7

Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)

Мнение от bobby81 » 25 Фев 2015, 11:03

Да добавя и аз мнение, но не от собствен опит. Кръстника ми, който живее в Англия, има F10 550i. Купи го преди година и половина, беше на около 50к мили/90к км/. Само след навъртени около 10к км гаранционно му смениха всички инжектори. От тамошните представители на BMW са му казали, че има акция и всички дефекти с инжектори се подменят напълно безплатно. След вече година каране няма никакви проблеми. Дори и направиха чип тунинг и сложиха оригинална генерация от М5 и в момента колата е 489 к.с
11005704_10152548711167396_1161520124_n.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10445
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)

Мнение от Leon » 25 Фев 2015, 16:31

След 40-50к пак ще има проблем с инжекторите най-вероятно, масово явление. В Щатите има случаи да изкарват по 20к мили с техния бензин. За сметка на това БМВ след поредната ревизия им вдигнаха цената двойно. Честито на тези извън гаранция... Всички с директно впръскване са драматични, но 550 е цар не само в разхода на гориво :banghead:
Never mistake motion for action...

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3687
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)

Мнение от Ilko Ivanov » 25 Фев 2015, 16:35

Leon написа:За сметка на това БМВ след поредната ревизия им вдигнаха цената двойно. Честито на тези извън гаранция... Всички с директно впръскване са драматични, но 550 е цар не само в разхода на гориво :banghead:

Не виждам да е вдигната цената ........

Справка за част
Номенклатурен номер : 13538616079
Описание : ГОРИВЕН ИНЖЕКТОР
Ед.цена (с ДДС) : 442.26 BGL
Няма наличност
Варна Карс си запазва право за промени в цените

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10445
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)

Мнение от Leon » 25 Фев 2015, 16:38

Бяха по 240 :mhihi:
Never mistake motion for action...

FC BAYERN
Аватар
Мнения: 1319
Регистриран на: 11.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 17' 540 I
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)

Мнение от ivo1bg » 25 Фев 2015, 17:01

Е те защото бяха по 240, за това и не изкарваха по много :lol: . Последната ревизия не е променяна от средата на 2013 и за сега няма оплаквания. Дано да е сполучлива, че.......... :censored: :mhihi: .

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)

Мнение от ICE » 25 Фев 2015, 22:45

Решение има... Руснаците май бяха споменали...
След като са имали такива проблеми от Бенц са избрали верните решения - няма да ги подобряват повече лошите инжектори, а ще ги сменят!!! И хоп, проблемът изчезна! Не че от това са станали повече коли, ама и ние тр така да праИм! :)

FC BAYERN
Аватар
Мнения: 1319
Регистриран на: 11.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 17' 540 I
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: Някой да сподели впечатления за 550i (408 HP)

Мнение от ivo1bg » 25 Фев 2015, 23:13

Да де, ама това май трябва да е решение на BMW. А те упорито продължават да слагат пиезоелектронни инжектори, въпреки очевидните проблеми както за компанията, така и за пациентите и :) . Въпреки, че наистина от година и половина не са вадили поредна ревизия на инжекторите и това мнооого силно ме кара да се надявам, че с този проблем е свършено.
Ще е интересно да видим какво ще стане след някой друг месец в Щатите, като навъртят километри колите, минали през акцията за подмяна на многото части ;) .
За тези неща би трябвало да пише доста и из немските форуми, ама кат не разбирам бъкел..... :D . А с Гуглето не си е работа да превеждаш такива работи.

Sent from my SM-T705 using Tapatalk 2

ПредишнаСледваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook