Впечатления от 528I?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ivo1bg
- FC BAYERN
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Впечатления от 528I?
Здравейте колеги. От известно време мисля, че дойде времето да се огледам във F10 и бих искал да събера малко мнения или впечатления. Спрял съм се на 528 бензин, но знам, че има два модела: единия е 2000 куб. см. с турбо компресор и 245к. с., а другия е 3000 куб.см. без компресор и 258 к.с. Двулитровия набира по-бързо до 100 - 6.3с. срещу 6.7с. и също така е доста по-икономичен. За съжаление това са ми познанията за сега за тези два автомобила .
Бих искал да прочета Вашите мнения за двата модела, а ако са от първа ръка-още по-добре. Знам, че е още рано за обективни мнения, но ще ми е интересно ако сте чели, чули, видели нещо по въпроса.
И още преди да се е стигнало до "там", искам да кажа, че М5 ще ми е много ниска и само ще я троша по нашите пътища така, че да я забравим .
Бих искал да прочета Вашите мнения за двата модела, а ако са от първа ръка-още по-добре. Знам, че е още рано за обективни мнения, но ще ми е интересно ако сте чели, чули, видели нещо по въпроса.
И още преди да се е стигнало до "там", искам да кажа, че М5 ще ми е много ниска и само ще я троша по нашите пътища така, че да я забравим .
- Alexch
- ентусиаст
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Впечатления от 528I?
Атмосферният мотор (258 кс) се е монтирал на Е90 330 и Е60 530. Това е последният и най-мощен атмосферен мотор в F10 (има и 523 - 204 кс). Само добри отзиви съм чел за него. Все пак този двигател се предлага от 7 години и за това време на пътя малко или много се е доказал като сполучлив.
За турбо мотора не съм се интересувал, нека колегите да се изкажат, но едва ли ще намериш мнения от първа ръка все още.
П.С. Точно бях започнал да пиша в темата "най-желаното БМВ", че F10 528 ми е реалистичното желание за кола до няколко години - просто не мога да пропусна последния атмосферен шестак
За турбо мотора не съм се интересувал, нека колегите да се изкажат, но едва ли ще намериш мнения от първа ръка все още.
П.С. Точно бях започнал да пиша в темата "най-желаното БМВ", че F10 528 ми е реалистичното желание за кола до няколко години - просто не мога да пропусна последния атмосферен шестак
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- ivo1bg
- FC BAYERN
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Впечатления от 528I?
Алекс, благодаря ти за отговора. И на мен ми харесва идеята за един доказал се мотор, но също така ме блазни и мисълта за турбо-то . Знам, че това е свързано и с повече грижи след време(не дай боже), но очаквам и някой друг колега да се включи.
Re: Впечатления от 528I?
ivo1bg написа:Здравейте колеги. От известно време мисля, че дойде времето да се огледам във F10 и бих искал да събера малко мнения или впечатления. Спрял съм се на 528 бензин, но знам, че има два модела: единия е 2000 куб. см. с турбо компресор и 245к. с., а другия е 3000 куб.см. без компресор и 258 к.с. Двулитровия набира по-бързо до 100 - 6.3с. срещу 6.7с. и също така е доста по-икономичен. За съжаление това са ми познанията за сега за тези два автомобила .
Бих искал да прочета Вашите мнения за двата модела, а ако са от първа ръка-още по-добре. Знам, че е още рано за обективни мнения, но ще ми е интересно ако сте чели, чули, видели нещо по въпроса.
И още преди да се е стигнало до "там", искам да кажа, че М5 ще ми е много ниска и само ще я троша по нашите пътища така, че да я забравим .
Не съм карал F10 с нито един от двата бензинови агрегата и не мога да споделя преки впечатления, но преди десетина дни направих 300 километра на едно 525D Xdrive, което беше на 3200 километра / първа регистрация март 2012г. /. По-добра кола не съм карал през живота си / с уговорката, че съм сядал зад волана и на Mercedes S class W221 /. С две думи - изродска кола. С какъвто и мотор да я вземеш, няма да сгрешиш, защото кефа, който доставя е несравним с никоя друга. Казвам това като правя конкретен паралел на F10 с новата Е класа, която с тези кубични форми, дървен интериор и задница на Хюндай Соната е ....... много смешна кола. Е60 е толкова далеч от F10, че коментара е излишен - нямат нищо общо като интериор, екстериор, стоене на пътя, завиване. Автоматичната скоростна кутия е 8-степенна и поне според мен няма аналог - уникален кеф е да караш кола с тоя автомат. Плюс опцията за смяна на предавки от волана. Тези 204 к.с. на 525-цата / плюс турбина / ми се видяха предостатъчни, а двата бензинови агрегата / с и без турбо / със сигурност ще стоят и по-добре. Доколкото знам и при дизела, и при бензина има няколко режима на каране / идентични /. При дизела имаше един режим Eco, при който автомобила харчи много малко, колата не е особено пъргава, а скоростите се сменяха при около 2600-2700 оборота. Режимът Comfort е горе долу същия. Но ........ Sport и Sport+ могат да извадят от равновесие дори и човек, който е видял всичко при автомобилите. Смяната на предавките става в зоната на червено / стават и по-къси /, педала на газта не дава да го докоснеш, а волана става като на картинг. Аз специално никога досега не бях карал кола, която да завива по такъв съвършен начин, а автомата да реди предавките толкова прецизно. При Sport + се изключва тракшън контрола и разни други системи за сигурност и колата направо полудява. Мисля, че при бензиновите агрегати са същите режими. Интериор и екстериор - класи над Е60. И има вид на БМВ за разлика от отрочето на Крис Бенгъл, т.е. Е60.
Успех с покупката! Струва си всяко едно евро, защото е уникална кола!
Последна промяна asroma на 10 Ное 2013, 23:55, променена общо 1 път
Re: Впечатления от 528I?
Колега, преки впечатления нямам, а и мисля, че трудно ще намериш човек тук с такива, но мисля, че това също може да ти е от полза(както клипа, така и мнението на колегата, което аз също споделям) :
DrivinGGoD написа:Ето нещо, което смятам достатъчно красноречиво показва, че всичко с тоя даунсайзинг и това как са по-бързи и по-икономични си е маркетингова измама:
Още не мога да разбера как с някаква точност може да се изчисли мощността и въртящия момент на вала, без да е изследвано силовото предаване, но тук поне са на едно и също дино, та каквото и отклонение да има поне се вижда точната разлика в мощността на двете коли... Да не говорим, че при други динота на същия мотор имаше стойности на вала от по 265 коня, което са 25 коня разлика, та сами виждате колко измислени са тези измервания и че въобще не може да се разчита на тях за някаква точност Не случайно го коментирахме това в темата за М5цата
Е как няма да е по-бърза кола с 32 коня повече А е напълно нормално и да е по-икономична, въпреки че разликата със сигурност ще е малка в реалния свят.
Та... размислите оставям на вас... аз ползи не виждам... особено като включим фактора удоволствие и усещане
Добре, че поне при F10 все още има атмосферен 6-цилиндров мотор в 530i За разлика от F30
- Spoika
- младши ентусиаст
- Мнения: 310
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E71 4.0xd
- Мечтае да кара: M3 E92
Re: Впечатления от 528I?
Здравейте!
и аз от скоро започнах да се заглеждам по F10 528 и съм сигурен че това ще бъде много предпочитан модел в нашата страна.
Нямам личен опит с тази серия на БМВ, но сериозно се замислям до няколко месеца да се сдобия с такъв.
Ако някой има желание, с удоволствие ще се срещна за по една бира и малко споделяне на впечатления на живо за този автомобил.
и аз от скоро започнах да се заглеждам по F10 528 и съм сигурен че това ще бъде много предпочитан модел в нашата страна.
Нямам личен опит с тази серия на БМВ, но сериозно се замислям до няколко месеца да се сдобия с такъв.
Ако някой има желание, с удоволствие ще се срещна за по една бира и малко споделяне на впечатления на живо за този автомобил.
Re: Впечатления от 528I?
Spoika написа:Здравейте!
и аз от скоро започнах да се заглеждам по F10 528 и съм сигурен че това ще бъде много предпочитан модел в нашата страна.
Нямам личен опит с тази серия на БМВ, но сериозно се замислям до няколко месеца да се сдобия с такъв.
Ако някой има желание, с удоволствие ще се срещна за по една бира и малко споделяне на впечатления на живо за този автомобил.
По-добре скачай на сляпо без да си имал предварителни впечатления от F10. Така кефа ще е по-голям. Умопомрачителна кола е.
Последна промяна asroma на 10 Ное 2013, 23:54, променена общо 1 път
Re: Впечатления от 528I?
ivo1bg написа:Алекс, благодаря ти за отговора. И на мен ми харесва идеята за един доказал се мотор, но също така ме блазни и мисълта за турбо-то . Знам, че това е свързано и с повече грижи след време(не дай боже), но очаквам и някой друг колега да се включи.
Защо не погледнеш 530d? Не го пиша случайно...
- ivo1bg
- FC BAYERN
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Впечатления от 528I?
Ако ще е дизел, ще е 535 .
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Re: Впечатления от 528I?
бъркаш, особено ако ще плащаш ти колата. Разликата е минимална в реалния живот. Апропо 740d xDrive има по-нисък разход от 535d xDrive. Карал съм 528i и F30 328i. Под карал не разбирай 460 метра. Интересно ми е защо 528i вместо d?
- ivo1bg
- FC BAYERN
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Впечатления от 528I?
Отдавна мина времето, когато баща ми можеше да ми купува кола. Сега аз му купувам, че и не само на него .
А защо бензин, а не нафта, мисля, че няма смисъл да подхващаме темата. Въпреки, че нищо не е сигурно и при добри и рационални доводи, бих помислил .
Sent from my GT-P6200 using Tapatalk 2
P.S. Основните ми притеснения са от лошата нафта в БГ и произтичащите от това проблеми. Разхода, който не ми е важен при взимане на решението, е почти изравнен вече при дизел и бензин.
А защо бензин, а не нафта, мисля, че няма смисъл да подхващаме темата. Въпреки, че нищо не е сигурно и при добри и рационални доводи, бих помислил .
Sent from my GT-P6200 using Tapatalk 2
P.S. Основните ми притеснения са от лошата нафта в БГ и произтичащите от това проблеми. Разхода, който не ми е важен при взимане на решението, е почти изравнен вече при дизел и бензин.
Re: Впечатления от 528I?
под ще "плащаш колата" не разбирай травиалното, някой ще ти я купува, а ще платиш разликата като нова между 530d и 535d .. това бе в основата на поста ми. Това, което завоалирано да дам като съвет е да не се подлъгваш по числата, защото в крайна сметка базово имаш между 8 и 15 000 лв стартово. Трябва да имаш други основни притеснения при избора на бензина в случая, но съжаление няма да ги чуеш от мен тук. Нафтата в Бг е ок.. Надявам се никой избрал F10 не кара с локомотивна нафта. Имам над половин милион километра на дизели и драми не съм имал. Имаш със сигурност по-добър разход на 530d, повече въртящ момент, повече мощност и повече сила особено при високи километри. И двете спират на 250, но едната ги прави с лекота, другата с доста напрягане. Звук ... добре обезшумени, а и x28i побръмчава, но не смятам, че избора на F10 би бил в следствие на звука (изкл. 550i и М5).
- ivo1bg
- FC BAYERN
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Впечатления от 528I?
Благодаря ти за информацията. Както казах и по-горе, не съм изключил съвсем дизела, просто имам "некои" мои си задръжки относно него, натрупани през годините. Може би е време да бъдат разсеяни, знам ли и аз . Освен това винаги съм смятал, че дизела е по-шумен и вибрациите са по-осезаеми. До сега смятах, че единственото хубаво нещо на дизела е, че ако му сложа шнорхел мога да карам под вода .
Re: Впечатления от 528I?
в купето на 535д в по-тихо отколкото при 545и http://www.youtube.com/watch?v=QN4-KA0V ... age#t=276s при скорост 100км/ч
Tool - Fear Inoculum
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани