Впечатления от 528I?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- gulemetov
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 14.02.2010
- Местоположение: Amsterdam
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520d, F10, 2010
- Мечтае да кара: Bavaria 45 cruiser
Re: Впечатления от 528I?
bmw545i написа:Оловно одеало или заглушител и край! Няма смисъл за 2 бона!
И аз това си помислих и .... не го поръчах
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Впечатления от 528I?
Автора на темата да има да сподели нещо ???
- ivo1bg
- FC BAYERN
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Впечатления от 528I?
Мдаааа, прескочих идеята за малки двигатели и дизели и се вкарах в това под аватара . Няма такова друго удоволствие. Все още я разучавам, че е пълна с всички възможни екстри и всеки път като се кача в колата ми се доплаква от щастие .
Скоро ще кача и снимки.
Ето я новата ми убавица
Sent from my SM-T705 using Tapatalk
Скоро ще кача и снимки.
Ето я новата ми убавица
Sent from my SM-T705 using Tapatalk
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Впечатления от 528I?
Колеги, няма ли вече някой навъртял километри с тази 528i да изкаже мнение от първа ръка
- vodkarulez
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: Впечатления от 528I?
Честито на колегата за перфектната покупка!
В крайна сметка избра бензинов модел, което лично за мен също е по-добрата сделка.
Не мога да разбера защо толкова много колеги са се напъвали да ти обясняват колко по-добър е 530д или просто D варианта, при положение, че твоя въпрос е конкретен за бензинов агрегат. Аз дълги години карах D на E60 и перфектно знам какви са ползите и какви са несгодите от тази кола. Плюс това карах няколко и различни D-та и модели, така, че всичко ми е много добре познато.... до съвършенство.
След всички Д-та обаче си закупих бензинова кола и съм истински щастлив от този факт. Някои хора са така и тези хора не трябва да се влияят от мнението на други хора. Мисля, че си избрал колата със сърцето си, а не с помоща на форума и на бимерите в него, което е най-добрата покупка по мое лично мнение.
Карай си със здраве бензиновата машина и много безаварийни километри.
поздрави,
В крайна сметка избра бензинов модел, което лично за мен също е по-добрата сделка.
Не мога да разбера защо толкова много колеги са се напъвали да ти обясняват колко по-добър е 530д или просто D варианта, при положение, че твоя въпрос е конкретен за бензинов агрегат. Аз дълги години карах D на E60 и перфектно знам какви са ползите и какви са несгодите от тази кола. Плюс това карах няколко и различни D-та и модели, така, че всичко ми е много добре познато.... до съвършенство.
След всички Д-та обаче си закупих бензинова кола и съм истински щастлив от този факт. Някои хора са така и тези хора не трябва да се влияят от мнението на други хора. Мисля, че си избрал колата със сърцето си, а не с помоща на форума и на бимерите в него, което е най-добрата покупка по мое лично мнение.
Карай си със здраве бензиновата машина и много безаварийни километри.
поздрави,
Специалист-Икономист
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Впечатления от 528I?
И в крайна сметка изчетох цялата тема и никой нищо не каза за този двигател (528и) има ли някакви драми с него.... инжектори и други тем подобни неща, къде са слабите места и какво може да се очаква....
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Re: Впечатления от 528I?
netmurder написа:И в крайна сметка изчетох цялата тема и никой нищо не каза за този двигател (528и) има ли някакви драми с него.... инжектори и други тем подобни неща, къде са слабите места и какво може да се очаква....
Един път верига сменяш като се разтрака и след това караш .Най-много и термостата да вкара перката на охлаждането в авариен режим.Но той е евтин.Веригите също не са от най-скъпите.
Смяна на маслото лично според мен,не повече от 15 000км макс
Като цяло е здрав и доста сполучлив!
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Впечатления от 528I?
meha написа:netmurder написа:И в крайна сметка изчетох цялата тема и никой нищо не каза за този двигател (528и) има ли някакви драми с него.... инжектори и други тем подобни неща, къде са слабите места и какво може да се очаква....
Един път верига сменяш като се разтрака и след това караш .Най-много и термостата да вкара перката на охлаждането в авариен режим.Но той е евтин.Веригите също не са от най-скъпите.
Смяна на маслото лично според мен,не повече от 15 000км макс
Като цяло е здрав и доста сполучлив!
Това за кой мотор се отнася 6 цилиндровия или 4 цилиндровия?
Re: Впечатления от 528I?
tihomair написа:Това за кой мотор се отнася 6 цилиндровия или 4 цилиндровия?
4
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Впечатления от 528I?
meha написа:tihomair написа:Това за кой мотор се отнася 6 цилиндровия или 4 цилиндровия?
4
А колега тук драми с инжекторите има ли?
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- marinkulev@gmail.com
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 27.01.2023
- Пол: Мъж
Re: Впечатления от 528I?
Здраейте,моля за мнение за F10 2000кубика 245коня Xdrive мнение за колата и разхода на гориво?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани