Впечатления F10 535i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Cristian
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 31.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530 GT XDrive
- Мечтае да кара: 911
Re: Впечатления F10 535i
А какви са ви впечатленията от Динамик драйв-а? Има ли смисъл да се дават още 5-6000 лв? Или си вози достатъчно добре и без него /или без да е включен на Комфорт/?
Въобще колко хора са го карали това животно?
Въобще колко хора са го карали това животно?
- sparky01
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 1.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: е70’40d; е60’530d
Re: Впечатления F10 535i
Един наш колега вече се обзаведе с тази красавица,колата е 550i , онзи ден имах възможност да я покарам и останах без думи.Просто страхотен автомобил.
Май и идва времето на е60-та.
Май и идва времето на е60-та.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Впечатления F10 535i
sparky01 написа:Един наш колега вече се обзаведе с тази красавица,колата е 550i , онзи ден имах възможност да я покарам и останах без думи.Просто страхотен автомобил.
Май и идва времето на е60-та.
Ти да не обърка подфорума ?
- sparky01
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 1.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: е70’40d; е60’530d
Re: Впечатления F10 535i
Вярно, че пишело 535i,съжалявам
Като стигнах до f10 и си викам край тука ше се похваля
Като стигнах до f10 и си викам край тука ше се похваля
- stankata777
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Впечатления F10 535i
Колеги!
В последния брой на Кар енд Драйвър(заклеймен от доста читатели за необективност заради непрекъснатите победи на БМВ в сравнителните тестове)- от август 2010 в обширен сравнителен тест между новото 535и,актуалното А6 3.0т и новото Инфинити М37-330кс,нашата любима марка е поставена убедително на последно място с 204т срещу 213т на Ауди,главно заради - lack of steering feel with the new electric power assist!И друг цитат-535и е с - the worst handling in the hills!!!
Дали инженерите от Мюнхен не са направили най-голямата си грешка за последното десетилетие с внедряването на electric power assisted steering?
В последния брой на Кар енд Драйвър(заклеймен от доста читатели за необективност заради непрекъснатите победи на БМВ в сравнителните тестове)- от август 2010 в обширен сравнителен тест между новото 535и,актуалното А6 3.0т и новото Инфинити М37-330кс,нашата любима марка е поставена убедително на последно място с 204т срещу 213т на Ауди,главно заради - lack of steering feel with the new electric power assist!И друг цитат-535и е с - the worst handling in the hills!!!
Дали инженерите от Мюнхен не са направили най-голямата си грешка за последното десетилетие с внедряването на electric power assisted steering?
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
Re: Впечатления F10 535i
Не знам как се държи по завоите новата 5-та серия, но нещото което ми направи огромно впечатление е цената!!!
Озни ден влезнах в официалния сайт на БМВ България и като започнах да си играя с екстрите стигнах до следните заключение (говоря за модела 535i):
1. Точно този модел, с някакъв минимален брой екстри излиза малко повече от 100к. Говорим като екстри парктроник, ксенон, някакви джантички и поне изцяло кожен салон(то да си вземеш такава петица е само за да кажеш, че караш новата 5-та серия. Та то ние с е39-те ще имаме повече екстри).
2. Модел със сравнително повече екстри ми го изчисли към 143к, а точно модела, с екстрите които го искам ми излезе 154к. И тук не говорим за всички екстри. При тази цена от 154к, липсват тв функция-повече от 2000лв, забавления за задните седалки(дори не знам какво ще рече това) беше към 5000лв и още няколко...
3. Не съм си играл да маркирам всички екстри, но мисля, че кола с всички екстри ще излезе към 180к.
Е сега кажете ми, как кола от средния клас(аз така ги класифицирам-БМВ 3-нисък, 5-ца-среден, 7-ца-висок) ще струва толкова пари, при положение, че осмицата на Ауди излиза малко повече. Не че съм фен на Ауди, но тази цена ми се вижда нереална просто, за 5-та серия.
Озни ден влезнах в официалния сайт на БМВ България и като започнах да си играя с екстрите стигнах до следните заключение (говоря за модела 535i):
1. Точно този модел, с някакъв минимален брой екстри излиза малко повече от 100к. Говорим като екстри парктроник, ксенон, някакви джантички и поне изцяло кожен салон(то да си вземеш такава петица е само за да кажеш, че караш новата 5-та серия. Та то ние с е39-те ще имаме повече екстри).
2. Модел със сравнително повече екстри ми го изчисли към 143к, а точно модела, с екстрите които го искам ми излезе 154к. И тук не говорим за всички екстри. При тази цена от 154к, липсват тв функция-повече от 2000лв, забавления за задните седалки(дори не знам какво ще рече това) беше към 5000лв и още няколко...
3. Не съм си играл да маркирам всички екстри, но мисля, че кола с всички екстри ще излезе към 180к.
Е сега кажете ми, как кола от средния клас(аз така ги класифицирам-БМВ 3-нисък, 5-ца-среден, 7-ца-висок) ще струва толкова пари, при положение, че осмицата на Ауди излиза малко повече. Не че съм фен на Ауди, но тази цена ми се вижда нереална просто, за 5-та серия.
Последна промяна speedhokk на 27 Авг 2010, 21:55, променена общо 1 път
Re: Впечатления F10 535i
Колата е страшна. За мен лично е може би най-добрата кола в момента. Този тест описва по-подробно нещата - http://aboutcars.bg/?rtd=15.
- potpuri
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 16.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: F10
- Детайли за колата: Е39 / 520i / 1998
Re: Впечатления F10 535i
И аз да дам малко впечатления, макар че само се возих.
Като обем и комфорт при пътуване колата е 1:1 с E39.
iDrive-ът е още по-неудобен от E60 и като цяло има повече копчета, отколкото е необходимо.
Най-много ми харесаха Sport/Comfort настройките (мисля, че това се нарича Adaptive Drive) – при Comfort девойките на задните седалки се размаха от кеф, при Sport+ положението е много опасно на завоите
Друга много приятна екстра бяха автоматичното затваряне на багажника и вратите.
Като цяло 130+ хиляди лева е нереална цена за малко повече електроника и дизайн, които получаваш. Но пък как иначе ще демонстрират статус някои хора.
Като обем и комфорт при пътуване колата е 1:1 с E39.
iDrive-ът е още по-неудобен от E60 и като цяло има повече копчета, отколкото е необходимо.
Най-много ми харесаха Sport/Comfort настройките (мисля, че това се нарича Adaptive Drive) – при Comfort девойките на задните седалки се размаха от кеф, при Sport+ положението е много опасно на завоите
Друга много приятна екстра бяха автоматичното затваряне на багажника и вратите.
Като цяло 130+ хиляди лева е нереална цена за малко повече електроника и дизайн, които получаваш. Но пък как иначе ще демонстрират статус някои хора.
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: Впечатления F10 535i
Новата петица не е лош автомобил-просто Бмв е крайно време да се позамислят по въпроса с теглото,защото новите им модели приличат на малки китчета.Естествено ме дразнят и жиците по окачването-предпочитам чисто желязо.Но иначе ергономията е голям +,и технологично колата пак е напред(изключаем 535,който не знам защо не се развива)
Re: Впечатления F10 535i
potpuri написа:И аз да дам малко впечатления, макар че само се возих.
Като обем и комфорт при пътуване колата е 1:1 с E39.
iDrive-ът е още по-неудобен от E60 и като цяло има повече копчета, отколкото е необходимо.
Най-много ми харесаха Sport/Comfort настройките (мисля, че това се нарича Adaptive Drive) – при Comfort девойките на задните седалки се размаха от кеф, при Sport+ положението е много опасно на завоите
Друга много приятна екстра бяха автоматичното затваряне на багажника и вратите.
Като цяло 130+ хиляди лева е нереална цена за малко повече електроника и дизайн, които получаваш. Но пък как иначе ще демонстрират статус някои хора.
Че какво им има на 130те хиляди, толкова струваше е60, толкова е струвало и е39 най-вероятно...
Re: Впечатления F10 535i
MaXimal написа:potpuri написа:И аз да дам малко впечатления, макар че само се возих.
Като обем и комфорт при пътуване колата е 1:1 с E39.
iDrive-ът е още по-неудобен от E60 и като цяло има повече копчета, отколкото е необходимо.
Най-много ми харесаха Sport/Comfort настройките (мисля, че това се нарича Adaptive Drive) – при Comfort девойките на задните седалки се размаха от кеф, при Sport+ положението е много опасно на завоите
Друга много приятна екстра бяха автоматичното затваряне на багажника и вратите.
Като цяло 130+ хиляди лева е нереална цена за малко повече електроника и дизайн, които получаваш. Но пък как иначе ще демонстрират статус някои хора.
Че какво им има на 130те хиляди, толкова струваше е60, толкова е струвало и е39 най-вероятно...
I-drive е най-логичния и лесен за ползване до момента.
Возията и комфортът са в пъти по-добри от Е60.
Качестовот на матриалите в интериора е в ХИЛЯДИ пъти по-добро от Е60.
Дизайна е страхотен.
Карах 530d около 50 км (извънградскоІмагистрала) - колата върви страхотно и гори много прилично.
А най-доброто е, че с едно натискане на бутона спорт-комфорт КОРЕННО се променя возията и директността на волана.
Честно казано - не виждам слабо място...
Може би наиситна - отзад не е особено широко.
- Feanor
- ентусиаст
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: Впечатления F10 535i
speedhokk написа:Е сега кажете ми, как кола от средния клас(аз така ги класифицирам-БМВ 3-нисък, 5-ца-среден, 7-ца-висок) ще струва толкова пари, при положение, че осмицата на Ауди излиза малко повече. Не че съм фен на Ауди, но тази цена ми се вижда нереална просто, за 5-та серия.
Koя осмица, базовата с малкия мотор ли?
Между другото, играх си веднъж да конфигурирам 5-ца с малък мотор (525д май беше) с почти пълен комплект екстри - цената става над 2х на базовата. Но пък говорим за екстри, дето не всяка 7-ца (или 8-ца ако предпочиташ Ауди за сравнение) ще има. Та честно казано, не виждам проблем с цената. 5-та серия е среден клас само в премиум сегмента, нормално е да струва толкова. Е60 не струваше по-малко, вероятно е предлагала по-малко екстри само.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Re: Впечатления F10 535i
4.2fsi-то ляга 180к и едва ли излиза без пукната екстра. Така че, петичката си е скъпа. Особено ако ще правим справка между 550i и A8 4.2.
Абе петицата много ми харесва, не ме разбирайте накриво
Абе петицата много ми харесва, не ме разбирайте накриво
- eMotion
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 224
- Регистриран на: 19.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).
Re: Впечатления F10 535i
Koliu написа:MaXimal написа:potpuri написа:И аз да дам малко впечатления, макар че само се возих.
Като обем и комфорт при пътуване колата е 1:1 с E39.
iDrive-ът е още по-неудобен от E60 и като цяло има повече копчета, отколкото е необходимо.
Най-много ми харесаха Sport/Comfort настройките (мисля, че това се нарича Adaptive Drive) – при Comfort девойките на задните седалки се размаха от кеф, при Sport+ положението е много опасно на завоите
Друга много приятна екстра бяха автоматичното затваряне на багажника и вратите.
Като цяло 130+ хиляди лева е нереална цена за малко повече електроника и дизайн, които получаваш. Но пък как иначе ще демонстрират статус някои хора.
Че какво им има на 130те хиляди, толкова струваше е60, толкова е струвало и е39 най-вероятно...
I-drive е най-логичния и лесен за ползване до момента.
Возията и комфортът са в пъти по-добри от Е60.
Качестовот на матриалите в интериора е в ХИЛЯДИ пъти по-добро от Е60.
Дизайна е страхотен.
Карах 530d около 50 км (извънградскоІмагистрала) - колата върви страхотно и гори много прилично.
А най-доброто е, че с едно натискане на бутона спорт-комфорт КОРЕННО се променя возията и директността на волана.
Честно казано - не виждам слабо място...
Може би наиситна - отзад не е особено широко.
+1. Да наистина, когато карах 523i F10 комфорта на возията ми направи най-силно впечатление. Съгласен съм с колегата, че вози много по-добре от Е39 и Е60. Няма място за сравнение. Иначе наистина цента й е мамама си трака. С по-яките двигатели се доближава много до новото Ауди А8, което пък току що спечели наградата на Ауто Билд за кола на годината във високия сегмент, където прибори Бентли Muslane(или там както се казваше модела) и още какво ли не. Така че, който мисли разумно да взима А8, който си остава сектакт да се качва да F10. Аз в този клас по-скоро бих се ориентирал към Ауди А7 или новия Мерцедес CLS - хем са купета, хем с 4 врати:)
http://emotion3.snimka.bg/automobiles/podpis.419455
Мерцедес карат женкари, БМВ - мъжкари!
Мерцедес карат женкари, БМВ - мъжкари!
- e39 FEN
- младши ентусиаст
- Мнения: 359
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Slivnica
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
- Мечтае да кара: ново БМВ
- Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D
Re: Впечатления F10 535i
А аз бих те посъветвал да изчакаш да излезе новата 6-та серия с 4-те врати и тогава да ги видиме цлс-ите и а7-ците
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани