Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
70 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- joroe36
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d N57
Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Здравейте колеги преди месец имах проблем с работата на двигателя при студен старт.Проблема беше че първата 1 минута когато е студена колата се получаваше неравномерна работа на двигателя и след като загрее този проблем изчезва.Ако се запали студена и се потегли веднага на 100 метър придърпва след малко каране се оправя и после цял ден този проблем го няма. Отидох в сервиза на bmw и след диагностика ми съобщиха че проблема е в всмукателния колектор и че трябва да се замени с нов.Тогава се поразрових в Интернет за този проблем и се оказа че не съм единствен.В немски форум намерих информация че след почистване на всмукателен колектор нещата ще се оправят без да е необходимо подмяната му с нов.Затова реших да се пробвам с процедурата му по сваляне и почистването му.Прилагам снимки от замърсения всмукателен колектор. Трябва да отбележа че имах успех и след почистването му проблема изчезна.За информация колата е на 206 000км и по данни на bmw това е често срещан проблем.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Много често срещан проблем с лесно решение - яката чистене, обаче ако не го почистиш качествено ще се задръсти отново бързо. В пловдив колегата Atsalov ако знаеш колко е почистил вече направо е страшно, но пък поне не трябва нов.
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Аз също профилактично минах по този път, въпреки че нямах проблеми. Явно наистина е често срещан проблем.
При мен специално положението беше доста по-добре от снимките на колегата, който пусна темата темата.
Благодарности на Краси Ацалов за желанието и старанието
Резулатата е красноречив:
При мен специално положението беше доста по-добре от снимките на колегата, който пусна темата темата.
Благодарности на Краси Ацалов за желанието и старанието
Резулатата е красноречив:
Only dead fish follow the stream...
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Портовете на главата и клапаните също трябва да се почистат. Има машина за това ,която постига ефект с почистването колкото на колега Ацалов с колектора
Ако караш колата само градско до 2000об/мин след 2 месеца пак ще е на изходно ниво! Трябва поне вднъж месечно извънградско и малко спорт-дали за регенерация или за почистване,все е от полза.
Ако караш колата само градско до 2000об/мин след 2 месеца пак ще е на изходно ниво! Трябва поне вднъж месечно извънградско и малко спорт-дали за регенерация или за почистване,все е от полза.
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
meha написа:Портовете на главата и клапаните също трябва да се почистат. Има машина за това ,която постига ефект с почистването колкото на колега Ацалов с колектора
Ако караш колата само градско до 2000об/мин след 2 месеца пак ще е на изходно ниво! Трябва поне вднъж месечно извънградско и малко спорт-дали за регенерация или за почистване,все е от полза.
Ако говориш за ''walnut blaster'', той се използва повече за бензиновите мотори, даже си има сервизен порт за почистването им.
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Atsalov написа:Ако говориш за ''walnut blaster'', той се използва повече за бензиновите мотори, даже си има сервизен порт за почистването им.
Точно него имам предвид. До сега само на дизел и конректно на ,N57 моторите е ползван ,за бензиновите нагар не съм срещал ,то там масло при N63 дюзите си го оправят
- ivo1bg
- FC BAYERN
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Оправят ги та знае ли се
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
ivo1bg написа:Оправят ги та знае ли се
..че даже и цилиндрите чистят
Хубава е тази процедура дето сте направили,като цяло е неприятна ситуацията,но няма как трябва да се гонят еко норми.
Според мен ,лични наблюдения за N57 30d ,при изкарване един път месечно извънградско и подобаващо каране ,както и "не влачене"в София ,от 0 до почти вече 90 000км състоянието е задоволяващо в колектора и никакви проблеми с празния ход на студено. Градското 90% в София.
С тази разтоварена 8-степенна кутия ,(лично за мен е уникална)която в повечето случай включва следваща предавка на около 2000 об. и Egr-а блъска всичко обратно и "трови" е нормално да се случват такива аномалии .
А и все пак феновете трябва да има какво да правят в свободното време
- joroe36
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d N57
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
В реда на мисли за или против сте за изключване на EGR . При изключване на EGR имаме повече чист въздух по добро изгаряне на горивната смес повече мощност по добра икономия на гориво но и по висока температура.Последното температурата е виновна за да имаме повече сажди и DPF филтъра се замърсява по бързо.Би трябвало DPF филтъра да влиза повече пъти в регенерация.Какво мислете по въпроса колеги ?
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
joroe36 написа:Какво мислете по въпроса колеги ?
Разбира се ,че без вкарване на изгорелите емисии за доизгаряне ,всичко е в пъти по-добре. Но никоя марка ,не би покрила изискванията за еко норми без EGR, да не говорим за Евро 6 ,за Ад Блу адитиви и т.н
Като цяло на N57 ,малко го пипаш софтуерно EGR да не е толкова чувствителен и след това си свиркаш
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Моето N57 40d е на 180000км, и колекторът си е чист, и ангр. верига е в идеално състояние. Обаче имах драма с развиването на подгревните свещи - 3 от 6 бяха запекли.
П.С. walnut blaster има ли в България, и къде?
П.С. walnut blaster има ли в България, и къде?
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
msi200 написа:П.С. walnut blaster има ли в България, и къде?
В представителството на BMW ,Aуто Бавария ( Камор Ауто ) София.
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Определено се е постарал и ефекта е супер,да не кажа че изглежда по добре от този в кутията
70 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани