Тласък от P или R към D топла
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- chris
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: 628csi; Brabus Widestar GL
Тласък от P или R към D топла
Здравейте, забелязах , че когато загрее колата примерно до Солун и при превключване на Д от задна или паркинг следва забавяне и влизане на предавката с тласък , на задна и паркинг няма проблем, грешки няма кутията с делфи и като се охлади е ок. Благодаря 525 д е 204, 239000 km маслото неце сменяно, включва перфектно иначе другите предавки. Масло ли , що ли?
- chris
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: 628csi; Brabus Widestar GL
Re: Тласък от P или R към D топла
Alek_SV написа:Звучи като преебана кутия за ремонт.
Яко
- chris
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: 628csi; Brabus Widestar GL
Re: Тласък от P или R към D топла
Ресетнах адаптациите на кутията и пробвах не го прави
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Тласък от P или R към D топла
Не е сменяно? То ще е от ония, които ги водят вечни. Я иди си го смени, та да не ти се налага да ресетваш скоро пак, че и по-лошо да стане - след ресета нищо да не се промени, плюс да идеш за нова кутия с времето.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тласък от P или R към D топла
сменя ,не сменя все тая. Юркана кутия и със смяна 50 хил. км ще е по-зле от спокойно карана на 300 хил.км. .... или карана градско и карана извънградско предимно. Смяната при тези кутии е препоръчителна , а не задъжителна. Проблема няма да дойде от маслото а от работата на самите части в самата кутия. Който иска да е спокоен затова че го е сменил - да си го сменя - негов избор и пари е.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Тласък от P или R към D топла
Аз мисля,че с една смяна на маслото на скоростната кутия,ще и подобриш доста работата. Сменявай смело и пиши после резултата.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- tintirimintiri
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 159
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: M57, N52, S65
Re: Тласък от P или R към D топла
kraska написа:сменя ,не сменя все тая. Юркана кутия и със смяна 50 хил. км ще е по-зле от спокойно карана на 300 хил.км. .... или карана градско и карана извънградско предимно. Смяната при тези кутии е препоръчителна , а не задъжителна. Проблема няма да дойде от маслото а от работата на самите части в самата кутия. Който иска да е спокоен затова че го е сменил - да си го сменя - негов избор и пари е.
И моя опит води до това заключение.
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Тласък от P или R към D топла
Аз не съм виждал ZF да не изискват смяна на масло в която и да е от кутиите им, т'ва за не смяната са си нЕкви опити за разсъждения на Беемвейски счетоводители
Ubi dubium, ibi libertas
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Тласък от P или R към D топла
kraska написа:сменя ,не сменя все тая. Юркана кутия и със смяна 50 хил. км ще е по-зле от спокойно карана на 300 хил.км. .... или карана градско и карана извънградско предимно. Смяната при тези кутии е препоръчителна , а не задъжителна. Проблема няма да дойде от маслото а от работата на самите части в самата кутия. Който иска да е спокоен затова че го е сменил - да си го сменя - негов избор и пари е.
Много точно мнение!!!
- chris
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: 628csi; Brabus Widestar GL
Re: Тласък от P или R към D топла
Смених маслото на кутията и картера с филтъра. Оригиналното на 238000 км. Не беше сменяно. Маслото беше като за смяна, не прегоряло и сравнителни течливо, филтъра оригинален със каша по дъното и магнитите със пак каша, но без струшки. Рестартирах настройките, покарах 150 км като го направи пак като спрях, включих от задна на неутрална и после д 20 пъти и после не го правеше като изчаквах по 5 секунди, покарах още 150 км и ползвах ръчен режим, сега пробвах и няма, но мисля че е по скоро софтуерен проблем, се едно налягането не го разтоварва а софт-а бърза и го вкарва в предавката или нещо се е измило от клапаните или един бог знае
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Тласък от P или R към D топла
И какво излезе, уж не се променяло след смяна на масло, ама само с ресетване преди това не се оправяше. Сменя се маслото и се оправя, но сигурно пак ще се казва как то неиграе роля въпреки, че филтъра пълен с каша.
На куп ЗФ кутии маслото като мине 50 хил. и се усеща разлика, но тука се казва да не се сменя и да се търси софтурен, че и "хардуерен" проблем само в масло на 240 хил.
Успех на другите като им се появи нещо подобно, но да се знае само, че масло не се сменя като се появи проблем, а преди това за да не се появи този проблем, просто защото понякога вече е късно за смяна.
На куп ЗФ кутии маслото като мине 50 хил. и се усеща разлика, но тука се казва да не се сменя и да се търси софтурен, че и "хардуерен" проблем само в масло на 240 хил.
Успех на другите като им се появи нещо подобно, но да се знае само, че масло не се сменя като се появи проблем, а преди това за да не се появи този проблем, просто защото понякога вече е късно за смяна.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Re: Тласък от P или R към D топла
Top Gun Maverick написа:И какво излезе, уж не се променяло след смяна на масло, ама само с ресетване преди това не се оправяше. Сменя се маслото и се оправя, но сигурно пак ще се казва как то неиграе роля въпреки, че филтъра пълен с каша.
На куп ЗФ кутии маслото като мине 50 хил. и се усеща разлика, но тука се казва да не се сменя и да се търси софтурен, че и "хардуерен" проблем само в масло на 240 хил.
Успех на другите като им се появи нещо подобно, но да се знае само, че масло не се сменя като се появи проблем, а преди това за да не се появи този проблем, просто защото понякога вече е късно за смяна.
Не знам дали си прочел хубаво горният пост, колега. Аз останах с впечатлението, че след обслужването на кутията го е направило пак след 150 км.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Тласък от P или R към D топла
Да, веднъж след смяната и след това 150км. не го е правила, надяваме се, че вече поне е по-добре, но маслото със сигурност си е било да се маха.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- xexoral
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: f11 m550d
- Мечтае да кара: 911 turbo s
Re: Тласък от P или R към D топла
Поправете ме ако греша, но според мен е възможно този тласък да се получава ако колата е оставена на наклон без ръчна на P. То дори като се паркира на наклон на P се усеща как леко се подмества колата докато спре. Съответно после като се сложи на Д или R, тласъкът се получава от това наместване. След като забелязах това, вече винаги слагам ръчна и никога няма тласък. Не знам колко е правилно и дали няма да прецакам ръчната ит прекалена употреба, но въпросното натоварване на кутията да държи колата и последващия тласък, не ме кефи много-много.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани