Тласък от P или R към D топла

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 27.12.2007
Местоположение: Sofia
Кара: 628csi; Brabus Widestar GL

Тласък от P или R към D топла

Мнение от chris » 09 Мар 2019, 16:05

Здравейте, забелязах , че когато загрее колата примерно до Солун и при превключване на Д от задна или паркинг следва забавяне и влизане на предавката с тласък , на задна и паркинг няма проблем, грешки няма кутията с делфи и като се охлади е ок. Благодаря 525 д е 204, 239000 km маслото неце сменяно, включва перфектно иначе другите предавки. Масло ли , що ли? :kuku:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тласък от P или R към D топла

Мнение от Alek_SV » 09 Мар 2019, 16:38

Звучи като преебана кутия за ремонт.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 27.12.2007
Местоположение: Sofia
Кара: 628csi; Brabus Widestar GL

Re: Тласък от P или R към D топла

Мнение от chris » 09 Мар 2019, 17:03

Alek_SV написа:Звучи като преебана кутия за ремонт.

Яко

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 27.12.2007
Местоположение: Sofia
Кара: 628csi; Brabus Widestar GL

Re: Тласък от P или R към D топла

Мнение от chris » 09 Мар 2019, 19:07

Ресетнах адаптациите на кутията и пробвах не го прави

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Тласък от P или R към D топла

Мнение от Top Gun Maverick » 09 Мар 2019, 20:38

Не е сменяно? То ще е от ония, които ги водят вечни. :mhihi: Я иди си го смени, та да не ти се налага да ресетваш скоро пак, че и по-лошо да стане - след ресета нищо да не се промени, плюс да идеш за нова кутия с времето.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Тласък от P или R към D топла

Мнение от kraska » 09 Мар 2019, 20:58

сменя ,не сменя все тая. Юркана кутия и със смяна 50 хил. км ще е по-зле от спокойно карана на 300 хил.км. .... или карана градско и карана извънградско предимно. Смяната при тези кутии е препоръчителна , а не задъжителна. Проблема няма да дойде от маслото а от работата на самите части в самата кутия. Който иска да е спокоен затова че го е сменил - да си го сменя - негов избор и пари е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: Тласък от P или R към D топла

Мнение от kikko » 09 Мар 2019, 21:13

Аз мисля,че с една смяна на маслото на скоростната кутия,ще и подобриш доста работата. Сменявай смело и пиши после резултата. :yes:
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 22.04.2009
Местоположение: Варна
Кара: M57, N52, S65

Re: Тласък от P или R към D топла

Мнение от tintirimintiri » 10 Мар 2019, 4:20

kraska написа:сменя ,не сменя все тая. Юркана кутия и със смяна 50 хил. км ще е по-зле от спокойно карана на 300 хил.км. .... или карана градско и карана извънградско предимно. Смяната при тези кутии е препоръчителна , а не задъжителна. Проблема няма да дойде от маслото а от работата на самите части в самата кутия. Който иска да е спокоен затова че го е сменил - да си го сменя - негов избор и пари е.


И моя опит води до това заключение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: Тласък от P или R към D топла

Мнение от hell's angel » 10 Мар 2019, 11:14

Аз не съм виждал ZF да не изискват смяна на масло в която и да е от кутиите им, т'ва за не смяната са си нЕкви опити за разсъждения на Беемвейски счетоводители :mrgreen:
Ubi dubium, ibi libertas

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 25.11.2007
Пол: Мъж
Кара: и БМВ кара
Мечтае да кара: по А-8

Re: Тласък от P или R към D топла

Мнение от toncho83 » 11 Мар 2019, 9:05

kraska написа:сменя ,не сменя все тая. Юркана кутия и със смяна 50 хил. км ще е по-зле от спокойно карана на 300 хил.км. .... или карана градско и карана извънградско предимно. Смяната при тези кутии е препоръчителна , а не задъжителна. Проблема няма да дойде от маслото а от работата на самите части в самата кутия. Който иска да е спокоен затова че го е сменил - да си го сменя - негов избор и пари е.


:yes: :yes: :yes: Много точно мнение!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 27.12.2007
Местоположение: Sofia
Кара: 628csi; Brabus Widestar GL

Re: Тласък от P или R към D топла

Мнение от chris » 30 Мар 2019, 20:20

Смених маслото на кутията и картера с филтъра. Оригиналното на 238000 км. Не беше сменяно. Маслото беше като за смяна, не прегоряло и сравнителни течливо, филтъра оригинален със каша по дъното и магнитите със пак каша, но без струшки. Рестартирах настройките, покарах 150 км като го направи пак като спрях, включих от задна на неутрална и после д 20 пъти и после не го правеше като изчаквах по 5 секунди, покарах още 150 км и ползвах ръчен режим, сега пробвах и няма, но мисля че е по скоро софтуерен проблем, се едно налягането не го разтоварва а софт-а бърза и го вкарва в предавката или нещо се е измило от клапаните или един бог знае
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Тласък от P или R към D топла

Мнение от Top Gun Maverick » 21 Апр 2019, 15:46

И какво излезе, уж не се променяло след смяна на масло, ама само с ресетване преди това не се оправяше. Сменя се маслото и се оправя, но сигурно пак ще се казва как то неиграе роля въпреки, че филтъра пълен с каша. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
На куп ЗФ кутии маслото като мине 50 хил. и се усеща разлика, но тука се казва да не се сменя и да се търси софтурен, че и "хардуерен" проблем само в масло на 240 хил.
Успех на другите като им се появи нещо подобно, но да се знае само, че масло не се сменя като се появи проблем, а преди това за да не се появи този проблем, просто защото понякога вече е късно за смяна.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 30.06.2017

Re: Тласък от P или R към D топла

Мнение от beyouu » 21 Апр 2019, 17:57

Top Gun Maverick написа:И какво излезе, уж не се променяло след смяна на масло, ама само с ресетване преди това не се оправяше. Сменя се маслото и се оправя, но сигурно пак ще се казва как то неиграе роля въпреки, че филтъра пълен с каша. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
На куп ЗФ кутии маслото като мине 50 хил. и се усеща разлика, но тука се казва да не се сменя и да се търси софтурен, че и "хардуерен" проблем само в масло на 240 хил.
Успех на другите като им се появи нещо подобно, но да се знае само, че масло не се сменя като се появи проблем, а преди това за да не се появи този проблем, просто защото понякога вече е късно за смяна.


Не знам дали си прочел хубаво горният пост, колега. Аз останах с впечатлението, че след обслужването на кутията го е направило пак след 150 км.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Тласък от P или R към D топла

Мнение от Top Gun Maverick » 21 Апр 2019, 19:41

Да, веднъж след смяната и след това 150км. не го е правила, надяваме се, че вече поне е по-добре, но маслото със сигурност си е било да се маха.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.02.2011
Пол: Мъж
Кара: f11 m550d
Мечтае да кара: 911 turbo s

Re: Тласък от P или R към D топла

Мнение от xexoral » 08 Май 2019, 20:48

Поправете ме ако греша, но според мен е възможно този тласък да се получава ако колата е оставена на наклон без ръчна на P. То дори като се паркира на наклон на P се усеща как леко се подмества колата докато спре. Съответно после като се сложи на Д или R, тласъкът се получава от това наместване. След като забелязах това, вече винаги слагам ръчна и никога няма тласък. Не знам колко е правилно и дали няма да прецакам ръчната ит прекалена употреба, но въпросното натоварване на кутията да държи колата и последващия тласък, не ме кефи много-много.

Следваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook