Подръжка F10 vs e60
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Подръжка F10 vs e60
те верно гонят вече психологическата граница от 20к, бе, не съм гледал досега честно казано, ма скоро верно ще е "за тея пари Ф10"
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=algkwc
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=algkwc
Последна промяна pampo на 18 Апр 2019, 16:25, променена общо 1 път
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Подръжка F10 vs e60
Това е с 4 цилиндровия миксер, ама на снимки изглежда яко.
А на F30-ки цените са им още в небесата...
А на F30-ки цените са им още в небесата...
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Подръжка F10 vs e60
Dextuar написа:Това е с 4 цилиндровия миксер, ама на снимки изглежда яко.
А на F30-ки цените са им още в небесата...
Понеже всички го използваме това, от ония дни се замислих.. Миксер, миксер, ама обем на цилиндър му е същият, та...
Иначе и Ф30-ките рухнаха.. За една година много им паднаха цените.
Тия, които седят надути са на практика непродаваеми и само пълнят мобилето. И аз мислех да я пусна моята да си седи.. Ама за к`во.. Няма смисъл.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Подръжка F10 vs e60
Миксер, миксрер, ма е 220 магарета и прави 0-100 за 7,3 сек, колкото 330ка бенз автомат Е46. Перфектен семеен кораб.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Подръжка F10 vs e60
Dextuar написа:Това е с 4 цилиндровия миксер, ама на снимки изглежда яко.
А на F30-ки цените са им още в небесата...
Недей по снимки, че тия евтините са плашещи - докато чаках да се появи моята приверих 15 автомобила и никой не беше под 350к км.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Подръжка F10 vs e60
pampo написа:Миксер, миксрер, ма е 220 магарета и прави 0-100 за 7,3 сек, колкото 330ка бенз автомат Е46. Перфектен семеен кораб.
6.9 сек и 243км/ч в Ф10ка, ама е тромаво, нищо че е с голямо главно предавателно число на и без това късите скорости. Може да трака на място, но колата, особено градско си върви доста добре.
По темата - няма как Ф10 да е по-евтина от Е60, най-малкото, че някой тъп датчик, можеш да го намериш без пари за Е60, докато в Ф10 отиваш на оригинал нов и цената е х6
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Подръжка F10 vs e60
acho.rs написа:pampo написа:Миксер, миксрер, ма е 220 магарета и прави 0-100 за 7,3 сек, колкото 330ка бенз автомат Е46. Перфектен семеен кораб.
6.9 сек и 243км/ч в Ф10ка, ама е тромаво, нищо че е с голямо главно предавателно число на и без това късите скорости. Може да трака на място, но колата, особено градско си върви доста добре.
По темата - няма как Ф10 да е по-евтина от Е60, най-малкото, че някой тъп датчик, можеш да го намериш без пари за Е60, докато в Ф10 отиваш на оригинал нов и цената е х6
Има супер много по моргите вече и ще има МНОООООООООООООООООООООООГО повече, поколение F10 е продадено с 50% повече от Е60
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 995
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Подръжка F10 vs e60
Маслото за автоматика и демпферната шайба бяха двойно по-скъпи за Ф10, като проверявах последно.
I love the sound of V8 in the morning...
- Антон Дековски
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 23.02.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G30 530i
- Мечтае да кара: бмв г30 м5
Re: Подръжка F10 vs e60
Според мен ,голямо значение има и нивото на оборудване в съответната кола.Нямам личен опит с ф10 но ще дам пример за е60.Аз карам е60,която е с доста богато оборудване,имам и приятел с е60 520и м54б22,абсолютно базово изпълнение,единствената му екстра е автомата,няма кожа,няма дори ксенон.
И ето почва се:няма как да ти се развалят завиващите фарове,ако нямаш такива,няма как да ти се преебе подгряването ако нямаш такова,няма как да имаш грешка за активен волан ако нямаш такъв...мога да изброявам още много.
Идеята ми е че един и същи модел може да има много по-скъпа подръжка в зависимост от двигател ,ниво на оборудване и т.н С времето колите остаряват и всяка една екстра е потенциално застрашена да се развали.
Вече стигаме до това за какво ти трябва колата,да се възползваш от екстрите и комфорта на модела или нищо от това няма значение,важното е да е ф10 и да си вървежен на кафето.
Ф10 520 с най-базовото ниво на оборудване и най-базовото окачване,като стане на 15 години и в моргите ще бъде фул с части за ф10 така че не вярвам да е голяма разликата с е60(пак казвам за еквивалентно оборудвани модели)
И ето почва се:няма как да ти се развалят завиващите фарове,ако нямаш такива,няма как да ти се преебе подгряването ако нямаш такова,няма как да имаш грешка за активен волан ако нямаш такъв...мога да изброявам още много.
Идеята ми е че един и същи модел може да има много по-скъпа подръжка в зависимост от двигател ,ниво на оборудване и т.н С времето колите остаряват и всяка една екстра е потенциално застрашена да се развали.
Вече стигаме до това за какво ти трябва колата,да се възползваш от екстрите и комфорта на модела или нищо от това няма значение,важното е да е ф10 и да си вървежен на кафето.
Ф10 520 с най-базовото ниво на оборудване и най-базовото окачване,като стане на 15 години и в моргите ще бъде фул с части за ф10 така че не вярвам да е голяма разликата с е60(пак казвам за еквивалентно оборудвани модели)
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Подръжка F10 vs e60
Taruno написа:acho.rs написа:pampo написа:Миксер, миксрер, ма е 220 магарета и прави 0-100 за 7,3 сек, колкото 330ка бенз автомат Е46. Перфектен семеен кораб.
6.9 сек и 243км/ч в Ф10ка, ама е тромаво, нищо че е с голямо главно предавателно число на и без това късите скорости. Може да трака на място, но колата, особено градско си върви доста добре.
По темата - няма как Ф10 да е по-евтина от Е60, най-малкото, че някой тъп датчик, можеш да го намериш без пари за Е60, докато в Ф10 отиваш на оригинал нов и цената е х6
Има супер много по моргите вече и ще има МНОООООООООООООООООООООООГО повече, поколение F10 е продадено с 50% повече от Е60
Супер, значи сега ако ти се преебе нещо специфично на ф10ката, ще чакаш 7 години за да стане масово като Е60? Смяната на маслото на кутия на двата модела е идентично, не знам защо. Май 8степенния събира по-малко масло.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Подръжка F10 vs e60
E, може и като в оторизираните сервизи..
Едно и също масло и един и същи филтър за е90 и ф30
6,5 литра - ~159 лв
4,5 литра - ~200 лв
ПП Щом са продадени повече и имат жестоко скъпи ремонти - моргите ще са ФУЛ..
Едно и също масло и един и същи филтър за е90 и ф30
6,5 литра - ~159 лв
4,5 литра - ~200 лв
ПП Щом са продадени повече и имат жестоко скъпи ремонти - моргите ще са ФУЛ..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Подръжка F10 vs e60
Emooo написа:Bexim написа:За това си взимаш 530 с М57, на задно, автомат без задно завиване и с нормално окачване и си пееш..
Освен М57 то и в е60 моторите не са много цвете, както и в е90..
А ти гледал ли си какъв е избора на коли само със задно? Защото аз съм - коли от европа на задно няма, само внос от САЩ, а повечето хора избягват вноса от САЩ по основателни причини. Такива постни коли само на задно без завиващ заден мост, сигурно са без кожа и други основни екстри - ако въобще може да намериш такава кола, защото ги няма.
Всъщност има бол коли само на задно, та дори и 535д, но преди фейса разбира се. Моторите са си малко по-капризни, но само някои, спокойно може да се ориентираш.
Иначе цените са си баш същите. Ако дадено нещо е по-скъпо при Ф10, това са твърде малко неща и реално като сметнеш, че караш почти един клас кола отгоре си е пренебрежима разлика. Разликата между Е39 и Е60 беше по-малка, отколкото е между Е60 и Ф10. Някои неща във Ф10 са по-здрави, проблема би бил от окачването, което вече си е по-скъпо при почти всички модели, но пак казвам за различния клас кола, каквато е Ф10. Другата разлика ще е от повечето модули, пак е пренебрежимо. Любимата ви тема с разхода на 100 ще компенсира нещата, при Ф10 въпреки по-големите килограми и по-големия клас кола разхода леко пада заради новите автомати главно и съвсем леко заради новите мотори.
Казвате разликата между Е60 и Е90 по-горе и сега Ф30 и Ф10, тука може да се подлъже само някой, който не се е качвал в Ф-ките. Във Ф30 като затвориш вратата спрямо Ф10 е все едно затваряш Дачия - дранннннн, чак ти кънти в мозъка. За вътрешно пространство да не говорим, а изработката на таблото е направо колосално различна, при Ф30 ако не е с шито табло(което сещате се какъв мизерен процент от всички са)може спокойно да го объркаш с Японски кенеф от пасажерското място отпред. Та ако ще и без пари да станат Ф30, разликата с Ф10 е прекалено голяма. За мястото отзад няма нищо да казваме.
Емо, викаш Ф10 като сната на 10 години и обслужването им, ами те вече са почти на толкова, някакви месеци ги делят от това. Като цяло обаче са по-здрави коли от Е60 с малки изключения. Но пък имат повече неща както се каза не един път. Осезаема разлика в поддръжката им не може да има, просто в България имаме някаква мания всичко да е изчислено до стотинка за да не се минем случайно. Затова е и пълно с кенефи Е60 и Е90 чиято разлика с поддържана такава е огромна, затова ще се напълни и с кенефи Ф10 и Ф30 като разлика с такива поддържани ще бъде още по-осезаема заради повечето неща за счупване. Но на кой му пука в БГ, че колата ще е малко като дискотека на таблото, тъкмо ще го държи буден. Затова очаквам много евтини Ф-ки да се появят до година-две максимум, най-вече 520, 320 и 318 ли е там по-малката, та даже и на рефлектори има при Ф30. То и сега има бол комбита 520 от Италия под 20 000, на кой му пука, че са на половин милион. И той не е толкова страшен самия половин милион, а как е гледана колата през него.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Подръжка F10 vs e60
Колегите по-горе са абсолютно прави..
- Е60 отдавна е морално остаряло...
- нормално Ф10 да замести Е60... то си го замести и при производителя, нормално и при нас втора употреба хората да стане така... все пак автомобила е в пъти по-комфортен.. по-динамичен, по-красив.. върви повече и харчи по-малко... всичко му е по-добро.
- прави сте и за поддръжката - 90% от Е60-тата са гробове - не се поддържат - само ако нещо се счупи се сменя.. почти винаги с втора употреба от групите във фейса... така че и поддръжката не е критерий.. остава закупуването.
- по-здрави са и по-безпроблемни откъм електроника спрямо Е60. Стига разбира се да не си тотален мизерник и да си ремонтираш генератора за 15лв, вместо за 150 и да си сложиш акумулаторче за 120лв вместо за 450 ... и други типични за Ганьо подходи.
- Е60 отдавна е морално остаряло...
- нормално Ф10 да замести Е60... то си го замести и при производителя, нормално и при нас втора употреба хората да стане така... все пак автомобила е в пъти по-комфортен.. по-динамичен, по-красив.. върви повече и харчи по-малко... всичко му е по-добро.
- прави сте и за поддръжката - 90% от Е60-тата са гробове - не се поддържат - само ако нещо се счупи се сменя.. почти винаги с втора употреба от групите във фейса... така че и поддръжката не е критерий.. остава закупуването.
- по-здрави са и по-безпроблемни откъм електроника спрямо Е60. Стига разбира се да не си тотален мизерник и да си ремонтираш генератора за 15лв, вместо за 150 и да си сложиш акумулаторче за 120лв вместо за 450 ... и други типични за Ганьо подходи.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Подръжка F10 vs e60
Самият факт, както някой по-горе написа, че са прозиведени двойно повече Ф10 от Е60, плюс това, че повечето от Ф10 са Евро 5, а знаем каква секира се готви, неминуемо ще доведе до това, че Ф10 много по-рано ще измести Е60 отколкото когато Е60 е измествало Е39...
- xexoral
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: f11 m550d
- Мечтае да кара: 911 turbo s
Re: Подръжка F10 vs e60
Top Gun Maverick написа:Emooo написа:Bexim написа:За това си взимаш 530 с М57, на задно, автомат без задно завиване и с нормално окачване и си пееш..
Освен М57 то и в е60 моторите не са много цвете, както и в е90..
А ти гледал ли си какъв е избора на коли само със задно? Защото аз съм - коли от европа на задно няма, само внос от САЩ, а повечето хора избягват вноса от САЩ по основателни причини. Такива постни коли само на задно без завиващ заден мост, сигурно са без кожа и други основни екстри - ако въобще може да намериш такава кола, защото ги няма.
...Разликата между Е39 и Е60 беше по-малка, отколкото е между Е60 и Ф10. Някои неща във Ф10 са по-здрави, проблема би бил от окачването, което вече си е по-скъпо при почти всички модели, но пак казвам за различния клас кола, каквато е Ф10. Другата разлика ще е от повечето модули, пак е пренебрежимо. Любимата ви тема с разхода на 100 ще компенсира нещата, при Ф10 въпреки по-големите килограми и по-големия клас кола разхода леко пада заради новите автомати главно и съвсем леко заради новите мотори.
Казвате разликата между Е60 и Е90 по-горе и сега Ф30 и Ф10, тука може да се подлъже само някой, който не се е качвал в Ф-ките. Във Ф30 като затвориш вратата спрямо Ф10 е все едно затваряш Дачия - дранннннн, чак ти кънти в мозъка. За вътрешно пространство да не говорим, а изработката на таблото е направо колосално различна, при Ф30 ако не е с шито табло(което сещате се какъв мизерен процент от всички са)може спокойно да го объркаш с Японски кенеф от пасажерското място отпред. Та ако ще и без пари да станат Ф30, разликата с Ф10 е прекалено голяма...
Колега Топ Гън Маверик, искам да питам, защото подобни твърдения и аз чувам тук-там, но ми идват малко като някакви митове и легенди и не ги разбирам, затова използвам случая да помоля за разяснение.
В какво чак толкова е голяма разликата между е60 и ф10? Като изключим евентуално по-грозното табло при е60(?). Аз също не харесвам е60 отвътре, особено таблото, пък това на ф10 ми е едно от любимите в индустрията изобщо, но смятам, че това е субективно. Кои са нещата, които правят ф10 чак по-висок клас? Според много хора ф10 е по-шумна от е60 да речем, което прави нещата най-малкото спорни?
Що се касае за ф30, важи ли същото и за ф32/36? Или там са се постарали повече? По-малки са тройките и съм съгласен, че изглеждат по-евтини вътре, но пък за сметка на това харчат литри по-малко от ф10, за когото е важно. Като дори и тук вероятно няма разлика с обезшумяването, защото едва ли има как да е много по-зле от ф10...
Надявам се да не се приеме този ми пост като заяждане, наистина ще се оценя ако колегата навлезе малко в детайли по темата за сравнение на качествата между е6х-ф1х-ф3х.
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани