Проблем с оборотите е53 M62B46
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с оборотите е53 M62B46
Здравейте колеги !
От извествно време с борим със следният проблем :
При форсиране на място (било то на P или N) при спадането на оборотите те падат под номинала (600 без климатик, 700 със), вдигат се над тях и тогава се нормализират. На моменти дори и загасва.
При движение когато колата връща на първа прави същото, което кара кутията "да ритне". Освен това като е на газ и това стане колата угасва. Най-често се случва в завой с натисната спирачка.
Отскоро ми направи впечатление че много, много рядко го прави и на бензин.
Дебитомера е сменен с чисто нов оригинален.
Дросела го чистихме и след това сменихме. Адаптациите са занулявани след всяка интервенция.
Правен е и вакуум тест с машина за пушек като открихме минимална загуба на вакум от маркуча за горивният регулатор, но дори и след отстраняването му проблема остава.
При падането на оборотите падат и тоците, като не съм сигурен кое е първоизточника - дали заради спадането на оборотите генератора започва да зарежда по-малко и падат тоците или при падането на тоците на нещо да му става трудно и на мотора "да му става лошо". При падането на оборотите заглъхват всички светлини в интериора и радиото .
Замерихме генератора - 13,95 при работещ мотор на празен ход.
Колата няма никакви грешки, мисфайъри и т.н.
Моля ако някой се е сблъсквал с проблема да помогне.
От извествно време с борим със следният проблем :
При форсиране на място (било то на P или N) при спадането на оборотите те падат под номинала (600 без климатик, 700 със), вдигат се над тях и тогава се нормализират. На моменти дори и загасва.
При движение когато колата връща на първа прави същото, което кара кутията "да ритне". Освен това като е на газ и това стане колата угасва. Най-често се случва в завой с натисната спирачка.
Отскоро ми направи впечатление че много, много рядко го прави и на бензин.
Дебитомера е сменен с чисто нов оригинален.
Дросела го чистихме и след това сменихме. Адаптациите са занулявани след всяка интервенция.
Правен е и вакуум тест с машина за пушек като открихме минимална загуба на вакум от маркуча за горивният регулатор, но дори и след отстраняването му проблема остава.
При падането на оборотите падат и тоците, като не съм сигурен кое е първоизточника - дали заради спадането на оборотите генератора започва да зарежда по-малко и падат тоците или при падането на тоците на нещо да му става трудно и на мотора "да му става лошо". При падането на оборотите заглъхват всички светлини в интериора и радиото .
Замерихме генератора - 13,95 при работещ мотор на празен ход.
Колата няма никакви грешки, мисфайъри и т.н.
Моля ако някой се е сблъсквал с проблема да помогне.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6212
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с оборотите е53 M62B46
Колега, след като проблема е на газ, ясно е къде трябва да се търси причината- неправилни газови настройки, неподходящ изпарител, дюзи, модул, неправилно изпълнение. Това, че е почнало да го прави и на бензин понякога, се дължи на неправилни адаптации в DME, поради лоша работа на газовият инжекцион.
Re: Проблем с оборотите е53 M62B46
Както писах по-горе -
От известно време карам само на бензин и след всяка интервенция се зануляват адаптациите на DME.
Газта над 500 км не е включвана и проблема си е налице. След изключването й и подкарването на колата на бензин също бяха занулени.
От известно време карам само на бензин и след всяка интервенция се зануляват адаптациите на DME.
Газта над 500 км не е включвана и проблема си е налице. След изключването й и подкарването на колата на бензин също бяха занулени.
- Батман
- младши ентусиаст
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Проблем с оборотите е53 M62B46
Клапана за картерните газове проверен ли е?
Гарнитурите на всмуквателя изключихте ли ги от проблема?
Гарнитурите на всмуквателя изключихте ли ги от проблема?
Re: Проблем с оборотите е53 M62B46
Батман написа:Клапана за картерните газове проверен ли е?
Гарнитурите на всмуквателя изключихте ли ги от проблема?
Изключени са като възможни проблеми.
Щяха да си покажат при теста с пушека.
Re: Проблем с оборотите е53 M62B46
Колега какъв се оказа проблема отстранихте ли го? Мислил ли си за дефектирал мехатроник?
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]