X3 F25 не иска да изключи перките

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 29.04.2019
Пол: Мъж

X3 F25 не иска да изключи перките

Мнение от dankovnikolay » 24 Мар 2020, 12:08

При запален мотор и когато е само контакт тръгват перките и въртят до откат. На угасен мотор не работят. Единия път се пуснаха когато стрелката на водата сочеше 100 градуса, а после като охлади се включиха и на междинната стрелка между 50 и 100градуса. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 6.09.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW Х3(F25) 3.5d, BMW Х3(Е83) 3.0d

Re: X3 F25 не иска да изключи перките

Мнение от sorcerer357s » 24 Мар 2020, 22:54

X3 F25 няма "стрелка на водата". Индикатора е за температура на маслото. Закачи го на диагностика и виж какви грешки ще излязат.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 31.03.2020

Re: X3 F25 не иска да изключи перките

Мнение от silk1 » 31 Мар 2020, 5:37

Закачи я на компа и виж ISTA какви грешки показва. Не ща да те плаша, но е възможно водната помпа да е пътник. Това е началото, ще се пуска по често, после ще ти показва на дисплея overheating.
Понякога още в гаранция започват проблеми с електрическите помпи така че пробега не е от значение. Лошата новина е че е скъпа, а добрата че за разлика от по малките модели твоята може да се извади от горе без да сваляш окачване и рейка както при 3ките, тоест ако не си монтьор от 5 до 7 часа работа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 26.04.2013
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж

Re: X3 F25 не иска да изключи перките

Мнение от STEVAL » 01 Апр 2020, 19:47

2.0d не е с електрическа водна помпа.

Към колегата с проблема. Когато се изгаси мотора по време на регенерация - перките продължават да въртят, явно за да охладят малко въздуха около DPF-a.

Други варианти - понеже от въпроса не става ясно при първоначално палене ли е проблема или при загрял мотор.
Ако е при първоначално палене е заминал някой температурен датчик. Това може да се определи с диагностика.
Ако е на загрял мотор при работа на място - температурата на маслото започва да пада, но при по-топло време антифриза достига до 97-8 градуса и е нормално да се включат перките.

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook