X3 F25 не иска да изключи перките
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- dankovnikolay
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 29.04.2019
- Пол: Мъж
X3 F25 не иска да изключи перките
При запален мотор и когато е само контакт тръгват перките и въртят до откат. На угасен мотор не работят. Единия път се пуснаха когато стрелката на водата сочеше 100 градуса, а после като охлади се включиха и на междинната стрелка между 50 и 100градуса. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем ?
- sorcerer357s
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 68
- Регистриран на: 6.09.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х3(F25) 3.5d, BMW Х3(Е83) 3.0d
Re: X3 F25 не иска да изключи перките
X3 F25 няма "стрелка на водата". Индикатора е за температура на маслото. Закачи го на диагностика и виж какви грешки ще излязат.
Re: X3 F25 не иска да изключи перките
Закачи я на компа и виж ISTA какви грешки показва. Не ща да те плаша, но е възможно водната помпа да е пътник. Това е началото, ще се пуска по често, после ще ти показва на дисплея overheating.
Понякога още в гаранция започват проблеми с електрическите помпи така че пробега не е от значение. Лошата новина е че е скъпа, а добрата че за разлика от по малките модели твоята може да се извади от горе без да сваляш окачване и рейка както при 3ките, тоест ако не си монтьор от 5 до 7 часа работа.
Понякога още в гаранция започват проблеми с електрическите помпи така че пробега не е от значение. Лошата новина е че е скъпа, а добрата че за разлика от по малките модели твоята може да се извади от горе без да сваляш окачване и рейка както при 3ките, тоест ако не си монтьор от 5 до 7 часа работа.
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: X3 F25 не иска да изключи перките
2.0d не е с електрическа водна помпа.
Към колегата с проблема. Когато се изгаси мотора по време на регенерация - перките продължават да въртят, явно за да охладят малко въздуха около DPF-a.
Други варианти - понеже от въпроса не става ясно при първоначално палене ли е проблема или при загрял мотор.
Ако е при първоначално палене е заминал някой температурен датчик. Това може да се определи с диагностика.
Ако е на загрял мотор при работа на място - температурата на маслото започва да пада, но при по-топло време антифриза достига до 97-8 градуса и е нормално да се включат перките.
Към колегата с проблема. Когато се изгаси мотора по време на регенерация - перките продължават да въртят, явно за да охладят малко въздуха около DPF-a.
Други варианти - понеже от въпроса не става ясно при първоначално палене ли е проблема или при загрял мотор.
Ако е при първоначално палене е заминал някой температурен датчик. Това може да се определи с диагностика.
Ако е на загрял мотор при работа на място - температурата на маслото започва да пада, но при по-топло време антифриза достига до 97-8 градуса и е нормално да се включат перките.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани