Проблем с палене на студено с БМВ Е83 2.0d.
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с палене на студено с БМВ Е83 2.0d.
Когато температурите паднат под 3-4 градуса ,колата пали и веднага гасне ,така 2 или 3 пъти докато запали.На диагностика излиза тази грешка:4212 glow plug cylinder 1,control за всеки от 4те цилиндъра.Смених релето за подгревните с Beru ,ситуацията не се промени.Грешката се запази при диагностика ,смених 4те свещи Beru и отново нищо .Проверих захранващия кабел към релето ..има си ток...прозвънихме кабелите на свещите -работят.Температурния датчик на блока си работи (Свалих го охладих го във фризера закачих го на буксата -4 градуса......закачих една свещ на кабела и ,дадох контакт и почервеня ).Но проблема сутрин си остава
Ако някой има възможност и желание разбира се да помогне Моля.
P.S.Грешката при диагностика си остава(разбира се я чистя при всяка диагностика) когато температурите са на тези4-5 градуса си пали от раз и не записва грешката.През деня колата пали от четвърт,работи равномерно, не забива и др.Сменена дроселова клапа заради съмнения в нея по същия проблем.Горивния филтър е 12 000км. ,но проблема го имаше и когато беше току що сменен.Премахнат е ДПФ преди 2 год. ,но грешки свързани с него не е записвала...Единствената друга ,която записва е :41ed cyclic authentication това което успях аз да разбера за нея е че показва намеса в софтуера и не влияе на нищо(ако някой има по достоверна информация Моля да сподели)
Благодаря предварително на колегите ,които ще се опитат да съдействат за отстраняване на проблема.
Ако някой има възможност и желание разбира се да помогне Моля.
P.S.Грешката при диагностика си остава(разбира се я чистя при всяка диагностика) когато температурите са на тези4-5 градуса си пали от раз и не записва грешката.През деня колата пали от четвърт,работи равномерно, не забива и др.Сменена дроселова клапа заради съмнения в нея по същия проблем.Горивния филтър е 12 000км. ,но проблема го имаше и когато беше току що сменен.Премахнат е ДПФ преди 2 год. ,но грешки свързани с него не е записвала...Единствената друга ,която записва е :41ed cyclic authentication това което успях аз да разбера за нея е че показва намеса в софтуера и не влияе на нищо(ако някой има по достоверна информация Моля да сподели)
Благодаря предварително на колегите ,които ще се опитат да съдействат за отстраняване на проблема.
Re: Проблем с палене на студено с БМВ Е83 2.0d.
Със зимен дизел ли сте заредили резервоара? Компресията на цилиндрите мерили ли сте я? Горивният филтър проверяван ли е скоро за вода в него?
Re: Проблем с палене на студено с БМВ Е83 2.0d.
Зареждам само в ОМВ и Ромпетрол + добавка :super diesel additive най често на Лики Моли ,която би трябвало да изключва вода във филтъра .
Компресия не съм мерил ,но нямам загуба на мощност,пушеци ,харч на масло,притрисания + когато не се налага подгряване пали от четвърт .Предвид тези неща мисля ,че не се налага ,но ако смятате че трябва ще я премеря.
Компресия не съм мерил ,но нямам загуба на мощност,пушеци ,харч на масло,притрисания + когато не се налага подгряване пали от четвърт .Предвид тези неща мисля ,че не се налага ,но ако смятате че трябва ще я премеря.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6213
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с палене на студено с БМВ Е83 2.0d.
4212 glow plug cylinder 1,control е грешка отнасяща се за подгревна свещ на първи цилиндър, не знам как излиза за останалите.
Не знам и как си видял и това:
Свещите греят при около 0°С за около 0.5 сек, дори при принудително активиране с лаптоп не може да ги видиш червени.
За горивният филтър- вероятна причина е, освен това са минати километрите за смяна, добре е да се смени.
При смяна на DPF се манипулира софтуера на DDE, записва ти и грешка в това отношение, може и там да е проблема- пробвай с оригиналният за колата софтуер.
Не знам и как си видял и това:
закачих една свещ на кабела и ,дадох контакт и почервеня
Свещите греят при около 0°С за около 0.5 сек, дори при принудително активиране с лаптоп не може да ги видиш червени.
За горивният филтър- вероятна причина е, освен това са минати километрите за смяна, добре е да се смени.
При смяна на DPF се манипулира софтуера на DDE, записва ти и грешка в това отношение, може и там да е проблема- пробвай с оригиналният за колата софтуер.
- boby_turbo
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.05.2008
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с палене на студено с БМВ Е83 2.0d.
Здравей колега gabela, исках да те питам дали разреши проблема, че и аз имам същия. Ако си го разрешил ще съм благодарен да споделиш.
Boby turbo
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани