Х3 е83 2.0д Демпферна шайба

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 26.04.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d; 330xd e91; E36 325tds
Мечтае да кара: Е24 635CSi

Х3 е83 2.0д Демпферна шайба

Мнение от dobrev3 » 02 Яну 2020, 21:50

Здравейте колеги , Честита Нова Година с пожелание за здраве , щастие, много късмет и ползотворна година. Автомобилът е Бмв Х3 е83 2.0Д , а проблема е следния: в края на Октомври скъса демпферна шайба на колянов вал. Хвърли само ремъка на климатика и се чуваше тракане. Решихме че и е дошло времето и я сменихме. Всичко нормално , спря да трака. След 2 седмици започна отново да трака . И новата се разби. Понеже съединителя ми беше за смяна с маховика и решихме , че има не малки вибрации и най вероятно е от него. Сменихме отново шайбата + съединител с маховик . Сега и третата шайба започна да трака. Какъв може да е проблема: приемам идеи предложения и мнения всякакви .
Едно БМВ и от 100 Гоулфа не го е страх!!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Х3 е83 2.0д Демпферна шайба

Мнение от zvetiko » 02 Яну 2020, 22:07

Винтовете се сменят с нови, стягането е по определена схема, необходим е инструмент за фиксиране на маховика.

Ацалов
Аватар
Мнения: 3412
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Х3 е83 2.0д Демпферна шайба

Мнение от Atsalov » 03 Яну 2020, 0:32

Ще ни споделиш ли “тайната” -каква шайба слагаш и дали мотора е 150 или 177 коня, макар да догатвам че става дума за 150 ;)
...която е с един болт :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 26.04.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d; 330xd e91; E36 325tds
Мечтае да кара: Е24 635CSi

Re: Х3 е83 2.0д Демпферна шайба

Мнение от dobrev3 » 03 Яну 2020, 9:00

Atsalov написа:Ще ни споделиш ли “тайната” -каква шайба слагаш и дали мотора е 150 или 177 коня, макар да догатвам че става дума за 150 ;)
...която е с един болт :)

Мотора е 150 к.с. ,шайбата е SNR- 350 лв. Първия път сложих такава понеже я избрахме като вариант, който е нито най-евтин , нито най-скъп понеже БОШ беше 500 лв , а втория път я рекламирахме и пак сложихме такава с идеята , че след като е сменен съединител вече няма да има проблеми.
Едно БМВ и от 100 Гоулфа не го е страх!!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Х3 е83 2.0д Демпферна шайба

Мнение от (bubsa) » 03 Яну 2020, 16:26

Демпферна шайба се слага Кортеко или ако не те бърка по-високата цена оригинална от БМВ.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 26.04.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d; 330xd e91; E36 325tds
Мечтае да кара: Е24 635CSi

Re: Х3 е83 2.0д Демпферна шайба

Мнение от dobrev3 » 03 Яну 2020, 20:13

Днес сложих Кортеко, ще видим колко ще изкара. Според майсторите сме случили на кофти партида. Нямало от какво да се разбива толкова бързо. Друг проблем нямало как да има .
Едно БМВ и от 100 Гоулфа не го е страх!!!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 13.12.2017
Пол: Мъж

Re: Х3 е83 2.0д Демпферна шайба

Мнение от ombre78 » 08 Яну 2020, 20:26

Шайбата се стяга по схема и с динамометричен ключ. Аз също слагах SNR и изкара малко. От няколко месеца съм с Corteco, но ми я смениха в сервиз на БМВ и си е по процедура. Може да ти е разбита шайбата на климатика и тя да прави проблеми.

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook