X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали
X5 3.0D 245hp 2010г.
Днес както карах с около 100км в час. Изведнъж ми светна чека , започна да губи мощност и изгасна.
Опитах да я запаля но само върти и не пали. Все едно няма гориво а имах половин резервоар. Закачих я с лънч и показа следните грешки 4B90 и 42Е2.
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем. Мисля да започна от горивния филтър. Защото малко преди да тръгна заредих.
Днес както карах с около 100км в час. Изведнъж ми светна чека , започна да губи мощност и изгасна.
Опитах да я запаля но само върти и не пали. Все едно няма гориво а имах половин резервоар. Закачих я с лънч и показа следните грешки 4B90 и 42Е2.
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем. Мисля да започна от горивния филтър. Защото малко преди да тръгна заредих.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали
Днес смених горивен филтър , интересното при фейса е , че до горивния филтър няма помпа. Мисля , че имам само две помпи , една в резервоара и тази на двигателя. До всички дюзи стига гориво. Опитах и със старт спрей с него запали , на живи данни докато беше запалена показа 430 бара. в покой е 300 бара. Но когато спра да пръскам със спрея всичко приключва.
На рейла има два датчика , за налягане един отпред и един отзад. Дали е възможно , да не пали от тях. Единия или другия да дават грешна информация. Като и откача буксите набиват грешка , че липсват.
За дюзите не съм сигурен дали са наред. Защото не ми се вярва да опукат всички едновременно. А преди това двигателя си работеше без проблеми и нямаше никакви симптоми за нещо подобно.
На рейла има два датчика , за налягане един отпред и един отзад. Дали е възможно , да не пали от тях. Единия или другия да дават грешна информация. Като и откача буксите набиват грешка , че липсват.
За дюзите не съм сигурен дали са наред. Защото не ми се вярва да опукат всички едновременно. А преди това двигателя си работеше без проблеми и нямаше никакви симптоми за нещо подобно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали
Проверяваш си излишното гориво на всяка дюза. Ако там всичко е наред отиваш на рег.клапан на рейла (отзад)- номер 2.
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали
А как да го проверя , на въртене ли защото двигателя не пали ?
Re: X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали
да. със шлаух на всяка дюза и запушваш излишното разкачено от дюзите
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали
След малко ще опитам
edit:
Оказаха се стружки в горивната помпа за високо налягане.
Вече е сменена както и 6 дюзи. Почистена горивна система и резервоар.
edit:
Оказаха се стружки в горивната помпа за високо налягане.
Вече е сменена както и 6 дюзи. Почистена горивна система и резервоар.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали
Важното е че си се справил. И 6-те дюзи ли бяха зле?
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали
Изпратих ги на стенд в софия дизел сервиз . От там ми казаха , че всички са били зле. И ми казаха да и ги оставя и да ми предложат други рециклирани за по 500лв. бройката. Попитах ги колко ще ми вземат да ми рециклират мойте . Те ми отговориха такива не рециклираме И си ги поисках обратно стенда струваше 180лв. с някаква статистика от която не се разбира нищо всички бяха с X дефакто не става нито една И сега си имам още 6 дюзи.
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали
ZALMAN написа:Оказаха се стружки в горивната помпа за високо налягане.
Вече е сменена както и 6 дюзи. Почистена горивна система и резервоар.
Интересно, откъде са тези стружки в помпата? Не са минали през филтъра, значи са се образували след него... От самата помпа - някакво износване да се е получило? Не се сещам откъде другаде да дойдат...
Excellent! Steven is my name!
Re: X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали
От самата помпата на Bosch са... Вижте темата с проблемите при F10. Ремонтът излиза доста солено.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали
Да вала в помпата беше застърган ,буталата също беше ужас поне 50 грама стружки имаше. помпата на този мотор се сменя трудно. Инструмента струва 11 лева , за зацепването и. И е много трудоемко смъкването и и поставянето и. Защото е зад мотора.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани