X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 8.09.2012
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI

X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали

Мнение от ZALMAN » 29 Ное 2019, 17:25

X5 3.0D 245hp 2010г.

Днес както карах с около 100км в час. Изведнъж ми светна чека , започна да губи мощност и изгасна.
Опитах да я запаля но само върти и не пали. Все едно няма гориво а имах половин резервоар. Закачих я с лънч и показа следните грешки 4B90 и 42Е2.
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем. Мисля да започна от горивния филтър. Защото малко преди да тръгна заредих.

78562467_1011006199263319_112206501644337152_n.jpg



78083725_2180981545540436_5310398715549188096_n.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 8.09.2012
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI

Re: X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали

Мнение от ZALMAN » 30 Ное 2019, 20:25

Днес смених горивен филтър , интересното при фейса е , че до горивния филтър няма помпа. Мисля , че имам само две помпи , една в резервоара и тази на двигателя. До всички дюзи стига гориво. Опитах и със старт спрей с него запали , на живи данни докато беше запалена показа 430 бара. в покой е 300 бара. Но когато спра да пръскам със спрея всичко приключва.
На рейла има два датчика , за налягане един отпред и един отзад. Дали е възможно , да не пали от тях. Единия или другия да дават грешна информация. Като и откача буксите набиват грешка , че липсват.
За дюзите не съм сигурен дали са наред. Защото не ми се вярва да опукат всички едновременно. А преди това двигателя си работеше без проблеми и нямаше никакви симптоми за нещо подобно.

Untitled.png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали

Мнение от andy » 02 Дек 2019, 8:47

Проверяваш си излишното гориво на всяка дюза. Ако там всичко е наред отиваш на рег.клапан на рейла (отзад)- номер 2.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 8.09.2012
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI

Re: X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали

Мнение от ZALMAN » 02 Дек 2019, 8:49

А как да го проверя , на въртене ли защото двигателя не пали ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали

Мнение от andy » 02 Дек 2019, 8:52

да. със шлаух на всяка дюза и запушваш излишното разкачено от дюзите

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 8.09.2012
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI

Re: X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали

Мнение от ZALMAN » 02 Дек 2019, 9:00

След малко ще опитам

edit:
Оказаха се стружки в горивната помпа за високо налягане.
Вече е сменена както и 6 дюзи. Почистена горивна система и резервоар.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 755
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали

Мнение от astrapower » 20 Дек 2019, 8:48

Важното е че си се справил. И 6-те дюзи ли бяха зле? :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 8.09.2012
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI

Re: X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали

Мнение от ZALMAN » 01 Яну 2020, 18:31

Изпратих ги на стенд в софия дизел сервиз . От там ми казаха , че всички са били зле. И ми казаха да и ги оставя и да ми предложат други рециклирани за по 500лв. бройката. Попитах ги колко ще ми вземат да ми рециклират мойте . Те ми отговориха такива не рециклираме :kuku: И си ги поисках обратно стенда струваше 180лв. с някаква статистика от която не се разбира нищо всички бяха с X дефакто не става нито една :) И сега си имам още 6 дюзи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали

Мнение от Borymeckata » 02 Яну 2020, 12:48

ZALMAN написа:Оказаха се стружки в горивната помпа за високо налягане.
Вече е сменена както и 6 дюзи. Почистена горивна система и резервоар.


Интересно, откъде са тези стружки в помпата? Не са минали през филтъра, значи са се образували след него... От самата помпа - някакво износване да се е получило? Не се сещам откъде другаде да дойдат... :dunno: :dunno:
Excellent! Steven is my name!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 9.07.2013
Кара: 318Ci E46, 530GT

Re: X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали

Мнение от MMG » 02 Яну 2020, 20:09

От самата помпата на Bosch са... Вижте темата с проблемите при F10. Ремонтът излиза доста солено.


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 8.09.2012
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI

Re: X5 3.0d LCI грешки 4B90 и 42Е2 не пали

Мнение от ZALMAN » 04 Яну 2020, 23:47

Да вала в помпата беше застърган ,буталата също беше ужас поне 50 грама стружки имаше. помпата на този мотор се сменя трудно. Инструмента струва 11 лева , за зацепването и. И е много трудоемко смъкването и и поставянето и. Защото е зад мотора.

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook