Малко помощ за някой грешки.
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Малко помощ за някой грешки.
Хахаха, искрено ме разсмя..ами утре ще пътувам до Пловдив, ще видя как са задачките и може да измислим нещо. Пусни едно телефонче на ЛС!
ПС: 'ондажии викаш...
ПС: 'ондажии викаш...
- pif4o77
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 11.09.2009
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0D / 2009
- Мечтае да кара: ...кола без проблеми :)
Re: Малко помощ за някой грешки.
Давам ти номер на ЛС Ондаджии да, 10 години прекарах там, знам им и кътните зъби, та някои освен бмв ако има и хонда мога да помагам особено ЦРВ.
Та така, ето и развитието по темата. Меко казано Е*а ми се мамата със свалянето Свалих го без да свалям колектора свалянето на колектора не виждам с какво ще ме олесни освен с видимост, за бъркане мястото е само едно и тясно. То много маркучи много вакуми много нещо, най голям зор видях от тва дето най малко очаквах да откача голямата букса, не знам как е на предните модели но от видеото ясно личи че пича само я бутна с отверка и излезе. Натискам аз палеца да освободи от куката щипката обаче не мърда е бати буксата, и кога бръкнах до лакътя покраи маркучите напипвам че и отзад има още един палец нa буксата за контра. Демек буксата трябва да се хване с два пръста да се щипне и извади, ъпсурд на тва място. След доста мъки успях да счупя предия палец, тая законтрящата пласмаска дето не позволява да се измъкне буксата сама, и остана само на задната, та с единия пръст бъркам зад нея натискам и от горе с една отверка бутам буксата на долу та се откачи. Вече ще държи само на една контра. След всички тея мъки бях решил направо да купя ново реле, щото ако презапоя това и се окаже че пак не е нещо как си трябва направо не си представям второ сваляне и качване. Обаче викам дай ще го отворя, махнах му капака и познатата картинка, три от мостовете на захранващата букса изгорели, не отлепени а изгорели прекъснати, махнах тая лигава извънземна слуз и се подготвих за запояване, зачистих горните две плочки калаидисах ги супер но като почнах да зачиствам долната плочка и дремела изпелсна и сряза една пътечка долу на платката. Викам нищо ще я запоя и нея, на работата запояваме кабелчета дебели 0.1мм, ама по едно време си викам, бе тва е знак да не се занимаваш с глупости, припомни си как го свали и как го качи и пак си помислил искаш ли да си праиш експерименти със старото реле, то поне да беше на удобно място да се тества лесно ми теста може да стане само ако е монтирано на място с гаиките стегнато щото корпуса му се явява маса. И така поръчах едно ново беру утре ще го монтирам да знам че поне там долу няма да ми се налага да бъркам скоро.
Та така, ето и развитието по темата. Меко казано Е*а ми се мамата със свалянето Свалих го без да свалям колектора свалянето на колектора не виждам с какво ще ме олесни освен с видимост, за бъркане мястото е само едно и тясно. То много маркучи много вакуми много нещо, най голям зор видях от тва дето най малко очаквах да откача голямата букса, не знам как е на предните модели но от видеото ясно личи че пича само я бутна с отверка и излезе. Натискам аз палеца да освободи от куката щипката обаче не мърда е бати буксата, и кога бръкнах до лакътя покраи маркучите напипвам че и отзад има още един палец нa буксата за контра. Демек буксата трябва да се хване с два пръста да се щипне и извади, ъпсурд на тва място. След доста мъки успях да счупя предия палец, тая законтрящата пласмаска дето не позволява да се измъкне буксата сама, и остана само на задната, та с единия пръст бъркам зад нея натискам и от горе с една отверка бутам буксата на долу та се откачи. Вече ще държи само на една контра. След всички тея мъки бях решил направо да купя ново реле, щото ако презапоя това и се окаже че пак не е нещо как си трябва направо не си представям второ сваляне и качване. Обаче викам дай ще го отворя, махнах му капака и познатата картинка, три от мостовете на захранващата букса изгорели, не отлепени а изгорели прекъснати, махнах тая лигава извънземна слуз и се подготвих за запояване, зачистих горните две плочки калаидисах ги супер но като почнах да зачиствам долната плочка и дремела изпелсна и сряза една пътечка долу на платката. Викам нищо ще я запоя и нея, на работата запояваме кабелчета дебели 0.1мм, ама по едно време си викам, бе тва е знак да не се занимаваш с глупости, припомни си как го свали и как го качи и пак си помислил искаш ли да си праиш експерименти със старото реле, то поне да беше на удобно място да се тества лесно ми теста може да стане само ако е монтирано на място с гаиките стегнато щото корпуса му се явява маса. И така поръчах едно ново беру утре ще го монтирам да знам че поне там долу няма да ми се налага да бъркам скоро.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Малко помощ за някой грешки.
И моето оригиналното си седи в кутията на "Beru"-то...мислих да го отремонтирам, тук има колега от форума който ги съживявава, ама за сега го държа в гаража за резерва. Еми поиграл си доста със свалянето...не е лесно, мястото е силно ограничено, но с новото вероятно ще забравиш за проблема.
- pif4o77
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 11.09.2009
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0D / 2009
- Мечтае да кара: ...кола без проблеми :)
Re: Малко помощ за някой грешки.
Дано ди си прав че чета по разни чужди форуми реват че на година две пак се прецаквало, и то точно беру, един вика смених го 3 пъти сега поръчал хитачи. Та до одеве си мислех и моето така да седи ама сега ще го възстановя да имам едно готово и да плаши гаргите чудя се защо е изпълнено по тоя начин с тея кекави жици, сякаш идеята е била да са някъв вид защита от претоварване ли знам ли. Или пък щото инак ще са вечни и така програмируемо да горят чат пат, ама поне да го бяха сложили на хубаво място
- dodishefa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 22.11.2018
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв х3(е83) 2006 3,0 дизел
Re: Малко помощ за някой грешки.
Аз като ги сменях майстора ми каза,че при ново реле и стари(неизправни)свещи може пак да се прецака релето. За това било хубаво всичко да се смени комплект и аз така направих. Реле Беру и 6 нови свещи Беру и се надявам всичко да е ОК.
- pif4o77
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 11.09.2009
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0D / 2009
- Мечтае да кара: ...кола без проблеми :)
Re: Малко помощ за някой грешки.
Ще кажеш как е след година Така, тая сутрин сън не спал слезнах да сложа релето, слагането е малко по лесно от качването щото знаеш обратния път, преди това измерих свещите през буксата, има една изгоряла, 3 други показват 0,8 ома, другите две показват 1,4. Ето снимка на разпердушиненото старо реле:
А ето тука и белята която направих, как понеже бях много сигурен че с дремела съм внимателен и не взех мерки да не бяга или ако избяга да не направи поразия ето резултата, понеделник ще я занеса на работата да я запоя под микроскопа ама поуката си я има http://prntscr.com/q46rag
Сетих се нещо да питам, за грешки гледам с Битул и не ми показва за изгоряла свещ, ИНПА ще покаже ли само една изгоряла свещ ако има, и въобще има ли начин без мерене да се диагностицира изгоряла свещ софтуерно. Малко тъпо ми се чини за изгоряло реле да ти казва изгорели 6 свещи пък за изгоряла свещ нищо.
А ето тука и белята която направих, как понеже бях много сигурен че с дремела съм внимателен и не взех мерки да не бяга или ако избяга да не направи поразия ето резултата, понеделник ще я занеса на работата да я запоя под микроскопа ама поуката си я има http://prntscr.com/q46rag
Сетих се нещо да питам, за грешки гледам с Битул и не ми показва за изгоряла свещ, ИНПА ще покаже ли само една изгоряла свещ ако има, и въобще има ли начин без мерене да се диагностицира изгоряла свещ софтуерно. Малко тъпо ми се чини за изгоряло реле да ти казва изгорели 6 свещи пък за изгоряла свещ нищо.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани