Малко помощ за някой грешки.
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- pif4o77
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 11.09.2009
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0D / 2009
- Мечтае да кара: ...кола без проблеми :)
Малко помощ за някой грешки.
Колеги доиде ми адаптера днеска и реших да го тествам щото имах някои подозрения. Та ето една снимка какви грешки показва http://prntscr.com/q2oczb предвид това че показва 4 изгорели свещи съм склонен да мисля че проблема е в модула, разбрах че му се прекъсвали връзките. Възможно ли е ни една свещ да не бачка чек да не свети и мотора при 4-5 градуса да пали само с чукване?
Другата грешка за дебитомера ще се радвам да кажете какво да правя преди да реша да купя друг, чистене нещо ала бала ?? и грешките след дебитомера свързани ли са пак с него, става дума за тоя температурния сензор.
Предварително Благодаря
Другата грешка за дебитомера ще се радвам да кажете какво да правя преди да реша да купя друг, чистене нещо ала бала ?? и грешките след дебитомера свързани ли са пак с него, става дума за тоя температурния сензор.
Предварително Благодаря
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Малко помощ за някой грешки.
pif4o77 написа:Колеги доиде ми адаптера днеска и реших да го тествам щото имах някои подозрения. Та ето една снимка какви грешки показва http://prntscr.com/q2oczb предвид това че показва 4 изгорели свещи съм склонен да мисля че проблема е в модула, разбрах че му се прекъсвали връзките. Възможно ли е ни една свещ да не бачка чек да не свети и мотора при 4-5 градуса да пали само с чукване?
Другата грешка за дебитомера ще се радвам да кажете какво да правя преди да реша да купя друг, чистене нещо ала бала ?? и грешките след дебитомера свързани ли са пак с него, става дума за тоя температурния сензор.
Предварително Благодаря
За дебитомера - вземи си Спрей За Почистване На Дебитомер и Сензори За Въздух, CRC Air Sensor Clean Pr (червен на цвят е) и пробвай с почистване.
Погледни хубаво кабелите за дебитомера да няма прекъсване някъде и също така напръскай и буксата.
Сензора е вътре в дебитомера.
Щом ти показва всичките свещи,че са изгорели на 85 процента е виновно релето,НО може и свещите да са заминали.
Има вариянт и за рециклиране на релето колега от форума го прави
При мен показваше 6 изгoрели свещи а ги бях сменил с чисто нови BERU и продължи да си показва грешки след смяната на релето всичко е наред.
Common rail пали и без реле и свещи до -10 градуса без проблем
- pif4o77
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 11.09.2009
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0D / 2009
- Мечтае да кара: ...кола без проблеми :)
Re: Малко помощ за някой грешки.
А верно ли че при проблем със свещите не прави регенерацията на ДПФ-а, дори само една свещ да е изгоряла. А пък като видях и де е набутано тва реле, как ще го сваля да го пратя на колегата ума ми не побира, за сваляне може и да го сваля ама за качване после.....
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Малко помощ за някой грешки.
Ще прави регенерации, поне при мен беше така, а имах 2 свещi повредени. Има доста коментари във форума по темата, но това съм забелязал аз.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Малко помощ за някой грешки.
pif4o77 написа:А верно ли че при проблем със свещите не прави регенерацията на ДПФ-а, дори само една свещ да е изгоряла. А пък като видях и де е набутано тва реле, как ще го сваля да го пратя на колегата ума ми не побира, за сваляне може и да го сваля ама за качване после.....
Ето кога тръгва регенерацията:
The following conditions must be fulfilled for a regeneration:
- the engine temperature must be in excess of 75 °C
- the exhaust-gas temperature before the diesel particle filter must be greater than 240 °C
- there must be enough fuel (fuel reserve lamp does not light up). Whenever the reserve lamp lights up, the regeneration process is suspended.
- No fault codes from the air system, exhaust emission system and sensors must be saved in the DDE
- The fault codes 480A and 481A must display the status "currently not present"
- Constant driving speed above about 60 km/h (approx. 38 mph). The optimum speed is about 100 km/h (approx. 60 mph).
Маха се всмукателния колектор и така ще стигнеш до релето.
- pif4o77
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 11.09.2009
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0D / 2009
- Мечтае да кара: ...кола без проблеми :)
Re: Малко помощ за някой грешки.
astrapower tи вместо като доидеш в Пловдив да се обадиш да пием по една бира само ме насочваш по темите в форума, ами четох ги да преди да пиша първом ровя из гугъл и форума , дори в едната писах, от там разбрах доста неща, че модула може да се презапой, че щом са 6 свещи значи 90% е модула а не те, и други полезни нещица, но темата беше от 2014 и реших в нашия си раздел да пусна такава понеже освен за свещите имам и други грешки. Ето сега ми възниква и другия въпрос, ако сменя модула и имам да кажем 2 свещи за смяна, ще ми извади ли грешка за тях да знам че ще тряя си купя 6 нови да свалям колектора да му махна пеперудите и да сменя свещите, щото ако оправя модула и не ми изпише никва грешка ще дам още живот на колектора с пеперудите щото си е бая нов, на 5г и на 70к и маи маи не тече или поне не обилно Щом си сигурен че свещите не са пречка за регенерацията на ДПФ няма да слизам още сега да ги почвам хаха
Последна промяна pif4o77 на 27 Ное 2019, 12:34, променена общо 1 път
- pif4o77
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 11.09.2009
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0D / 2009
- Мечтае да кара: ...кола без проблеми :)
Re: Малко помощ за някой грешки.
streetracing12 написа:pif4o77 написа:А верно ли че при проблем със свещите не прави регенерацията на ДПФ-а, дори само една свещ да е изгоряла. А пък като видях и де е набутано тва реле, как ще го сваля да го пратя на колегата ума ми не побира, за сваляне може и да го сваля ама за качване после.....
Ето кога тръгва регенерацията:
The following conditions must be fulfilled for a regeneration:
- the engine temperature must be in excess of 75 °C
- the exhaust-gas temperature before the diesel particle filter must be greater than 240 °C
- there must be enough fuel (fuel reserve lamp does not light up). Whenever the reserve lamp lights up, the regeneration process is suspended.
- No fault codes from the air system, exhaust emission system and sensors must be saved in the DDE
- The fault codes 480A and 481A must display the status "currently not present"
- Constant driving speed above about 60 km/h (approx. 38 mph). The optimum speed is about 100 km/h (approx. 60 mph).
Маха се всмукателния колектор и така ще стигнеш до релето.
Благодаря ти, верно никъде не пише за релето и свещите, изтрих грешките ще видя за дебитомера ще се появи ли пак след като покарам, щото в тоя комплект с грешки за него и сензора за темп на въздуха на доста места пише че най вероятно е откачан по време на контакт и затова, аз лично не съм го откачал при контакт, само без контакт но ще си покаже, ако се появи- чистене със спрея, ако пак не се оправи нов. Склонен съм да си мисля че дебитомера си е ок щото колата си върви и набира прекрасно без никви чуденки мислене забивания и прочие, все неща които могат да са причинени от кофти дебитомер.Та щом не са споменати свещите по горе значи не са проблем за
регенарацията. Е тоя татко барба го смени без да сваля колектор чидя се дали и аз съм толкова гъвкав хаха https://www.youtube.com/watch?v=dXGnK8UVTF0
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Малко помощ за някой грешки.
pif4o77 написа:astrapower tи вместо като доидеш в Пловдив да се обадиш да пием по една бира само ме насочваш по темите в форума, ами четох ги да преди да пиша първом ровя из гугъл и форума , дори в едната писах, от там разбрах доста неща, че модула може да се презапой, че щом са 6 свещи значи 90% е модула а не те, и други полезни нещица, но темата беше от 2014 и реших в нашия си раздел да пусна такава понеже освен за свещите имам и други грешки. Ето сега ми възниква и другия въпрос, ако сменя модула и имам да кажем 2 свещи за смяна, ще ми извади ли грешка за тях да знам че ще тряя си купя 6 нови да свалям колектора да му махна пеперудите и да сменя свещите, щото ако оправя модула и не ми изпише никва грешка ще дам още живот на колектора с пеперудите щото си е бая нов, на 5г и на 70к и маи маи не тече или поне не обилно Щом си сигурен че свещите не са пречка за регенерацията на ДПФ няма да слизам още сега да ги почвам хаха
Това беше добро , получи ти се забележката Ами, то така се стига до истината с четене и питане...Предполагам, че ти е направило впечатление, че повече са въпорсите отколкото отговорите по темите, ама това е положението. Според мен помисли за пеперудките, и направи всичко на един пас и смяната на реле, евентуално свещ и препработка на пеперудките. Едва ли ще имаш проблем с паленето дори и -15 да стане в Пловдив. Аз карах с 2 повредени поне 2 месеца докато си освободя време и закарам колата на сервиз. Смених и релето и 2-те свещи. Вече повече от 2 години нямам проблем. Ако не греша, някъде бях чел, че подгревните свещи влияят при т.н. градски регенерации за да подпомогнат повишаването на температурата в камерата, респективно и на изгорелите газове. Ако я караш редовно извънградско, няма да имаш проблем с дпф-а, а ако регенерира твърде често, сваляш и на машинно почистване.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Малко помощ за някой грешки.
pif4o77 написа:streetracing12 написа:pif4o77 написа:А верно ли че при проблем със свещите не прави регенерацията на ДПФ-а, дори само една свещ да е изгоряла. А пък като видях и де е набутано тва реле, как ще го сваля да го пратя на колегата ума ми не побира, за сваляне може и да го сваля ама за качване после.....
Ето кога тръгва регенерацията:
The following conditions must be fulfilled for a regeneration:
- the engine temperature must be in excess of 75 °C
- the exhaust-gas temperature before the diesel particle filter must be greater than 240 °C
- there must be enough fuel (fuel reserve lamp does not light up). Whenever the reserve lamp lights up, the regeneration process is suspended.
- No fault codes from the air system, exhaust emission system and sensors must be saved in the DDE
- The fault codes 480A and 481A must display the status "currently not present"
- Constant driving speed above about 60 km/h (approx. 38 mph). The optimum speed is about 100 km/h (approx. 60 mph).
Маха се всмукателния колектор и така ще стигнеш до релето.
Благодаря ти, верно никъде не пише за релето и свещите, изтрих грешките ще видя за дебитомера ще се появи ли пак след като покарам, щото в тоя комплект с грешки за него и сензора за темп на въздуха на доста места пише че най вероятно е откачан по време на контакт и затова, аз лично не съм го откачал при контакт, само без контакт но ще си покаже, ако се появи- чистене със спрея, ако пак не се оправи нов. Склонен съм да си мисля че дебитомера си е ок щото колата си върви и набира прекрасно без никви чуденки мислене забивания и прочие, все неща които могат да са причинени от кофти дебитомер.Та щом не са споменати свещите по горе значи не са проблем за
регенарацията. Е тоя татко барба го смени без да сваля колектор чидя се дали и аз съм толкова гъвкав хаха https://www.youtube.com/watch?v=dXGnK8UVTF0
Ако не си сменял никога свещите или поне 2,3 години моя съвет е:
-Сваляш колектора и сменяш гарнитурите
-Купуваш 6 нови свещи Беру
-Взимаш ново реле или ремонтираш твоето.
Също така и без това си свалил колектора измий го и смени всичките ваккуми
Защото повярвай няма да ти е приятно как мени обороти и потраква 2,3 секунди на студено като паднат градусите под 0.
То ще пали и на -10 -12 ,но.... не е там работата.
Re: Малко помощ за някой грешки.
Със 6 неработещи свещи моята палеше трудно при -6 градуса. Палеше след няколко опита.
- pif4o77
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 11.09.2009
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0D / 2009
- Мечтае да кара: ...кола без проблеми :)
Re: Малко помощ за някой грешки.
astrapower аз съвсем сериозно, ако идваш на сам и имаш време, пиши ще се радвам.
По темата, мисля в неделя да я подхвана а то ще си покаже краиния резултат, дали съм сменил (ремонтирал) само релето или съм разхвърлял всичко
По темата, мисля в неделя да я подхвана а то ще си покаже краиния резултат, дали съм сменил (ремонтирал) само релето или съм разхвърлял всичко
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Малко помощ за някой грешки.
ОК, и аз нямам против, като пътувам ще драсна едно ЛС.
- pif4o77
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 11.09.2009
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0D / 2009
- Мечтае да кара: ...кола без проблеми :)
Re: Малко помощ за някой грешки.
По въпроса за дебитомера, не съм пипал нищо дбеска покарах 10км не записа грешка, ще видим и уикенда, но съм склонен да мисля че просто е откачан неправомеено.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Малко помощ за някой грешки.
Щом върви нормално и разхода е примелив, мисля че нямаш проблем с дебитомера.
- pif4o77
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 11.09.2009
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0D / 2009
- Мечтае да кара: ...кола без проблеми :)
Re: Малко помощ за някой грешки.
Ами да, набира си като змей, разхода и тои е ок, даже последно като ходихме до Копривщица понеже си имаше бая трафик по карловско и съм карал 90-100, отиване и връщане за 180км ми даде 6,5 кЪ да не и се радваш много убава кола е, така ми влезе под кожата че забраих хонди монди всичкооо Бая коли съм сменил, то не бяха френски италянски япоснки от БМВ все бягах на далеко, да ма ся само в него съм ухилен до уши като му дам газ хахах Мани тва ми немога и да му се наситя да го карам, сигурно 30-40% от карането ми е безцелно, разходки с семейството до някоя точка уж да гледаме забележитености па то е за да си покарам ама да не се отклонявам от темата, просто исках да споделя, за тва ти казвам кат си доиш обади се, че всичките ми приятели на тема коли са от страната на изгряващото слънце и ся ме антемосаха и отлъчиха хаха
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани