X3 E83 електронен актуатор турбо
Модератор: Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
X3 E83 електронен актуатор турбо
Здравейте колеги,
имам BMW X3 E83 2007 година.Имам следния проблем...когато се наложи рязко намаляване на оборотите (например при превключване на по-висока предавка от 2200 на 1500 оборота) се чува странен звук от турбото нещо като аварийно разтоварване.Предполагам, че реакцията на актуатора, който променя геометрията на турбото е бавна или не добре настроена.Преди да купя колата е сменяна турбина и си мисля, че не са успели да я настроят след смяната.Свалих лостчето, което свързва актуатора и геометрията с идеята да му променя дължината и така да го настроя, но бях много учуден...защото на този модел няма регулиране.Няма резба, чрез която да го удължиш или скъсиш...с други думи не е предвидено да се прави механична настройка.Въпросът ми е: има ли някаква софтуерна адаптация или калибровка и ако има с коя програма се прави?Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели как се е справил и какво се е оказало.
имам BMW X3 E83 2007 година.Имам следния проблем...когато се наложи рязко намаляване на оборотите (например при превключване на по-висока предавка от 2200 на 1500 оборота) се чува странен звук от турбото нещо като аварийно разтоварване.Предполагам, че реакцията на актуатора, който променя геометрията на турбото е бавна или не добре настроена.Преди да купя колата е сменяна турбина и си мисля, че не са успели да я настроят след смяната.Свалих лостчето, което свързва актуатора и геометрията с идеята да му променя дължината и така да го настроя, но бях много учуден...защото на този модел няма регулиране.Няма резба, чрез която да го удължиш или скъсиш...с други думи не е предвидено да се прави механична настройка.Въпросът ми е: има ли някаква софтуерна адаптация или калибровка и ако има с коя програма се прави?Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели как се е справил и какво се е оказало.
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани