наистина ли са толкова чупливи X1-ците?
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
наистина ли са толкова чупливи X1-ците?
Здравейте,
Въпреки че Е46-цата ми служи вярно дълги години, съм решил да я сменя с нещо поне толкова икономично и задължително по-високо. Спрял съм се на X1 E84 (за по-нова нямам бюджет, а и каското ще е дебело). Въпреки че доста сайтове я определят като доста надеждна, в България има едно убеждение, че са доста чупливи коли. Ето няколко въпроса, които ще се радвам ако коментирате:
1. За проблемите на N47 всички знаем. Някъде четох, че колите, чиято start/stop система е използвана разтягат по бързо веригата/износват зъбните колела. Вие на колко километра сменихте веригите? Чувахте ли шум преди това или профилактично?
2. Имали ли сте проблеми с дюзите? Могат ли да се хванат някак при покупка?
3. В клипа на bri4ka.com за X1 обясняваха как автоматичната кутия си била заминавала на 200к километра. Вярно ли е това? Аз бях останал с впечатление, че автоматите на BMW са доста читави. Едва ли имат специална кутия за X1, която заминава за 200к км.
4. Четейки форума почти не виждам теми за X1. Та или не се чупят тия коли изобщо, или не се карат, или ги карат само жени, които не пишат по форуми ... Има ли изобщо някой с X1 в тоя форум? Ако да какви са ви впечтленията?
5. Някой с друг довод да ме откаже от избора на X1?
Малко дълго стана, сорЕ за спама.
Въпреки че Е46-цата ми служи вярно дълги години, съм решил да я сменя с нещо поне толкова икономично и задължително по-високо. Спрял съм се на X1 E84 (за по-нова нямам бюджет, а и каското ще е дебело). Въпреки че доста сайтове я определят като доста надеждна, в България има едно убеждение, че са доста чупливи коли. Ето няколко въпроса, които ще се радвам ако коментирате:
1. За проблемите на N47 всички знаем. Някъде четох, че колите, чиято start/stop система е използвана разтягат по бързо веригата/износват зъбните колела. Вие на колко километра сменихте веригите? Чувахте ли шум преди това или профилактично?
2. Имали ли сте проблеми с дюзите? Могат ли да се хванат някак при покупка?
3. В клипа на bri4ka.com за X1 обясняваха как автоматичната кутия си била заминавала на 200к километра. Вярно ли е това? Аз бях останал с впечатление, че автоматите на BMW са доста читави. Едва ли имат специална кутия за X1, която заминава за 200к км.
4. Четейки форума почти не виждам теми за X1. Та или не се чупят тия коли изобщо, или не се карат, или ги карат само жени, които не пишат по форуми ... Има ли изобщо някой с X1 в тоя форум? Ако да какви са ви впечтленията?
5. Някой с друг довод да ме откаже от избора на X1?
Малко дълго стана, сорЕ за спама.
Последна промяна sheyretov на 20 Авг 2019, 14:35, променена общо 1 път
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: наистина ли са толкова чупливи X1-ците?
1. При използване на Start/Stop се случва по-често запалване на двг, което е най-неприятният момент за веригата от цялата ѝ работа с двг. Смяната е много относителна, много голямо значение има как е поддържан автомобила, какво масло е използвано и колко често е сменяно и т.н.
2. Дюзите са по-малък дерт... доста по-рядко се случва да има ядове.
3. АСК е доста относително колко ще изкара, малко е според-зависи... кутията е ZF, по принцип са много добри.
4. По-рядко се търсят. На цената на Х5 Е70 са, поради което рядко са предпочитан избор. Като цяло е здрава джибка
5. Ако ти трябва компактна джибка, Е84 е доста приятен избор. Имай предвид, че отвътре е доста сходна с Е87/81 т.е. 1-Series, като на задният ред мястото не е като в Х5. Ако търсиш точно такава, тогава просто си харесай и пазарувай
2. Дюзите са по-малък дерт... доста по-рядко се случва да има ядове.
3. АСК е доста относително колко ще изкара, малко е според-зависи... кутията е ZF, по принцип са много добри.
4. По-рядко се търсят. На цената на Х5 Е70 са, поради което рядко са предпочитан избор. Като цяло е здрава джибка
5. Ако ти трябва компактна джибка, Е84 е доста приятен избор. Имай предвид, че отвътре е доста сходна с Е87/81 т.е. 1-Series, като на задният ред мястото не е като в Х5. Ако търсиш точно такава, тогава просто си харесай и пазарувай
- top
- младши ентусиаст
- Мнения: 284
- Регистриран на: 17.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1 2.3d, MB SL350 2010
- Мечтае да кара: iX50
Re: наистина ли са толкова чупливи X1-ците?
Моята сега стана на 150000 и до момента единствения по сериозен ремонт е смяна на демпферната шайба на 115000, взех оригинална и до сега не е имало проблем. Аз нямам старт/стоп система, но и да имах, щях да отида да ми я кодират да помни последната си позиция и да не я ползвам.. Маслото на скоростната кутия го смених профилактично на 120000, двигателното масло го сменям на 15-17000 и не го харчи от смяна до смяна. Всеки път като ми сменят маслото в бмв си плащам и за оглед и всеки път казват че е ок.. С дюзите не съм имал никога проблеми, просто сипвам дизел от "нормални" бензиностанции и през няколко месеца сипвам за всеки случай от добавката на бмв за дизел.
Тоя от бричка говори глупости, едва ли не на 200000 да я предам за вторични... Гледах сега в дару че имат някаква услуга за проверка на веригата и мисля като сменям маслото следващия път да ми видят и веригата. Скоро четох в някакъв сайт и х1 беше в списък на най-надеждните.. Всичко е субективно, ако е с история и на малко км няма да има проблеми, ако е с върнат километраж и без поддръжка ще е зле.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Тоя от бричка говори глупости, едва ли не на 200000 да я предам за вторични... Гледах сега в дару че имат някаква услуга за проверка на веригата и мисля като сменям маслото следващия път да ми видят и веригата. Скоро четох в някакъв сайт и х1 беше в списък на най-надеждните.. Всичко е субективно, ако е с история и на малко км няма да има проблеми, ако е с върнат километраж и без поддръжка ще е зле.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- bmw316ti
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 15.12.2015
- Местоположение: Sersheim-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F21 M
Re: наистина ли са толкова чупливи X1-ците?
Моята сега е на 136 000км.Купих я на жената защото искаше такава.И така взех колата/2016 я купих/ на 80 000км /2012,2.0 бензин S-Drive /от Германия защото тука живея.Миналата година по моя инициатива реших да сменя веригата,нямаше шумове ,двигателя работеше тихо никакви признаци.Прибрах се в отпуск и закарах колата при момчетата в Добрич.Това което видях с очите си не повярвах,разтеглена верига,изяден банан малллеее,колата беше на 126 или 127 000км тогава.Пак казвам никакви признаци за смяна.Смених свещи че не бяха сменяни 45 000км.Сега октомври престои смяна на гумичките на клапаните че леко пропушва но го изчиства и похапва масло.Колата не от най бързите но за нормално и ежедневно каране е супер, жената е много доволна ,аз също от колата,таке че препоръчвам.За други проблеми не се сещам
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: наистина ли са толкова чупливи X1-ците?
О карат се яко. Х1 е най-продавания Х модел в Европа, с близо 4 пъти повече продажби от Х5. В БГ обаче, както обикновено, нещата са наобратно.sheyretov написа:4. Четейки форума почти не виждам теми за X1. Та или не се чупят тия коли изобщо, или не се карат
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: наистина ли са толкова чупливи X1-ците?
Само да попитам - някой може ли да направи сравнение на вътрешното пространство при х1 е 84 и х3 е83? Знам, че са различни класове, но също така са и различни генерации.
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: наистина ли са толкова чупливи X1-ците?
Отпред на практика разлика няма. Е83 е малко по-широка отзад и с малко повече въздух над главите на пътниците. Като място за краката отзад са много сходни, но пак Е83 е малко по-голяма. Багажното отделение на Е83 е доста по-голямо от на Е84.
- laviatan
- старши ентусиаст
- Мнения: 3198
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: наистина ли са толкова чупливи X1-ците?
stocky написа:Отпред на практика разлика няма. Е83 е малко по-широка отзад и с малко повече въздух над главите на пътниците. Като място за краката отзад са много сходни, но пак Е83 е малко по-голяма. Багажното отделение на Е83 е доста по-голямо от на Е84.
Багажното отделение на Е83 е даже по-голямо от това на Х5 Е53
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Re: наистина ли са толкова чупливи X1-ците?
Доста време гледам и чета и съм се спрял на е84 фейс, дизел над 184 коня или F48 без значение от двигателя. За съжаление не намирам все още читава е84ка с всички екстри. Има една в Шумен, но по вин излиза със спортни пружини, което малко ме притеснява. Сега карам е46 и си вози като каручка. В германия има такива, каквито харесвам по около 15к евро., но още нецсъм се мотивирал да отида до там за кола. Другия вариант е F48, но ще ми трябват около 40к, което оскъпява каското, а и са на базата на Мини. От друга страна електрическия багажник, камерата за задно виждане, хедъп дисплея и дистроника са неща, които бих искал да имам. Та все още съм в търсене на нещо прилично, ако може с всички екстри за без пари Има и една опция е84 с бензинов мотор в Пловдив, но разхода е с няколко литра по висок. Дали ще има разлика в обслужването на бензиновия и дизеловия мотор в дългосрочен план?
- top
- младши ентусиаст
- Мнения: 284
- Регистриран на: 17.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1 2.3d, MB SL350 2010
- Мечтае да кара: iX50
Re: наистина ли са толкова чупливи X1-ците?
Моята също е със спортно окачване (0226 Sports Suspension Settings), та даже и с 18 цолови run flat гуми и не вози лошо, даже си е много стегнато и стабилно, което за мен е ок, защото карам повече извънградско по магистрала и не бих искал “лигаво” окачване. Зимния ми комплект гуми и джанти са 17ки и с не run flat гуми и намирам съсвсем малка разлика.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани