Ръчна спирачка Е53
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Georgi P Georgiev
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 17.07.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: bmw x5
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: 3.0 д 218к.с
Re: Ръчна спирачка Е53
Здравей колега, трябва да свалиш задните дискове и апарати. Като ги свалиш ще видиш самите накладки в какво състояние са, от едната страна има нещо като зъбно колелце, то се върти и се разтварят челюстите на ръчната.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Ръчна спирачка Е53
През дупката на диска се регулират?
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Ръчна спирачка Е53
Ако знаеш къде е болта за регулиране е достатъчно само да вдигнеш колелото във въздуха и да свалиш един болт на джантата.
Re: Ръчна спирачка Е53
по cервизнa документaция е точно тaкa, cвaля cе caмо един болт и cе бъркa c отверткa. Дaвaт до 10ти зъб дa е ок
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Ръчна спирачка Е53
dj_goshev написа:Благодаря, а вътре лоста в купето не се пипа така ли?
От винтовете на лоста в купето се регулира степента на натягане на въжето.
За регулиране на ръчната спирачка- отхлабват се напълно винтовете на лоста в купето. След това регулиращите винтове на накладките на ръчната спирачка се завъртат в съответната посока, до степен гумата да не може да се върти. После се връщат 3-4 зъба. Накрая се затягат винтовете на лоста в купето докато се обере разтягането на въжето. Понякога незадържането с ръчна може да се дължи на замърсени накладки- почистват се с обезмаслител. Може да се дължи и на корозирали дискове- тогава се сменят дисковете.
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Ръчна спирачка Е53
Имай предвид, че е малко тънка работа и трябва усет. В противен случай може да направиш така, че едното колело да задържа а другото-не. Трябва двете да са натегнати еднакво. Също така внимавай да не натегнеш прекалено, така че постоянно да трият челюстите в диска.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани