Каква X3-ка e83
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Каква X3-ка e83
vlado.ru написа:Мнение относно завиващите фарове.
При мен копчето е "0" и на дясно 2 положения - "габарити" и "фарове"(не завиващи). На ляво има едно положение - автоматични - така са завиващи, но недостатъка е че се включват и изключват сами, т.е. денем/нощем или шосе/тунел. Трябва да си създадеш навик денем да ги включваш на дясно през габаритите, а нощем ако искаш завиващи - на ляво. Защото през деня няма да светят в автоматичен режим - и глоба поне 10 лв.
При мен при позиция наляво следят само завоя, но не се гасят или светкат сами и съм се чудил защо на бутона пише А. Може и да е някаква кодировка, незнам.
Re: Каква X3-ка e83
hitar_potar написа:За пръв път чувам, че ГМ-то може също да се модва. Може да съм пропуснал, може и да се бъркаш. Но дори проблема да е в моя телевизор, остават минусите на ГМ-то, че е само с 5 предавки (което, вярно минимално, но все пак) влияе на консумацията на гориво в негативен план, и отделно не е толкова здрава кутия и 3-литровия 204к.с. мотор е вече на лимита й за нютони (да не говорим за засилване).
Мода се предлагаше от разработчик от Германия, изпращаше се компа и така...Един колега от форума си го беше правил на 330d, аз не съм.
Аз цитирах точно определено нещо, касаещо интелигентността на кутиите, другото, което си написал е ясно.
- banan4i
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 11.11.2016
- Кара: e61 530d LCI
- Мечтае да кара: X6 M50d
Re: Каква X3-ка e83
MMG написа:vlado.ru написа:Мнение относно завиващите фарове.
При мен копчето е "0" и на дясно 2 положения - "габарити" и "фарове"(не завиващи). На ляво има едно положение - автоматични - така са завиващи, но недостатъка е че се включват и изключват сами, т.е. денем/нощем или шосе/тунел. Трябва да си създадеш навик денем да ги включваш на дясно през габаритите, а нощем ако искаш завиващи - на ляво. Защото през деня няма да светят в автоматичен режим - и глоба поне 10 лв.
При мен при позиция наляво следят само завоя, но не се гасят или светкат сами и съм се чудил защо на бутона пише А. Може и да е някаква кодировка, незнам.
Доста добра информация се получава в темата, за което съм благодарен на всички
Относно фаровете - мисля, че има възможност за кодиране на тези фарове, все пак, дори 46-цата е със един тон възможности за кодиране, 83-ката ми изглежда по съвременна и умна, може да разровиш и да погледнеш, а ако си от София - имам и кабел и софтуер, така че мога да услужа с кодирането.
Доколкото за джантите - в момента съм със 17ки през лятото и 16ки през зимата и колата се държи добре - естествено, със М-ковото окачване и 17-ките си е като картинг Така че съм свикнал на твърдата возия, според вас голяма ли ще е разликата със 18-ките на Х3, а пък някой карал ли я е със 16-ки през зимата, дали ще се побере
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Каква X3-ка e83
LuBo1 написа:На 286к.с , дифовете са по дълги , на 140 е на 2000 оборота на 6 предавка
Брей, наистина дълги предавки - аз на 330д съм на 2450об/мин при 140км/ч...
LuBo1 написа:Който е решил да инвестира в тези коли , да си даде парите по добре за маслен външен радиатор за автоматика, отколкото за ремап и да го съсипе доста бърже.
Защо?
banan4i написа:
Доста добра информация се получава в темата, за което съм благодарен на всички
Относно фаровете - мисля, че има възможност за кодиране на тези фарове, все пак, дори 46-цата е със един тон възможности за кодиране, 83-ката ми изглежда по съвременна и умна, може да разровиш и да погледнеш...
Доколкото за джантите - в момента съм със 17ки през лятото и 16ки през зимата и колата се държи добре - естествено, със М-ковото окачване и 17-ките си е като картинг Така че съм свикнал на твърдата возия, според вас голяма ли ще е разликата със 18-ките на Х3, а пък някой карал ли я е със 16-ки през зимата, дали ще се побере
Имаш ли ейнджъл-айски на е83-то, възможностите за кодиране чак стават объркващо много: при палене на колата и позиция "0" на ключа дългите ти да се включват на процент като дневни, на позиция "габарити" ейджълите" да си светят като дневни, на позиция "фарове" да си светят нормално, на "А" да си завиват (пък предполагам тук могат и да се програмират да не се изключват денем).
Отделно за возията - мога да доложа моя дребен опит: моето 330д комби със стандартно окачване и 17-ки вози така, както е83 3.0д 218к.с. със стандартно окачване и 19-ки. Съвсем приемливо комфортно.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Каква X3-ка e83
LuBo1 написа:Аз съм вече с 2ра Х3ка Е83. Предната беше 218к.с , новата е 286 к.с .
Дай малко повече инфо за SD-то в Х3-ката... писал си по-горе разни неща, ма ако можеш нещо по-подробно като динамика, поведение и т.н.
Иначе ремапа на ZF-а няма нищо общо с повишаване на мощността на мотора. Оптимизирането ѝ води до по-различното ѝ поведение, а не нещо друго...
- LuBo1
- води статистиката
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Re: Каква X3-ка e83
Здравейте колеги.
Първо за разликите в моторите и поведението на самата кола. Колата тръгва да се "разгъва" от ниски обороти 1400-1500 и има сила до края. Автоматика сменя на нормално градско каране още на 1700-1800 об. . Колата я взех от приятел, който я купува чисто нова от Камор Ауто и е на вече 200000км. Извънградско все още ми е странно заради по дългите дифове, защото съм свикнал от старата малко повече газ да подавам за да изпреваря. Докато тук , повече подаване на газ означава задължително веднага една предавка надолу. Прави ми впечатление че самия мотор работи доста тихо за дизел. В купето не се чува, докато старата си се чуваше доста.(старата беше на 270 хил км). Като цяло съм адски доволен от двете коли. СД-то съм го кръстил вълк в овча кожа !
Този мотор държи много добре на ремап. Старата изцедихме 280к.с от 218к.с , за тази целта е 330-340к.с с работещи системи за екология ( ДПФ + ЕГР)
Друго интересно което забелязах е че в левия въздуховод за спирачките имам воден радиатор za малкия кръг https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PD71-EUR-01-2007-E83N-BMW-X3_30sd&diagId=17_0382
Нямам идея защо го имам .....
П.С. Сменяйте си акумулаторите редовно, моя умря на извънградско. Не е приятно като изгасне извън града в най голямата жега и си със семейството !
За автоматика: След като оня боклук на ГМ произведен в Страсбург ме остави в едно село до Варна, се разочаровах изключително много от марката. Но все пак осъзнах че не БМВ-то се е предало , а нещо сглобено някъде за тях. Реших да си продам красавицата е46 330хд 2004г и малко да събера пари за следващата. Бях решил да е Х5 е53- но там динамика няма просто. Харесах си едно Х3 LCI 3,0д и го взех. След проблема ми с ГМ Автоматика, бях решил да си взема външен радиатор за маслото на кутията, след като изчетох доста статии по чуждите форуми- най вече американските. https://xoutpost.com/bmw-sav-forums/x5-e53-forum/83133-external-transmission-cooler.html
Интересното е че от БМВ слагат маслен радиатор на кутията на колите от високия клас 5 и 7 серия до около 2000г. След това са на топло обменик с размерите на две кутии цигари. Това е на 740 от 2000г
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=GG83-USA-01-2000-E38-BMW-740i&diagId=17_0106
и
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PD71-EUR-01-2007-E83N-BMW-X3_30sd&diagId=17_0311
Аз си намерих радиатор от 740 за старата 218кс , но не намерих време да го сложа. Новата вече ще бъде снабдена с него.
За ремапа на кутията. Аз съм ЗА , но си има условия преди него който трябва да се изпълнят.
Всеки сам си преценява , какво иска от колата си .
Поздрави
Първо за разликите в моторите и поведението на самата кола. Колата тръгва да се "разгъва" от ниски обороти 1400-1500 и има сила до края. Автоматика сменя на нормално градско каране още на 1700-1800 об. . Колата я взех от приятел, който я купува чисто нова от Камор Ауто и е на вече 200000км. Извънградско все още ми е странно заради по дългите дифове, защото съм свикнал от старата малко повече газ да подавам за да изпреваря. Докато тук , повече подаване на газ означава задължително веднага една предавка надолу. Прави ми впечатление че самия мотор работи доста тихо за дизел. В купето не се чува, докато старата си се чуваше доста.(старата беше на 270 хил км). Като цяло съм адски доволен от двете коли. СД-то съм го кръстил вълк в овча кожа !
Този мотор държи много добре на ремап. Старата изцедихме 280к.с от 218к.с , за тази целта е 330-340к.с с работещи системи за екология ( ДПФ + ЕГР)
Друго интересно което забелязах е че в левия въздуховод за спирачките имам воден радиатор za малкия кръг https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PD71-EUR-01-2007-E83N-BMW-X3_30sd&diagId=17_0382
Нямам идея защо го имам .....
П.С. Сменяйте си акумулаторите редовно, моя умря на извънградско. Не е приятно като изгасне извън града в най голямата жега и си със семейството !
За автоматика: След като оня боклук на ГМ произведен в Страсбург ме остави в едно село до Варна, се разочаровах изключително много от марката. Но все пак осъзнах че не БМВ-то се е предало , а нещо сглобено някъде за тях. Реших да си продам красавицата е46 330хд 2004г и малко да събера пари за следващата. Бях решил да е Х5 е53- но там динамика няма просто. Харесах си едно Х3 LCI 3,0д и го взех. След проблема ми с ГМ Автоматика, бях решил да си взема външен радиатор за маслото на кутията, след като изчетох доста статии по чуждите форуми- най вече американските. https://xoutpost.com/bmw-sav-forums/x5-e53-forum/83133-external-transmission-cooler.html
Интересното е че от БМВ слагат маслен радиатор на кутията на колите от високия клас 5 и 7 серия до около 2000г. След това са на топло обменик с размерите на две кутии цигари. Това е на 740 от 2000г
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=GG83-USA-01-2000-E38-BMW-740i&diagId=17_0106
и
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PD71-EUR-01-2007-E83N-BMW-X3_30sd&diagId=17_0311
Аз си намерих радиатор от 740 за старата 218кс , но не намерих време да го сложа. Новата вече ще бъде снабдена с него.
За ремапа на кутията. Аз съм ЗА , но си има условия преди него който трябва да се изпълнят.
Всеки сам си преценява , какво иска от колата си .
Поздрави
Re: Каква X3-ка e83
Здравейте колеги, аз също съм заинтересован от темата. От 2г. съм собственик на е 60 530да 2006г. Доволен съм от автомобила но ми идва малко не практичен, багажник голям пъд повече от две гуми не мога да събера пък и по обемен багаж, също така е много ниска понеже е със спортно окачване S226a и често я закачам по неравности. Искам да премина към Е83 lci задължително 3.0 дизел автомат и имам няколко въпроса.
Първият е свързан с комфорта какво да очаквам всеки се оплаква от твърдо окачване, колко пък да е по твърдо от S226a при е 60. Здраво ли е като цяло окачването има ли слаби места.
Втория е свързан с динамиката и разхода. Знам че няма как да се сравняват двата автомобила пряко, но горе долу какъв разход да очаквам в момента с е60 градско ми варира 10.5 - 11.5 а извънградски 7 - 8л.
И третият въпрос. Всички lci-та ли са оборудвани с дпф и са с Евро 4 норма.
Ще съм благодарен на всички включили се
Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
Първият е свързан с комфорта какво да очаквам всеки се оплаква от твърдо окачване, колко пък да е по твърдо от S226a при е 60. Здраво ли е като цяло окачването има ли слаби места.
Втория е свързан с динамиката и разхода. Знам че няма как да се сравняват двата автомобила пряко, но горе долу какъв разход да очаквам в момента с е60 градско ми варира 10.5 - 11.5 а извънградски 7 - 8л.
И третият въпрос. Всички lci-та ли са оборудвани с дпф и са с Евро 4 норма.
Ще съм благодарен на всички включили се
Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Каква X3-ка e83
1. Стандартното окачване в Е83 LCI не е по-твърдо, отколкото в Е60 LCI със S226A, но не е и чувствително по-меко. Бих казал, че возят сходно, но заради различната позиция на седене усещането е по-... особено.
2. Е83 LCI и E60 pre-LCI са доста сходни автомобили, да не кажа на практика същите. С еднаква маса и еднакви агрегати вероятно ще горят еднакво. Разликата би дошла от оборудването според мен - тесни/широки гуми, наличие/липса на някоя екстра и т.н.
3. Да.
2. Е83 LCI и E60 pre-LCI са доста сходни автомобили, да не кажа на практика същите. С еднаква маса и еднакви агрегати вероятно ще горят еднакво. Разликата би дошла от оборудването според мен - тесни/широки гуми, наличие/липса на някоя екстра и т.н.
3. Да.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани