Два гадни проблема X5 e53 3.0d
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- bestlap
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 11.10.2008
- Местоположение: Мездра
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: X5
Два гадни проблема X5 e53 3.0d
Здравейте, имам два гадни проблема който не знам как да реша и се надявам, че и друг се е сблъсквал с подобни проблеми и ще помогне. Джипа е 2002ра 3.0д 184кс.
Проблем номер 1: пали трудно като е топъл. Имаше и лек теч на нафта и вчера направих следното:
свалих маркучетата за излишното гориво между дюзите и ги подмених с нови и то скъпи /15лв метър/ след това смених О пръстените на пластмасовите снадки между дюзата и маркучето за излишното гориво после на долу продължих до трипътник смених и него и 2 те маркучета едното отива към ГНП то другото на зад и влиза посредством бърза връзка. След това смених горивния филтър и всички маркучи и скоби около него. Днес запали сутринта супер както обикновено минах 20 км изгасих го и веднага тръгнах да го паля и въртя около 5-6 сек и запали.
Проблем номер 2: като оставя колата на Парк и пусна спирачката и обере луфта после не мога да изключа трябва някой да ме дръпне в противоположна посока да освободи и започва да си ги включва всичките. Проблема го решавам като дърпам ръчната но 2 пъти ми се случи да забравя и стават големи амалогии викам да ме дърпат малко и да мога да включа. Иначе автомата си включва добре всичко останало само с P имам проблем няма изключване по никакъв начин ако я оставя в баир на Парк без ръчна.
Проблем номер 1: пали трудно като е топъл. Имаше и лек теч на нафта и вчера направих следното:
свалих маркучетата за излишното гориво между дюзите и ги подмених с нови и то скъпи /15лв метър/ след това смених О пръстените на пластмасовите снадки между дюзата и маркучето за излишното гориво после на долу продължих до трипътник смених и него и 2 те маркучета едното отива към ГНП то другото на зад и влиза посредством бърза връзка. След това смених горивния филтър и всички маркучи и скоби около него. Днес запали сутринта супер както обикновено минах 20 км изгасих го и веднага тръгнах да го паля и въртя около 5-6 сек и запали.
Проблем номер 2: като оставя колата на Парк и пусна спирачката и обере луфта после не мога да изключа трябва някой да ме дръпне в противоположна посока да освободи и започва да си ги включва всичките. Проблема го решавам като дърпам ръчната но 2 пъти ми се случи да забравя и стават големи амалогии викам да ме дърпат малко и да мога да включа. Иначе автомата си включва добре всичко останало само с P имам проблем няма изключване по никакъв начин ако я оставя в баир на Парк без ръчна.
- Georgi P Georgiev
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 17.07.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: bmw x5
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: 3.0 д 218к.с
Re: Два гадни проблема X5 e53 3.0d
Здравей, по 1-вия проблем. Може вече да се е поразтегнала ангренажната верига и за това да не пали когато е топъл. Имаше някъде тема по въпроса тук във форума. По 2-рия проблем. Никога не оставяй на паркинг когато е под наклон, автомата не е като ръчната кутия. Тук цялата тежест се поема от един "палец",за това трудно изключва от Р когато е под напрежение. Много е възможно да се счупи. Аз карам Е 53 2004г., и когато ми се налага да спирам под наклон първо минавам на N и дърпам ръчната да обере тежестта и след това минавам на Р. Така механизма не се товари и селектора се движи нормално.
Re: Два гадни проблема X5 e53 3.0d
За проблема с паленето може да е от датчика на разпределителния вал...Един трик...като загрее го полей с вода и пробвай да запалиш...Мисля ,че и на диагностика ще го е записала като грешка
- bestlap
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 11.10.2008
- Местоположение: Мездра
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: X5
Re: Два гадни проблема X5 e53 3.0d
Благодаря ви много за включването. Къде точно да полея със студена вода за да видя дали въпросния датчик е проблема с паленето
- bestlap
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 11.10.2008
- Местоположение: Мездра
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: X5
Re: Два гадни проблема X5 e53 3.0d
Здравейте, вчера смених въпросния датчик, изчаках джипа да загрее нормално изгасих го и като тръгнах да пала по същия начин върти 5 6 сек и тогава пали
- dackooo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 7.11.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е 53
Re: Два гадни проблема X5 e53 3.0d
За съжаление,признак на трудно палене на топъл мотор е разтегната верига
- grigor7803
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 26.09.2017
- Кара: x6 35д
Re: Два гадни проблема X5 e53 3.0d
проблема с топлото палене е на 99процента от изпускаща дюза
Минах през същия филм
При комънрейл веригата няма никаква връзка с това
Минах през същия филм
При комънрейл веригата няма никаква връзка с това
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани