Два гадни проблема X5 e53 3.0d

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 11.10.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж
Мечтае да кара: X5

Два гадни проблема X5 e53 3.0d

Мнение от bestlap » 27 Фев 2019, 19:00

Здравейте, имам два гадни проблема който не знам как да реша и се надявам, че и друг се е сблъсквал с подобни проблеми и ще помогне. Джипа е 2002ра 3.0д 184кс.
Проблем номер 1: пали трудно като е топъл. Имаше и лек теч на нафта и вчера направих следното:
свалих маркучетата за излишното гориво между дюзите и ги подмених с нови и то скъпи /15лв метър/ след това смених О пръстените на пластмасовите снадки между дюзата и маркучето за излишното гориво после на долу продължих до трипътник смених и него и 2 те маркучета едното отива към ГНП то другото на зад и влиза посредством бърза връзка. След това смених горивния филтър и всички маркучи и скоби около него. Днес запали сутринта супер както обикновено минах 20 км изгасих го и веднага тръгнах да го паля и въртя около 5-6 сек и запали.


Проблем номер 2: като оставя колата на Парк и пусна спирачката и обере луфта после не мога да изключа трябва някой да ме дръпне в противоположна посока да освободи и започва да си ги включва всичките. Проблема го решавам като дърпам ръчната но 2 пъти ми се случи да забравя и стават големи амалогии викам да ме дърпат малко и да мога да включа. Иначе автомата си включва добре всичко останало само с P имам проблем няма изключване по никакъв начин ако я оставя в баир на Парк без ръчна. :banghead:

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 17.07.2016
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: bmw x5
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: 3.0 д 218к.с

Re: Два гадни проблема X5 e53 3.0d

Мнение от Georgi P Georgiev » 27 Фев 2019, 20:01

Здравей, по 1-вия проблем. Може вече да се е поразтегнала ангренажната верига и за това да не пали когато е топъл. Имаше някъде тема по въпроса тук във форума. По 2-рия проблем. Никога не оставяй на паркинг когато е под наклон, автомата не е като ръчната кутия. Тук цялата тежест се поема от един "палец",за това трудно изключва от Р когато е под напрежение. Много е възможно да се счупи. Аз карам Е 53 2004г., и когато ми се налага да спирам под наклон първо минавам на N и дърпам ръчната да обере тежестта и след това минавам на Р. Така механизма не се товари и селектора се движи нормално.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 814
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: Два гадни проблема X5 e53 3.0d

Мнение от hummer » 27 Фев 2019, 22:13

За проблема с паленето може да е от датчика на разпределителния вал...Един трик...като загрее го полей с вода и пробвай да запалиш...Мисля ,че и на диагностика ще го е записала като грешка

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 11.10.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж
Мечтае да кара: X5

Re: Два гадни проблема X5 e53 3.0d

Мнение от bestlap » 02 Мар 2019, 20:08

Благодаря ви много за включването. Къде точно да полея със студена вода за да видя дали въпросния датчик е проблема с паленето :bowdown:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 814
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: Два гадни проблема X5 e53 3.0d

Мнение от hummer » 03 Мар 2019, 22:39

на клипа е е39,но мотора е същия

https://www.youtube.com/watch?v=iGYZHO6DjVs

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 11.10.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж
Мечтае да кара: X5

Re: Два гадни проблема X5 e53 3.0d

Мнение от bestlap » 07 Мар 2019, 9:24

Здравейте, вчера смених въпросния датчик, изчаках джипа да загрее нормално изгасих го и като тръгнах да пала по същия начин върти 5 6 сек и тогава пали :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 7.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е 53

Re: Два гадни проблема X5 e53 3.0d

Мнение от dackooo » 27 Юли 2019, 6:47

За съжаление,признак на трудно палене на топъл мотор е разтегната верига
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 26.09.2017
Кара: x6 35д

Re: Два гадни проблема X5 e53 3.0d

Мнение от grigor7803 » 27 Юли 2019, 21:41

проблема с топлото палене е на 99процента от изпускаща дюза
Минах през същия филм
При комънрейл веригата няма никаква връзка с това

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook