Х5 тресе
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- динго
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 134
- Регистриран на: 2.10.2010
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530iA 2001
- Мечтае да кара: M5,X6
Х5 тресе
Здравейте колеги ,сблъсках се с много странен проблем.
Колата е х5 е 53 ,3.0 d.
От начало започна леко тресене по време на движение със скорост около 60км./ч ,все едно има крива джанта,така на тласъци.
Сега вече подавам газ до към 80км/ч и като отпусна газта направо ще ми изпадне и волана ,хем тласъци ,хем волана тресе На пръв поглед по окачването всичко е наред.
Благодаря на отзовалите се!
Колата е х5 е 53 ,3.0 d.
От начало започна леко тресене по време на движение със скорост около 60км./ч ,все едно има крива джанта,така на тласъци.
Сега вече подавам газ до към 80км/ч и като отпусна газта направо ще ми изпадне и волана ,хем тласъци ,хем волана тресе На пръв поглед по окачването всичко е наред.
Благодаря на отзовалите се!
- Skip_209
- младши ентусиаст
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: Х5 тресе
предна полуоска,вътрешно каре,трудно ще хванеш лява или дясна е
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- Батман
- младши ентусиаст
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Х5 тресе
Skip_209 написа:предна полуоска,вътрешно каре,трудно ще хванеш лява или дясна е
Как се лекува? Със смяна на трипод или цялото каре с кожуха?
- motor
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
- Батман
- младши ентусиаст
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Х5 тресе
е ако полуоската е здрава/права, защо да тресе/сменя с нова?
Предлагат се триподи нови, полуоската се сваля, разглабя и сменя..ако не се бъркам нещо
Предлагат се триподи нови, полуоската се сваля, разглабя и сменя..ако не се бъркам нещо
- motor
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Re: Х5 тресе
Има някви китайски триподи дето на 90% шлиците няма да паснат. Пък и едва ли има дясно вътрешно каре.
триподите имат луфт и той се хваща при проверка.
триподите имат луфт и той се хваща при проверка.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- Батман
- младши ентусиаст
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Х5 тресе
motor написа:Има някви китайски триподи дето на 90% шлиците няма да паснат. Пък и едва ли има дясно вътрешно каре.
триподите имат луфт и той се хваща при проверка.
Лявата полуоска ясно - купува се цяла с 2те карета.
За дясната търся лечение /не съм проверявал дали има цяла/, каре външно ясно, че има..но какво правим с вътрешното?
Май никой не се е сблъсквал с това?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Х5 тресе
Доколкото знам вътрешно каре не се сменя,като изключиме разните специализирани фирми,които рециклират полуоски. Имах същото тренесен при Е46хи и си купих нови полуоски. За колата на брат ми volvo s60 беше същата работа,тресене,люлане в предницата,нови полуоски и колата заспа. Решил съм като се наложи отново смяна на тази кекава част на бмв-тата 4х4 да пробвам с рециклиране на оригиналните,което като цена е като нова неоригинална марка gsp,примерно.
- Skip_209
- младши ентусиаст
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: Х5 тресе
и за от ляво и за от дясно взимайте само цели полуоски,не се занимавайте с опити за смяна на вътрешното каре,ако трипода е здрав,може да е износена външната част и няма как да го премерите точно
има полуоски на GSP,не са чак толкова скъпи
има полуоски на GSP,не са чак толкова скъпи
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- AlCapone
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Re: Х5 тресе
Аз съм купувал дясната ЦЯЛА но когатo търсих по спомен колегата laviatan ми беше намерил и външно каре и вътрешно с дългата ос. Като вътрешното беше на фирма Pascal пак по спомен. Реших да взема цялата с двете си карета с маншони с всичко напълно оборудвана марката беше GSP цената беше супер вече година и нещо съм с нея никакви проблеми. Препоръчвам ти да се обърнеш към него и той ще ти каже кое как се продава и на какви цени но съм сигурен, че и за лявата ми беше предлагал и външното и вътрешното каре като отделни части плюс цялата напълно оборудвана.
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- Racing_1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Ст. Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70 3.0si
Re: Х5 тресе
Здравейте.
Имаме в семейството Х5 Е70 3.0si. Колата е много солидна, но още не съм изчистил болежките й. Обслужена е от-до: масла на мотор, кутия, диференциал, раздатка. Джантите са 18" прави като струна, гумите са чисто нови Конти премиум контакт 6. Но при движение с около 90км/ч забелязах, че колата се придвижва на пресекулки ако мога така да го кажа. Отделно при скорост над 105-110км/ч има супер досадна вибрация във волана.
Гуми/джанти няколко пъти бяха балансирани, но без резултат. След смяната на предна дясна лагер главина имаше сериозно подобрение, но все още не може да се шофира спокойно.
Ще се радвам да дадете насоки накъде да продължа в ровенето, че майсторите не им се мисли много много.
Имаме в семейството Х5 Е70 3.0si. Колата е много солидна, но още не съм изчистил болежките й. Обслужена е от-до: масла на мотор, кутия, диференциал, раздатка. Джантите са 18" прави като струна, гумите са чисто нови Конти премиум контакт 6. Но при движение с около 90км/ч забелязах, че колата се придвижва на пресекулки ако мога така да го кажа. Отделно при скорост над 105-110км/ч има супер досадна вибрация във волана.
Гуми/джанти няколко пъти бяха балансирани, но без резултат. След смяната на предна дясна лагер главина имаше сериозно подобрение, но все още не може да се шофира спокойно.
Ще се радвам да дадете насоки накъде да продължа в ровенето, че майсторите не им се мисли много много.
- Батман
- младши ентусиаст
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Х5 тресе
криви джанти, тампони на носачи, карета предни..
- AlCapone
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Re: Х5 тресе
Дебаланс според мене на гуми/джанти може би затова се е скапал и лагера който си сменил.Да нямаш фланци, че тогава си балансирай гумите колкото искаш ако ме разбираш
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- Racing_1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Ст. Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70 3.0si
Re: Х5 тресе
Напълно те разбирам за фланците, но и с тях и без тях разлика няма.
Нещата клонят към карета/полуоски и ако аз я карах постоянно щяха да вече сменени, но жената кара основно из града и не я бъркат вибрациите.
Нещата клонят към карета/полуоски и ако аз я карах постоянно щяха да вече сменени, но жената кара основно из града и не я бъркат вибрациите.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани