E53 пали странно

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530D

E53 пали странно

Мнение от d840 » 02 Дек 2018, 9:57

Колеги имам странен проблем с Х-са.. Мотора е м54б30 с ръчни скорости.. Като престои повечко часове първото палене е с повечко въртене на стартер и като запали е като задавена и притриса извесно време.. Карах я при майстори и казаха че Газовия клапан (колата е с газ) не затваря добре и оттам пълни колектора с газ и това е проблема.. Случайно ОБАЧЕ установих че когато преди да запала колата натисна няколко пъти съединителя и запаля на натиснат съединител колата пали от раз.. Има ли някаква логика в това?
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 12.02.2008
Местоположение: Пазарджик-Велинград
Пол: Мъж
Кара: X5
Мечтае да кара: MX5

Re: E53 пали странно

Мнение от gido » 02 Дек 2018, 12:58

Имах подобен проблем ,оказа се мембрани на испарителя на газовата.пълни колекторите с газ и дави.но като престои повече се е изпари газта и пали по лесно.
[url=http://forum-lines.ru/]Изображение
[/url]интересное

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: E53 пали странно

Мнение от zvetiko » 02 Дек 2018, 14:34

d840 написа:Колеги имам странен проблем с Х-са.. Мотора е м54б30 с ръчни скорости.. Като престои повечко часове първото палене е с повечко въртене на стартер и като запали е като задавена и притриса извесно време.. Карах я при майстори и казаха че Газовия клапан (колата е с газ) не затваря добре и оттам пълни колектора с газ и това е проблема.. Случайно ОБАЧЕ установих че когато преди да запала колата натисна няколко пъти съединителя и запаля на натиснат съединител колата пали от раз.. Има ли някаква логика в това?


Колега, от няколкото натискания няма логика. При палене при натиснат съединител двигателя се товари по-малко и ако нещо е гранично се преодолява. Причината, която описваш е вероятна- може да я установиш със сигурност като затвориш крана на газта от бутилката, оставиш двигателя да работи на газ докато изхарчи цялата от тръбата до изпарителя и изгасне. Най- добре го направи вечерта, на другата сутрин пробвай как ще запали на бензин и дали ще се дължи добре- ако продължава да има проблем причината не е в газта.

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook