E53 пали странно
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- d840
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530D
E53 пали странно
Колеги имам странен проблем с Х-са.. Мотора е м54б30 с ръчни скорости.. Като престои повечко часове първото палене е с повечко въртене на стартер и като запали е като задавена и притриса извесно време.. Карах я при майстори и казаха че Газовия клапан (колата е с газ) не затваря добре и оттам пълни колектора с газ и това е проблема.. Случайно ОБАЧЕ установих че когато преди да запала колата натисна няколко пъти съединителя и запаля на натиснат съединител колата пали от раз.. Има ли някаква логика в това?
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки !!!
- gido
- младши ентусиаст
- Мнения: 761
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Пазарджик-Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Мечтае да кара: MX5
Re: E53 пали странно
Имах подобен проблем ,оказа се мембрани на испарителя на газовата.пълни колекторите с газ и дави.но като престои повече се е изпари газта и пали по лесно.
[url=http://forum-lines.ru/]
[/url]интересное
[/url]интересное
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: E53 пали странно
d840 написа:Колеги имам странен проблем с Х-са.. Мотора е м54б30 с ръчни скорости.. Като престои повечко часове първото палене е с повечко въртене на стартер и като запали е като задавена и притриса извесно време.. Карах я при майстори и казаха че Газовия клапан (колата е с газ) не затваря добре и оттам пълни колектора с газ и това е проблема.. Случайно ОБАЧЕ установих че когато преди да запала колата натисна няколко пъти съединителя и запаля на натиснат съединител колата пали от раз.. Има ли някаква логика в това?
Колега, от няколкото натискания няма логика. При палене при натиснат съединител двигателя се товари по-малко и ако нещо е гранично се преодолява. Причината, която описваш е вероятна- може да я установиш със сигурност като затвориш крана на газта от бутилката, оставиш двигателя да работи на газ докато изхарчи цялата от тръбата до изпарителя и изгасне. Най- добре го направи вечерта, на другата сутрин пробвай как ще запали на бензин и дали ще се дължи добре- ако продължава да има проблем причината не е в газта.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани