Китайски парктрони проблем със свързването

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 20.02.2009
Местоположение: София
Кара: E46 (M43B19)

Re: Китайски парктрони проблем със свързването

Мнение от xenolith » 23 Окт 2018, 9:52

Не мога да не ти споделя побългаряващата си идея, минаха твърде много дни и вече ме изгаря отвътре. :mhihi:

Не съм сигурен как точно изглежда конзолата на автомобила, но можеш да вземеш едно от тези копченца (което има on-off, не timeout като подгряване на задното стъкло) и да го вържеш с предните и задните датчици. Слагаш го на конзолата (дрелката и пилата трябва да играят), натискаш - работят всички датчици, натискаш - никой не работи. Връзваш всичко към постоянният плюс (запалката, както спомена) и прекъсваш само датчиците през копчето.

Хем ще работи само когато ти трябва. Хем ще е "stock" :ok:


Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 21.02.2012
Пол: Жена
Кара: BMW E83 X3 2.0D 2005г.

Re: Китайски парктрони проблем със свързването

Мнение от iva_F87 » 04 Ное 2018, 13:25

За това не бях се сетила , ще звъна по автоморгите и ще потърся копче , нямам подгрев, така че има място на конзолата , а дупките ще направя с мини шлайф.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 22.05.2021
Пол: Мъж

Re: Китайски парктрони проблем със свързването

Мнение от bmw1969 » 22 Юни 2021, 20:44

Писахте ,че търсите място от където да се вземе 12в.само при даване на контакт или при работещ двигател,при мен на е39,съм свързал видеорегистратора към предпазителя на клаксона и при подаване на контакт и раб.двигател се вкл.,като изгася и дръпна ключа ми се изкл.,не знам как е при х,3,х5,и т.н.Надявам се ,че може да ви помогна ,ако търсите непостоянен +,разбира се ,ако при джипа е както при е39.Успех

Предишна

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook