X6 M - Известни проблеми?
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
X6 M - Известни проблеми?
Здравейте колеги, взехме едно X6 M 2011 годиина, ако не се лъжа 555 коня. Можете ли да ми кажете дали сте запознати с някакви чести проблеми, които се срещат при тях, като и има ли нещо на което трябва да се обръща внимание и да се внимава с него при карането (проблеми, дефекти)?
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: X6 M - Известни проблеми?
Повечето от проблемите на S63 са наследени от N63, като за щастие не е наследено всичко... най-често проблем са инжекторите, които заради лошо гориво (най-често) не издържат много километри... трябва да се провери налягането в рейла след изгасяне на двигателя - може да има пикаеща дюза... най-често заради това се скапва двигателя - хидро удар (което може да е поправимо) и/или задиране на бутално в цилиндъра (което е непоправимо).
Турбините като цяло са здрави, безпроблемни, особено на не-ремапнат автомобил. Кутията също е здрава, стига да няма проблеми с течове на масло, например. Добре е да се провери как превключва в момента, в различни ситуации.
Разбира се има го и момента с основни и биелни лагери... добре е да се провери масленият филтър за стружки и какъв цвят и големина са. И да се използва много качествено масло, смяна на 7-8к километра.
Турбините като цяло са здрави, безпроблемни, особено на не-ремапнат автомобил. Кутията също е здрава, стига да няма проблеми с течове на масло, например. Добре е да се провери как превключва в момента, в различни ситуации.
Разбира се има го и момента с основни и биелни лагери... добре е да се провери масленият филтър за стружки и какъв цвят и големина са. И да се използва много качествено масло, смяна на 7-8к километра.
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: X6 M - Известни проблеми?
За рейла не съм убеден, че трябва да задържа високо налягане при угасен мотор. От събражения за сигурност налягането спада плавно, докато се изравни с това преди помпата за високо налягане. дюзите могат да се проверят на стенд ако има съмнения.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: X6 M - Известни проблеми?
Аз не казвам високо... казвам, че трябва да е равномерно, с очакванията (според ISТА-та, например)... когато едната глава пада повече от другата... няма друга идея за това, което се случва.... в почти всички случаи...
Между другото... това важи и за N63....
Между другото... това важи и за N63....
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани