Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10440
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Leon » 22 Дек 2018, 13:25

В крайна сметка ще ги смени всичките, неизбежно е. Само агония, висене по сервизи и разглобяване. Почне ли да претриса и да записва странни грешки, време им е. Скъпо е, да, но това е положението. Или продаваш колата с проблем на малко по-ниска цена и толкова.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от vvasilev1 » 22 Дек 2018, 18:54

При N13 как са нещата? Някой кара ли такъв мотор?

Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Bexim » 22 Дек 2018, 19:02

Стига сте им треперили на тези дюзи, за N-ти път - не са от кашкавал.
Хората взимат четири-цилиндрови дизели и сменят верига за сходна сума, ама ‘о, Бозе’, за шест-цилиндров бензин 2.5 са непосилна сума...
Да, не е евтино да караш последния атмосферен шестак на БМВ... Ама си струва, истинско е
Весели празници, сменяй, карай, забравяй, колите не са, за да седят в гаража...



Sent from my iPhone using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от b00st » 23 Дек 2018, 0:06

Проблема е в БГ горивата, не толкова в дюзите, че са от кашкавал. Тука и дизела и бензина могат еднакво да ти съсипят дюзите на мотора, щото са пълен жмел. Който кара ДВ просто трябва да внимава какво гориво слага.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Bexim » 23 Дек 2018, 17:37

Няма драма, 3 години 95 на Ромеца и няма проблеми. И другаде съм сипвал без последици, но ВМ, Круиз, туби и такива глупости - просто забравете.
То си важи и за другите мотори.


Sent from my iPhone using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Mollov » 24 Дек 2018, 1:08

b00st написа:Проблема е в БГ горивата, не толкова в дюзите, че са от кашкавал. Тука и дизела и бензина могат еднакво да ти съсипят дюзите на мотора, щото са пълен жмел. Който кара ДВ просто трябва да внимава какво гориво слага.


Проблема не е само в BG горивата... зачети се по чуждите форуми, разни групи във FB и ще видиш... в САЩ са полудели, щото и техният бензин не е много в "нормите за тия инжектори". Там имат специални 10-годишни пакети, при които получаваш безплатна замяна на инжектори.

На мойта инжекторите бяха сменяни на 97к километра, на 125к се "наложи" и аз да ги сменя... беше записвала грешки "бедна горивна смес" - ясно, сипвали са ѝ кофти бензин... на тоя мотор... нали... ама айде, няма да го коментирам това.... но.... няма и 30к километра и инжекторите бяха "тръгнали"? След като оригиналните са изкарали 90к... колата е от 1-ви собственик (в BG е от километър No.1) и нека не се заблуждаваме, че първите 90к е карана с хубаво гориво, а след това до 120к (когато я взех аз) е карана с лошо гориво и затова замяната са изкарали 30к...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от ogata » 24 Дек 2018, 1:51

Преди да ги хвърлите, дайте да ги омагьосам на ваните и стенда.
Доста често успявам да сложа цип на джобовете и изтичането на пари спира ;)
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Bexim » 25 Дек 2018, 12:18

Колега Моллов, сигурен ли си, че точно преди продажбата не е била заменена някоя дюза, ей така случайно. Някой просто е имал нужда и приятели са му свършили работа. Аз поне съм бил свидетел на доста такива подмени с коли за продан, дето са кажи-речи ничии..

При мен и двата сета са изкарали около 100к, като повтарям се, ама имах само една пикаеща и не съм имал никакви гршки за смеси или играещи обороти, освен със скапаното ВМ гориво..

Аз продължавам да си го защитавам мотора, защото нищо чак толкова лошо не съм видял от него. Изключае чукането като от дизел, ама при мен е излекувано от периферията. А и все пак е един от доста дълго произвежданите двг-та на БМВ.

Ога, не вярвам да стане, но няма да е лошо човек да ти даде дюзи да ги пробваш. Аз знам, че си губят херметичността и понеже не е ниско налягането и протичат.



Sent from my iPhone using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Mollov » 25 Дек 2018, 12:40

Bexim написа:Колега Моллов, сигурен ли си, че точно преди продажбата не е била заменена някоя дюза, ей така случайно.


Няма как да съм на 100% сигурен, но предвид обстоятелствата ще е доста абсурдно... :) Имай предвид, че при мен ситуацията не беше на ниво "пикая, мамицата ти", с подкрепата от misfire-и, пушлявене от генерацията и прочие... нещата бяха на много ранен стадий, с лека загуба на налягане след загасяне на мотора... но нямах желание да експериментирам с този двг и директно ги смених.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от ogata » 25 Дек 2018, 15:24

Bexim написа:Ога, не вярвам да стане, но няма да е лошо човек да ти даде дюзи да ги пробваш. Аз знам, че си губят херметичността и понеже не е ниско налягането и протичат.



Sent from my iPhone using Tapatalk



Не е точно така, два пъти съм оправял такива дюзи. Последният път беше на момче, което се представи от форума. Ако случайно види мнението - нека да се включи в темата, да сподели впечатленията си ;) :yes:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Bexim » 25 Дек 2018, 15:27

Ето, по Коледа стават чудеса! Значи ти си човекът, който има проблем, не пречи да пробвате, най-много да спести едни 2-3к лв..


Sent from my iPhone using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от b00st » 25 Дек 2018, 20:18

Рециклажа ще е някакво временно решение и после пак ще са за кофата. Ей тука nukem-a да напише, като караше E92-ката на кола с N53 от БГ купувана бяха сменяни на 30к км или нещо такова. Така че 100к си е някакъв рекорд с БГ горива за пиезо дюзи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от adovet » 25 Дек 2018, 20:19

Моята е на 116 и за сега няма никакви проблеми

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Nukem » 25 Дек 2018, 22:54

100 000+ бона струваше е92-то от Мкар Пловдив на 30к хвърли 1бр, на 40к 2-ра и на 50к 3-та и почна да дава грешки за груба работа на мотора забравих и номера, което по чуждите форуми го бяха писали индикатор за дюзи, и това говорим за кола служебна която се зарежда само със 98 от Лукоил. Директното впръскване и зад океана много го плюят масово, никога няма да взема повече с директно впръскване то това си е един реален дизел който работи с бензин. На таз кола по гарнция на 20к и сменихме помпа за високо и ниско налягане, на 30к бубини и свещи и отделно дюзите и още някакви простотии имаше. БМВ приключва с истинските коли някъде към 2006-та, след това са боклуци който не могат да си искарат и гаранцията. Бившия шеф преди няколко месеца си взе новата 7-ма серия и първия месеца му светна лампата на мотора :mhihi: хах .
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Bexim » 25 Дек 2018, 23:22

За съжаление по-новите си идват с техните болежки и трябва да внимаваш какво си взимаш.
Малко само годината не ти е много точна, защото М52 приключва малко по-рано от 06, което се купува само на един бърз оглед и ти става ясно бива ли го или не.

Искаш по-ново - плащаш, това е. То какво ти ново де, вече са на по 10 години ...

ПП иначе колата ти я виждам всяка седмица, не се е разпаднала, момчето си я кара


Sent from my Спейс using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook