Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Модератор: Технически модератори
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 995
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
А всичките накуп ли трябва да се сменят, или само дефектиралите?
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
cww написа:С директно впръскване е, разбира се.
Инжекторите при N20 са като при N55, но въпреки това американците доста се оплакват от дефектни такива, дори при коли на няколко седмици. Говорим само за префейсови F30-ки. Общо взето - аналогични боклуци.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Да му се невиди...
Sent from my iPhone using Tapatalk
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Не се занимавай с ибейски глупости, рискуваш да си хвърлиш мотора в кофата. Единственото смислено решение е чисто нови оригинални дюзи от BMW, за съжаление при бензина нещата стоят по този начин.
Лошото е, че в БГ горивата са ни пълни боклуци, което може би е мотива на BMW, че 2 г., а не повече, е достатъчна гаранция за дюзите, затова трябва да внимаваш какво сипваш.
Лошото е, че в БГ горивата са ни пълни боклуци, което може би е мотива на BMW, че 2 г., а не повече, е достатъчна гаранция за дюзите, затова трябва да внимаваш какво сипваш.
- M3 E92
- младши ентусиаст
- Мнения: 546
- Регистриран на: 31.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: го по тъч линията на живота..
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
OEM май са си наистина само VDO, справка https://www.fcpeuro.com/products?utf8=& ... 538616079..
Тези момчета предлагат доживотна подмяна, дори и на консумативи като дискове/накладки, запознайте се с условията им за гаранция и подмяна в сайта.
Тези момчета предлагат доживотна подмяна, дори и на консумативи като дискове/накладки, запознайте се с условията им за гаранция и подмяна в сайта.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12328
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Те всички са САМО VDO... друг няма техниката да ги произвежда FCPEuro са американци... нещата стават сложни... доскоро са продавали И 937 на крайни клиенти, но от 2-3 месеца насам им е забранено от BMW
@boost - те всички дюзи са OEM, на VDO... дори тези в Ebay.... от там риска е или да вземеш по-стара ревизия (което не винаги е лошо, зависи колко стари са), или да вземеш уж "рециклирани", които да се окажат.... кой знае какви... Е, има и оригинални и нови, НО само 079 и само на съответната цена (150GBP+). Май не съм мяркал по Западна Европа да се продават 937, в Ebay...
@MMG - споко... при соленоидните нещата не са толкова зле... но няма да е лошо от време на време да ги проверяваш. Най-основното е да се гледа спада на налягането в рейла, след загасяне на мотора - в начален стадий (ако е V8 може на едната или и на двете глави) започва да не задържа налягането т.е. дюзата не успява да затвори напълно и почва да църцори в цилиндъра Като се поскапе повече и почне да църцори повечко - може да понапълни цилиндъра и да направи "хидроудар" Това е поправимо, но преди хидроудара вероятно буталото ще е изкопало цилиндъра заради липса на смазване... а това вече е непоправимо
@msi200 - ашлашкият вариант е да смениш 1-2, които смяташ за проблемни.... но трябва да са същата ревизия, както всички останали на съответната ГЛАВА... малко по-малко читавият вариант е да смениш всички на съответната ГЛАВА, което е вариант ОК - вписват им се кодовете, програмира се колата и всичко е точно, но тогава остават останалите 4, на другата глава - трябва да ги следиш. Програма Максимум е да смениш всички 8. Това е и единственият вариант да станат нещата с гаранция - смяна на всичките в BMW сервиз (но тогава не можеш да вземеш от по-евтиният вариант, а само официалните - почти 500лв на парче).
@boost - те всички дюзи са OEM, на VDO... дори тези в Ebay.... от там риска е или да вземеш по-стара ревизия (което не винаги е лошо, зависи колко стари са), или да вземеш уж "рециклирани", които да се окажат.... кой знае какви... Е, има и оригинални и нови, НО само 079 и само на съответната цена (150GBP+). Май не съм мяркал по Западна Европа да се продават 937, в Ebay...
@MMG - споко... при соленоидните нещата не са толкова зле... но няма да е лошо от време на време да ги проверяваш. Най-основното е да се гледа спада на налягането в рейла, след загасяне на мотора - в начален стадий (ако е V8 може на едната или и на двете глави) започва да не задържа налягането т.е. дюзата не успява да затвори напълно и почва да църцори в цилиндъра Като се поскапе повече и почне да църцори повечко - може да понапълни цилиндъра и да направи "хидроудар" Това е поправимо, но преди хидроудара вероятно буталото ще е изкопало цилиндъра заради липса на смазване... а това вече е непоправимо
@msi200 - ашлашкият вариант е да смениш 1-2, които смяташ за проблемни.... но трябва да са същата ревизия, както всички останали на съответната ГЛАВА... малко по-малко читавият вариант е да смениш всички на съответната ГЛАВА, което е вариант ОК - вписват им се кодовете, програмира се колата и всичко е точно, но тогава остават останалите 4, на другата глава - трябва да ги следиш. Програма Максимум е да смениш всички 8. Това е и единственият вариант да станат нещата с гаранция - смяна на всичките в BMW сервиз (но тогава не можеш да вземеш от по-евтиният вариант, а само официалните - почти 500лв на парче).
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Соленоидни на N52 ли са?Mollov написа:Соленоидните инжектори са по-читави... поне в сравнение с тия боклуци....
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12328
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
N52 изобщо не е директно впръскване е, чак N53....
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Това го знам. Въпроса е на кой мотор са тези соленоидни дюзи?Mollov написа:N52 изобщо не е директно впръскване е, чак N53....
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12328
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
На N55, например... отново говорим за двг. с директно впръскване.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Mollov написа:Те всички са САМО VDO... друг няма техниката да ги произвежда FCPEuro са американци... нещата стават сложни... доскоро са продавали И 937 на крайни клиенти, но от 2-3 месеца насам им е забранено от BMW
@boost - те всички дюзи са OEM, на VDO... дори тези в Ebay.... от там риска е или да вземеш по-стара ревизия (което не винаги е лошо, зависи колко стари са), или да вземеш уж "рециклирани", които да се окажат.... кой знае какви... Е, има и оригинални и нови, НО само 079 и само на съответната цена (150GBP+). Май не съм мяркал по Западна Европа да се продават 937, в Ebay...
@MMG - споко... при соленоидните нещата не са толкова зле... но няма да е лошо от време на време да ги проверяваш. Най-основното е да се гледа спада на налягането в рейла, след загасяне на мотора - в начален стадий (ако е V8 може на едната или и на двете глави) започва да не задържа налягането т.е. дюзата не успява да затвори напълно и почва да църцори в цилиндъра Като се поскапе повече и почне да църцори повечко - може да понапълни цилиндъра и да направи "хидроудар" Това е поправимо, но преди хидроудара вероятно буталото ще е изкопало цилиндъра заради липса на смазване... а това вече е непоправимо
@msi200 - ашлашкият вариант е да смениш 1-2, които смяташ за проблемни.... но трябва да са същата ревизия, както всички останали на съответната ГЛАВА... малко по-малко читавият вариант е да смениш всички на съответната ГЛАВА, което е вариант ОК - вписват им се кодовете, програмира се колата и всичко е точно, но тогава остават останалите 4, на другата глава - трябва да ги следиш. Програма Максимум е да смениш всички 8. Това е и единственият вариант да станат нещата с гаранция - смяна на всичките в BMW сервиз (но тогава не можеш да вземеш от по-евтиният вариант, а само официалните - почти 500лв на парче).
Тук не споря кой е ОЕМ производителя, факт е, че може да попаднеш на много по-кофти качество, афтърмаркет продадени тия части просто не покриват същия стандарт на качество и ресурса им определено не е същия, сравнено с оригиналните.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12328
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Ако не се лъжа VDO ги продават и самостоятелно, така че може да се вземат директно и от тях...
А що се отнася до ресурса - той пък на оригиналните като да е много сериозен
А що се отнася до ресурса - той пък на оригиналните като да е много сериозен
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10391
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
msi200 написа:А всичките накуп ли трябва да се сменят, или само дефектиралите?
Всички се сменят, недефектиралите е ясно, че скоро ще дефектират и влизаш в омагьосан кръг. БМВ тихомълком вдигнаха двойно цените на дюзите пред 3г., но продължават да са все така ненадеждни (да се изразя дипломатично). Аз сменях на един N43 на 75к км и ги взех на 240лв./бр., след два месеца ги направиха по 450. И като гледам, изкарват все толкова.
Never mistake motion for action...
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Mollov написа:Ако не се лъжа VDO ги продават и самостоятелно, така че може да се вземат директно и от тях...
А що се отнася до ресурса - той пък на оригиналните като да е много сериозен
Той, че не е голям не е, но ако си вземеш и смениш в оторизиран сервиз, в следващите 2 години дюзата пропикае и от там замине буталото и мотора е за кофата, отиваш с фактурата при приемчика и получаваш нов двигател от BMW на добра воля. А ако същото се случи с готините дюзи на VDO дет си ги купил от някъде си, получаваш всичко на всичко - един среден пръст. Това е цялата разлика, сам си преценяш струва ли си или не разликата. Иначе като си гледал за X6M, не си ли проучил въпроса с дюзите?
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12328
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
На R4 и R6 е най-добре да се сменят всички, на V8 може 4 на 4 т.е. глава по глава.... АКО искаш, но пак е добре да следиш на другата глава какво се случва, на всеки 2-3м (зависи от регулярния пробег, де). Ако не му се занимава на човек да следи - всички 8.
Има хора, които по една или друга причина не искат/не могат да сменят всички 4 или всички 6... тогава поне трябва да се спазва правилото, че всички варианти под индекс 11 или 12 (т.е. 13537585261-11 и 13537585261-12) не е добре да се мешат с двата нови индекса т.е. ако колата е с "-8" или "-9", тогава или трябва да се търсят инжектори с този индекс, или да се сменят всички с някой вариант от новите индекси. Мешането на стари и нови индекси ЩЕ повлияе негативно на цялостната работа на мотора.
В момента 079 наистина са по 470лв клиентска цена, само че 937 (уж само за американският пазар) хем са по-читави, хем са почти двойно по-евтини (към 290лв клиент). Но ако искаш смяна в BMW сервиз, с 2г. гаранция - само 079...
Когато си намерил кола с пълна сервизна история и сменени всичките инжектори преди 20к километра (и то с индекс 11), тогава си мислиш, че все още не е дошло време да проучваш дюзи... или поне си се заблуждавал... знам, че не държат кой знае колко, ама 20к.... еб@си...
Има хора, които по една или друга причина не искат/не могат да сменят всички 4 или всички 6... тогава поне трябва да се спазва правилото, че всички варианти под индекс 11 или 12 (т.е. 13537585261-11 и 13537585261-12) не е добре да се мешат с двата нови индекса т.е. ако колата е с "-8" или "-9", тогава или трябва да се търсят инжектори с този индекс, или да се сменят всички с някой вариант от новите индекси. Мешането на стари и нови индекси ЩЕ повлияе негативно на цялостната работа на мотора.
В момента 079 наистина са по 470лв клиентска цена, само че 937 (уж само за американският пазар) хем са по-читави, хем са почти двойно по-евтини (към 290лв клиент). Но ако искаш смяна в BMW сервиз, с 2г. гаранция - само 079...
b00st написа: Иначе като си гледал за X6M, не си ли проучил въпроса с дюзите?
Когато си намерил кола с пълна сервизна история и сменени всичките инжектори преди 20к километра (и то с индекс 11), тогава си мислиш, че все още не е дошло време да проучваш дюзи... или поне си се заблуждавал... знам, че не държат кой знае колко, ама 20к.... еб@си...
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Направо несериозно ми звучи това с дюзите. Би следвало на коли с пълна сервизна история в официален дилър и спазвани сервизни интервали от BMW да ги подменят по good will, защото са се о*рали, но уви, хората през 30к дюзи сменят все едно са масло и филтри!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани