Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Мародератор
Аватар
Мнения: 12328
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Mollov » 16 Юли 2018, 15:20

Несериозно е, да.... ама е факт.... в САЩ имат специални сервизни пакети, които покриват конкретно дюзи за 10 години/150к мили....

Д-р Хаос
Аватар
Мнения: 1244
Регистриран на: 26.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от cww » 16 Юли 2018, 16:29

Само информативно - от fcpeuro съм пазарувал по неволя. Неща, които бяха/са спрени от производство за Европа, но налични в САЩ.
Намерих ги при тях, цените са им адекватни. Разбира се, говорим за аксесоари, но хората бяха много любезни и коректни, за 10 дни всичко беше в склада на UPS до летището.
С две думи - ако ви трябва нещо, поръчвайте си смело. Сериозна фирма са си, не некви реднеци-шмекери.


Sent from my iPhone using Tapatalk
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от astrapower » 17 Юли 2018, 16:42

Аз се бях засилил да сменям Х3-ката (М57) с бензинова 28i (N20 мотор), но като ви чета коментарите за бензиновите дюзи май се оказва, че са по-зле от дизеловите. Значи изобщо да не гледам тогава коли с N20 мотор ?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12328
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Mollov » 17 Юли 2018, 16:57

Е, сега, колите не се разпадат под път и над път :D А и N20 не е с тия инжектори, с друг вариант е.... вероятно са по-читави ;) Пък и са само 4...

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от b00st » 17 Юли 2018, 23:04

Mollov написа:В момента 079 наистина са по 470лв клиентска цена, само че 937 (уж само за американският пазар) хем са по-читави, хем са почти двойно по-евтини (към 290лв клиент). Но ако искаш смяна в BMW сервиз, с 2г. гаранция - само 079...

Няма разлика между 937 и 079. По-скоро 937 е парт но. само за гаранционни замени, за вътрешни поръчки от оторизираните сервизи, не за крайни клиенти. Не е до EU/US market, разлика в дюзите за двата пазара няма.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12328
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Mollov » 17 Юли 2018, 23:47

Разлика няма в момента, но преди поне 2 години е имало... поне със сигурност тогава е имало, но се предполага, че от както са минали на индекс 12, 079 би трябвало реално да са същите... макар че масово вече като партиден номер върху самият инжектор завършват на "261-12".

И да, факт е, че в момента 937 не излиза и в US ETK... но, отново, преди поне 2 години не е било така... :) И да, 937 не се предлага на крайните клиенти, в САЩ, но от края на месец март тази година... след забрана от BMW. В Европа все още няма проблем - искаш, плащаш, получаваш.

Матрицата на SuPeR_FLY
Аватар
Мнения: 3637
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
Пол: Мъж
Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
Мечтае да кара: и да е жив и здрав!

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от POL_Starshi » 18 Юли 2018, 7:26

Темата си заслужава да е видима, а не след време да потъне и за това я "закачам"! :winky:
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Bexim » 02 Авг 2018, 16:57

Нека и аз добавя, макар и от зората на ДВ в БМВ и по-дърто...
Н53/43 са с дюзи Бош.
Аз смених и 6-те преди година някъде, като със сигурност имах само един проблемен/пикаещ. Като си сменях свещите, едната беше мокра и `ухаеше` на бензин. После заредих веднъж на ВМ и си е*а мамата. От там и реших да ги сменя всичките, че ми писна да ги мисля.
Предните бяха навъртели около 100К по сервизна история. С две думи на 205К някъде сложих 3-тия сет на колата.

С две думи - само с читаво гориво и не богато на сяра се карат тези коли. Явно в Щатско за това имат повече проблеми. До колкото съм запознат, там са по-богати на сяра горивата.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от vvasilev1 » 02 Авг 2018, 17:02

Bexim написа:Нека и аз добавя, макар и от зората на ДВ в БМВ и по-дърто...
Н53/43 са с дюзи Бош.
Аз смених и 6-те преди година някъде, като със сигурност имах само един проблемен/пикаещ. Като си сменях свещите, едната беше мокра и `ухаеше` на бензин. После заредих веднъж на ВМ и си е*а мамата. От там и реших да ги сменя всичките, че ми писна да ги мисля.
Предните бяха навъртели около 100К по сервизна история. С две думи на 205К някъде сложих 3-тия сет на колата.

С две думи - само с читаво гориво и не богато на сяра се карат тези коли. Явно в Щатско за това имат повече проблеми. До колкото съм запознат, там са по-богати на сяра горивата.
Тоест ти си с N53?
Какви са симптомите за пикаеща дюза?
Имаш ли разход на масло с този мотор?

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Bexim » 02 Авг 2018, 17:59

Да, с Н53 съм, 325.
Симтпоми - най-добре на студен мотор се свалят свещите и се гледат. Ако е мокра и има мирис на бензин, то на този цилиндър пикае дюзата. При една не се забелязват големи драми.
Ако са повече, на студено палене има игра на обороти, може да прекъсва, да работи на по-малко цилиндри. Като загрее изчиства.
Разход на масло при мен е незначителен за голям бензин - около 1.5л на 10к км, до 2, и си го източвам на макс, но както казвал съм попаднал на гледана кола.

ПП Н52 също страда от пикаещи дюзи, макар и да не е ДВ, но до колкото съм запознат отново са в главата, а не в колектора и от там пропикае ли, отива в цилиндъра и същата работа...


Sent from my iPhone using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от b00st » 03 Авг 2018, 9:04

Bexim написа:ПП Н52 също страда от пикаещи дюзи, макар и да не е ДВ, но до колкото съм запознат отново са в главата, а не в колектора и от там пропикае ли, отива в цилиндъра и същата работа...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Мне, на N52 е съвсем стандартен рейл с дюзи + една по-мощна помпа в резервоара. Дюзите не са в цилиндъра, монтирани са точно след колектора, просто не е на колектора (за щастие), ами отстрани на главата. Пръскат на гърба на всмукателните клапани и по-скоро ще се запуши отколкото да пропикае някоя, като при всяка такава дюза. Свалял съм ги да им сменям уплътненията, на 286 К км са в момента и са заводските без абсолютно никакви проблеми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Bexim » 03 Авг 2018, 9:47

Това ми е идеята, че са така монтирани, че пропикаят ли, влиза в камерата.
Както и да е, темата е за директно впръскване.

ПП Трима колеги са ме търсили да ме разпитват точно със същите симптоми при студено палене и не само с газови. Та явно има страдащи и от тях. Виждал съм го преди време и по чужди форуми. Ама то всичко има по тоя свят... :lol:
Здрави да сме. Едни дюзи, едни мотори ще ги оправим! :bchug:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 3.01.2011
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: BMW e60
Детайли за колата: BMW e60 525xi

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от SonicRage » 20 Дек 2018, 3:27

Здравейте,

Изчетох всичко до тук и съм леееко ужасен :|

Както се досещате, за да съм тук и аз имам подобен проблем с инжекторите...
Колата е F10 2011, 528i - 258кс. N53B30A.

Кратка история:
Започна тресене на студен старт, с Drive train malfunction грешка на 6ти цилиндър.
1. Смених свещи.
2. Размених бубина - грешката НЕ последва бубината.
3. Смених инжектора на 6ти с индекс 12 ( 2ра верия - т.е последния ) поне така ми казаха от сервиза, НО оставих старите инжектори вътре ( стар индекс).

Сега 3 дни по късно, колата отново тресе.
- Една диагностика по късно и отново имам misfire fuel cut на 6 цилиндър.

--- >
Въпроса ми е, трябва ли всичките 6 инжектора да сменя, че да са еднакъв индекс (въпреки че за момента дръгуте УЖ са в норми, макар и на ръба), или проблема може да е друг?

Благодаря!
Поздрави!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12328
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Mollov » 21 Дек 2018, 13:29

При V8 не се препоръчва да смесваш инжектори от различни индекси на ниво "глава", особено ако са поне през един индекс разлика, или са даже още по-стари т.е. -8/-9.... вероятно за редовите може да важи същото, предвид факта, че там си е една глава... :)

А тия инжектори, дето са уж в норма, ама на ръба... пиши ги бегали....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Bexim » 21 Дек 2018, 14:13

Като най-лош вариант ги водят 3 на 3, по банки.
Или си търсиш втора ръка твоя индекс.

Какви норми ви дават? Или течат, или не. Друг проблем не знам да имат тези инжектори.. :dunno:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook