Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Nukem » 26 Дек 2018, 10:58

ти не ми разбра логиката, колета е хубава не казвам че ще се разпадне. Тази кола е държана в гараж на постоянна температура от 12 градуса и сме се грижили за нея от ден първи, само и единствено по най-добрия начин. Просто за мен ако даваш 100к лв, трябва в следващите 100 000к км-ра да сменяш само масло и да не знаеш какво е проблем.
е36-та старата я взех на 100 000к км-ра от германия, стария собственик беше сменял само масло и изкара още 100 000к без да иска нищо, тук сега на село имаме 2 тесли, единственото което се прави е да се зарежда и капака се вдига за да се долива течност за чистачки.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Bexim » 26 Дек 2018, 11:54

Това беше в кръга на шегата, разбира се.
Аз съм на същото мнение, но най-големият парадокс е, че БМВ-та за много повече - 200к и горница не могат и 20к да изкарат без голям проблем... За доста седмици, както казваш и ти съм чувал същите истории. Поне в е90 не топят буталата като заминат дюзите.
Аз отдавна съм фен на БМВ, но никога не съм пестил истината в какви бездънни ями за пари са се превърнали.
Истината е, че можеш да разчиташ на тях само с превантивна поддръжка, която не е евтина... аз поне така съм правил, а хубавото е, че и предният собственик е бил луд. Някои неща сменяш превантивно, за други дебнеш за първите им симтптоми и така.
Било, каквото било...


Sent from my Спейс using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Мародератор
Аватар
Мнения: 12328
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Mollov » 26 Дек 2018, 12:26

Полека с офтопика, да не пълним темата с косвена информация.

Според мен използването на читава добавка за бензина подобрява много нещата и вероятно ще удължи с много живота на тия дюзи. Е, разбира се, в комбинация с възможно по-читав бензин (А98 на Лукойл, например, аз лично не го смятам за такъв... че беше даден пример).

В моят случай, поне, направо си е грехота тоя мотор да се кара с нещо под Shell VPR (аз, лично, много харесвам тоя бензин, винаги съм с много добри впечатления от него), ЕКО 100, или Rompetrol 98 (без франчайзните обекти), а и отделно сипвам добавка на Bardahl, многокомпонентна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от ogata » 26 Дек 2018, 21:17

Mollov написа:Полека с офтопика, да не пълним темата с косвена информация.

Според мен използването на читава добавка за бензина подобрява много нещата и вероятно ще удължи с много живота на тия дюзи. Е, разбира се, в комбинация с възможно по-читав бензин (А98 на Лукойл, например, аз лично не го смятам за такъв... че беше даден пример).

В моят случай, поне, направо си е грехота тоя мотор да се кара с нещо под Shell VPR (аз, лично, много харесвам тоя бензин, винаги съм с много добри впечатления от него), ЕКО 100, или Rompetrol 98 (без франчайзните обекти), а и отделно сипвам добавка на Bardahl, многокомпонентна.


Избери си добавка за почистване на горивна система или изобщо горивна добавка, огледай и съдържанието. гугълни основните компоненти.
Общо взето все едно да си купиш специален пакет мокри кърпички за измиване на кола и да си убеден, че работата е свършена почти все едно си бил на пароструйка :mhihi:

Да не говорим, че хвалят че добавките разграждат мръсотиите. :yes:
Щом те разграждат нещо, което не може бензина или нафтата да разгради (щото са си малко агресивни химии :mhihi: ) сметни какво се случва с всичките гумени, тефлонови или триещи компоненти в мотора и по пътя към него :bchug: :yes:

Истината е единствено в качественото гориво. И бензин и дизел.
1л. качествена добавка е около 20 лв и стига за около ~120 литра гориво (2 резервоара) което прави по 17 стотинки на литър. Разликата между 95 и а100 в момента е 20-25 стотинки. Тоест дали ще зареждате шано гориво 3та цедка и ще люскате добавка или ще сипвате а100 почти излиза на едни пари - в кое има по-голям смисъл, оставям на вашата фантазия ;)

А, ако си мислите че като зареждате А100, слагате добавка и получавате 105 октана ... бих казал, че света не работи точно така :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Bexim » 26 Дек 2018, 21:40

Само да вметна, че 98 на Ромеца е от Лукойл, а там всичко е ЛЕШ.
Аз карам само 95 от Ром, който се води румънски. Никога не съм имал дертове.
Или Шел Нитро 100, на това е рядко. Общо взето всичките ми околни коли - ДВ или дизел са само от там...



Sent from my Спейс using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от b00st » 26 Дек 2018, 22:19

+1 за ромеца 95 ама съм попадал и на кофти такъв извън София като сипах 1 път там близо до Сандански за Гърция. Абе няма спасение, контрол няма на горивата и всеки си го кръщава както дойде. Наскоро едно приятелче сипаха дизел от лукойла, който освен че замръзна ами утрепа помпата и филтъра на Е39ката му.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10389
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Leon » 04 Яну 2019, 12:35

ogata написа:Истината е единствено в качественото гориво. И бензин и дизел.
1л. качествена добавка е около 20 лв и стига за около ~120 литра гориво (2 резервоара) което прави по 17 стотинки на литър. Разликата между 95 и а100 в момента е 20-25 стотинки. Тоест дали ще зареждате шано гориво 3та цедка и ще люскате добавка или ще сипвате а100 почти излиза на едни пари - в кое има по-голям смисъл, оставям на вашата фантазия ;)

+1
Добавките имат смисъл за почистване на дпф, катализатори и друга периферия, при това само до определена степен на проблема.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 27.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каручки

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от horhef » 13 Фев 2019, 9:55

Дайте някаква качествена добавка за профилактично почистване на тези дюзи. Също така мение за сервиз за евентуална проверка и почистване. Аз съм с N43b20 предполагам е с проблемните дюзи :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Bexim » 13 Фев 2019, 12:06

horhef написа:Дайте някаква качествена добавка за профилактично почистване на тези дюзи. Също така мение за сервиз за евентуална проверка и почистване. Аз съм с N43b20 предполагам е с проблемните дюзи :mhihi:

Дюзите се гледат през компа, няма нужда да се свалят, но софта на мотора трябва да е от някой нагоре.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Мародератор
Аватар
Мнения: 12328
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Mollov » 13 Фев 2019, 12:17

horhef написа:Дайте някаква качествена добавка за профилактично почистване на тези дюзи. Също така мение за сервиз за евентуална проверка и почистване. Аз съм с N43b20 предполагам е с проблемните дюзи :mhihi:


Аз сипвам добавката на Bardahl - Traitement Essence (Benzine behandeling), зелена течност. Сипва се 1мл на 1л гориво.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10389
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Leon » 13 Фев 2019, 13:22

ProTec ползвам аз, но ако са тръгнали дюзите, няма да ги оправи.
Never mistake motion for action...

Мародератор
Аватар
Мнения: 12328
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Mollov » 13 Фев 2019, 14:14

То идеята е да ги подпомогнат, максимално трудно да тръгнат... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 27.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каручки

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от horhef » 14 Фев 2019, 10:56

Mollov написа:То идеята е да ги подпомогнат, максимално трудно да тръгнат... :D


Точно това е идеята. Аз реално не знам дали са тръгнали, може би трябва да отида някъде да ми направят диагностика.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 24.02.2009
Пол: Мъж
Кара: F34

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от harati » 27 Май 2019, 10:47

Е, то какво излиза, колеги - дюзи, вериги, клапи... Изобщо човек струва ли си да се занимава? Направо се чудя как да си взема BMW като то не е едно с тия N-е двигатели!?
От друга страна имам приятел с X5 за 100К само биалетки и 2 комплекта огледала, че е от 2004 колата :D
Но все пак сериозно - толкова л ие зе положението с дюзи и вериги на тези коли?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12328
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Mollov » 27 Май 2019, 13:29

Чак много зле - не е.... НО... ако попаднеш на неподдържана кола (т.е. карана до последно, колкото даде).... Затова е добре тия кои да се гледат (диагностики и т.н.) преди да се пазаруват... :)

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook