Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Модератор: Технически модератори
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Несериозно е, да.... ама е факт.... в САЩ имат специални сервизни пакети, които покриват конкретно дюзи за 10 години/150к мили....
- cww
- Д-р Хаос
- Мнения: 1245
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Само информативно - от fcpeuro съм пазарувал по неволя. Неща, които бяха/са спрени от производство за Европа, но налични в САЩ.
Намерих ги при тях, цените са им адекватни. Разбира се, говорим за аксесоари, но хората бяха много любезни и коректни, за 10 дни всичко беше в склада на UPS до летището.
С две думи - ако ви трябва нещо, поръчвайте си смело. Сериозна фирма са си, не некви реднеци-шмекери.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Намерих ги при тях, цените са им адекватни. Разбира се, говорим за аксесоари, но хората бяха много любезни и коректни, за 10 дни всичко беше в склада на UPS до летището.
С две думи - ако ви трябва нещо, поръчвайте си смело. Сериозна фирма са си, не некви реднеци-шмекери.
Sent from my iPhone using Tapatalk
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Аз се бях засилил да сменям Х3-ката (М57) с бензинова 28i (N20 мотор), но като ви чета коментарите за бензиновите дюзи май се оказва, че са по-зле от дизеловите. Значи изобщо да не гледам тогава коли с N20 мотор ?
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Е, сега, колите не се разпадат под път и над път А и N20 не е с тия инжектори, с друг вариант е.... вероятно са по-читави Пък и са само 4...
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Mollov написа:В момента 079 наистина са по 470лв клиентска цена, само че 937 (уж само за американският пазар) хем са по-читави, хем са почти двойно по-евтини (към 290лв клиент). Но ако искаш смяна в BMW сервиз, с 2г. гаранция - само 079...
Няма разлика между 937 и 079. По-скоро 937 е парт но. само за гаранционни замени, за вътрешни поръчки от оторизираните сервизи, не за крайни клиенти. Не е до EU/US market, разлика в дюзите за двата пазара няма.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Разлика няма в момента, но преди поне 2 години е имало... поне със сигурност тогава е имало, но се предполага, че от както са минали на индекс 12, 079 би трябвало реално да са същите... макар че масово вече като партиден номер върху самият инжектор завършват на "261-12".
И да, факт е, че в момента 937 не излиза и в US ETK... но, отново, преди поне 2 години не е било така... И да, 937 не се предлага на крайните клиенти, в САЩ, но от края на месец март тази година... след забрана от BMW. В Европа все още няма проблем - искаш, плащаш, получаваш.
И да, факт е, че в момента 937 не излиза и в US ETK... но, отново, преди поне 2 години не е било така... И да, 937 не се предлага на крайните клиенти, в САЩ, но от края на месец март тази година... след забрана от BMW. В Европа все още няма проблем - искаш, плащаш, получаваш.
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Темата си заслужава да е видима, а не след време да потъне и за това я "закачам"!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Нека и аз добавя, макар и от зората на ДВ в БМВ и по-дърто...
Н53/43 са с дюзи Бош.
Аз смених и 6-те преди година някъде, като със сигурност имах само един проблемен/пикаещ. Като си сменях свещите, едната беше мокра и `ухаеше` на бензин. После заредих веднъж на ВМ и си е*а мамата. От там и реших да ги сменя всичките, че ми писна да ги мисля.
Предните бяха навъртели около 100К по сервизна история. С две думи на 205К някъде сложих 3-тия сет на колата.
С две думи - само с читаво гориво и не богато на сяра се карат тези коли. Явно в Щатско за това имат повече проблеми. До колкото съм запознат, там са по-богати на сяра горивата.
Н53/43 са с дюзи Бош.
Аз смених и 6-те преди година някъде, като със сигурност имах само един проблемен/пикаещ. Като си сменях свещите, едната беше мокра и `ухаеше` на бензин. После заредих веднъж на ВМ и си е*а мамата. От там и реших да ги сменя всичките, че ми писна да ги мисля.
Предните бяха навъртели около 100К по сервизна история. С две думи на 205К някъде сложих 3-тия сет на колата.
С две думи - само с читаво гориво и не богато на сяра се карат тези коли. Явно в Щатско за това имат повече проблеми. До колкото съм запознат, там са по-богати на сяра горивата.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Тоест ти си с N53?Bexim написа:Нека и аз добавя, макар и от зората на ДВ в БМВ и по-дърто...
Н53/43 са с дюзи Бош.
Аз смених и 6-те преди година някъде, като със сигурност имах само един проблемен/пикаещ. Като си сменях свещите, едната беше мокра и `ухаеше` на бензин. После заредих веднъж на ВМ и си е*а мамата. От там и реших да ги сменя всичките, че ми писна да ги мисля.
Предните бяха навъртели около 100К по сервизна история. С две думи на 205К някъде сложих 3-тия сет на колата.
С две думи - само с читаво гориво и не богато на сяра се карат тези коли. Явно в Щатско за това имат повече проблеми. До колкото съм запознат, там са по-богати на сяра горивата.
Какви са симптомите за пикаеща дюза?
Имаш ли разход на масло с този мотор?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Да, с Н53 съм, 325.
Симтпоми - най-добре на студен мотор се свалят свещите и се гледат. Ако е мокра и има мирис на бензин, то на този цилиндър пикае дюзата. При една не се забелязват големи драми.
Ако са повече, на студено палене има игра на обороти, може да прекъсва, да работи на по-малко цилиндри. Като загрее изчиства.
Разход на масло при мен е незначителен за голям бензин - около 1.5л на 10к км, до 2, и си го източвам на макс, но както казвал съм попаднал на гледана кола.
ПП Н52 също страда от пикаещи дюзи, макар и да не е ДВ, но до колкото съм запознат отново са в главата, а не в колектора и от там пропикае ли, отива в цилиндъра и същата работа...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Симтпоми - най-добре на студен мотор се свалят свещите и се гледат. Ако е мокра и има мирис на бензин, то на този цилиндър пикае дюзата. При една не се забелязват големи драми.
Ако са повече, на студено палене има игра на обороти, може да прекъсва, да работи на по-малко цилиндри. Като загрее изчиства.
Разход на масло при мен е незначителен за голям бензин - около 1.5л на 10к км, до 2, и си го източвам на макс, но както казвал съм попаднал на гледана кола.
ПП Н52 също страда от пикаещи дюзи, макар и да не е ДВ, но до колкото съм запознат отново са в главата, а не в колектора и от там пропикае ли, отива в цилиндъра и същата работа...
Sent from my iPhone using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Bexim написа:ПП Н52 също страда от пикаещи дюзи, макар и да не е ДВ, но до колкото съм запознат отново са в главата, а не в колектора и от там пропикае ли, отива в цилиндъра и същата работа...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Мне, на N52 е съвсем стандартен рейл с дюзи + една по-мощна помпа в резервоара. Дюзите не са в цилиндъра, монтирани са точно след колектора, просто не е на колектора (за щастие), ами отстрани на главата. Пръскат на гърба на всмукателните клапани и по-скоро ще се запуши отколкото да пропикае някоя, като при всяка такава дюза. Свалял съм ги да им сменям уплътненията, на 286 К км са в момента и са заводските без абсолютно никакви проблеми.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Това ми е идеята, че са така монтирани, че пропикаят ли, влиза в камерата.
Както и да е, темата е за директно впръскване.
ПП Трима колеги са ме търсили да ме разпитват точно със същите симптоми при студено палене и не само с газови. Та явно има страдащи и от тях. Виждал съм го преди време и по чужди форуми. Ама то всичко има по тоя свят...
Здрави да сме. Едни дюзи, едни мотори ще ги оправим!
Както и да е, темата е за директно впръскване.
ПП Трима колеги са ме търсили да ме разпитват точно със същите симптоми при студено палене и не само с газови. Та явно има страдащи и от тях. Виждал съм го преди време и по чужди форуми. Ама то всичко има по тоя свят...
Здрави да сме. Едни дюзи, едни мотори ще ги оправим!
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- SonicRage
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60
- Детайли за колата: BMW e60 525xi
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Здравейте,
Изчетох всичко до тук и съм леееко ужасен
Както се досещате, за да съм тук и аз имам подобен проблем с инжекторите...
Колата е F10 2011, 528i - 258кс. N53B30A.
Кратка история:
Започна тресене на студен старт, с Drive train malfunction грешка на 6ти цилиндър.
1. Смених свещи.
2. Размених бубина - грешката НЕ последва бубината.
3. Смених инжектора на 6ти с индекс 12 ( 2ра верия - т.е последния ) поне така ми казаха от сервиза, НО оставих старите инжектори вътре ( стар индекс).
Сега 3 дни по късно, колата отново тресе.
- Една диагностика по късно и отново имам misfire fuel cut на 6 цилиндър.
--- >
Въпроса ми е, трябва ли всичките 6 инжектора да сменя, че да са еднакъв индекс (въпреки че за момента дръгуте УЖ са в норми, макар и на ръба), или проблема може да е друг?
Благодаря!
Поздрави!
Изчетох всичко до тук и съм леееко ужасен
Както се досещате, за да съм тук и аз имам подобен проблем с инжекторите...
Колата е F10 2011, 528i - 258кс. N53B30A.
Кратка история:
Започна тресене на студен старт, с Drive train malfunction грешка на 6ти цилиндър.
1. Смених свещи.
2. Размених бубина - грешката НЕ последва бубината.
3. Смених инжектора на 6ти с индекс 12 ( 2ра верия - т.е последния ) поне така ми казаха от сервиза, НО оставих старите инжектори вътре ( стар индекс).
Сега 3 дни по късно, колата отново тресе.
- Една диагностика по късно и отново имам misfire fuel cut на 6 цилиндър.
--- >
Въпроса ми е, трябва ли всичките 6 инжектора да сменя, че да са еднакъв индекс (въпреки че за момента дръгуте УЖ са в норми, макар и на ръба), или проблема може да е друг?
Благодаря!
Поздрави!
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
При V8 не се препоръчва да смесваш инжектори от различни индекси на ниво "глава", особено ако са поне през един индекс разлика, или са даже още по-стари т.е. -8/-9.... вероятно за редовите може да важи същото, предвид факта, че там си е една глава...
А тия инжектори, дето са уж в норма, ама на ръба... пиши ги бегали....
А тия инжектори, дето са уж в норма, ама на ръба... пиши ги бегали....
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Като най-лош вариант ги водят 3 на 3, по банки.
Или си търсиш втора ръка твоя индекс.
Какви норми ви дават? Или течат, или не. Друг проблем не знам да имат тези инжектори..
Или си търсиш втора ръка твоя индекс.
Какви норми ви дават? Или течат, или не. Друг проблем не знам да имат тези инжектори..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани