Състезания с Х-овете
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Georgi75
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 3.02.2017
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70 30d , BMW 730D E65 , Audi A8
Състезания с Х-овете
Здравейте колеги , хрумна ми да направим една тема в която всеки на когото му се е случило по един или друг начин да се състезава с някой да напише какъв е резултата. Както следва.
- Да се напише Вашият модел и мотора на вашият автомобил
-Да се напише автомобила с който сте се състезавали
- и разбира се да се напише резултата.
Аз примерно с Х5 2008 3.0д 235Коня. Съм се пускал с 3 коли.
-Опел астра кабрио 2.0 с чип( приблизително е била около 200 коня)
От място го бия доста жестоко , от летящ се представя малко по-добре
-BMW X5 2010 3.5 286коня.
От място го бия до 110-120 , след това ме минава.
От летящ е същатата работа от 50-110 и ме изпреварва
-Ауди А6 Quattro 3.0д 224
С Х-а го бих и него и то с голяма преднина
Това е от мен за сега. Ако някой има такива случки , да сподели
- Да се напише Вашият модел и мотора на вашият автомобил
-Да се напише автомобила с който сте се състезавали
- и разбира се да се напише резултата.
Аз примерно с Х5 2008 3.0д 235Коня. Съм се пускал с 3 коли.
-Опел астра кабрио 2.0 с чип( приблизително е била около 200 коня)
От място го бия доста жестоко , от летящ се представя малко по-добре
-BMW X5 2010 3.5 286коня.
От място го бия до 110-120 , след това ме минава.
От летящ е същатата работа от 50-110 и ме изпреварва
-Ауди А6 Quattro 3.0д 224
С Х-а го бих и него и то с голяма преднина
Това е от мен за сега. Ако някой има такива случки , да сподели
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Състезания с Х-овете
Не, че нещо, ама 286 коня дизеля трябва да го е карало някакво магаре с копита вместо пръсти на ръцете и краката за да го биеш до 110-120 или колата му да е не е била много в ред. От 0-100 губиш секунда, а от 100 до 200 още 6 секунди, та от летящ пък от 50 не виждам как ще стане.
Иначе темата ще е уникална и заключена скоро.
Иначе темата ще е уникална и заключена скоро.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- Georgi75
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 3.02.2017
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70 30d , BMW 730D E65 , Audi A8
Re: Състезания с Х-овете
Колега , имам клипове. 3 старта от място и 2 от летящ и на всички клипове го бия до 110-120. Не бъркайте Битурбо с Туйн.
При 3.5 има 2 турбини разположени една след друга. Първата работи в ниските обороти , голямата се включва във високите обороти мисля че над 3000. Докато при 3.0 турбото надува от 1500 оборота или иначе казано още като му дадеш газ тръгва веднага , а не чакаш да надуе турбото. От там идва моята преднина до 110-120 , след това ме минава като спрял.
При 3.5 има 2 турбини разположени една след друга. Първата работи в ниските обороти , голямата се включва във високите обороти мисля че над 3000. Докато при 3.0 турбото надува от 1500 оборота или иначе казано още като му дадеш газ тръгва веднага , а не чакаш да надуе турбото. От там идва моята преднина до 110-120 , след това ме минава като спрял.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Състезания с Х-овете
Я дай клип,че ми е интересно
- Georgi75
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 3.02.2017
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70 30d , BMW 730D E65 , Audi A8
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Състезания с Х-овете
Не съм ги пуснал дори, обаче аз ти давам каталожните данни, а те няма как да се манипулират и неслучайно поста ми започна с това, че или онзи хич не може да кара, или колата му има проблем. Ако биеш тая кола на "драг" се радвай просто.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- Georgi75
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 3.02.2017
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70 30d , BMW 730D E65 , Audi A8
Re: Състезания с Х-овете
Top Gun Maverick написа:Не съм ги пуснал дори, обаче аз ти давам каталожните данни, а те няма как да се манипулират и неслучайно поста ми започна с това, че или онзи хич не може да кара, или колата му има проблем. Ако биеш тая кола на "драг" се радвай просто.
Мии не знам джипа на момчето е доста запазено и не се изискват кой знае какви умения , проста натискаш газта до копчето ии гледаш
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Състезания с Х-овете
Georgi75 написа:Не бъркайте Битурбо с Туйн.
При 3.5 има 2 турбини разположени една след друга. Първата работи в ниските обороти , голямата се включва във високите обороти мисля че над 3000. Докато при 3.0 турбото надува от 1500 оборота или иначе казано още като му дадеш газ тръгва веднага , а не чакаш да надуе турбото. От там идва моята преднина до 110-120 , след това ме минава като спрял.
Ти бъркаш. Туин турбо и битурбо е едно и също. А не знам как измисли, една турбина да е по-добре от 2? Сам си написал, че малката турбина е в ниските. Демек той има по-малко лаг.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Състезания с Х-овете
Относно турбините мисля, че той искаше да каже, че би-турбо и туин скрол имат известни разлики, но разликата не е такава каквато я описа. Да оставим това сега, връщаме се към рацерството.
Демек си прав Ванкуиш, те затова я измислиха тая турбина БМВ, понеже едно турбо може да го набиеш колкото искаш, но от там и лага става повече. Колегата явно е пропуснал това с надуването на малката.
Иначе знаем как е уличния драг с два автомата, точно това ме води до мисълта, че запазената кола на познатия ти има някакъв проблем. Тя може да е запазена и просто нещо дребно да се е появило.
Демек си прав Ванкуиш, те затова я измислиха тая турбина БМВ, понеже едно турбо може да го набиеш колкото искаш, но от там и лага става повече. Колегата явно е пропуснал това с надуването на малката.
Иначе знаем как е уличния драг с два автомата, точно това ме води до мисълта, че запазената кола на познатия ти има някакъв проблем. Тя може да е запазена и просто нещо дребно да се е появило.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Състезания с Х-овете
Името на темата ми звучи като дисциплина от олимпиадата "400 метра бягане с тухла четворка"
- Georgi75
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 3.02.2017
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70 30d , BMW 730D E65 , Audi A8
Re: Състезания с Х-овете
Vanqu1sh написа:Georgi75 написа:Не бъркайте Битурбо с Туйн.
При 3.5 има 2 турбини разположени една след друга. Първата работи в ниските обороти , голямата се включва във високите обороти мисля че над 3000. Докато при 3.0 турбото надува от 1500 оборота или иначе казано още като му дадеш газ тръгва веднага , а не чакаш да надуе турбото. От там идва моята преднина до 110-120 , след това ме минава като спрял.
Ти бъркаш. Туин турбо и битурбо е едно и също. А не знам как измисли, една турбина да е по-добре от 2? Сам си написал, че малката турбина е в ниските. Демек той има по-малко лаг.
Не мисля че е едно и също. Туйна са 2 еднакви турбини разположени от двете страни на мотора. Битурбото е винаги една по-малка турбина и една по-голяма. По-малката е да компенсира Лаг-а , но тягата идва като стигне високите обороти. Докато при едната турбина имаш вече тази тяга на тези обороти на които на него му работи малкото турбо. Затова компенсира старта. Ако някой колега с 3.5 е от софия , може да се пробваме и с него на 1 старт.
Имал съм А8 с туйн турбо и там примерно на 2000 оборота надуват и двете едновременно и е нещо брутално. ( Две еднакво големи турбини, разположени от двете страни на мотора).
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Състезания с Х-овете
Когато се състезават само тухли е ОК
- Georgi75
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 3.02.2017
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70 30d , BMW 730D E65 , Audi A8
Re: Състезания с Х-овете
Mollov написа:Когато се състезават само тухли е ОК
Колега , ти какъв камък караш ако искаш може да ги пуснем с тухлата
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Състезания с Х-овете
Темата се превръща в спам и ако продължава така, ще финишира скоро!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Състезания с Х-овете
Тя темата отдавна трябваше да е заключена, ако се спазваха правилата на форумаPOL_Starshi написа:Темата се превръща в спам и ако продължава така, ще финишира скоро!
Sent from my iPhone using Tapatalk
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани