X6 50i проблем с двигателя
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
X6 50i проблем с двигателя
Здравейте,
Имам проблем с Х6 50i 2011 която гори масло (около 1.5 литра на 400-500 км.)
Колата пуши много силно и излиза бял пушек (предимно като е спряла, но също и докато е в движение).
Казаха ми че при този двигател е нормално поради голямата температура да изгарят някакви гумички или проблем с буталата.
Моля ако някой е имам подобен проблем да сподели и да посъветва къде могат да оправят колата.
Поздрави
Имам проблем с Х6 50i 2011 която гори масло (около 1.5 литра на 400-500 км.)
Колата пуши много силно и излиза бял пушек (предимно като е спряла, но също и докато е в движение).
Казаха ми че при този двигател е нормално поради голямата температура да изгарят някакви гумички или проблем с буталата.
Моля ако някой е имам подобен проблем да сподели и да посъветва къде могат да оправят колата.
Поздрави
Re: X6 50i проблем с двигателя
За съжаление гумичките са ти най- малкия проблем......инжектори или вече и мотор.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: X6 50i проблем с двигателя
Инжекторите са по 4-500лв бройката, но ако е вече късно за инжектори т.е. е "тръгнал" и мотора... там говорим за доста хиляди лева...
- nthnl
- младши ентусиаст
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: X6 50i проблем с двигателя
Здравей колега,
За този мотор има доста изписано .. особенно за проблемите с него.
https://bmwservice.livejournal.com/110834.html#cutid1
Ето в тази тема има писано също:
viewtopic.php?f=128&t=363287&start=75
И да цитирам колегата @kolp:
Поздрави,
Михаил Великов
За този мотор има доста изписано .. особенно за проблемите с него.
https://bmwservice.livejournal.com/110834.html#cutid1
Ето в тази тема има писано също:
viewtopic.php?f=128&t=363287&start=75
И да цитирам колегата @kolp:
kolp написа:Така, и не мен не ми се размина
Колата харчеше много масло и се наложи смяна на двигател - Н63, инжектори, гарнитури, масла със всичко прилежащо фактурата стъпи на 35000лв за щастие колата ми отговаряше на достатъчно от необходимите критерии и голяма част от ремонта се пое от БМВ, та платих "само" 6500
Сега разбирам защо хората масово карат А8-ици в този сегмент, просто бмв седмиците бензини от това поколение с Н63 не стават и точка (2009-2012). Страхотен кеф дава, но всичкото удоволствие се изпарява като разбереш че двигателят ти е за смяна. Аз изкарах адския късмет и успях да си продам колата точно след смяната на добра цена, но мога да си представя колко разочаровани хора има - до колкото разбрах в БМВ сменят поне 1-2 двигателя на седмица от въпросните Н63 и на почти никой не му излиза толкова евтино.
Избягвайте ги на всяка цена, всичко от 2008 до началото на 2012 не изкарва повече от 100-120хкм. Ако не сте с под 5г кола, до около 100хкм, няма да ви се отвори парашута и става страшно. Трябваше да вдигна немалко шум, но съм очараван от сервиза на АутоБавария, оставиха си ръцете
Та, сега се плюнча на Н63ТУ, там до колкото чувам се диша спокойно и 0-100 е 4.6сек
Поздрави,
Михаил Великов
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: X6 50i проблем с двигателя
harry18 написа:Здравейте,
Имам проблем с Х6 50i 2011 която гори масло (около 1.5 литра на 400-500 км.)
Колата пуши много силно и излиза бял пушек (предимно като е спряла, но също и докато е в движение).
Казаха ми че при този двигател е нормално поради голямата температура да изгарят някакви гумички или проблем с буталата.
Моля ако някой е имам подобен проблем да сподели и да посъветва къде могат да оправят колата.
Поздрави
Почти сигурно си за мотор. Иди в официален BMW сервиз и се посъветвай какво може да направите с приемчика да го сменят на добра воля. Ако колата има сервизна история на смените на масло има шанс да ти одобрят замяната и да платиш консумативите само при смяната.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10423
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: X6 50i проблем с двигателя
Да, сериозен разговор с БМВ е най-разумната първа стъпка.
Never mistake motion for action...
Re: X6 50i проблем с двигателя
Мерси за отговорите момчета.
Какво имате предвид разговор с БМВ, колата не е в гаранция.
Какво имаш предвид като казваш да говоря с приемчика "да го сменят на добра воля" ?
Колата няма история за смяна на маслата и др.
Но ако има подобна възможност като горепосочената приемчика би могъл да се окаже братовчед.
Какво имате предвид разговор с БМВ, колата не е в гаранция.
Какво имаш предвид като казваш да говоря с приемчика "да го сменят на добра воля" ?
Колата няма история за смяна на маслата и др.
Но ако има подобна възможност като горепосочената приемчика би могъл да се окаже братовчед.
- kerpicha
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 15.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е53 06'
Re: X6 50i проблем с двигателя
Може би се има предвид, че някога е имало сервизна акция за дадения модел и двигател и евентуално е възможно да се прекара все още по същия ред.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: X6 50i проблем с двигателя
harry18 написа:Мерси за отговорите момчета.
Какво имате предвид разговор с БМВ, колата не е в гаранция.
Какво имаш предвид като казваш да говоря с приемчика "да го сменят на добра воля" ?
Колата няма история за смяна на маслата и др.
Но ако има подобна възможност като горепосочената приемчика би могъл да се окаже братовчед.
Няма значение, че е изтекла гаранцията. Ако автомобилът има електронна сервизна история, т.е. е поддържан в официален сервиз, се пуска запитване и при одобрено такова може нещата да се получат с нов двигател.
Прати ми шасито на ЛС да видим какво може да се направи.
Re: X6 50i проблем с двигателя
Здравейте,
Карам 750Li, със същия код на мотора N62 408к.с.
Колата започна много масло да ми харчи (на 800км - литър). Колата не е в гаранция. Купена е от Софавто преди 3 месеца. на 174.000км реални е! Смених и лява дроселова клапа преди 2 месеца. Само масло и бензин доливам досега, но напоследък забелязах на 800км - литърче изчезва. Светва ми на дисплея "In first opportunity, refill engine oil". Дочух, че до преди няколко години е имало акция за смяна на двигателя на N62. Някой, който работи в BMW може ли да ми помогне, да видим какво може да направим по въпроса, да мина и аз с акцията, защото мотора ми мисля, че заминава в "кофата"...
Карам 750Li, със същия код на мотора N62 408к.с.
Колата започна много масло да ми харчи (на 800км - литър). Колата не е в гаранция. Купена е от Софавто преди 3 месеца. на 174.000км реални е! Смених и лява дроселова клапа преди 2 месеца. Само масло и бензин доливам досега, но напоследък забелязах на 800км - литърче изчезва. Светва ми на дисплея "In first opportunity, refill engine oil". Дочух, че до преди няколко години е имало акция за смяна на двигателя на N62. Някой, който работи в BMW може ли да ми помогне, да видим какво може да направим по въпроса, да мина и аз с акцията, защото мотора ми мисля, че заминава в "кофата"...
- vlado6669
- младши ентусиаст
- Мнения: 442
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: X6 50i проблем с двигателя
m_p0wer написа:Здравейте,
Карам 750Li, със същия код на мотора N62 408к.с.
Колата започна много масло да ми харчи (на 800км - литър). Колата не е в гаранция. Купена е от Софавто преди 3 месеца. на 174.000км реални е! Смених и лява дроселова клапа преди 2 месеца. Само масло и бензин доливам досега, но напоследък забелязах на 800км - литърче изчезва. Светва ми на дисплея "In first opportunity, refill engine oil". Дочух, че до преди няколко години е имало акция за смяна на двигателя на N62. Някой, който работи в BMW може ли да ми помогне, да видим какво може да направим по въпроса, да мина и аз с акцията, защото мотора ми мисля, че заминава в "кофата"...
Колега с N63 двигател трябва да си ако е F01 408 k.с. 2008-2012, ако не стане с Дилър ремонта отиди в сервиз дето разбират, защото вариантите са два при пробег под 1000 км с 1 л. масло разход. Ако дюзите са стари с индекс под 9 (почти невероятно) и почнат да пропускат бензин се надират стените и си за блок, дюзи и ремонта е много сериозен. Това е случая със смяна на мотор от Дилърите ако е в гаранция колата, но има много акции за смяна на инжекторите със индекс 10,11 и 12 , та можеш и да си "късметлия" с изпечени маслообирателни гумички само и ремонта е доста по лек и безболезнен. Хубаво е да проверят и турбините и картерната вентилация в сервиза, Успех!
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: X6 50i проблем с двигателя
В момента няма абсолютно никакви акции за тези мотори (N63), независимо дали става дума за дюзи или нещо друго... Бяха преди време...
Иначе проблема с дюзите го има не само с такива индекс 9, ами и с по-новите... като цяло са си зле...
Иначе проблема с дюзите го има не само с такива индекс 9, ами и с по-новите... като цяло са си зле...
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани