Пълна или частична смяна на масло в АСК GM5L40E

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 18.07.2017
Детайли за колата: BMW X5 E53 3.0D 184hp 2003

Пълна или частична смяна на масло в АСК GM5L40E

Мнение от BMW_M57 » 01 Апр 2018, 9:47

Здравейте колеги,

Търсих във форума за подобна тема, но не открих. Извинете ме ако съм я пропуснал и вече съществува подобна тема.

Преди два месеца закупих X5 Е53 3.0D преди фейса. Скоростите са GM 5L40 E не съм сменял маслото още. Кутията сменя много плавно и приятно единствения проблем, е че на трета има едно забиване и като превключи леко ритане (няма записани грешки в кутията) всички други скорости влизат много плавно почти не се усещат. Та да минем към въпроса от заглавието. Звънях в няколко сервиза в София и то по-известните, които са дискутирани и тук във форума. Мненията са 50:50 дали да се направи цялостна смяна със избутване и промивка на скоростите или да е частична само с това което ще изтече, като се свали картера. Моля споделете мнението и опита си за плюсовете и минусите на тези два метода. Надявам се това с трета скорост да отпадне, като проблем след смяната и зануляването на стойностите на кутията.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Пълна или частична смяна на масло в АСК GM5L40E

Мнение от Пресиян Василев » 01 Апр 2018, 13:00

BMW_M57 написа:Здравейте колеги,

Търсих във форума за подобна тема, но не открих. Извинете ме ако съм я пропуснал и вече съществува подобна тема.

Преди два месеца закупих X5 Е53 3.0D преди фейса. Скоростите са GM 5L40 E не съм сменял маслото още. Кутията сменя много плавно и приятно единствения проблем, е че на трета има едно забиване и като превключи леко ритане (няма записани грешки в кутията) всички други скорости влизат много плавно почти не се усещат. Та да минем към въпроса от заглавието. Звънях в няколко сервиза в София и то по-известните, които са дискутирани и тук във форума. Мненията са 50:50 дали да се направи цялостна смяна със избутване и промивка на скоростите или да е частична само с това което ще изтече, като се свали картера. Моля споделете мнението и опита си за плюсовете и минусите на тези два метода. Надявам се това с трета скорост да отпадне, като проблем след смяната и зануляването на стойностите на кутията.

Няма да отпадне ,проблема си е в пакета на 3-та скорост.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 18.07.2017
Детайли за колата: BMW X5 E53 3.0D 184hp 2003

Re: Пълна или частична смяна на масло в АСК GM5L40E

Мнение от BMW_M57 » 02 Апр 2018, 7:05

Благодаря за отговора относно забиването и ритането на трета скорост :)

Остава обаче чуденето дали да е пълна или частична смяна на маслото. И още нещо на какво мнение сте за добавки към маслото. Предлагаха ми на две места анти слип добавка и т.н (не ги запомних всичките). Въпреки,че моята не приплъзва.

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook