Проблем с OBD букса
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- vlado6669
- младши ентусиаст
- Мнения: 442
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Проблем с OBD букса
Моля за помощ, та при слагането на задната камера по невнимание направих късо с захранването на заградената голяма букса до модулите при акумулатора. Всички бушони в багажника и жабката са ОК и всичко по колата работи , но колата не се свързва през буксата. Дава ми, че няма захранване на терминал 15, а запалката си работи. И GT1 и БМВ Скенер 1.4.0 не се свързват с колата, трябва да има изгорял бушон, но къде се намира?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- kerpicha
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 15.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е53 06'
Re: Проблем с OBD букса
Отзад на капака на самата букса нямаше ли бушонче?
- vlado6669
- младши ентусиаст
- Мнения: 442
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Проблем с OBD букса
На капачето (ограденото с жълто) има май само един диод, който въобще не знам за какво е? За него ли става въпрос и как се проверява?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Проблем с OBD букса
Това би трябвало да е резистор с цветна маркировка с 5 ивици. Цветът на първите три ленти означава номерата на съпротивлението. Четвъртата лента означава мултипликатор под формата на мощност от десет, към която трябва да се умножи числото, състоящо се от първите три цифри. Петата лента показва точността на резистора в проценти. Съпротивлението на резистора с пет честотни ленти може да се намери по формулата: R = (100А + 10В + С) 10D, където R - съпротивление на резистора, Ohm; А - цвят на първата лента; B - цветен номер на втората лента; C - цвят на третата лента; D е цветният номер на четвъртата лента.
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- vlado6669
- младши ентусиаст
- Мнения: 442
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Проблем с OBD букса
Благодаря за пояснението... и сега два въпроса 1) може ли този резистор да е изгорял и от него да не работи буксата? ; 2) това е само на капака и може ли да се смени целия, ако найстина е от него?
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Проблем с OBD букса
Можеш лесно да провериш резистора дали е "сдал багажа" с най-обикновен мултицет!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Re: Проблем с OBD букса
Този резистор има значение само ако автомабила има 20-пинова букса в двигателния отсек и диагностиката се прави от там. Тогава капачето трябва да е затворено.
"The resistor is there to "complete" a bus circuit for diagnostics when the factory tool is connected to the round 20-pin connector under the hood.
Therefore, the OBD2 cover must be closed when using the 20-pin OBD connector."
"The resistor is there to "complete" a bus circuit for diagnostics when the factory tool is connected to the round 20-pin connector under the hood.
Therefore, the OBD2 cover must be closed when using the 20-pin OBD connector."
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Проблем с OBD букса
tsb_bg написа:Този резистор има значение само ако автомабила има 20-пинова букса в двигателния отсек и диагностиката се прави от там. Тогава капачето трябва да е затворено.
"The resistor is there to "complete" a bus circuit for diagnostics when the factory tool is connected to the round 20-pin connector under the hood.
Therefore, the OBD2 cover must be closed when using the 20-pin OBD connector."
X5 фейс, нямат 20-пинова букса в двигателния отсек!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Re: Проблем с OBD букса
POL_Starshi написа:X5 фейс, нямат 20-пинова букса в двигателния отсек!
Да няма.
И Е53 от 2002 няма, но буксата е със същото капаче, защото самата букса (с пиновете) и рамката с капачето са отделни детайли и явно рамката не е променяна през годините.
Освен това когато капачето е отворено то въобще не контактува с пиновете и не може да повлияе на достъпа и четенето на модулите. Не влияе и на работата на двигателя.
Когато е затворено, буксата е недостъпна, т.е. и в двата случая резистора е без значение, ако няма 20-пиновата букса.
- vlado6669
- младши ентусиаст
- Мнения: 442
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Проблем с OBD букса
Благодаря на всички за поясненията за резистора в капачето, даже имаше тема във форума със същия въпрос, но без отговор. Дано колегата да прочете тази тема.
Има малко развитие по проблема сега се свързах с БМВ Скенер 1.4.0, проблема е бил в драйверите. Леко се бяха поомазали, но сега е ОК и се свързва с колата. Има проблем с GT1 при закачване ми дава грешка с терминал 15, липсва или под 9 V и не работи автоматичното разпознаване на колата. Като му задам ръчно типа на автомобила се свързва и сканира без проблеми. Не работи Програмирането, предполагам защото пак не идентифицира автомобила и модулите, някакви идей къде е проблема
Благодаря предварително!
Има малко развитие по проблема сега се свързах с БМВ Скенер 1.4.0, проблема е бил в драйверите. Леко се бяха поомазали, но сега е ОК и се свързва с колата. Има проблем с GT1 при закачване ми дава грешка с терминал 15, липсва или под 9 V и не работи автоматичното разпознаване на колата. Като му задам ръчно типа на автомобила се свързва и сканира без проблеми. Не работи Програмирането, предполагам защото пак не идентифицира автомобила и модулите, някакви идей къде е проблема
Благодаря предварително!
- motor
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Re: Проблем с OBD букса
Виж на пин1(+след контакт) и пин16(постоянен +) какво има.
В прикачената схема има и кои бушони отговарят за съответните терминали.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани