ML w163 или X5 4.4 4.6 4.8 ?
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Audi A4 1.8T
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 2.07.2014
- Пол: Мъж
ML w163 или X5 4.4 4.6 4.8 ?
Ще съм благодарен ако споделите мнение по темата защото аз карам е36 а братовчед ми е39 но се колебае между гореспоменатите джипки а нямаме много опит с тях.
Слаби места,4х4,цени на части и каквото още от опит може да кажете...?
Благодарим предварително!
Слаби места,4х4,цени на части и каквото още от опит може да кажете...?
Благодарим предварително!
- kerpicha
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 15.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е53 06'
Re: ML w163 или X5 4.4 4.6 4.8 ?
Чисто визуално МЛ-а е като антика пред Х-са.
От към 4х4 има преимущество заради бавните. Честно казано не съм закъсвал, макар че фейса е с Х-драйв и се очаква да е по-калпава работа. Забивал съм го в много сняг и в много кал. Винаги излиза. Да, върти гуми и хвърля пръст навяскаде, но... излиза
От към слаби места на МЛ-а не знам. 3.0д на БМВ е много здрав мотор и на тая генерация Х5 може никога да не смениш верига, МЛ-а, ако е В6, се сменя и не е евтино. Автомат Х5 - гледай да е фейс с новата кутия на ЗФ. ГМ-ската му идва слаба и създава доста проблеми. Слаби места, може би задното окачване, често разкрачват дупето, но не е нищо непоправимо, нито много скъпо. Моята като я взех смених масла, филтри, водна помпа, термостат, колектор с чугунен, махнах пеперудите, смених гарнитури на колекторите, ремъци, масло и филтър на кутията, тампони предни носачи, цели предни носачи(другите, по-назад), биалетки, отзад 2-та дълги носачи и 2 къси май. Това ми излезна около 1500лв с малки отстъпки тук-там. Окачването е основно Лемфьордер.
Имат чести ядове с датчик ъгъл на волана, кофти място и за смяна се препоръчва оригинален - около 450-500лв. Сменях термостат ск. кутия - 150лв оригинален, термостат ЕГР - около 60лв оригинален, основен термостат около 70-80лв май беше БЕР. Реле подгревни свещи - 120-30лв. Подгревни свещи - около 20-25лв. бройката на Бош.
При мен не са се проявявали, но знам че имат калпави дръжки на вратите(зимата моите са пълни със силиконов спрей ), калпави водачи на стъклата(евтини са, но смяната им е много противна...).
Окачването ми се струва доста здраво, но сменям само с Лемфьордер. Също така я карам на 18-ки, с 20-ки не знам колко изкарва. Гумите се понасят, среден клас около 220-250лв. бройката без отстъпки.
Лошото е, че, ако се кара в София, огледалата изчезват като топъл хляб. Поне уж вече не ги крадат целите, но каското им е с 20% по-скъпо, защото и застрахователите си имат едно на ум.
За сега това се сещам, ако има нещо по-конкретно - питай.
От към 4х4 има преимущество заради бавните. Честно казано не съм закъсвал, макар че фейса е с Х-драйв и се очаква да е по-калпава работа. Забивал съм го в много сняг и в много кал. Винаги излиза. Да, върти гуми и хвърля пръст навяскаде, но... излиза
От към слаби места на МЛ-а не знам. 3.0д на БМВ е много здрав мотор и на тая генерация Х5 може никога да не смениш верига, МЛ-а, ако е В6, се сменя и не е евтино. Автомат Х5 - гледай да е фейс с новата кутия на ЗФ. ГМ-ската му идва слаба и създава доста проблеми. Слаби места, може би задното окачване, често разкрачват дупето, но не е нищо непоправимо, нито много скъпо. Моята като я взех смених масла, филтри, водна помпа, термостат, колектор с чугунен, махнах пеперудите, смених гарнитури на колекторите, ремъци, масло и филтър на кутията, тампони предни носачи, цели предни носачи(другите, по-назад), биалетки, отзад 2-та дълги носачи и 2 къси май. Това ми излезна около 1500лв с малки отстъпки тук-там. Окачването е основно Лемфьордер.
Имат чести ядове с датчик ъгъл на волана, кофти място и за смяна се препоръчва оригинален - около 450-500лв. Сменях термостат ск. кутия - 150лв оригинален, термостат ЕГР - около 60лв оригинален, основен термостат около 70-80лв май беше БЕР. Реле подгревни свещи - 120-30лв. Подгревни свещи - около 20-25лв. бройката на Бош.
При мен не са се проявявали, но знам че имат калпави дръжки на вратите(зимата моите са пълни със силиконов спрей ), калпави водачи на стъклата(евтини са, но смяната им е много противна...).
Окачването ми се струва доста здраво, но сменям само с Лемфьордер. Също така я карам на 18-ки, с 20-ки не знам колко изкарва. Гумите се понасят, среден клас около 220-250лв. бройката без отстъпки.
Лошото е, че, ако се кара в София, огледалата изчезват като топъл хляб. Поне уж вече не ги крадат целите, но каското им е с 20% по-скъпо, защото и застрахователите си имат едно на ум.
За сега това се сещам, ако има нещо по-конкретно - питай.
- Challenger
- младши ентусиаст
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: atlantis blue
Re: ML w163 или X5 4.4 4.6 4.8 ?
Преди 6 години имах 320 бензин.. за 2 години смених само свещи. До ден днешен срещам джипа дърпа една платформа. Смених го за 270цди.. бял ден не видях. От към разход СУПЕР, но до там. 320ката се караше като за последно. Реално за нея нишо лошо не мога да кажа.. може и да съм случил на кола.. Ама как едно нещо не се развали... макар че 270ката май само стелките не смених хахах
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: ML w163 или X5 4.4 4.6 4.8 ?
Като имам наблюдения (не от 1-во лице )за цди-тата, бива вървежа и разхода им е ок, като изключим една смяна мотора(там собственика си беше виновен) и един път дюзи , но то и там главно зависи от екземпляра. това точно за 270 цди
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: ML w163 или X5 4.4 4.6 4.8 ?
Сигурно става дума за мл 500, предвид изброените двигатели на бмв. Иначе за 270 има 1 приятел ие вече 3 години безпроблемен. Даже имаше засечка с 1 кола, на която предницата стана леш, а джипката беше със счупена броня и 1 кора отдолу.
Моето виждане е, че тези коли с мощен двигател трябва да се купуват за да се реставрират и тогава са супер.
Моето виждане е, че тези коли с мощен двигател трябва да се купуват за да се реставрират и тогава са супер.
- Audi A4 1.8T
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 2.07.2014
- Пол: Мъж
Re: ML w163 или X5 4.4 4.6 4.8 ?
expl0de написа:Сигурно става дума за мл 500, предвид изброените двигатели на бмв. Иначе за 270 има 1 приятел ие вече 3 години безпроблемен. Даже имаше засечка с 1 кола, на която предницата стана леш, а джипката беше със счупена броня и 1 кора отдолу.
Моето виждане е, че тези коли с мощен двигател трябва да се купуват за да се реставрират и тогава са супер.
Да,извинявам се,не съм уточнил,че мотора на ML е 5000 кубиковия 292коня 2002-2004г
Но ако имате полезно инфо и за останалите мотори на ML тоест 270cdi,320i,430i ще се радваме да споделите.
Инфото до момента влиза в употреба благодарим за мненията.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: ML w163 или X5 4.4 4.6 4.8 ?
4,6 и 4,8 са интересни , но много редки коли и стане ли нещо по сериозно си е филм
- Audi A4 1.8T
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 2.07.2014
- Пол: Мъж
Re: ML w163 или X5 4.4 4.6 4.8 ?
Доколкото разбирам не са много хората които имат опит с тях.Ремонтите никой почти не се наемал да ги прави,били скъпи дори и за човек вкарал 4000лв за мотор на е39 3.0д...незнам,започвам да си мисля,че опасно грешно сме се насочили,но желанието за V8,неговия звук и не малко морални облаги ни изкушават...благодаря за мненията до тук!
- Audi A4 1.8T
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 2.07.2014
- Пол: Мъж
Re: ML w163 или X5 4.4 4.6 4.8 ?
В крайна сметка взе ML55 AMG w163 ,но благодаря за всичко
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани