Проблем с реле подгревни свещи BMW E83 2,0D

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 21.02.2012
Пол: Жена
Кара: BMW E83 X3 2.0D 2005г.

Re: Проблем с реле подгревни свещи BMW E83 2,0D

Мнение от iva_F87 » 09 Дек 2017, 11:56

Колеги възникна оше един проблем , днес реших да си направя диагностика на джипката с универсален софтуер на Autocom с които съм и правила диагностика още когато купих колата и не имала проблеми. Но включвам кабела и все едно не включен по принцип трябва да светне в синьо когато колата е на контакт, но нищо не се случва.
Все едно на буксата няма захранване , и това е от вчера след свалянето на колектора , бяхме откачили и акумулатора , имали шанс тази букса да има бушон или нещо подобно?
Отваряхме и кутията на бордовия компютър , но там нищо не ръчкано , само махнахме капака и след това го върнахме.
Кабела си го ползвам и на Мерцедеса там работи , за това проблема е в джипката , ако някои има идея от къде може да идва проблема , моля да сподели.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с реле подгревни свещи BMW E83 2,0D

Мнение от oci » 09 Дек 2017, 18:37

Обд -то има захранване и съответно предпазител.
На 16-ти пин трябва да имаш 12 волта.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 21.02.2012
Пол: Жена
Кара: BMW E83 X3 2.0D 2005г.

Re: Проблем с реле подгревни свещи BMW E83 2,0D

Мнение от iva_F87 » 09 Дек 2017, 20:24

Някои има ли идея къде е този предпазител?
Утре ще го премеря с мултицета , за да вида дали стигат 12 волта но наи вероятно няма напрежение, защото кабела не светка, а той светка при включване на биксата не зависимо дали е на контакт или не , значи там 12 волта са постояни.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 21.02.2012
Пол: Жена
Кара: BMW E83 X3 2.0D 2005г.

Re: Проблем с реле подгревни свещи BMW E83 2,0D

Мнение от iva_F87 » 10 Дек 2017, 12:55

Колеги проблема с OBD буксата е разрешен , беше изгорял бушон .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Re: Проблем с реле подгревни свещи BMW E83 2,0D

Мнение от klintan66 » 19 Дек 2017, 21:05

А моя съвет е да си вземеш колектор без тапи. Има ги доста. Аз си взех за 60 лв.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 21.02.2012
Пол: Жена
Кара: BMW E83 X3 2.0D 2005г.

Re: Проблем с реле подгревни свещи BMW E83 2,0D

Мнение от iva_F87 » 13 Яну 2018, 21:54

klintan66 написа:А моя съвет е да си вземеш колектор без тапи. Има ги доста. Аз си взех за 60 лв.


За много години колеги , колега може ли да ми кажеш от къде мога да си намеря такъв колектор без тапи?
Защото за тапите и оплатненията ми искат 65 лв , ако мога да взема друг колектор без вихрови клапи, ще е много по добре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Re: Проблем с реле подгревни свещи BMW E83 2,0D

Мнение от klintan66 » 13 Яну 2018, 22:51

Аз пуснах обява в "купува" тук във форума.
От този колега - бмв е30 -много точен! -
memberlist.php?mode=viewprofile&u=78206
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

Предишна

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook